Obvestila

Ni obvestil.

Obvestila so izklopljena . Vklopi.

Kazalo

Predlogi

Ni najdenih zadetkov.


Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

Rezultati iskanja

MMC RTV 365 Radio Televizija mojRTV × Menu
27.01.2017 24 min

Andraž Zorko

Kako nas prepričajo, da so iPhone, Trump, Ikea in Borut najboljši proizvodi na trgu? Koliko šteje naš razum pri tem, da postanemo verniki blagovnih znamk in političnih idej? Koliko je denimo pomembna blagovna znamka, da se nekaj prodaja? Pojasnjuje trženjski strokovnjak Andraž Zorko.

"Donald Trump je vrgel na finto polovico ZDA, predvsem medije. Nihče ga ni resno jemal, dokler ni bilo prepozno."

Kako nas prepričajo, da so iPhone, Trump, Ikea in Borut najboljši proizvodi na trgu? Koliko šteje naš razum pri tem, da postanemo verniki blagovnih znamk in političnih idej? Koliko je, denimo, pomembna blagovna znamka, da se nekaj prodaja?

“Melanija je t. i. odpiralec vrat, Sevnica je zaradi nje pristala na zemljevidu. Ljudi zanima, kje je to mesto.”

Kako pa nas prepričajo, da 10 ur na dan delamo, česar ne maramo, da potem lahko kupujemo, česar ne potrebujemo? “Potrošniška družba se je začela razvijati v zgodnjih sedemdesetih letih preteklega stoletja. Takrat smo postali svobodni, lahko smo živeli v skupnosti, ni se nam bilo treba poročiti.”

“Slovenci imamo velik odstotek ljudi, ki zase trdijo, da niso srečni. Če pa pogledamo kazalce družbene blaginje, pa smo zelo visoko.”

Andraž Zorko še pravi, da ljudje, kar zadeva medije, izbirajo tisto, kar jim je všeč oziroma kar radi slišijo. “Novice, o katerih ni treba razmišljati. Razmišljanje ni preprosta stvar.”


Spetek

206 epizod


Petek je dan za teden pozabit. Miha vam takrat servira poznopopoldansko malico. Val 202 to go! V epizodah mini serije Tvitni me nežno lahko prek Twitterja neposredno vplivate na samozavest in barvo lic javnih ter slavnih Slovenk in Slovencev, ki jih mariniramo v živo. Na sporedu v petek po peti. (17:05).

27.01.2017 24 min

Andraž Zorko

Kako nas prepričajo, da so iPhone, Trump, Ikea in Borut najboljši proizvodi na trgu? Koliko šteje naš razum pri tem, da postanemo verniki blagovnih znamk in političnih idej? Koliko je denimo pomembna blagovna znamka, da se nekaj prodaja? Pojasnjuje trženjski strokovnjak Andraž Zorko.

"Donald Trump je vrgel na finto polovico ZDA, predvsem medije. Nihče ga ni resno jemal, dokler ni bilo prepozno."

Kako nas prepričajo, da so iPhone, Trump, Ikea in Borut najboljši proizvodi na trgu? Koliko šteje naš razum pri tem, da postanemo verniki blagovnih znamk in političnih idej? Koliko je, denimo, pomembna blagovna znamka, da se nekaj prodaja?

“Melanija je t. i. odpiralec vrat, Sevnica je zaradi nje pristala na zemljevidu. Ljudi zanima, kje je to mesto.”

Kako pa nas prepričajo, da 10 ur na dan delamo, česar ne maramo, da potem lahko kupujemo, česar ne potrebujemo? “Potrošniška družba se je začela razvijati v zgodnjih sedemdesetih letih preteklega stoletja. Takrat smo postali svobodni, lahko smo živeli v skupnosti, ni se nam bilo treba poročiti.”

“Slovenci imamo velik odstotek ljudi, ki zase trdijo, da niso srečni. Če pa pogledamo kazalce družbene blaginje, pa smo zelo visoko.”

Andraž Zorko še pravi, da ljudje, kar zadeva medije, izbirajo tisto, kar jim je všeč oziroma kar radi slišijo. “Novice, o katerih ni treba razmišljati. Razmišljanje ni preprosta stvar.”

Prijavite se na e-novice

Prijavite se na e-novice

Neveljaven email naslov