Po prevzemu s strani Istrabenza je Droga Kolinska morala prodati že mnogo svojih blagovnih znamk, ki so bile nekoč njeni paradni konji. Foto: MMC RTV SLO
Po prevzemu s strani Istrabenza je Droga Kolinska morala prodati že mnogo svojih blagovnih znamk, ki so bile nekoč njeni paradni konji. Foto: MMC RTV SLO

Po besedah članice uprave Milene Štular so namreč ugotovili, da družba ne razpolaga z dovolj sredstvi za zagotovitev dolgoročne prihodnosti vseh svojih proizvodnih programov in blagovnih znamk.

Pogovori s potencialnimi kupci še potekajo, v družbi pa so se kljub temu odločili, da bodo omenjena programa na lokaciji v Portorožu ukinili. Eden izmed razlogov pa naj bi bila tudi želja občine za selitev dejavnosti iz turističnega središča Portorož.

V programih kuhinjske in industrijske soli je trenutno zaposlenih 27 delavcev. Za tiste, ki jih ne bo mogoče prezaposliti na drugih delovnih mestih znotraj Droge Kolinske, bodo v družbi pripravili socialni program.

Vedno manj blagovnih znamk v lasti družbe
Od prevzema s strani Istrabenza je družba morala prodati že mnogo blagovnih znamk, ki so bile nekoč njeni paradni konji: Žitu je tako prodala 1001 cvet, Maestro in Zlato polje, programe pod blagovnimi znamkami Regina, Royal, Kremin, Sladki prah in Citronka je prevzela družba Dr. Oetker Slovenija, program žitnih kosmičev blagovne znamke Čoko in Čokolešnik je prevzela hrvaška družba Podravka iz Koprivnice, program vložene zelenjave in omak, ki se prodajajo pod blagovnimi znamkami Droga, Tomatina in Argo, pa je prevzela družba Orka iz Ljubljane.

B. K.