Foto:
Foto:

Podjetje se je na začetku ukvarjalo s spletnimi stranmi, zdaj pa z večjimi korporacijami razvijajo inovativne digitalne produkte. Pri razvijanju rešitev se osredotočajo na glavne težave podjetij, pri tem pa računajo na dobro uporabniško izkušnjo končnega uporabnika.

Produkt, ki ga zdaj razvijajo z Zavarovalnico Sava, je poimenovan Enorma, rešuje pa težave razdalje oz. časa, ki ga cenilci porabijo, ko morajo na pot, da ocenijo škodo. Rešitev jim bo omogočala, da škode ocenijo na daljavo, privarčevani čas pa bodo lahko porabili koristneje, prav tako bo čas škodne obravnave krajši tudi za uporabnike. Trenutno je produkt v zadnji fazi testiranja.

Podjetje U-centrix deluje zadnji dve leti v okviru Tovarne Podjemov – Podjetniškega inkubatorja Univerze v Mariboru. To okolje daje podjetju dobre pogoje za razvoj lastnega kadra in idej, pravi izvršna direktorica podjetja Ana Čurin, saj so na voljo storitve podjetniškega svetovanja, do menedžiranja in razvoja kadra. S to podporo se lahko v kratkem času zelo hitro razvijajo, dodaja sogovornica.

Pogovoru z Ano Čurin in drugim zanimivim temam lahko prisluhnete v zadnji izdaji Poslovnega mikrofona na spodnji povezavi.