Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Do sedaj je bila Fabiana Palladino znana le ko članica spremljevalnih zasedb drugih pop zvezd. Podobno kot njen slavni oče Pino, eden najbolj zaposlenih studijskih in koncertnih električnih basistov zadnjih štirih dekad. Mimogrede, kdo se ne spomni Pinovega ekskluzivnega zvoka brezprečkastega basa na prebojnih posnetkih angleškega pop matadorja Paula Younga. Naposled pa ima, sicer že v zreli glasbeni dobi, svoj prvenec tudi pevka in pianistka Fabiana Palladino. Fabianin istoimenski album je še en pop eksot, saj nas njegova zvočna konstrukcija nemudoma povede v drugo polovico osemdesetih, to je v čas, ko so svoja najboljša dela predstavljali Prince, Janet Jackson, Hall & Oates idr. Fabiana Palladino zveni odločno bolj moderno, a vendar bo že cederamski uvod naznanil kratkotrajen povratek Valu še kako sladkega uroka edinstvene zimzelenke Waterfall, dekliškega dvojca ali sekcije Prinčevega benda Wendy & Lisa.
1 epizod
Cederame so predstavitve albumskih novosti s planetov Pop in Rock. Se pa pogosto dogaja, da je potrebno za dosledno analizo zvočnega položaja skočiti s prvega na drugega in nato spet z drugega na prvega. Zaradi avtorskih pravic je oddaja na voljo 7 dni po prvem predvajanju.
Do sedaj je bila Fabiana Palladino znana le ko članica spremljevalnih zasedb drugih pop zvezd. Podobno kot njen slavni oče Pino, eden najbolj zaposlenih studijskih in koncertnih električnih basistov zadnjih štirih dekad. Mimogrede, kdo se ne spomni Pinovega ekskluzivnega zvoka brezprečkastega basa na prebojnih posnetkih angleškega pop matadorja Paula Younga. Naposled pa ima, sicer že v zreli glasbeni dobi, svoj prvenec tudi pevka in pianistka Fabiana Palladino. Fabianin istoimenski album je še en pop eksot, saj nas njegova zvočna konstrukcija nemudoma povede v drugo polovico osemdesetih, to je v čas, ko so svoja najboljša dela predstavljali Prince, Janet Jackson, Hall & Oates idr. Fabiana Palladino zveni odločno bolj moderno, a vendar bo že cederamski uvod naznanil kratkotrajen povratek Valu še kako sladkega uroka edinstvene zimzelenke Waterfall, dekliškega dvojca ali sekcije Prinčevega benda Wendy & Lisa.
Vsaka albumska predstava kreativne newyorške rockovske popevkarice vsebuje izrazite kontraste, naklone, zdaj besne, morbidne ali distorzične, zdaj romantične in mehkejše pasaže, če ne kar prizore. Zato je kar navada, da dela St. Vincent presojamo po koherentnosti ali po namenskosti, tudi po sporočilnosti. Tudi na pevkinem osmem albumu je pop forma songov z veliko mero občutka obtežena z čvrsto umetniško ekspresivnostjo. Tokrat ima več obeležij, prevzetih iz avtoričinih temačnih vtisov in vzgibov. Za St. Vincent tako še naprej velja, da je zdaj sama tudi producentka, tj. oblikovalka zvoka ena od redkih pravih, tudi tržno uspešnih, sodobnih izrazov Davida Bowieja in Talking Heads, dveh ikonskih stebrov art-rocka med sedemdesetimi in devetdesetimi leti preteklega veka. Cederama za bolj blag prehod v praznični večer, v nasprotju s aksiomom iz albumskega naslova, ponudi novo St. Vincent ne (preveč) kričečo.
Neveljaven email naslov