Celotna vrednost investicije je ocenjena na okoli 20 milijonov evrov. Na voljo bo več kot 10.000 kvadratnih metrov novih površin, na katerih bosta nova odhodna hala in prostor za opravljanje varnostnih pregledov, saj je obstoječi zelo majhen in ne omogoča širitve. Nova bo tudi komercialna ponudba na področju trgovin in gostinstva. Prav tako bo zagotovljen večji poslovni salon. Foto: BoBo
Celotna vrednost investicije je ocenjena na okoli 20 milijonov evrov. Na voljo bo več kot 10.000 kvadratnih metrov novih površin, na katerih bosta nova odhodna hala in prostor za opravljanje varnostnih pregledov, saj je obstoječi zelo majhen in ne omogoča širitve. Nova bo tudi komercialna ponudba na področju trgovin in gostinstva. Prav tako bo zagotovljen večji poslovni salon. Foto: BoBo

Novi javni razpis je družba objavila 8. februarja, rok za prijavo pa se je iztekel danes. Kot so povedali v Fraportu Slovenija, so prejeli ponudbe vseh šestih izvajalcev, ki so ponudbe podali že na prejšnjem razpisu.

Fraport Slovenija je prejšnji razpis sicer razveljavil zaradi nove prakse državne revizijske komisije iz razpisa za drugo cev karavanškega predora. Ta je po navedbah Fraporta namreč pokazala, da je po roku za oddajo ponudb nedopustno dopolnjevanje oz. spreminjanje ponudb, ko gre za postavke oz. elemente v popisu del, ključne za cene na enoto.

V Fraportu so januarja ob razveljavitvi prvega razpisa ocenili, da bo novi postopek zamaknil začetek gradnje za od dva do tri mesece, projekt pa ostaja nespremenjen. Pred razveljavitvijo razpisa je bilo predvideno, da bi bila gradnja končana pred koncem leta 2020, nove prostore pa naj bi odprli pred glavno sezono 2021. Kot so dejali v družbi, želijo terminal končati do poletja leta 2021, ko bo Slovenija prevzela predsedovanje Svetu EU-ja.

S to prakso so bili seznanjeni po roku za oddajo prijav, zato sprememb niso mogli upoštevati v postopkih, poleg tega so ugotovili, da je ob upoštevanju odločitve državne revizijske komisije njihova razpisna dokumentacija nejasna. Zato so se odločili za zavrnitev ponudb in objavo novega naročila.

V tem so dodatno določili, da se bodo po priznanju ustreznosti ponudbe pogajali z vsemi usposobljenimi prijavitelji, ne le s tremi, kar naj bi omogočilo večjo konkurenco med prijavitelji, poleg tega se bodo pogajali le o ceni, kar je po njihovih besedah najpreglednejši način izvedbe postopka s pogajanji.

Podrobno bodo pregledali vseh šest ponudb

Kot so sporočili iz Fraporta Slovenija, bodo podrobno pregledali vseh šest prispelih ponudb, nato pa sledijo pogajanja s ponudniki. Kdaj bi bil izvajalec lahko izbran, še ni znano.

Za gradnjo novega terminala na Letališču Jožeta Pučnika Ljubljana so se prijavili avstrijski Strabag, v skupnih prijavah pa GIC gradnje iz Rogaške Slatine in ljubljanski Elcom, hrvaški GP Krk in CBE iz Ljubljane, Kolektor Koling in novomeški CGP, Pomgrad in Gorenjska gradbena družba ter ljubljanski VG5 in celjski Remont.