Številne znane revije in znamke gredo na javno dražbo. Foto: BoBo
Številne znane revije in znamke gredo na javno dražbo. Foto: BoBo
Delo za računalnikom
Zaposleni podpirajo vsako rešitev, ki bo pomagala ohraniti čim več delovnih mest. Foto: MMC RTV SLO
NKBM prodaja Delo Revije

Zaradi neporavnanih terjatev je Nova Kreditna banka Maribor za 11. avgust napovedala javno dražbo, na kateri bodo v svežnju prodajali znamke Lady, Avto Magazin, Stop, Delo Revije, Dr. Roman, Smrklja, Anja, Ambient, Zvezda, Eva, Cukr, Lord, Moj hobi, Dobra kuhinja, Modna Jana, Gremo, Spletka, Rekreacijski non stop, Naša žena, Revija za ljudi z elanom, Rože & Vrt, Zlata snežinka, Pri nas doma, Kaprica, Obrazi, Lepa & Zdrava, Modna, Lady Križanke, Moj mikro, Radar, KIH, Slovenka leta, Viktor, politični Obraz leta, Briljant in še nekatere druge.

Izklicna cena za sveženj registriranih znamk znaša 10,144 milijona evrov, je v Delu objavila odvetniška pisarna, ki zastopa NKBM. Dražbe se lahko udeležijo le dražitelji, ki bodo pravočasno vplačali varščino 800.000 evrov.

Zaposleni (teh je skupaj 68) so že v začetku junija predsednika uprave NKBM-ja Matjaža Kovačiča pozvali, naj banka kot največji upnik Dela Revij poseže v reševanje finančne stiske podjetja in tako prepreči njegovo uničevanje.

Svet delavcev: O odločitvi ne odločamo mi
Predsednica sveta delavcev Dela Revij Jelka Sežun je pojasnila, da zaposleni na Delu Revije podpirajo vsako rešitev, ki bo pomagala ohraniti čim več delovnih mest. "V nobenem primeru pa o njej ne odločamo mi - tako pri javni dražbi blagovnih znamk kot pri prisilni poravnavi, ki naj bi jo skušal speljati lastnik, je vse v rokah banke oziroma lastnika," v sporočilu za javnost sporočajo zaposleni.

Izpostavili so še, da so blagovne znamke brez ljudi, ki jih znajo delati in ki to uspešno počnejo že desetletja, prazne in brez vrednosti. Poudarjajo, da se morajo tega zavedati tako stari kot potencialni novi lastniki.

"V negotovosti je nemogoče ustvarjati revije"
Sindikalna zaupnica Dela Revij Alma Sedlar je ob tem dejala, da zaposleni ne vedo, kaj se bo zgodilo, saj nimajo nobenih pravih informacij. "Smo pa veseli, da je banka sploh ukrepala," je izpostavila in dodala, da si zaposleni želijo "medijskega strateškega lastnika, ki ga bodo zanimale revije". "V trenutni negotovosti ustvarjati revije, je nemogoče," je dejala Sedlarjeva, ki ne izključuje možnost stavke. "V tej situaciji je zaposlene težko pomiriti," je dodala.

V družbi Delo Revije so še pred dnevi zatrjevali, da so njihove glavne dejavnosti usmerjene v pripravo dokumentacije za začetek prisilne poravnave, s katero bi si lahko zagotovili uspešno sanacijo in omogočili nemoteno delovanje v prihodnje. Načrt finančnega prestrukturiranja družbe je v zaključni fazi, revizor pa bo po navedbah družbe opravil svoje delo v tem tednu.

Adria Media se za nakup ne zanima
V javnosti se je po objavi dražbe pojavilo več indicev, da naj bi se za nakup zanimala družba za založništvo in trženje Adria Media Ljubljana. Predsednik uprave omenjene družbe Tomaž Drozg je pojasnil, da se ne zanimajo za nakup svežnja blagovnih znamk Dela Revij.

Raščan na družbo prenesel dolgove
Delo Revije so se v težavah znašle, ko je direktor in lastnik družbe Matej Raščan po končanem prevzemu nanjo prenesel za več kot 30 milijonov evrov posojil, ki so močno obremenila poslovanje. Delo Revije morajo zato praktično ves denar, ki se steče na račune, namenjati za plačilo obresti.

Banke so zato že konec junija blokirale vse račune Dela Revij, pred dnevi pa so blokirale tudi transakcijski račun družbe Monera, ki je v lasti Mateja Raščana in ki je lastnik Dela Revij.

NKBM prodaja Delo Revije