Črna kronika

Poudarki

  • Srbski premier: Gre za uspešno sodelovanje dveh policij
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,9 od 29 glasov Ocenite to novico!
Vhod na dvorišče sodišča
Prvega naj bi na zaslišanje pripeljali glavnega osumljenca Dragana Tošića. Foto: MMC RTV SLO
Policista
Policisti so varovali okolico vhoda na dvorišče sodišča. Ko so pripeljali prvega osumljenca, domnevno Dragana Tošića, so del Trdinove ulice zaprli. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Osumljenci za preprodajo...

Dodaj v

Foto: Zaslišanja osumljenih se bodo vrstila do petka

Preiskave zaradi domnevne trgovine z mamili tudi na Obali in v Kranju
26. maj 2010 ob 11:58,
zadnji poseg: 26. maj 2010 ob 21:30
Koper - MMC RTV SLO

Glavnemu obsojencu v okviru akcije Balkanski bojevnik Draganu Tošiću je že odrejen enomesečni pripor. Predvidoma šest od štirinajstih osumljenih bo zaslišanih do petka.

Zaslišanja so se začela popoldne. Prve tri osumljence so posamično ob močno poostreni varnosti pred preiskovalnega sodnika na okrožnem sodišču v Ljubljani privedli popoldne. Ko so do sodišča pripeljali prvega osumljenca, šlo naj bi za Tošića, so policisti za kratek čas za promet zaprli del Trdinove ulice okoli vhoda na dvorišče sodišča.

V zadevi delajo trije preiskovalni sodniki, eno zaslišanje pa lahko traja tudi do tri ure. Osebe so lahko v policijskem pridržanju 48 ur, nato pa mora sodnik odločiti, ali bo osumljeni šel v pripor ali pa na prostost.

Akcije tudi na Obali in Gorenjskem
Že dopoldne so na Policijski upravi Ljubljana MMC potrdili, da so policisti na Obali ter na območjih Ljubljane in Kranja opravili nove hišne preiskave zaradi domnevne trgovine z mamili, vendar novih ljudi niso pridržali, druge novosti v zvezi s tem pa še niso znane.

Včeraj so že opravili več kot 30 hišnih preiskav, 14 ljudem je bila odvzeta prostost, med preiskavo pa so policisti zasegli tudi orožje in prepovedano drogo. Osumljenci so stari od 25 do 40 let in so vsi državljani Republike Slovenije. Preiskali so tudi lokala Le Petit Cafe in Randevu v središču prestolnice, ki sta v lasti Dragana Tošiča. Kot smo že pisali, vseh 14 osumljenih naj bi bilo neuradno del organizirane kriminalne združbe srbskega državljana Darka Šarića, znanega tudi kot srbskega "kralja kokaina".

Akcija ima mednarodno razsežnost
Na policiji so dodali, da gre za organizirano hudodelsko združbo z mednarodnimi razsežnostmi, ki je delovala tudi zunaj meja Slovenije. S kaznivimi dejanji so si osumljenci pridobili zelo veliko premoženjsko korist. Kriminalistična preiskava je potekala več mesecev, tudi v sodelovanju s sosednjimi in drugimi varnostnimi organi, med drugim tudi iz Srbije.

Na mednarodno akcijo se je odzval tudi srbski premier Mirko Cvetković, ki se danes mudi na uradnem obisku v Sloveniji. Dejal je: "S premierjem Pahorjem se o tem še nisva utegnila pogovarjati, sva pa o akciji spregovorila s predsednikom države. Priča smo nedavnemu uspehu sodelovanja dveh policij. Obveščen sem, da ste aretirali večjo skupino narkodilerjev prav na podlagi informacij naših služb."

Udarec t. i. Šarićevem klanu
Akcija, ki poteka v Sloveniji, je usmerjena proti članom t. i. Šarićevega klana, ki ga v Srbiji označujejo za nevarnejšega od zloglasnega zemunskega. Srbsko tožilstvo za organizirani kriminal je obtožnico proti 40-letnemu Darku Šariću in njegovim sodelavcem napisalo na začetku aprila, in sicer po tem, ko so lani v Urugvaju zaplenili več kot 2 toni kokaina, ki naj bi ga Šarićeva skupina skušala pretihotapiti v Evropo. Šariću, ki ima srbsko državljanstvo, je srbsko pravosodje nato zaplenilo številne nepremičnine.


Po podatkih obveščevalnih služb v regiji naj bi Šarićev klan pripravljal tudi atentat na srbskega predsednika Borisa Tadića, pravosodno ministrico in glavnega tožilca.
E. S., B. R., fotografije: Sabina Zonta
Policisti
Policisti
Policist
Policija
Policija
Prijavi napako
Komentarji
blef
# 27.05.2010 ob 19:15
fuksel, si se zmotil, pet bi jih bilo čistih.
jerry444
# 27.05.2010 ob 12:21
Včasih so se ljudje vozili z golfi,jugoti,stoenkami itd. pa potem malce kasneje,s petkami,clioti,raznimi fiati,dandanes pa po cestah vidiš samo še bmw x5,6,audia A8,range roverje,na drugi strani pa prerivanje ljudi na mestnih avtobusih,lepa je ta naša demokracija,res svaka čast Ameriki,ki nas je v to zapeljala in našim pohlevnim ovčkam v politiki,ki se obračajo,kakor zapiha veter.
Muf
# 27.05.2010 ob 10:31
da ki velemesto
Vladoska
# 27.05.2010 ob 10:11
Žal je zakon na strani barab in odvetnikov. Verjetno bo zaradi pomanjkanja dokazov domnevni obtoženec, ki debelo služi s preprodajo drog, še nekaj zaslužil od nas davkoplačevalcev zaradi kot rečeno slabih tožilcev, slabega zakona in ......Me pa bolj skrbi dejstvo da odvetniki v Sloveniji......ma brez veze.
fuksel
# 27.05.2010 ob 08:28
Dajmo vlado na test za droge...
Jih vsaj pet pade...:)
Triptico
# 27.05.2010 ob 06:26
Včasih se zazdi, da so "odjemalci" tudi med našimi politiki

Naj se ti ne zdi, to je dejstvo, da šmrkajo tudi v parlamentu, nenazadnje vem za človeka, ki je vrsto let skrbel za to, če še pa ne vem.
assta
# 27.05.2010 ob 04:17
prov jim je kaj se pa grejo mafijo
-mikos-
# 26.05.2010 ob 23:50
spf xxii ...To so bolniki, ki teško živijo.
Ko poslušam politike, sploh barbiko se mi smilijo.
Nekateri so z svojim obnašanjem, že tako opazni, da večina
na teh blogih ugotavlja, da niso čisti.
spf xxii
# 26.05.2010 ob 23:05
Narkomane je treba iztrebit, men se niti najmanj ne smilijo.
kaj_kaj?
# 26.05.2010 ob 22:54
Tudi jaz se strinjam, da sama legalizacija ni rešitev, vendar je prav tako napačna trenutna rešitev, ki vse odvisnike porine na rob družbe. In rehabilitacija je večinoma draga, ter povzroča propad celotnih družin itd.

Ampak, ker nekateri bedaki niso sposobni kontrolirati svojih nagnjenj, sedaj najebemo tisti, ki droge uporabljamo zgolj v eksperimentalne namene. Ni nadzora nad kvaliteto, ni nadzora nad drugimi potencialno nevarnimi primešanimi substancami itn.

Tema je tabu, čeprav to ne bi smela biti. Problem pa je resen. Sam sem imel kar nekaj stikov z odvisnki in jih še imam. Če posplošim, je moja ugotovitev, da ljudje, ki so sposobni razmišljati in ki imajo močan karakter, s pomočjo drog pridejo do zelo zanimivih sklepov...dejansko pridejo na stopnjo "naravnih" genijev, ki so cel čas v takšnem stanju. Spet tisti nekoliko manj sposobni osebki to drogo zlorabljajo 24/7...konec je vsem znan. Pa to je zelo posplošena zadeva. Pomembna je predvsem samokontrola. Če bi recimo uporabnike pred dejansko uporabo naučili kaj pametnega o drogah, predvsem o zahtevnosti jemanja drog, se pravi, o nevarnosti da zabredeš v samo odvisnost, o tem, da moraš biti res močan, da se upreš drogi, ko jo imaš možnost uporabljati itn, bi po mojem mnenju lahko rešili veliko življenj.

Sedaj samo rečejo da je droga slaba. Potem pa nek mladenič to stvar proba, pa vidi da mu je fajn...in se začne. Če bi mu v detajle razložili, kako stvar deluje, bi se mogoče dejansko zavedel ali začutil nek strah, ter droge ne bi probal.

Meni je starejša oseba lepo razložila kako problematično se je zadevati s heroinom in ne postati odvisnik in sem ga probal čist slučajno (nenačrtovano, ko sem tesitaral koko za NL žurko, ostali so pa horsali), pa morem reči da je bla super izkušnja. Pred tem so mi pa dali vedeti, da če se bom poigraval s temi substancami, da lahko to vodi v katastrofo in se mi tak način dosti bolj dopade. Resnica in ne nek larifari.

Prav tako se opravičujem, ker sem na začetku deloval dokaj sovražno nastrojeno.
spf xxii
# 26.05.2010 ob 22:51
Sam Tošića so že drugič zaprli zaradi tega, pa pomoje ga bodo spet spustili.
Aja kdo bo pa zdaj Pahorja zalagal.
W500
# 26.05.2010 ob 22:24
To se delno strinjam, oblast oz. zakonodaja seveda igra vlogo in prispeva k stanju. Tu se pa potem odpre zelo široka debata, ker ne verjamem, da bi enostavno legaliziranje vseh drog v celoti rešilo problem (bi moralo v praksi sovpadati cel kup dejavnikov), da ne govorim o tem, da se bi mi taka legalizacija zdela skrajno neetična. Kot rečeno, ta tematika je široka in težka, ne zameri, če se nimam časa spuščati v detajle in premlevati situacij. Velik problem je že to, da je vsa stvar mednarodna oz. kar globalna, zato ne moreš z lokalnimi/državnimi ukrepi kaj dosti spremeniti. Glede na vse te faktorje, ki so realnost in ne filozofiranje ob teoretičnih predpostavkah iz inkubatorja, se mi zdi boj proti širjenju kriminalnih (nelegalnih) združb zaenkrat povsem sprejemljiva metoda. Poleg tega so pri vseh teh večjih mafijskih navezah mamila zgolj ena od dejavnosti - tudi, če jih (droge) izločiš iz enačbe, še vedno ostane prisotna vsa ostala problematika. Napačno je celotno stvar reducirati na problem osebnega zadovoljstva s trgom iz strani konzumatorja zeli, kot si to naredil ti - torej po logiki (parafraziram), "država ima napačen pristop do drog, zato je kakršenkoli boj proti trgovini z drogami zgrešen". Tu vmes je ogromen prepad v logičnem sklepanju. Prvi stavek v navednicah je svoj problem, drugi pa nekaj drugega, ker kot rečeno problema drog v primeru mafije ne moraš obravnavati ločeno od vsega ostalega.

Tako zelo na hitro, malo nejasno napisano, ampak upam da se razumeva vsaj okvirno.
kaj_kaj?
# 26.05.2010 ob 21:34
Jaz razumem. Ampak ti probam dopovedati, da tisti ki so sedaj zaslužni za neke ukrepe (se pravi država, ker policija je državni organ), so dejansko krivci za nastalo situacijo.

Zatorej se mi te akcije zdijo blazno smešne.

Po eni strani oblast kriminalizira te substance, po drugi strani pa omogoči delovanje tem združbam, ki ravno zaradi kriminalizacije sedaj mastno služijo na ta račun.
W500
# 26.05.2010 ob 21:21
Še vedno ne razumeš in gledaš skrajno sebično na vse - debata ni o legalizaciji, konzumatorjih ali drogah samih po sebi (lahko si misliš, da je govora tudi o krompirju ali lubenicah, če ti je lažje), ampak o kriminalnih združbah, ki v tej obliki s seboj nujno nosijo cel kup slabih reči, če se jim pusti nemoten razrast. Ne bom ti našteval, sam si preberi kako od blizu izgleda stanje ponekod v recimo Mehiki, kako je bilo v zlatih časih mafije v ZDA, prohibicijo si že prej sam omenjal itd. In če si protim tovrstnim akcijam (kar glede tvoj na prvi komentar očitno si) težiš k takemu stanju.

Kdo je tu bil za mamila, kdo je kaj konzumiral in kako sploh nima nobene veze z debato, ki se tiče preprečevanja kriminalne dejavnosti.

Skratka, če misliš odgovarjati, potem utemelji, zakaj (glede na tvoj prvi komentar) podpiraš nemoten razrast nelegalne trgovine in mafijske dejavnosti oz. zakaj si proti tovrstnim akcijam policije? Če je razlog, da ti tako bolj ustreza osebno, pa beri še enkrat moj prvi komentar.
kaj_kaj?
# 26.05.2010 ob 20:59
Kriminalna združba le tako dolgo, dokler je stvar prepovedana. Odvzami kriminalizacijo teh substanc in združba naenkrat postane navaden uvoznik in distributer. To je realnost. In eč te substance ne bi bile prepovedane, ampak bi država imela nek nadzor, takšne združbe ne bi bile potrebne. Se pravi bi ali propadle ali našle kakšno novo dejavnost ;)

Pa naštej razloge? Prosim.

Pa še spisek znanih ljudi, ki so se drogirali. Albert Hoffman je bil eden izmed njih, pa tudi Freud, pa Wilde, Stephen King, J. Nicholson, Sean Penn, Sir Arthur Conan Doyle, Thomas Edison,...

Droge niso slabe, če pa jih bedaki ne vejo uporabljati so si sami krivi. In ja, tudi Geroge Carlin in Bill Hicks sta bila zagovornika drog.

Potem prepovejmo tudi jedrsko energijo itd. Ker dejansko so bedaki anredili akr lepo katastrofo leta 86.
W500
# 26.05.2010 ob 20:43
kaj_kaj nisi razumel, tu sploh ne gre zate in za tvoje navade, ampak zato, da kdorkoli zagovarja tovrstno mafijsko dejavnost (ker so droge pač na tvojem seznamu dobrin in ti bolj ustreza, če so cenejše, ergo če tovrstnihi policijskih akcij ni) na podlagi lastnega ugodja ne zna razmišljati za pol ure vnaprej - po domače, je skrajno sebični tepec.

Kaj ima izobraževanje o drogah veze s hardcore mafijsko dejavnostjo, kjer padajo tudi življenja? Bo že tako, da politika ne mara konkurence. V tem primeru bi rekel, da iz legitimnih razlogov (upam, da mi jih ni treba naštevati).

Relativizirati take probleme v stilu "naj policija raje počne kaj drugega, saj itak ni nobene razlike med vožnjo po avtocesti in konzumacijo heroina" je ozkoglednost in ne pove nič o sami problematiki.
kaj_kaj?
# 26.05.2010 ob 19:58
Vi bi se seveda vsi šli demokracijo. Po vaših standardih seveda:)
kaj_kaj?
# 26.05.2010 ob 19:57
Ja, ja, ja, ja.

Ker s tem, da se tu pa tam navlečeš res delaš škodo. In ker ti lahko odločaš, kaj bom jaz dal v svoje telo. In seveda, ker je zmerna uporaba drog slaba. In še in še...res takšen način je naboljši.

Namesto da bi ljudem razložili kaj te substance povzročajo, se o njih ne ve skoraj nič. Če bi se ljudi poučilo o teh zadevah, bi bila zloraba manjša.

In ti rečem tudi tole, sam sem probal vsega boga, pa nisem odvisnež in se trenutno ne drogiram niti nimam namena to delati v prihodnje. Edino kar uživam je ganja, pa vsake par mescev alkohol.

Če se ne motim je tudi Al Capone veljal za hudega kriminacla, ker je švercal alkohol.

In še enkrat! Ne moreš ti odločati kaj bom jaz dajal v svoje telo.

Sicer pa, potem prepovejmo še uporabo alkohola, tobaka, video iger, avtomobilov itd.

;)
W500
# 26.05.2010 ob 19:40
kaj_kaj? pojma nimaš o čem govoriš, prostovoljnost je kriterij za kriminal, a si resen? Saj tudi korupcija po podpkupovanje je prostovoljna, pa kartelni dogovori, hudirja, še tatovi prostovoljno kradejo večinoma, brez prisile - se pravi če te nekdo prostovoljna oropa in pretepe sredi ulice po tvojem ni zagrešil kriminalnega dejanja. Če ti je toliko do te tvoje načelnosti imaš vso možnost se preselit v kakšno (še bolj) bananadržavo, ki bolj ustreza tvojim standardom, tam boš lahko cele dni veselo zadet in psihoaktiven.
kaj_kaj?
# 26.05.2010 ob 19:04
Super, ja!

Cene so po tem takem sedaj narasle. Ja nič, bomo pa začeli mi z vzhoda uvažati našo robo v LJ;)

Mah, meni je blazno smešno, ko se piše o nekih kriminalcih, kadar se gre za prodajo psihoaktivnih substanc. To ni kriminal, saj je večina udeležencev v tem tržnem sistemu notri prostovoljno.

So druge stvari, s katerimi bi se morali ukvarjati. Te neke akcije so samo farsa.
Elemental
# 26.05.2010 ob 18:54
Lublana je naj l'pše mesto na svetu. ;)
pankrt
# 26.05.2010 ob 18:46
hmm
pa je treba res vse policiste poslikat da pol nimajo kam na pir
NovaQ
# 26.05.2010 ob 18:41
Jaz se pa čudim od kje tem čefurjem dobri avtomobili, lahko bi si mislil ... :-|
Elemental
# 26.05.2010 ob 18:27
Če bojo preveč kriminalcev polovil v mestu neboš imel več kam na kavo za it. :)
erru
# 26.05.2010 ob 18:17
Zelo zelo pohvalno! To pa močno podpiram.

Čeprav vemo, da je to še vedno boj z mlini in da kriminal s tem ne bo izginil oz. ga policija ne more nikoli povsem izkoreniniti... Za kaj takega je potrebna popolna sprememba vsega živega.. Začne se v glavah ljudi, nadaljuje v upravljalcih sistemov, da blaginje vseh, ne zgolj "oglašujejo", konča pa z mentaliteto zena... Sej bo.. Čez 1000 let, ko nas več nebo...
endvatrilovi
# 26.05.2010 ob 18:16
Sicer pa: bravo kriminalisti in policija. Upam, da bo tudi tožilstvo uspešno!
endvatrilovi
# 26.05.2010 ob 18:15
Hm, pravzaprav sem imel v mislih nekatere druge, ki svojega vedenja pred kamerami včasih ne obvladajo, oz. se obnašajo črno-belo...
Morda bi kakšen varnostnik vedel kaj več povedati o zasebnih zabavah...
musashi1
# 26.05.2010 ob 18:12
Ta leva oblast je v dveh letih Slovenijo spremenila v balkansko leglo kriminala. Te kriminalce so pa sedaj priprli samo zato, ker je na slovensko oblast pristisnila ZDA oz ameriška agencija za boj proti narkotikom DEA(Drug Enforcement Administration). Še celo v Srbiji prej stopijo na prste kriminalcem, kot pa v Sloveniji....
miha 23
# 26.05.2010 ob 18:04
Majo pa srečo, da so jih aretirali v Sloveniji. Ponavadi takim ne prisodijo kazni višje od tiste za krajo sladoleda, če jo pa že pa itak pobegnejo.

Se hecam, pohvalna akcija, upam da dobijo kar jim gre.
Jethros
# 26.05.2010 ob 17:36
vanbasten:
Kaplja v morje?
Včeraj so že opravili več kot 30 hišnih preiskav, 14 ljudem je bila odvzeta prostost, med preiskavo pa so policisti zasegli tudi orožje in prepovedana mamila. Osumljenci so stari od 25 do 40 let in so vsi državljani Republike Slovenije. Preiskali so tudi lokala Le Petit Cafe in Randevu, ki sta v lasti Dragana Tošiča. Vseh 14 osumljenih naj bi bilo neuradno del organizirane kriminalne združbe srbskega državljana Darka Šarića.

Srbsko tožilstvo za organizirani kriminal je obtožnico proti 40-letnemu Darku Šariću in njegovim sodelavcem napisalo na začetku aprila, in sicer po tem, ko so lani v Urugvaju zaplenili več kot 2 toni kokaina, ki naj bi ga Šarićeva skupina skušala pretihotapiti v Evropo.

Ne vem no, če je to kaplja v morje, je prekleto velika in vredna!
rubin
# 26.05.2010 ob 17:36
jan1983,menim da če so strahopetci kot ti verjetno da ne..
funky
# 26.05.2010 ob 17:25
Tresla se gora rodila se miš al še kaj manjšga.
Upam da jih spokajo tam kamor spadajo pa tud une k švercajo mlade punce z vzhoda in z njimi služijo bajne pare v posmeh vsem nam ki na pošten način delamo in služimo za črn kruh.
andreas
# 26.05.2010 ob 17:08
He he, ubogi fotografi (paparaci), razen svojih kolegov in policajev - nobenega posnetka...
Težka je fotografska, hja.
Jan1983
# 26.05.2010 ob 16:54
Pomojem jim ne bodo upali dati kakih resnih kazni, ker bi bili potem v strahu za življenje. Kaj menite?
vanbasten
# 26.05.2010 ob 16:35
ja in kaj itak je to kaplja v morje, sam tolko da mal folk vidi kao da se nek dela
dznk
# 26.05.2010 ob 15:18
Ma nemoj.
sansam
# 26.05.2010 ob 15:01
Potrebno bi bilo vzeti za zgled singapurski model odvajanja od prekupčevanja in uživanja.
123spizdi
# 26.05.2010 ob 14:04
Ja, predvsem v SNS in SDS - vedno govorijo o nekem okupatorju in veleizdaji ter vse kar drugi izrečejo je laž. To morajo biti na hudem tripu :)
endvatrilovi
# 26.05.2010 ob 12:56
Včasih se zazdi, da so "odjemalci" tudi med našimi politiki - glede na obnašanje na tiskovnih konferencah, v parlamentu, glede na nerazumne poteze...
Kazalo