Pri ocenjevanju izdelkov sta bili najbolj pomembni merili kakovost in osebna izkušnja uporabnikov. Foto: RTV SLO
Pri ocenjevanju izdelkov sta bili najbolj pomembni merili kakovost in osebna izkušnja uporabnikov. Foto: RTV SLO

V raziskavi Trusted Brands, ki so jo v Sloveniji izvajali prvič, je Mladinska knjiga v sodelovanju z revijo Reader's Digest izbrala zmagovalce v 38 različnih kategorijah. Namen raziskave je ugotoviti, katerim blagovnim znamkam evropski (in med njimi tudi slovenski) potrošniki najbolj zaupajo in kako ocenjujejo znamke po posameznih izdelčnih kategorijah.

V Sloveniji je med avtomobili zmagal Renault, med gospodinjskimi stroji Gorenje, med protibolečinskimi tabletami Lekadol, med kavo Barcaffe, med mobilnimi telefoni Nokia, med športnimi oblačili in obutvijo Addidas, med negovalno kozmetiko pa Nivea.

Raziskava v tujini poteka že sedmo leto, vprašalnik pa ostaja vsa leta enak, saj tako omogoča primerjave, kako se spreminja zaupanje uporabnikov do določenih blagovnih znamk.