Foto:
Foto:

Oglaševalska agencija leta, ki je na SOF-u zbrala največ točk, je Futura DDB.

Zmagovalna agencija je prejela eno veliko nagrado, pet zlatih in štiri srebrna priznanja in je bila z 98 točkami za 49 točk boljša od Pristopa in Agencije 41.

V tekmovalni del festivala je bilo prijavljenih 651 del, ki so se za nagrade potegovala v šestih skupinah, 25 tekmovalnih kategorijah in petih posebnih skupinah Off Sof. V kategoriji televizijskih oglasov je žirijo prepričal oglas za šesti festival slovenskega filma oglaševalske agencije Reaktor.

Za oglaševalsko osebnost leta 2003 so včeraj izbrali odgovorno urednico Marketing magazina in podpredsednico festivala Zlati boben Meto Dobnikar.

Za najboljšo idejo leta in celostno oglaševalsko akcijo so na 13. SOF-u prek spletnih strani glasovali tudi udeleženci. Za najboljšo idejo je bil izbrana družabna igra Metropoly agencije Umna, najboljšo celostno akcijo pa je pripravil Marjo Kapelj, tekstopisec iz agencije Mayer McCann za predstavitev akcije Džamija.

Na razpisu za mlade kreativce na temo ljubljanski bolšji sejem sta zmagala Dominik Bagola in Tjaša Kastelic iz agencije Pristop. Nagrajenca se bosta udeležela tekmovanja mladih kreativcev Canes Lions 2004.