Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Samodejno zaviranje v sili, radarski tempomat, sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika in sistem za samodejno parkiranje – večina novejših vozil je opremljena z naprednimi asistenčnimi sistemi in funkcijami avtomatizirane vožnje, ki pomagajo voziti varneje, a jih morajo vozniki razumeti in znati uporabljati. Večina modernih sistemov deluje na podlagi vgrajenih senzorjev in kamer, zanesljivi pa so le, če so tehnično brezhibni, saj jih lahko zmotijo že vremenski vplivi ali umazanija na kameri. Katere asistenčne sisteme poznamo, kaj so njihove glavne prednosti in slabosti? O tem bomo v Svetovalnem servisu govorili z Erikom Logarjem, vodjo področja varna mobilnost na AMZS-ju.
4286 epizod
Svetovalni servis je osrednja kontaktna oddaja jutranjega programa na Prvem. Namenjena je poslušalkam in poslušalcem, ki lahko iz prve roke dobijo odgovor na vprašanje glede različnih tematik. V oddaji od torka do petka med 9.05 in 9.30 gostimo strokovnjake s področja zdravstva, prava, hortikulture, gradbeništva, energetike, financ, potrošniških pravic, sociologije, psihologije, športa, kulinarike … Sodelujte na 01 475 22 22, prvi@rtvslo.si ali prek spletne strani Prvega programa.
Samodejno zaviranje v sili, radarski tempomat, sistem za prepoznavanje utrujenosti voznika in sistem za samodejno parkiranje – večina novejših vozil je opremljena z naprednimi asistenčnimi sistemi in funkcijami avtomatizirane vožnje, ki pomagajo voziti varneje, a jih morajo vozniki razumeti in znati uporabljati. Večina modernih sistemov deluje na podlagi vgrajenih senzorjev in kamer, zanesljivi pa so le, če so tehnično brezhibni, saj jih lahko zmotijo že vremenski vplivi ali umazanija na kameri. Katere asistenčne sisteme poznamo, kaj so njihove glavne prednosti in slabosti? O tem bomo v Svetovalnem servisu govorili z Erikom Logarjem, vodjo področja varna mobilnost na AMZS-ju.
Neveljaven email naslov