Medtem ko so se končali predkazenski postopki proti številnim slovenskim tajkunom, nekateri pa so bili v zadnjem času bodisi obsojeni na prvi stopnji bodisi pravnomočno obsojeni, si je nedavno kazensko ovadbo zaradi domnevno spornih poslov prislužil tudi nekdanji predsednik uprave in največji lastnik Skupine Viator & Vektor Zdenko Pavček. Foto: BoBo
Medtem ko so se končali predkazenski postopki proti številnim slovenskim tajkunom, nekateri pa so bili v zadnjem času bodisi obsojeni na prvi stopnji bodisi pravnomočno obsojeni, si je nedavno kazensko ovadbo zaradi domnevno spornih poslov prislužil tudi nekdanji predsednik uprave in največji lastnik Skupine Viator & Vektor Zdenko Pavček. Foto: BoBo

Stečajni upravitelj hčerinskega podjetja Viator & Vektor Logistika Anton Jagodic je poleg Pavčka ovadil še nekdanjega direktorja tega podjetja Bojana Novaka, predsednika uprave Izletnika Celje Darka Šafariča in Pavčkovega sina, Petra Pavčka, ki je v Skupini Viator & Vektor zasedal enega ključnih položajev, piše Dnevnik.
Sum zlorabe položaja
Kazenske ovadbe so bile vložene zaradi suma storitve kaznivih dejanj zlorabe položaja ali zaupanja pri opravljanju gospodarske dejavnosti in oškodovanja upnikov.

Jagodic ovadbe ni želel komentirati, a naj bi se po informacijah Dnevnika zanjo odločil, ker je bilo lastništvo romunskega podjetja Viator & Vektor Ro tik pred stečajem Viatorja & Vektorja Logistike septembra 2011 preneseno na družbo Izletnik Celje. To podjetje je tako kot Viator & Vektor Logistika v lasti Skupine Viator & Vektor.

Upravljali 150 tovornjakov
Prenos lastništva romunskega podjetja, ki naj bi upravljalo 150 tovornjakov, med drugim pa izvaja logistične storitve za avtomobilskega proizvajalca Dacio v lasti Renaulta, niti ni presenetljiv. Skupina Viator & Vektor je namreč po stečaju logistične divizije životarila še skoraj eno leto, Zdenko Pavček pa je poskušal narediti vse, da jo ohrani pri življenju.
Prisilko sprožili šele februarja lani
Postopek prisilne poravnave, v katerem je Pavček napovedoval 30-milijonsko dokapitalizacijo, je tako Skupina Viator & Vektor sprožila šele februarja lani, po velikih prizadevanjih bank pa je družba v stečaju končala julija 2012. Zaradi vprašljivega prenosa lastništva romunskega podjetja je stečajni upravitelj Anton Jagodic vložil tudi izpodbojno tožbo, vendar o njej sodišče še ni odločilo.

Tovornjaki v Rumuniji zaradi povečanega obsega poslov
Pred stečajem je Viator & Vektor Logistika sicer močno okrepil floto tovornjakov v Romuniji, tako da je v tamkajšnji Viator & Vektor Ro preselil skoraj 50 tovornjakov. Čeprav so bili tovornjaki zastavljeni pri Gorenjski banki, Jagodic pred časom ni izključil možnosti, da so bili v Romunijo preseljeni zaradi nadaljnje prodaje vozil. Zdenko Pavček je to zanikal in dejal, da so kamione preselili v Romunijo izključno zato, ker jih je tamkajšnje podjetje potrebovalo zaradi povečanega obsega poslov.

Pavček brez komentarja
Vodja ljubljanskega okrožnega tožilstva Tamara Gregorčič je dejala, da so ovadbo prejeli v drugi polovici junija in da je zadeva v dopolnitvi na policiji. Zdenko Pavček je ni želel komentirati, kot je pojasnil, je ne bo komentiral niti Peter Pavček. Komentarja se je vzdržal tudi Bojan Novak, ki prek podjetja Transturist iz stečajne mase Viator & Vektor Logistike najema proizvodne in skladiščne zmogljivosti družbe. V stik z Darkom Šafaričem Dnevniku ni uspelo stopiti.