Ko je Mednarodna smučarska zveza Ljubno izbrala za eno od prizorišč tekem svetovnega pokala, se je BTC vključil kot generalni sponzor, pri čemer je vso organizacijo prevzel na svoja ramena. Foto: Duška Lah
Ko je Mednarodna smučarska zveza Ljubno izbrala za eno od prizorišč tekem svetovnega pokala, se je BTC vključil kot generalni sponzor, pri čemer je vso organizacijo prevzel na svoja ramena. Foto: Duška Lah

Priznanje, ki so ga letos podelili prvič, je dobilo 60 podjetij iz 30 evropskih držav, ki so vsaka posebej izbrale po dva nacionalna zmagovalca.

V Sloveniji se je za nagrado potegovalo 18 podjetij, osem v kategoriji velikih podjetij ter deset v kategoriji malih in srednjih podjetij. V prvi je zmagal BTC s projektom "BTC City in ženski smučarski skoki", v drugi pa Informa Echo s projektom "Iniciativa Energija si". Dobitnika nagrade sta razglasila Mreža za družbeno odgovornost Slovenije in Ekvilib Inštitut v sodelovanju z Ekonomsko fakulteto v Ljubljani.

Informa Echo se ukvarja z učinkovito rabo energije
Agencija za komuniciranje Informa Echo je specializirana za področje učinkovite rabe energije in je po besedah direktorja Rajka Dolinška med redkimi, ki smo imeli popolnoma svoj "know how", pri nagrajenem projektu ni šlo za kopiranje pobud od zunaj.

Opredelili so tri ključne interese, ki so na prvi pogled diametralno nasprotni - interes podjetij, ki želijo predvsem prodati energijo, interes končnih porabnikov, ki jo želijo čim ceneje porabljati, in interes države, ki mora poskrbeti, da bomo vsi imeli dovolj energije. "Najti točko, okoli katere se bodo interesi začeli usklajevati, to je naše delo," je pojasnil Dolinšek.

BTC-ju za podporo ženskim skokom
BTC pa si je priznanje prislužil, ker je kot dolgoletni pokrovitelj in podpornik Smučarskoskakalnega kluba Ljubno BTC podprl organizacijo tekme prvega svetovnega pokala v smučarskih skokih za ženske in prevzel generalno pokroviteljstvo obeh tekem na Ljubnem ob Savinji.

Po besedah predsednice ocenjevalne komisije jim je s partnerji uspelo izpolniti izjemno težko nalogo - dvigniti prepoznavnost tako specifičnega športa, kot so ženski smučarski skoki, ki so bili dolgo zapostavljena nordijska disciplina, na raven gledanosti moških skokov.