Foto: BoBo
Foto: BoBo

Dars je na javno naročilo, objavljeno sredi oktobra lani, prejel štiri ponudbe. Poleg ponudbe Trgograda in gradbenega podjetja s Kvarnerja, ki je dejavno tudi v Sloveniji in bi dela izvedli za 28,5 milijona evrov brez davka, so jih oddali še Pomgrad, ki bi priključek zgradil za 33,6 milijona evrov brez davka, Kolektor CPG, ki je dal ponudbo za 33,9 milijona evrov, ter kranjski Garnol v sodelovanju s podjetjem Hering in hercegovsko družbo Provo BB, ki je dela ovrednotil na 34,4 milijona evrov.

Dars je izbral prvo ponudbo, preostale tri pa zavrnil kot nedopustne, je razvidno iz odločitve, objavljene na portalu javnih naročil. Glede na razpisno dokumentacijo je bila namreč najvišja dopustna vrednost ponudb določena pri 28,95 milijona evrov brez davka. Na Darsovo odločitev je sicer mogoča še pritožba oziroma zahteva za revizijo.

Porazdelili bi prometne tokove v prometnih konicah

Gradnjo dodatnega priključka med Brezovico in Vrhniko so na Darsu napovedovali že nekaj let, a se je pridobivanje gradbenega dovoljenja, prvenstveno zaradi vseh potrebnih soglasij za gradnjo na območju na robu Ljubljanskega barja, zavleklo. Z njegovo ureditvijo bodo promet preusmerili z regionalnih cest Brezovica–Vrhnika in Brezovica–Notranje Gorice–Podpeč na avtocesto.

Kot so pred kratkim za Dnevnik pojasnili na Darsu, bodo sami po sklenjenem sporazumu krili skoraj 68 odstotkov naložbe v priključek, ki vključuje tudi povezovalno cesto do Vnanjih Goric, direkcija za infrastrukturo bo pokrila 28,4 odstotka naložbe, medtem ko bosta občini Brezovica in Log - Dragomer soudeleženi z 2,75 odstotka in enim odstotkom.