Preden so Hewo Boro belgijske letalske oblasti suspendirale, je vsak teden letela v Bruselj, po hudi nesreči pa družbi grozi, da jo bodo suspendirale tudi kongoške oblasti. Foto: jetphotos.net
Preden so Hewo Boro belgijske letalske oblasti suspendirale, je vsak teden letela v Bruselj, po hudi nesreči pa družbi grozi, da jo bodo suspendirale tudi kongoške oblasti. Foto: jetphotos.net

Letalo je bilo namenjeno iz Gome v prestolnico Kinšaso, ko je strmoglavilo. Iz razbitin letala so rešili 15 preživelih. Sprva so poročali o več kot 70 žrtvah. Točno število potnikov na letalu ni znano, veliko žrtev pa bi bilo lahko tudi med ljudmi v soseski, kamor je letalo strmoglavilo. Priče s kraja nesreče poročajo, da se je letalo prepolovilo.

V nesreči naj bi bila ena stavba uničena, dve pa je ožgal ogenj, s katerim se bojejo gasilci. Strmoglavljeno letalo je bilo last letalske družbe Hewa Bora, ki so jo zaradi kršitev varnosti pred kratkim belgijske letalske oblasti suspendirale, prav tako pa se je znašla na t. i. evropski črni listi.

Vzrok nesreče še ni znan. Sprva so sporočili, da naj bi bilo letalo prepolno, nekdanji kongoški zunanji minister Antoine Ghonda pa je sporočil, da je na letalu odpovedal eden od motorjev.

Kongo ima eno najbolj črnih zgodovin letalskih nesreč; samo v letu 2007 se jih je tam zgodilo sedem. Najhujša se je zgodila v prestolnici Kinšasi, ko je Antonov 26 strmoglavil na gosto naseljeno soseščino. Umrlo je več kot 50 ljudi. Letala so najpogostejša prevozna sredstva v Kongu. Država, ki je po površini velika kot zahodna Evropa, ima le okoli 3.000 kilometrov cest.

T. V.