Letalo je s pomočjo reševalnega padala pristalo na travniku, pilot pa je brez poškodb zapustil letalo in dogodek sporočil pristojnim službam. Foto: BoBo
Letalo je s pomočjo reševalnega padala pristalo na travniku, pilot pa je brez poškodb zapustil letalo in dogodek sporočil pristojnim službam. Foto: BoBo

Uvodno poročilo službe za preiskovanje letalskih nesreč in incidentov ugotavlja, da je letalo 28. februarja poletelo z Letališča Jožeta Pučnika, polet pa je bil izveden po načrtovani poti do višine 1.000 čevljev (300 metrov) nad terenom.

Pilot, ki je imel veljavno dovoljenje športnega pilota letala in zdravniško spričevalo ter je skupaj preletel več kot 561 ur, je imel ves čas vzpostavljeno radijsko zvezo s kontrolorjem in mu sporočil, da namerava nazaj proti Zalogu. Letalo je v nadaljevanju zmanjševalo višino, tako da je v bližini ljubljanske obvoznice Zadobrova trčilo s propelerjem v napeljavo enega izmed električnih daljnovodov.

Deli podvozja, propelerja in zakrilc so padli v bližini mesta trka, zaradi nastalih poškodb pa se je pilot takoj odločil za zasilni pristanek. Letalo je s pomočjo reševalnega padala pristalo na travniku, pilot pa je brez poškodb zapustil letalo in dogodek sporočil pristojnim službam.

Ogled kraja nesreče je glavni preiskovalec službe opravil na dan dogodka ter izključil tehnično napako letala, motorja in opreme. Meteorološki podatki za dan nesreče pa kažejo, da posebnih pojavov ni bilo, veter je bil zanemarljiv, prav tako ni bilo turbulence.

Celotni podatki o nesreči, zaradi katere se je na ljubljanski obvoznici zgodila nesreča treh vozil, del obvoznice pa je bil nekaj časa zaprt, bodo podani v končnem poročilu. V službi za preiskovanje letalskih nesreč in incidentov ob tem poudarjajo, da je edini temeljni cilj preiskave izboljšati varnost v letalstvu, in ne ugotavljanje krivde ali odgovornosti.