Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Tako kot se spreminja mobilnost oziroma mobilnostne potrebe, tako se pojavljajo tudi nove oblike nakupa oziroma financiranja vozil. V nekaterih evropskih državah se je tako že kar precej uveljavilo t.i. financiranje z odkupom. Pri nas je tega še zelo malo, a tovrstna ponudba obstaja in nekateri se je že poslužujejo. Primož Tiringar, direktor Toyote Slovenija, razloži, da je na ta način obrok vsak mesec enak, po določenem času pa se lahko rabljeno vozilo zamenja z novim – s tem, da obrok ostaja enak. Še en način financiranja mobilnosti, ki prihaja tudi k nam.
Obrok je vsak mesec enak, po določenem času pa se lahko rabljeno vozilo zamenja z novim – s tem, da obrok ostaja enak
Tako kot se spreminja mobilnost oziroma mobilnostne potrebe, tako se pojavljajo tudi nove oblike nakupa oziroma financiranja vozil. V nekaterih evropskih državah se je tako že kar precej uveljavilo t. i. financiranje z odkupom. Pri nas je tega še zelo malo, a tovrstna ponudba obstaja in nekateri se je že poslužujejo. Primož Tiringar, direktor Toyote Slovenija, razloži, da je na ta način obrok vsak mesec enak, po določenem času pa se lahko rabljeno vozilo zamenja z novim – s tem, da obrok ostaja enak. Še en način financiranja mobilnosti, ki prihaja tudi k nam.
Avtomobilska znamka DS je na Slovenskem trgu prvič kot samostojna premium znamka zaživela lani, ko so pri nas predstavili modela DS3 in DS7 crossback. Pred kratkim smo o prestižnih in luksuznih modelih nekaj vtisov zbrali tudi v naši oddaji. Prodajnih mest DS STORE je sicer po svetu nekaj več kot 400, no in eden teh zdaj stoji tudi v Ljubljani na Baragovi ulici – to bo obenem tudi edini v Sloveniji. Vozila DS so sinonim za drugačnost, izstopanje in tehnološko naprednost in tudi v salonu je marsikaj drugače kot pri drugih. Morda bi luksuzni ambient v ne prav velikem elegantnem prodajno razstavnem prostoru lahko primerjali kar s kakšnim pravim pariškim butikom. Med drugim recimo je v salonu moč zaznati poseben vonj, ki sicer spremlja tudi vsa vozila znamke DS. Skratka, DS STORE je zdaj končno tudi pri nas.
Da ne pozabimo na elektriko – iz Volva so sporočili, da na trg pošiljajo povsem električni Volvo C40 Recharge, ki ga bo mogoče kupiti samo preko spleta. Pogonski sklop sestavljata dva elektromotorja – eden na prvi in drugi na zadnji osi, obljubljajo pa doseg preko 400 kilometrov. S proizvodnjo bodo začeli letos jeseni, in sicer v njihovem proizvodnem obratu v belgijskem Gentu.
Hyundai je predstavil novega člana družine športnih terencev. 418 cm dolgo vozilo, ki so ga poimenovali bayon (po glavnem mestu francoske Baskije na jugozahodu Francije) se ponaša s prostorno notranjostjo in kopico inteligentnih varnostnih sistemov ter funkcij povezljivosti, zaradi katerih izstopa v svojem segmentu. Med posodobljeno družino hyundaijevih motorjev bomo v bayonu lahko našli tudi njihovo edinstveno 48-voltno blago hibridno tehnologijo, ki smo jo pred kratkim preizkusili v modelu i30. Bayona pri nas pričakujemo v maju.
59 avtomobilskih novinarjev iz različnim evropskih medijev je razglasilo Evropski avto leta 2021. Izbrali so Toyotinega yarisa, ki je to postal tudi že v prvi generaciji leta 2000. Ob privlačni obliki, dinamičnih zmogljivostih in vrhunski varnostni opremi je yaris novinarje prepričal tudi s svojo hibridno tehnologijo – že več kot 80 odstotkov kupcev se odloči za tovrsten pogonski sklop. Model yaris je bil sicer prvič razglašen tudi za najbolje prodajani avtomobil v Evropi.
863 epizod
Avtomobilsko prometne minute so namenjene novostim na avtomobilskem trgu, tako svetovnim predstavitvam, kot tudi novim avtomobilom, ki so na voljo kupcem v Sloveniji.
Tako kot se spreminja mobilnost oziroma mobilnostne potrebe, tako se pojavljajo tudi nove oblike nakupa oziroma financiranja vozil. V nekaterih evropskih državah se je tako že kar precej uveljavilo t.i. financiranje z odkupom. Pri nas je tega še zelo malo, a tovrstna ponudba obstaja in nekateri se je že poslužujejo. Primož Tiringar, direktor Toyote Slovenija, razloži, da je na ta način obrok vsak mesec enak, po določenem času pa se lahko rabljeno vozilo zamenja z novim – s tem, da obrok ostaja enak. Še en način financiranja mobilnosti, ki prihaja tudi k nam.
Obrok je vsak mesec enak, po določenem času pa se lahko rabljeno vozilo zamenja z novim – s tem, da obrok ostaja enak
Tako kot se spreminja mobilnost oziroma mobilnostne potrebe, tako se pojavljajo tudi nove oblike nakupa oziroma financiranja vozil. V nekaterih evropskih državah se je tako že kar precej uveljavilo t. i. financiranje z odkupom. Pri nas je tega še zelo malo, a tovrstna ponudba obstaja in nekateri se je že poslužujejo. Primož Tiringar, direktor Toyote Slovenija, razloži, da je na ta način obrok vsak mesec enak, po določenem času pa se lahko rabljeno vozilo zamenja z novim – s tem, da obrok ostaja enak. Še en način financiranja mobilnosti, ki prihaja tudi k nam.
Avtomobilska znamka DS je na Slovenskem trgu prvič kot samostojna premium znamka zaživela lani, ko so pri nas predstavili modela DS3 in DS7 crossback. Pred kratkim smo o prestižnih in luksuznih modelih nekaj vtisov zbrali tudi v naši oddaji. Prodajnih mest DS STORE je sicer po svetu nekaj več kot 400, no in eden teh zdaj stoji tudi v Ljubljani na Baragovi ulici – to bo obenem tudi edini v Sloveniji. Vozila DS so sinonim za drugačnost, izstopanje in tehnološko naprednost in tudi v salonu je marsikaj drugače kot pri drugih. Morda bi luksuzni ambient v ne prav velikem elegantnem prodajno razstavnem prostoru lahko primerjali kar s kakšnim pravim pariškim butikom. Med drugim recimo je v salonu moč zaznati poseben vonj, ki sicer spremlja tudi vsa vozila znamke DS. Skratka, DS STORE je zdaj končno tudi pri nas.
Da ne pozabimo na elektriko – iz Volva so sporočili, da na trg pošiljajo povsem električni Volvo C40 Recharge, ki ga bo mogoče kupiti samo preko spleta. Pogonski sklop sestavljata dva elektromotorja – eden na prvi in drugi na zadnji osi, obljubljajo pa doseg preko 400 kilometrov. S proizvodnjo bodo začeli letos jeseni, in sicer v njihovem proizvodnem obratu v belgijskem Gentu.
Hyundai je predstavil novega člana družine športnih terencev. 418 cm dolgo vozilo, ki so ga poimenovali bayon (po glavnem mestu francoske Baskije na jugozahodu Francije) se ponaša s prostorno notranjostjo in kopico inteligentnih varnostnih sistemov ter funkcij povezljivosti, zaradi katerih izstopa v svojem segmentu. Med posodobljeno družino hyundaijevih motorjev bomo v bayonu lahko našli tudi njihovo edinstveno 48-voltno blago hibridno tehnologijo, ki smo jo pred kratkim preizkusili v modelu i30. Bayona pri nas pričakujemo v maju.
59 avtomobilskih novinarjev iz različnim evropskih medijev je razglasilo Evropski avto leta 2021. Izbrali so Toyotinega yarisa, ki je to postal tudi že v prvi generaciji leta 2000. Ob privlačni obliki, dinamičnih zmogljivostih in vrhunski varnostni opremi je yaris novinarje prepričal tudi s svojo hibridno tehnologijo – že več kot 80 odstotkov kupcev se odloči za tovrsten pogonski sklop. Model yaris je bil sicer prvič razglašen tudi za najbolje prodajani avtomobil v Evropi.
Taktni vozni red je že dolgo poznan v številnih evropskih državah, pomeni pa redne odhode vlakov in avtobusov v določenih intervalih.
Kako hitro se lahko ustavi voznik e-skiroja, če mu nekaj nenadoma prekriža pot. Pri Zavarovalnici Triglav se zdaj lahko pohvalijo z novo pridobitvijo, in sicer s simulatorjem vožnje z električnim skirojem, ki voznikom lahko pokaže, kako hitro se je mogoče ustaviti, kakšna je zavorna pot. Prve izkušnje so zanimive in zgovorne, namreč ni jih malo, ki se uštejejo in začnejo prepozno zavirati in pač trčijo v oviro, ki je lahko marsikaj ali marsikdo. O novi pridobitvi in izkušnjah na simulatorju bomo govorili z vodjo projektov za varno mobilnost pri omenjeni zavarovalnici Ano Cergolj Kebler in strokovnim sodelavcem oddaje Andrejem Brglezom.
O kitajskem avtomobilskem trgu in prodoru kitajskih avtomobilov tudi k nam se zadnje čase veliko govori. Lani je na naše ceste zapeljalo okrog 1100 avtomobilov s Kitajske, letos jih bo gotovo več. Kako je poslovati s Kitajci, kako oni gledajo na naš trg in kako poskušajo s svojimi izdelki prodreti v svet?
Pri nas so avtomobilski saloni praktično preživeti, povsem drugače pa je na Kitajskem. Tam je avtomobilski val neverjetno velik, praktično čez noč je nastalo preko sto avtomobilskih znamk, proizvodne številke gredo v milijone. Da so avtomobili na pohodu, dokazuje tudi nedavni avtomobilski salon v Pekingu, ki si ga je v desetih dneh ogledalo skoraj 900 tisoč obiskovalcev, videli pa so kar 117 svetovnih premier in 278 električnih in plug-in hibridnih vozil.
Čeprav je zavorni sistem ABS tudi na motorjih prisoten že več desetletij, je med motoristi pogosto še vedno aktualna debata o tem, ali se lahko kdo hitreje ustavi z zavornim sistemom ABS ali ne.
Število električnih vozil na cesti je iz dneva v dan večje. Kako je in bo s servisi, strokovnimi kadri, kako z recikliranjem baterij? Pa ne gre samo za baterije, zraven so še elektromotorji in kup elektronike, za katero so potrebna nova znanja in nova opremljenost servisnih delavnic. Da je to nujno in da se je električni prihodnosti treba prilagoditi zdaj, poudarja Andrej Brglez. Pred dnevi so odprli središče za baterije osebnih in gospodarskih vozil. Kako deluje in kako je opremljeno, o tem generalni direktor skupine Emil Frey za Slovenijo Jožko Tomšič.
Slovenska avtomobilska industrija predstavlja v celoti 10 odstotkov slovenskega bruto domačega proizvoda, podjetja v tej dejavnosti prispevajo k petini slovenskega izvoza, zato je nujno, da se prestrukturirajo v skladu z digitalnim in zelenim prehodom. Zato so bo vlada prizadevala do leta 2027 zagotoviti 200 milijonov evrov. Da gre za edinstveno povezovanje med državo, znanostjo in gospodarstvom.
Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta?
Lahko bi rekli, da razvoj v gumarski industriji sicer napreduje, a so na drugi strani spremembe počasne, rast majhna in prodaja težka, ker je ponudbe veliko. Zdaj pa kaže, da se le začenjajo bolj konkretne spremembe, ki jih določajo električni avtomobili. Kakšni so rezultati raziskav na tem področju in kaj se obeta, je Janez Martinčič preveril pri poznavalcu avtomobilov in mobilnosti Andreju Brglezu.
Z Andrejem Brglezom o tem, da so oglasi za avtomobile dandanes zelo pestri, včasih tudi že čez mejo dobrega okusa. V zadnjem času so posamezne reklame za avtomobile bolj ozko usmerjene, namenjene točno določenim skupinam uporabnikov. Na ta način skušajo proizvajalci oziroma prodajalci ta ali oni avtomobil približati točno določeni osebi in jo prepričati, da je namenjen prav njej. Ni dvoma, da na mnoge potencialne kupce tovrstna reklama bolj ali manj deluje.
Letos bo, kar zadeva obisk Planice, že drugo leto zapored obiskovalcem v pomoč car-sharing platforma "Shareplanica". Na ta način poskušajo zmanjšati število avtomobilov na parkiriščih ob prizorišču. Letos pa so akcijo še nadgradili, na platformi se namreč lahko povezujejo osebe z invalidnostjo, ki bi želele priti v Planico in tisti, ki so jih pripravljeni tja peljati. Pokrovitelj akcije je Mastercard, med ambasadorji akcije pa je tudi nekaj znanih imen, med njimi Jurij Tepeš in Cene Prevc.
Ob svetovnem dnevu varčevanja z energijo in trajnostnega odnosa do okolja sta Ministrstvo za okolje, podnebje in energijo in Agencija za varnost prometa ustvarila novo video-kampanjo 'Vsi smo na isti poti'. V njej poudarjajo pomen medsebojnega spoštovanja in ozaveščenosti vseh udeležencev v prometu. V glavni vlogi nastopa kolesar, ki med vožnjo opazuje, kako se do njega obnašajo drugi udeleženci v prometu, seveda pa se mora tudi sam obnašati strpno in prijazno do drugih. Sogovornika Janeza Martinčiča bosta nacionalni koordinator za kolesarjenje Gregor Steklačič in igralka Gorka Berden, ki nastopa v spotih.
Po slovenskem avtu leta 2024 smo zdaj dobili tudi evropski avto leta. To je električni renault scenic e-tech. Med glasovalci je že nekaj let slovenski novinar Sebastjan Plevnjak.
Avtomobili postajajo vse večji, pa tudi težji, predvsem so na teži pridobili električni avtomobili. Ta rast avtomobilov ima seveda svoje vzroke in prednosti, imajo pa vse te povečave tudi nekatere negativne posledice. Zato se tudi Andrej Brglez upravičeno sprašuje, če smo ubrali pravo pot, saj predvsem okolju na ta način zagotovo ne delamo usluge.
Kako zanesljivi so avtomobili, ki jih vozimo? Izpostavljamo rezultate mednarodne raziskave o zadovoljstvu z avtomobili. Lani spomladi in poleti je potekala v več evropskih državah, tudi v Sloveniji, skupno pa je v njej sodelovalo več kot 30.000 potrošnikov za približno toliko avtomobilov.
Anonimizirani podatki več kot 100 tisoč uporabnikov mobilne aplikacije DRAJV, ki spremlja in ocenjuje način vožnje ter nagrajuje varne voznike, so na novo zaživeli na DRAJV zemljevidu, ki je javno dostopen vsem uporabnikom. Na enem mestu so tako zbrani podatki o najbolj nevarnih odsekih oziroma najpogostejših izzivih v prometu.
Edini avtomobil, po katerem smo poimenovali kar razred, kateremu pripada, je volkswagnov golf. Letos praznuje abrahama, v osmih generacijah so jih izdelali in prodali več kot 37 milijonov.
V prihodnjih minutah pa k najmlajšim udeležencem v prometu, ki so kot sopotniki v prometu povsem odvisni od nas. Nekateri se še vedno premalo zavedajo, kako zelo pomembno je, da imamo dober otroški varnostni sedež, pa seveda tudi, da je ustrezno nameščen.
Začela se je gradnja novega potniškega centra v Ljubljani, ki seveda prinaša kar nekaj motenj v prometu. Gradnja bo po napovedih trajala dve leti in v tem času se bomo morali prilagajati občasnim zaporam in oviram na gradbišču. Če bi tak ali podoben projekt izpeljali pred recimo vsaj 30 leti, bi bilo danes marsikaj drugače. Ampak kar zadeva mobilnosti, smo zadaj še kje.
V preteklem letu smo zelo veliko govorili o električni mobilnosti. Na tem področju so zelo močni kitajski proizvajalci, ki so tudi odgovorni, da so proizvajalci električnih vozil le začeli počasi popuščati s cenami, ki pa so še vedno zelo visoke. Kakšne so smernice in kaj lahko pričakujemo letos in v prihodnjih letih? O vsem tem Janez Martinčič in Andrej Brglez.
Neveljaven email naslov