Predlogi
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Ni najdenih zadetkov.
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Rezultati iskanja
Martina Batič – slovenske gore list – je lani postala šefinja dirigentka ansambla in skupaj z njim za Evroradijsko cvetno nedeljo pripravila program z naslovom Pomlad in velika noč. V njem se zrcalita predvsem pričakovanje in svetloba v vseh svojih povednih in tonskih odtenkih.
Premiero je doživela skladba z naslovom Pomlad poljske skladateljice Adrianne Kubica-Cypek: to je bilo posebno naročilo Ansambla.
Predvsem postnega časa pa so se dotaknila dela Roxanne Panufnik in priznanih skandinavskih skladateljev Karin Rehnqvist, Knuta Nystedta in Carla Nielsena.
Središče programa predstavlja motet Fuerunt lacrimae Uroša Kreka.
Za sklep pa lahko »slišimo svetlobo« v Treh svetlih stereo motetih Johna Høybyeja: posebne »stereo« postavitve zbora na koncertnem prizorišču, ki jih je predpisal skladatelj, namreč omogočajo prvovrstno zvočno doživetje.
Martina Batič – slovenske gore list – je lani postala šefinja dirigentka ansambla in skupaj z njim za Evroradijsko cvetno nedeljo pripravila program z naslovom Pomlad in velika noč. V njem se zrcalita predvsem pričakovanje in svetloba v vseh svojih povednih in tonskih odtenkih.
Premiero je doživela skladba z naslovom Pomlad poljske skladateljice Adrianne Kubica-Cypek: to je bilo posebno naročilo Ansambla.
Predvsem postnega časa pa so se dotaknila dela Roxanne Panufnik in priznanih skandinavskih skladateljev Karin Rehnqvist, Knuta Nystedta in Carla Nielsena.
Središče programa predstavlja motet Fuerunt lacrimae Uroša Kreka.
Za sklep pa lahko »slišimo svetlobo« v Treh svetlih stereo motetih Johna Høybyeja: posebne »stereo« postavitve zbora na koncertnem prizorišču, ki jih je predpisal skladatelj, namreč omogočajo prvovrstno zvočno doživetje.
Vabimo vas k spremljanju koncerta Švedskega radijskega zbora pod vodstvom Harryja Bradforda. Posnetek je nastal septembra lani v Muzeju švedske zgodovine v Stockholmu, nanj pa so se ujela sama marijanska dela.
Dobrodošli ob spremljanju koncerta »Razmišljujoče in skrivnostno« Berlinskega radijskega zbora in Berlinskih filharmonikov pod vodstvom Petra Eötvösa. Posnetek je nastal leta 2007 v berlinski Filharmoniji. Program je oblikoval dirigent Peter Eötvös, in sicer iz simfonične pesnitve Od zibeli do groba Franza Liszta, Cantate profane Bele Bartoka in Rekviema Györgya Ligetija. Oddajo posvečamo marca umrlemu dirigentu. Zaradi časovne omejitve smo se pred tednom dni posvetili simfonični pesnitvi in kantati, tokrat pa se bomo Rekviemu.
Dobrodošli ob spremljanju koncerta »Razmišljujoče in skrivnostno« Berlinskega radijskega zbora in Berlinskih filharmonikov pod vodstvom Petra Eötvösa. Posnetek je nastal leta 2007 v berlinski Filharmoniji. Program je oblikoval dirigent Peter Eötvös, in sicer iz simfonične pesnitve Od zibeli do groba Franza Liszta, Cantate profane Bele Bartoka in Rekviema Györgya Ligetija. Oddajo posvečamo marca preminulemu dirigentu. Zaradi časovne omejitve se botokrat posvečamo simfonični pesnitvi in kantati, Rekviemu pa se bomo čez teden dni.
Nadaljujemo z Mašo italijanskega skladatelja Angela Ragazzija, vrsto let violinista in skladatelja v dunajski dvorni kapeli. Na njegovi Missi tertii Cárolus Sextus se je skoraj tri stoletja nabiral prah, leta 2018 pa sta ga odpihnila orkester Les Passions de l'Âme in Vokalni ansambel larynx. Pred tednom dni smo za uvod slišali Serenado v C-duru Johanna Josepha Fuxa, Ragazzijevega učitelja in dunajskega dvornega kapelnika, tokrat pa začenjamo pri uvodu v Credo oziroma stavku Patrem omnipotentem Ragazzijeve Maše. Na koncu zveni še Te Deum Fuxovega namestnika Antonia Caldáre.
Neveljaven email naslov