Gospodarstvo

Poudarki

  • "Za vse je kriva Hilda Tovšak"
  • "Pravna država z Vegradom odpovedala"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,6 od 44 glasov Ocenite to novico!
Vegrad
Anto Gavrič je zaposlen v Vegradovem invalidskem podjetju vegrad Inde. Foto: BoBo
       Dejansko so ljudje lačni. Dobesedno. Dobesedno so lačni. Če ne bi bilo javne kuhinje, ki jo je organiziral župan Velenja Srečko Meh, ne vem, kaj bi bilo.       
 Anto Gavrič za MMC
Vegradovi delavci po malici
Delo se je v Vegradu v zadnjih letih stopnjevalo. Tisto, kar so nekoč delali štirje, zdaj dela zgolj en sam delavec. Foto: BoBo
       Nisem dobil aprilske, julijske in avgustovske plače. Poleg tega nisem dobil pol regresa za lansko leto in celotnega regresa za letošnje leto. Potem je tu še nekaj "raztrganih ur". Ne vem, koliko, ker ne vodijo več naših osebnih evidenc, vendar nam že dve leti mesečno trgajo po 16 ur, meni, ki sem zaposlen za štiri ure, pa osem. Vzeli so nam tudi nekaj dopusta. Seveda ne dobivamo niti nobene stimulacije. Nič.       
 Anto Gavrič za MMC
Vegradovi delavci med malico
Lačnim delavcem Vegrada je na pomoč priskočila Mestna občina Velenje. Foto: BoBo
       Še vedno trdno verjamem, da bomo, če bomo vztrajni in enotni, upravo spravili na kolena. Ker agonija se mora končati – tako ali drugače. Ne morem napovedati, kako se bo končala, ampak rešiti se mora čim prej – ali je to stečaj ali prisilna poravnava ali je to izplačilo plač ...       
 Anto Gavrič za MMC
Hilda Tovšak
Ena in edina krivka - Hilda Tovšak? Foto: BoBo
       Mislim, da je pravna država zatajila. Če bi pravna država delala in izvajala vse, kar bi morala, do tega ne bi prišlo. Poglejmo. Če jaz ne plačam ene položnice, bom takoj naslednji mesec dobil opomin. Takoj za opominom se zgane sodišče, sledijo rubeži. Država na tak ali drugačen način takoj dobi svoje, pri enem takšnem podjetju, ki za svoje delavce že pet mesecev ali več ne plačuje prispevkov, pa ne more doseči ničesar. Tega ne morem razumeti.       
 Anto Gavrič za MMC
Stavka pred Vegradom
Stavkajoči delavci se vsak dan pogovarjajo o svojih težavah. Foto: MMC RTV SLO
       V Vegradu sem že 34 let. Dokler smo imeli prejšnje vodstvo – pred Hildo Tovšak – so bili medčloveški, medsebojni odnosi, odnos nadrejen – podrejen in obratno super, idealni. Ko pa je prišla direktorica Tovšakova, so se vsi ti odnosi podrli, ni bilo nobenega spoštovanja več do delavcev.       
 Anto Gavrič za MMC

Dodaj v

Stavka v Vegradu: "Dobesedno, dobesedno so lačni"

MMC-jev intervju z zaposlenim v Vegradu Antom Gavričem
28. september 2010 ob 15:20
Ljubljana - MMC RTV SLO

Zadnjo plačo je dobil za junij. Preživi, ker mu pomagajo sorodniki. Stavka, ker verjame, da upravo Vegrada še lahko spravijo na kolena. MMC-jev sogovornik je zaposlen v Vegradu Inde.

Anto Gavrič, ki je zaradi nenehnih pritiskov in povečanega obsega dela v zadnjem času zbolel za hudo slinavko, je v pogovoru za MMC spregovoril o svoji ubogi (in neizplačani) plači, o drugem dolgu, ki ga ima Vegrad do njega, ter o tem, kako preživi. Ob tem ni mogel mimo svojih kolegov, ki so"dejansko lačni - dobesedno, dobesedno so lačni". Pojasnil je še, da stavkajoči s sindikatom v velenjskem gradbenem podjetju, ki ga vodi Samo Mastnak, niso zadovoljni, prav tako pa ne zaupajo novemu vodstvu podjetja z Borisom Medvedom na čelu. Ta naj bi jim lagal, medtem ko je njegova predhodnica Hilda Tovšak po besedah sogovornika Gavriča, ki se je anonimnosti v intervjuju odpovedal, prva in edina krivka za agonijo Vegrada.



Mnogi delavci v Vegradu še vedno niso dobili obljubljenih plač. Ste med njimi?
Tako je.

Kdaj ste dobili zadnjo plačo?
Nazadnje sem dobil junijsko plačo.

Koliko znaša vaša mesečna plača?
Zaposlen sem za štiri ure, tako da moja plača, če se meniva v bruto znesku, znaša 370 evrov, neto pa 213 evrov.

Koliko denarja vam torej skupaj dolguje podjetje?
Nisem dobil aprilske, julijske in avgustovske plače. Poleg tega nisem dobil pol regresa za lansko leto in celotnega regresa za letošnje leto. Potem je tu še nekaj "raztrganih ur". Ne vem, koliko, ker ne vodijo več naših osebnih evidenc, vendar nam že dve leti mesečno trgajo po 16 ur, meni, ki sem zaposlen za štiri ure, pa osem. Vzeli so nam tudi nekaj dopusta. Seveda ne dobivamo niti nobene stimulacije. Nič.

Zmanjšali so vam tudi obseg dopusta?
Lani so vsakemu vzeli dva dni dopusta, češ da bi podjetje bolje napredovalo.

Kako se preživljate v mesecih, odkar za svoje delo niste plačani?
Hvala bogu, žena dela v Gorenju, tako da se preživljamo z "gorenjsko plačo", pa otroci malo pomagajo – kolikor pač lahko. Imam namreč dva otroka, ki sta zaposlena. Poleg tega imam brate v tujini, ki mi priskočijo na pomoč, tako da lahko s tem plačam položnice in nekako preživimo iz meseca v mesec.

Osnovne življenjske potrebščine torej nekako imam, vendar to ne bo šlo v nedogled. Bratje ne morejo večno pomagati, pa tudi otrok ne morem večno izčrpavati, saj imata svoje obveznosti, svoje stroške, svoji družini. Če bo to trajalo, pa je vprašanje, kako bo z nami.

Ste dobili kakšno denarno pomoč od občine?
Nisem zaprosil zanjo, sem pa dobil paket od Rdečega križa – hrano, prašek ipd. Na Rdeč križ in Karitas smo se sicer večinoma obrnili vsi, ki smo bili na seznamu najbolj ogroženih. To je edino, kar je sindikat naredil za nas v tem zadnjem letu.

Kako pa živijo oz. preživijo vaši kolegi?
Imam kolege, ki res težko živijo. Eden od njih, denimo, ni mogel oditi pogledat svoje družine, ker ni imel s čim plačati avtobusa ali drugega prevoza. Poleg tega je eden izmed mojih sodelavcev prišel do mene, ali imam kakšne čevlje. Ko sem opazil, kako je oblečen, kakšne raztrgane superge ima, sem se skoraj razjokal. Sem mu dal svoje nove čevlje, ki sem jih morda enkrat obul, pa nekaj kavbojk. Pa nekaj malega za hčerko, ki ne vidi.

Dejansko so ljudje lačni. Dobesedno. Dobesedno so lačni. Če ne bi bilo javne kuhinje, ki jo je organiziral župan Velenja Srečko Meh, ne vem, kaj bi bilo. Župan je pokazal dobro voljo. Nam skoraj vsak dan prinese sendviče. Včeraj pa se je, denimo, pojavil neki dobrotnik – upokojenec Jože iz Kardeljevega -, ki nam je plačal 220 sendvičev in jih poslal k nam pred stavbo Vegrada. Pravzaprav ne vemo, kdo je.

Ste morebiti v zadnjem času potrebovali zdravnika? Prispevki za vaše zdravstveno zavarovanje verjetno niso plačani?
Ravno danes sem bil pri zdravniku, ker imam hude težave s hrbtenico, slinavko – in zlasti slinavka je povezana s pritiski, ki jih doživljam v službi. Zadeve v podjetju so se namreč lani glede na leta prej zaostrile. Dela, ki so jih nekoč opravljali trije, štirje delavci, je kar naenkrat opravljal le še en sam. Obremenitve so bile hude, plačila, stimulacije pa nobene. Tako sem zbolel za hudo slinavko.

Pa imate plačano zdravstveno zavarovanje?
Na srečo, da. Ampak v bistvu moje zdravstveno zavarovanje subvencionira država, ker ga Vegrad ni plačeval.

Kako poteka vaš dan, odkar stavkate?
Pridemo zjutraj, se zberemo, nagovorimo narod, povemo, kaj zahtevamo, kaj počnemo, kaj pričakujemo, kaj nam obljubljajo. Vsak dan čakamo. Vedno se najde kakšen dobrotnik, ki nam prinese kakšen sendvič ali malo vode. Se pa tudi dolgočasimo in vsakdo od nas govori o svojih težavah.

Dejali ste, da niste zadovoljni z delom sindikata oz. da za zaposlene v Vegradu ni naredil dovolj.
Nisem. Že na zadnji seji nadzornega sveta (v ponedeljek, op. a.) nas je spet izigral. Smo bili drugače zmenjeni, pa je spet pritrdil vodstvu in ne temu, kar smo se mi dogovorili.

Kaj pa ste se dogovorili?
Če do četrtka ne bo nobenih izplačil, se takoj - isti dan - razglasi stečaj. Danes imamo sestanek izvršnega odbora sindikata, sveta delavcev in stavkovnega odbora. Bomo zadeve dorekli, jutri pa prišli pred narod, vodstvo in postavili ultimat, kaj je treba narediti. Obrnili se bomo tudi na vlado in davčno upravo, ker morajo tudi oni malo premisliti. Ker ne razumem, kako je mogoče, da nam država "nabija" razne trošarine, dviguje cene goriva, elektrike ipd., pritiska na podjetja ipd., pri drugih stvareh pa molči.

In če vas sindikat spet razočara?
Tudi sindikatu bomo postavili ultimat. Če ga ne bo sprejel, pa bo moralo priti do kakšnega izstopa ali kako drugače rešiti zadevo.

Kaj realno pričakujete od stavke? Verjamete, da bodo vaše zahteve uslišane?
Še vedno trdno verjamem, da bomo, če bomo vztrajni in enotni, upravo spravili na kolena. Ker agonija se mora končati – tako ali drugače. Ne morem napovedati, kako se bo končala, ampak rešiti se mora čim prej – ali je to stečaj ali prisilna poravnava ali je to izplačilo plač ... Zato bomo postavili ultimat. To se ne more nadaljevati mesece in mesece.

Kdo je po vašem mnenju odgovoren za agonijo, povezano z Vegradom, za žalostno stanje, v katerem ste se znašli delavci?
Za to agonijo je prva in edina odgovorna gospa Hilda Tovšak s pomočjo svojih "špijonov" Branke Gabriel in Sama Mastnaka – skupaj so prvi in edini odgovorni za to agonijo.

Kaj pričakujete od novega vodstva podjetja, ki je nasledilo ekipo Hilde Tovšak?
Glede na to, kako je predsednik uprave Boris Medved do zdaj odgovarjal za naše zahteve, da se je že trikrat zlagal, mu kaj veliko ne moremo verjeti. Do zdaj ni izpolnil niti ene svoje obljube, da ne govorimo o naših zahtevah.

Med lastniki podjetja je tudi država. Kako vidite njeno vlogo v tej tragični zgodbi?
Mislim, da je pravna država zatajila. Če bi pravna država delala in izvajala vse, kar bi morala, do tega ne bi prišlo. Poglejmo. Če jaz ne plačam ene položnice, bom takoj naslednji mesec dobil opomin. Takoj za opominom se zgane sodišče, sledijo rubeži. Država na tak ali drugačen način takoj dobi svoje, pri enem takšnem podjetju, ki za svoje delavce že pet mesecev ali več ne plačuje prispevkov, pa ne more doseči ničesar. Tega ne morem razumeti. Kje je pravosodje, kje policija, kje so vsi ti organi, ki jih mi navsezadnje plačujemo, da opravljajo svoje delo? Navsezadnje mene, če ne opravim svojega dela, naslednji dan "sunejo v rit". Kako so mogoča taka merila?

Država bi morala že pred časom pritisniti na podjetje, da bi plačalo prispevke, če bi ugotovila, da jih ne more, pa bi morala ukrepati po svojih pristojnostih, uvesti neke sankcije. Tako pa je pustila, da delajo z nami, kar hočejo.

Kakšni bodo ostali vaši spomini na čas, ko ste delali v Vegradu? Je bilo ravnanje z zaposlenimi res neprimerno tudi v preteklosti, kot so pisali mediji?
V Vegradu sem že 34 let. Dokler smo imeli prejšnje vodstvo – pred Hildo Tovšak – so bili medčloveški, medsebojni odnosi, odnos nadrejen – podrejen in obratno, super, idealni. Ko pa je prišla direktorica Tovšakova, so se vsi ti odnosi podrli, ni bilo nobenega spoštovanja več do delavcev. Najprej so se začele delati razlike med samimi delavci. Tisti, ki je kimal, je bil pri njej takoj priljubljen, je dobil večjo plačo. Ni se več gledalo, kaj delaš, ampak, kako se obnašaš in na čigavi strani si. To je bila največja težava zadnjega vodstva.

Vsak delavec, ki je dal izjavo za medije, je bil takoj naslednji dan na disciplinski, večina teh delavcev je bila odpuščenih. Pritiski so bili veliki. Imeli smo prepoved komuniciranja z mediji – tako prek elektronske pošte kot prek telefona. To je vodstvo zapisalo in vsaka taka komunikacija, če so izvedeli zanjo, je bila sankcionirana.

Marjetka Nared
Prijavi napako
Komentarji
rock2479
# 29.09.2010 ob 15:55
Hilda,Boško, Igor, Bine itd., to je samo peščica ki so bili javno nekoliko bolj izpostavljeni. Koliko je še takih za katere sploh še nismo slišali, pa nekje v ozadju počnejo iste stvari ali še hujše ( če je to sploh še možno).
Vendar vsem t...em takozvanim tajkunom je skupna ena stvar. Vsi so počeli to kar jim je bilo dovoljeno. Nihče jim ni stopil na prste ko bi jih lahko še ustavili, namesto tega so se jim podeljevale celo nagrade (menedžer leta ipd.). Zdaj je prepozno, skrinjica je že davno odprta, pa nihče več ne ve kako jo zapreti. In kdo je kriv za vse to? Ta in vse prejšnje vlade, saj so jim dopustili oz. so jih z ohlapnimi zakoni celo "spodbujali" k tem dejanjem. Oni so samo izkoristili to, kar jim je bilo dano. Pa da ne bo kakšne pomote, niti slučajno jih ne podpiram ali zagovarjam. Ampak po mojem je glavnega krivca za vse tragedije, ki jih trenutno dnevno spremljamo, iskati pri tistem ki je to vse skupaj omogočil. To pa je od ljudstva izvoljena peščica izbrancev, ki za mastno plačilo in ob tem še subvencioniranih kosilih za par evrov ( ob povprečni plači 4500 eur si vsak dan privoščijo subvencionirano kosilo za pičle 3,50 eur, ki se jim zdi popolnoma realna in poštena, kar kaže na čisto nedojemanje realne slike stanja povprečnega državljanai ), sedijo v udobnih foteljih državnega zbora in z pritiski na gumbke krojijo usodo celega naroda. Sploh ni pomembno kje ima kdo parkiran svoj fotelj, na strani trenutno vladajoče koalicije ali na opozicijski strani. Vsak izmed njih nosi svoj del krivde za stanje v katerem se je danes znašla ta država. Boj za oblast je bila vedno umazana igra ljudi, ki jim usoda navadnega človeka ne pomeni nič drugega kot le kolateralna škoda ob prerivanju do najboljšega mesta ob koritu.
Nam drugorazrednim državljanom pa ne preostane nič drugega kot glodanje kosti na tem in podobnih socialnih omrežjih ali ob šanku, ko premlevamo kam so nas v dveh desetletjih pripeljali večinoma eni in isti ljudje, ki si na vsake štiri leta le nekoliko zamenjajo nazive in položaje.
V tem času so si zase in njimi zveste ustvarili pogoje v katerih so postali skoraj nedotakljivi. Demoralizirano in apatično ljudstvo pa s stalnim ustrahovanjem in raznimi teorijami zarote ( zdaj proti enim, zdaj proti drugim ) in ravno še sprejemljivim socialnim standardom, držijo na varni razdalji.
Sanje, v katere so nas zazibali 26.junija 1991, so se razblinile v nočno moro, iz katere se bo slovenski narod le stežka prebudil.
Že mnogo prej pa so oblastniki spoznali da je najlaže voditi in usmerjati speče, nevedne množice.
Ubi non accusator ibi non iudex! ( kjer ni tožnika, tam ni sodnika )
ne_neplavalec
# 29.09.2010 ob 15:54
Ne sestavi Te države nihče več, ker je ni kot celote. Pa ne samo za delavce in ljudi,
briga jih ni več niti za obstoj države. Kreg in grebenje zase. Da ne bo pomote, to
ni izum te vlade, ampak ducata grebatorjev...
tomazsl
# 29.09.2010 ob 11:17
Tale Ante Gavrić si je upal izpostaviti svoje ime, ker je zase dobro izkoristil najboljša leta GRADBENEGA podjetja Vegrad. Lahko mu je vseeno, če tam izgubi službo. A ni edini. Višje je nekdo v Vegradu po hierarhiji več se je okoristil. Najvišji imajo v svoji lasti po nekaj deset stanovanj po celi Sloveniji. Stanovanja so dobivali tudi tisti odovorni, ki so sklepali posle z Vegradom oz. Vegradu dali posel.
Seveda se to dogaja v vseh gradbenih podjetjih in podobno v celotnem našem tranzicijskem gospodarstvu.
V Vegradu pa so res najbolj ubogi in izkorščani tujci, ker so pravno najmanj zaščiteni.
A navsezadnje. Kdor hoče biti v naši nepošteni družbi po materialni plati pošten do naše države, je preprosto neumen....
Ivo Lola
# 29.09.2010 ob 11:15
@gkramar:
"Sam veliko potujem po Evropi in vem, da je lahko drzava s trznim gospodarstvom tudi socialna drzava z cutom za drzavljana. "
Tudi meni Evropa ni neznanka in vem, da v času krize kapitalizem pokaže zobe in pozabi na "čut za državljana". Kapitalizem je kot tisti volk iz pregovora. Dlako lahko menja, nravi pa ne. Lahko bi ti razložil, zakaj je tržno gospodarstvo pred propadom, pa to ne spada sem. Naj samo omenim, da tržno gospodarstvo za pogon nujno potrebuje hiperprodukcijo, ta pa dobesedno uničuje planet, na katerem živimo. Torej žagamo vejo, na kateri sedimo.

"Vendar se je potrebno zavedati, kako se je to stanje v prejsnji drzavi vzdrzevalo. Jugoslavija je bila nenormalno zadolzena in med neuvrscenimi. "
Dolgovi nekdanje Jugoslavije so popolnoma primerljivi z dolgovi današnjih razvitih držav. Samo Slovenija ima npr. večji zunanji dolg od Juge.
Na neuvrščenost Jugoslavije smo lahko ponosni, za razliko od sedanjega sramotnega kolaborantskega članstva v teroristični zvezi NATO.

"Torej, hoteli smo spremebo leta 1991. Prehod iz komunizma v Evropo in trzno gospodarstvo."
To preprosto ni res. Na katerem referendumu se je odločalo o tem? Na nobenem. Ta "prehod" nam je bil vsiljen.
MisiM
# 29.09.2010 ob 10:16
Grozno. Komaj sem prebrala, ker sem se že na začetku zjokala.
Strinjam se glede volitev, kar ste že napisali, brezveze je hodit na njih, ker so vsi isti - samo zase se brigajo na ljudi pa se požvižgajo. Na veliko žalost smo država, ki je izgubila zdravo pamet, občutek do sočloveka, željo po sedolovanju in skupnem dobrem.

Za HIldo Tovšak sploh nimam besed, ker enostavno ne morem verjeti, da obstaja takšen tip človeka ... po vseh pravilih, bi jo morala zadeti huda kazen (pa ne z neba, takšna konkretna), naj bo enaka vsem državljanom in naj odgovarja in občuti posledice.

Kaj pa bo z nami vsemi ... če se ne bo v parih letih spremenilo nekaj na bolje, bodo ljudje šli dobesedno s pestmi, krampi, vilami ... nad tiste, ki ne razumejo besede solidarnost, enakopravnost, pravičnost, ljubezen do sočloveka, skupno dobro in to vse besede v pravem pomenu.

Sploh ne vem, kaj naj napišem še drugega, ker me je vse to zelo prizadelo in ker imam za seboj podobno izkušnjo (nerazumevajoč in izkoriščevalski direktor) pa sem v državni službi ... vendar samo še en mesec, potem me bodo kiknili kajvemkam, upam, da me bo pot nesla kam, kjer so odnosi pozitivni in produktivni.

Če bi bilo kdaj v moji moči, tega vsega ne bi dopuščala. Sram naj bo državo.
gkramar
# 29.09.2010 ob 09:41
Ivo Lola;

Strinjam se s tvojimi navedbami glede medcloveskih odnosov in stanja morale in etike, ki je res na nizkem nivoju. Sam veliko potujem po Evropi in vem, da je lahko drzava s trznim gospodarstvom tudi socialna drzava z cutom za drzavljana. Vendar se je potrebno zavedati, kako se je to stanje v prejsnji drzavi vzdrzevalo. Jugoslavija je bila nenormalno zadolzena in med neuvrscenimi. Torej, hoteli smo spremebo leta 1991. Prehod iz komunizma v Evropo in trzno gospodarstvo. To sedaj imamo, vendar nazalost le na papirju. Da bodo ljudje preklopili tudi v glavah bo, kot kaze trajalo se zelo zolgo. Zal.
lunajko222
# 29.09.2010 ob 09:39
@ivo lola, .. pravilno napisano! .. .to je bistvo problema, .. volitve so mišljene kot štempelj odobravanja nič drugega, .. ko folk gre na volitve samo potrdi da tisti ki ga bo v glavo j*bal ima vso to pravico, ...in vse kar lahko ti narediš je da čakaš 4 leta da ga "kaznuješ"-smeh na ponovnih volitvah s tem da drugega kljukca voliš ki je v samem bistvu popolnoma enak kot prvi...

Samo ljudje nočejo verjeti da so tako neumni da gredo na volitve potrjevat kriminalce zato raje verjamejo ideji da oni niso tisti ki "ne vedo" ampak so politiki tisti ki so jih nategnili in zdaj morajo samo druga stranko postavit pa bo vse drugače, .. kot v ameriki, ..samo če demokrati zmagajo bo vseeee drugače, ..in demokrati pridejo in NIČ ni drugače, .. in zdaj bo folk jamral ooo zdj moramo republikance postavt gor, potem bo res vse drugače, .. in tako levo, desno, levo desno, ..maršira človeštvo direkt v šotorska naselja.. :DDDD
Ivo Lola
# 29.09.2010 ob 09:07
Tako je to. Na naslednjih volitvah boste pa spet nasedali obljubam strank. Levih ali desnih, vseeno, ker so vse stranke odvisne od kapitala in zato ga tudi podpirajo.

Ko je bilo Velenje še Titovo Velenja, se kaj takega ne bi moglo zgoditi. Plače so izplačevali redno in nihče ni bil lačen. Delavcem so celo podeljevali stanovanja, vedno se je našel denar za regres in ozimnico. Delavci so lahko zaslužili tudi za avto, pa čeprav samo za juga. Danes nimajo niti za košček kruha, živijo pa v razmerah, ki tudi za živali niso primerne. To so dejstva.

Poseben problem so medčloveški odnosi, ki so v 20 letih "samostojne" Slovenije padli na katastrofalno nizek nivo. Vrednost posameznika se meri s količino njegovega bogastva. Vrednote, kot so sočutje, solidarnost, medčloveška pomoč so izginile. Za vse to je kriv sistem, ki temelji na izkoriščanju človeka po človeku, kapitalizem.

Zato premislite, ali boste z udeležbo na na volitvah še naprej potrjevali legitimnost tega sistema ali pa boste razmislili o revoluciji, ki bo omogočila pravčno razdelitev družbenega bogastva!
delavc
# 29.09.2010 ob 08:01
Delavci zahtevamo da se zapleni vse premoženje vodstava, sindikalistov, politikov kateri so vpleteni v zgodbo Vegrad. Sodišče naj po hitrem postopku ugotovi vpletenost omenjenih v nečedne posle jih obsodi in z njihovim premoženjem poplača delavce male obrtnike.
gkramar
# 29.09.2010 ob 08:01
Pri nas je funkcija direktorja totalno napacno razumljena. Velika vecina ljudi misli, da s tem ko postanes direktor dobis pooblastilo za vzvisanost, ignoranco, egoizem, socialno brezcutje, krajo, snobizem. Malo je vodilnih, kjer lahko z gotovostjo trdimo, da "zivijo s podjetjem" in bi za njega in zaposlene naredili vse! Najveckrat gre za interese lastnega zepa. Zalostno.
gerard
# 29.09.2010 ob 07:41
To je pravna država!!! Sramota! Povem pa lahko da na račun delavcev si ni samo Hilda postavla graščine tudi mnogi drugi iz uprave so si postavljali hiše, vikende, apartmaje... na račun vegrada.
Cela uprava od komerciale do financerjev do pravnikov... pa kupovali fajne avte... Kje je Pahor s svojimi nesposobnimi ljudmi...vse politike bi bilo treba zamenjat in nastavit mlade! Stari ata mi je pravu da na mladih svet stoji!
jneja
# 29.09.2010 ob 07:36
Stanje duha v tej državi je katastrofalno. Na čelu države so sami lopovi, ki grebejo samo zase in ki so med sabo tesno povezani, skupaj s takimi baroni, kot je Tovšakarica in njej podobni. Mi, ljudje, pa mirno gledamo ... Halo?
mala_mis
# 29.09.2010 ob 07:25
NOVODOBNO SUŽNJELASTNIŠTVO!!!!! Sramota od države!!
tech
# 29.09.2010 ob 07:17
Hlida z Vegradom je vpletena v večino večjih gradbenih poslov v Sloveniji in to kot izvajalec, podizvajalec ali samo protiponudbe...verjetno Hilda pozna tolk umazanih detajlov o Zidarju in ostalega gradbenega lobija v Slovenija, da dvomim v nek pozitivni razplet te zgodbe in kazenske odgovornosti gospe...
zemljemerec
# 29.09.2010 ob 07:07
Čestitam sindikalistom državne uprave, ki so končno premaknili zaposlene v gospodarstvu, ki nemočno posedajo in tarnajo, da težko živijo s 300 € plače ! g.Semolič pa v Bruslju kavo pije !
karanfil
# 29.09.2010 ob 05:55
To je sramotno za SLO!
DragicaJ
# 29.09.2010 ob 04:28
NOB in kaj ima pri pokvarjenosti ljudi parlament?
Tisoč zakonov ne spremeni družbe, v kateri ne deluje pravo. Predali so še vedno polni ovadb za krajo družbenega premoženja, ki jih je spisala Romana Logar, v devetdesetih leti prejšnega stoletja, ko je bila diraktoica SDK. Verjetno mnogo mladih tega ne ve. Le kako bi vedeli, če pa vsakega, ki je karkoli razkril pregsnjsjo kot zločinca. Že tkrat so lahko kradli večja in manjša podjetja ne da bi jih preganjali, rajši so gospo Logarjevo odstranili!
DragicaJ
# 29.09.2010 ob 04:16
Optimist99
ali bi morali vsi delati zastonj?? Če bo sosed skočil v savo, boš tudi ti skočil za njim? Dostojanstvo braniš, seveda če ga imaš!
Dokler ljudje stavkajo bje še dobro, kaj bo, ko bo komu počil film?
te že pozabili kam vse mečejo denar???
Sodniki, odvetiki,najemnine za steklene palače, nove zaposlitve v javne msektorju, zapravljivi predsedni Turk, nepotrebni in dragi objekti...Pahorjeva četa svetovalcev itd..
Pri nas uvajajo nov sužnjelastniški red.
NOB
# 29.09.2010 ob 00:27
Zdaj lahko samo še čakamo, da bo nekomu prekipelo in bo šel v parlament vse postrelit. Mediji pa ga bodo označili za psihičnega bolnika. Ne!!! M smo ker še vedno samo pišemo komentarje na take novice in se nenevarno zgražamo nad našo državo.
brezposelni
# 29.09.2010 ob 00:00
Če neko podjetje tako zelo napadeš, da ne dobiva več naročil, ali je samo krivda od nesposobne direktorice.
dejsi
# 28.09.2010 ob 23:44
Inde - invalidska dejavnost (invalidi); kot kaki nacisti so se spravil nad najšibkejše!
kolibri123
# 28.09.2010 ob 23:33
Besni hujskači desničarski, ki Vegradov primer napeljujete na svoje mline-
Hilda je bila Peterletova desna roka.

Pa mal se spomnite, kakšne in kolk ta svojih je JJjeva falanga hitela nastavljat do ta zadnje minute, ko je lahko, vsem na očeh in čist brez sramu. Prjatle, sošolce, ljubice, brate, bratrance, otroke... Brezigarca&otroci doo. Časarja, ki je scuzal Luko Koper. Prjatla Bavčarja, ki je uničil najmočnejše primorske firme.
Ta butl od Pahorja pa se je zaobljubu, da bo dober in ne bo nikomur vrat pokazal.
kolibri123
# 28.09.2010 ob 23:32
Da je ni sram in da je ni strah hodit po cesti,
Hilde Tovšak in ostalih buhteljnov goljufivih.
Tiste nakradene zlate palice, ki jih imajo zakopane v svojih sefih,
jim ne bodo prinesle ne sreče ne veselja.
Halo
# 28.09.2010 ob 23:06
Naj mi ubogi delavci ne zamerijo, ampak vedno bolj sem prepričan, da bi se za njih oblastniki takoj potegnili, če bi se razglasili za rome ali pa kakšne mavrične marginalce...
pikam_dopust
# 28.09.2010 ob 22:49
Ukrep pa je: Dokler se ne poišče rešitev za hitro (v mesecu dni) kazensko in odškodninsko sojenje v primeru gospodarskega kriminala tipa Hilda, toliko časa vodstveni kadri (vsak šef, ki ima podrejene) na ministrstvu za pravosodje, na sodiščih in vseh javnih tožilstvih ne dobijo plač.

Nope. To nikoli ne bo delovalo, ker je Himalaja (kjer so ti velikaši) predaleč in bi na sodišču brez težav dosegli, da se jim izplača plača (plus zamudne obresti).

Ukrep je - če se zamuja s plačo dlje kot 30 dni, podjetje avtomatično gre v stečajni postopek, ki ga ima pravico predlagati vsak delavec.

Pa da vidimo podgane, kako se bodo potem obnašale.

Ker fora je trenutno izključno samo ta - sprazniti Vegrad čim bolj, potem pa prazno lupino dati v stečaj, kjer bodo prišli na vrsto tudi delavci. Zakaj mislite, da se je Hilda borila za celovške dvore - točno zato, da gredo ven iz stečajne mase....
pikam_dopust
# 28.09.2010 ob 22:45
Kakšno kurjo državo to imamo?!

Nekateri kradejo in jim nič ni, ljudje (VOLILCI!!!!!!!!!!!!!) pa umirajo v revščini na ulici - kje je kur*** predsednik države, vlade, mater - če se že nobenemu ne da - vsaj krajevne skupnosti?!

Aja.... hodijo po nekoristnih proslavah in debatirajo o novih BMWjih, kako se bodo v njih vozili.

V bistvu me ne čudi, da je nekdo namontiral bombo.
Veliko bolj me čudi, da jo je tako sfardirbal, da ni mogla eksplodirati.

Ker tu je samo vprašanje časa, kdaj se bo nekomu orto odpeljalo....
Ker to obnašanje, ki si ga privošči naša oblast, res ni človeško!

PS: Sram je lahko onega ministra za revščino... pardon... delo. Pa ima se za nekega strokovnjaka! Kakšen strokovnjak neki... prej brezzoba politična lutka!
Kaplanos
# 28.09.2010 ob 22:37
Kak je lahko HILDA še na prostosti,..sj to nemorš vrjet! Če bi blo to na Kitajskem bi že lep čas gnojila zemljo. Al pa kje drugje. Jao jao,......A nas slovenske državljane pa udarite za vsak drek! In vsepovsod! ! ! !

sramota za republiko slovenijo!!!!
Sram me je da živim v tej gnili, smrdljivi državi, ki za prebivalstvo ne naredi popolnoma NIČ!!!! Da ne govorim o TUJCIH, ki delajo v republiki s"LOVE"niji
KoBomVelik
# 28.09.2010 ob 22:31
Spoštovani predsednik Pahor. Razumem, da je težko poiskati krivce in hkrati ljudi, ki so sposobni rešiti ta gordijski vozel, ki se zategnjen okoli Slovenije. Zato predlagam ukrep, ki bo najkasneje v roku enega meseca prinesel rešitev. Pravzaprav mislim , da bi kot predsednik moral to storiti včeraj . Ukrep pa je: Dokler se ne poišče rešitev za hitro (v mesecu dni) kazensko in odškodninsko sojenje v primeru gospodarskega kriminala tipa Hilda, toliko časa vodstveni kadri (vsak šef, ki ima podrejene) na ministrstvu za pravosodje, na sodiščih in vseh javnih tožilstvih ne dobijo plač. (šele takrat bo ta elita izluščila gnilobo od zdravega dela. Sicer se ne splača vmešavat - res ne, kaj bi se je.al za druge)
Santiana
# 28.09.2010 ob 21:52
Grozno. Mater, nisem mogla niti prebrat do konca.
SRAMOTA!
Gepard007
# 28.09.2010 ob 21:51
Me zanima, če je Hilda Tolščak tudi lačna...
odpadnik-1
# 28.09.2010 ob 21:48
Sindikati so udarili mimo - borijo se le za presite uradnike, kaj so pa za tele uboge vegradove delavce storili, še pisnili niso zanje.
odpadnik-1
# 28.09.2010 ob 21:42
Danes pa štrajkajo tisti, ki so tako pripopani na svoje delovno mesto, da so za večno preskrbljeni.
Ta presiti štrajkajo, ker ne vedo kaj imajo
motorcki
# 28.09.2010 ob 21:23
Dej Pahor,daj ljudem jest,odreži malo kruha državnim uradnikom,pa daj delavcem.
valcek2010
# 28.09.2010 ob 21:21
vrtimo se v krogu, ker se to pojavlja vseh podjetjih ampak nič ne moremo, kaj lahko storimo bojkotiramo vse volitve

pridemo v vlado in zmagamo združeni, da ne bo več vegrada in delavcev ki ne morejo živeti

avstrijas je lep vzor države, pravičnosti in enakopravnosti
valcek2010
# 28.09.2010 ob 21:16
ta država je zavožena, negosporstvo se joče za plačami, ker niso usklajene z infacijo, večina gospodarstva dobi plačo, s katero ne more preživeti, oz plače ne dobi

država se loči na ljudi, ki si lahko dovolijho vse, od gosp kriminala ,korupcije, kršenja člov pravic in človeškega dostojhanstva , kar v neskladju z zakoni in ustavo, na drugi strani pa smo delavci z minimalnimi plačami,oz znižanimi plačami,ker firme crkujejo.

tisti ki vladajo imajo svoje zuakone, oni ki delajo pa svoje

mislim da smo vedno bolj podobni ljudski republiki kitajski ker se ne cenijo ljudje ampak dobiček ki ga ustvarijo,

človek tudi v sloveniji postaja smet, rad vas vam in če bi bil kot jankovič bi vam pomagal amapk žal nisem tudi komaj migamo ampak gre,

delavci vegrada pozabite vegrad, poiščite si drugje delo in dobite odvetnika ki vas bo zastopal
juventina10
# 28.09.2010 ob 21:13
slovenska vlada je uvedla nov sistem- sužnjelastništvo, pri katerem ti dajo 10% PLAČE, sam si plačaj prispevke, če kaj ostane pa državi, ne smeš umret, ne moreš živet, pa tudi če se rodiš, dobiš najprej davčno številko.
stavka javnih uslužbencev pa je odraz stanja v državi, jih podpiram, seveda.napad šudentov je odraz stanja v državi in vegrad je sramota te države. sram me je zaradi vseh tistih ljudi , ki so ob osamosvojitvi padli za samostojnost te države, škoda velika njihovih življenj.
minnaema
# 28.09.2010 ob 20:52
Ja stavka v Vegradu je povsem upravičena pri delavcih, kateri ne prejemajo za njihovo delo
plačilo, to je nevzdržno-kako si pa delijo plače "ta višji" je pa baje zgodba posebej.
& kar zadeva stavko javnih uslužbencev naj jih bo številne sram, ker imajo redno plačano delo in zaslužek pa gredo protestirati na cesto.....marš takšni ljudje, ki nimajo niti malo samozavesti ali jih bo morda srečala pamet in bodo številni ostali doma ali na delovnem mestu in delali svoje za katero so pogodbeno plačani in Lp
trnik
# 28.09.2010 ob 20:42
Sindikat je odpovedal, drzava je v razsulu, preostane samo se predhodnik sindikata, kdo je pa to bil, se pa vendar ve..... Ni druge izbire, zacelo se je, pripravimo se, se slabse bo po novem letu.
Matoxy
# 28.09.2010 ob 20:41
Na facebooku objavljeno, da jih je Hilda dobila okrog kepe! Upam, da je res!!!

saj sinovom ze tudi grozijo, zarad enga mi je zal ker vem da je dober decko..ostalih pa niti ne poznam..sam vseen sramota da morjo sinovi prenasat taksna materina dejanja..Hilda je pomoje izgubila pamet.
w3by
# 28.09.2010 ob 20:40
Sužnjem v starem veku (Grčija, Rim), je gospodar moral priskrbeti streho, hrano in obleko. Delali so trdo, kdaj tepeni, vendar so vsaj živeli. Tlačani so plačevali desetino (davek pri plačah je sedaj 40%), nekaj dni so delali na gospodarjevih poljih, vendar jim je grajski moral postaviti novo hišo, če je stara pogorela!
Kapitalizem je najslabši sistem od vseh! Ne moreš ne živeti ne crkniti ne iti ne ostati!
2blond
# 28.09.2010 ob 20:40
Demokracija, pravna država, enakost pred zakonom, človekove pravice...zajemčeno z ustavo v RS.
kip
# 28.09.2010 ob 20:29
jest mislim da smo to našo ljubo deželico zfurali pa tako lepo možnost smo imeli da bi postali bogata in uspešna država pa smo postali država kdo bo koga bolj zaj... je večji frajer in to je tako daleč pripeljalo da ljudje ki delajo so lačni tisti ki pa so krivi so pa siti a se splača biti sploh pošten če si pa na koncu lačen
kolibri123
# 28.09.2010 ob 20:28
Obesit barabe za pete, naj ljudje pljuvajo vanje
kolibri123
# 28.09.2010 ob 20:27
Pa prekleto, pa kje pa je ta prekleta država,
kaj delaš Pahor na Kubi, kaj se zafrkavate, pozicija in opozicija s komisijami za to in ono,
referendumi za ništrce.

PA TUKAJ IMATE TOTALEN RAZPAD pravne države,
država, kdorkoli si že,
imate požar, gasite in pomagajte ljudem, ki so na slabšem kot rimski sužnji.
DELAT CELE NOČI, VSI SKUPAJ, da se sprejme normalen zakon,
tak kot ga imajo po drugih državah -
državni gnili pravniki, brat zakone normalnih držav, kako imajo to urejeno,
pripravit zakon, ki bo vreden ljudi in normalne države,

za vselej reši tako izkoriščanje in goljufanje ljudi.
HILDO STRPAT V PRIPOR IN ZAPOR,
isto z Bavčarjem, Šrotom, ostalimi špekulanti, tatovi, goljufi.

DOST MAMO tega goljufivega bratenja z lumpi in goljufi.
Uničevalci človeških življenj, eksistenc.

Tega ni več za gledat, saj je hujše kot najhujša mora
Halo
# 28.09.2010 ob 20:19
Policajem so nadrejeni še nedolgo tega dopovedovali, da neplačevanje socialnih prispevkov oziroma sploh plač, ni kaznivo dejanje ipd. Za bruhanje. In kje so zdaj vsi predsedniki države, vlade, kje so tožilci... Takšnih oblastnikov in politikov ne rabimo. Mislim, da bo nazadnje v narodu le zavrelo.
Spletni_krizar
# 28.09.2010 ob 20:12
Če so lačni, zakaj ne jedo potice?
matejchek
# 28.09.2010 ob 19:57
Sramota!

370 evrov......
Sramota
hana-ana
# 28.09.2010 ob 19:56
Na facebooku objavljeno, da jih je Hilda dobila okrog kepe! Upam, da je res!!!
Kauko
# 28.09.2010 ob 19:45
Položaj varuha človekovih pravic bi morali konkretno spremeniti. Ukinimo predsednika predsedniške volitve in volimo raje varuha. KI POD NOBENIM POGOJEM NE SME BITI MASTEN TAJKUNSKI BOGATAŠ NITI ZAHRBTEN POLITIK!!!
ranocelnik
# 28.09.2010 ob 19:44
Spoštovani gospod Pahor mar tako izgleda socialna demokracija po vaše da delavni ljudje stradajo??? Takšni in drugačni mešetarji pa na njihov račun bogatijo in si polnijo žepe...Mar res "nimate jajc" da bi nekako takšne svinjarije preprečl in ustavl? Vem da ste trenutno preokupirani z javnim sektorjem ampak da takole pozabite na ljudi v podjetju katerega nenazadnje solastnik ste (ne vi država) je pa res najmanj nečloveško!!! Je treba pred svojim pragom najprej pomest pol pa sosedu pomagat tako da res upam da bo nekdo sprožil kampanjo za zbiranje podpisov za referendum o pomoči Grčiji!!!
iluzionistka
# 28.09.2010 ob 19:27
komaj sem s cmokom v grlu prebrala članek do konca. da lahko človek drugo bitje potisne do takšnega roba, da niti za jesti nima... in da nekdo to stori zavestno, medtem ko se sprehaja po srečanjih, vozi z avtom vrednih 50.000€(predvidevam )....

ne vem, kam smo apluli.. je pa dejstvo, da ni zatajila samo pravna država, ampak tudi socialna da naše varuhinje človekovih pravic ne omenjam. o njej ni ne duha ne sluha, dokler ne bo šlo za objavljena imena storilcev najgnusnejših kaznivih dejanj, do romov in njihovih deliktov... tam bo jamrala in opozarjala, kako smo enstrpni-a da bi pa tukaj vsaj sočutje pokazala
Kauko
# 28.09.2010 ob 19:18
Kaj pa bi drugega pričakoval od take vlade, ki gre naprej kot fjakarski konj. Levo propada gospodarstvo, desno so ljudje pred prepadom. Vlada pa vidi samo tisti korenček pred sabo, ŠPARANJE! V tem času pa ostale države pospešeno vlagajo v svoje gospodarstvo, ga vzpodbujajo, dnevno krčijo nezaposlenost. Samo ne, Pahor raje ŠPARA, da bo še kaj ostalo za njegove(ki jih je zaposlil in povečal zaposlene v JS, zdaj pa krivdo meče na delavce z najmanjšimi plačami v JS) ko bo gospodarstvo razpadlo in ljudje sestradani... žalost, da slovenceljn še kar voli take t****.
NOB
# 28.09.2010 ob 19:14
Tako slabo vlado kot je ta še nismo imeli. Spomni me na podgane na potaplajoči ladiji. Do zadnjega trenutka bodo kradli, pa če se potopijo z njo. Ampak ne se bati, tudi podgane preživijo brodolome če le kdo. Pa srečno Slovenija. Jaz sem tako kot mnogi mladi že moral s trebuhom za kruhom. Upam, da se zopet srečamo.
masazeborut
# 28.09.2010 ob 19:14
R E V O L T !!!
juventina10
# 28.09.2010 ob 18:47
zna bit , da bo lj zopet obkoljena, tokrat ne z bodečo žico, ampak živimi ljudmi, potem pa v krogu do parlamenta.
lunajko222
# 28.09.2010 ob 18:44
mislim da se večina folka počas strinja da bodo moral postati hudičevo bolj aktivni kot so bili prej.. revolt? ..zakaj pa ne..

čas je da mi pustimo ves strah celotne populacije v kosti VSEH politikov ki vedite da so ENO in ISTO, .. stranke so "kao" različne zato da se folk prepira o njih medtem ko se krade, .. čas je da povemo tem klovnom da jim je čas odbil in pridemo vsi pobirat davk njihovih svinarij.. če je potrebno naredimo eno tako hitro civilno sodišče, kjer ni treba čakat 100 let da pride primer do zaključka---pa lahk sodniki naprej stavkajo še 1000 let če me vprašate.. eno civilno sojenje v stilu francoskih revolucionerjev.. giljotina, .. ljudski glas, .. sestradane delavce, .. velik lažnivec in lopovov za obsodit, .. nadlega kriminalna, .. čas je da jih je strah za življenje tako kot je večina delavcev ki ne vedo ali bodo preživeli do drugega meseca, ..ne pa da jih je kao strah a bodo izgubili naslednje volitve.. vam bom dal volitve, .. strah naj jih bo da ne bodo glavo izgubil !!!
zelenjava
# 28.09.2010 ob 18:28
narod si bo pisal sodbo sam ?
kaj_kaj?
# 28.09.2010 ob 18:24
Ob tem samo tole:

REVOLT!
Kerlc1
# 28.09.2010 ob 18:24
Katastrofa! Kaj dela ministrstvo za gospodarstvo, kaj dela ministrstvo za delo, kaj dela davkarija, kaj dela pravosodje ...? Nič! In nenazadnje, kaj počnejo vse tiste institucije, ki naj bi ščitile človekove pravice? Nič! V zadnjem letu se je politika mnogo bolj odločno postavila v bran Romom, homoseksualcem, tako in drugače drugačnim ... Le s tistimi, ki pošteno delajo, pa ne dobijo niti za kruh, se nihče od pristojnih ne ukvarja. Poln ku... imam Pahorjevega praznega besedičenja ... Sanirali bomo banke, ki so jih (v spregi s politiko) oropali tajkunčiči, ki so z našim denarjem kupovali firme, dali bomo denar Grčiji, kjer ljudje živijo bolje kot pri nas, dali bomo ... vsem lenuhom in pohlepnežem, le za tiste, ki garajo, bo (oziroma je že) zmanjkalo. Če ne bodo začeli delovati državni organi (javna uprava) in pravna država, bodo ljudje začeli pravico jemati v svoje roke. In takrat bo res štala ... Razni politični nakladači pa se bodo presenečeni spraševali, kaj je šlo narobe ...
kawboy
# 28.09.2010 ob 18:19
Lahko zahtevate od okrajnega sodišča posamezna preiskovalna dejanja ali obtožne predloge, kajti vse kazenske ovadbe boste dobili zavrnjene..
jaz13
# 28.09.2010 ob 18:18
Denarja ni-halo,seveda, ko pa se denar porabi namenja drugim brezpredmetnim zadevam npr. Grčiji itd. Pa naj gre tukaj za upokojence, javni ali pa gospodarski sektor.
buce
# 28.09.2010 ob 18:06
http://www.youtube.com/watch?v=mrppaQASY
_k&feature=related
miki331
# 28.09.2010 ob 17:57
mago

To pravim že dolgo časa, enkrat bo nekomu "kliknilo" in bo veliko huje kot na študentskih demonstracijah ko je par pijančkov delalo štalo. Že takrat so bili vsi naši vrli politiki usrani naj se malo zamislijo kaj če se zgodi nek resen punt, delavci Merkurja, Steklarske nove, Vegrada .....
To zna biti precej drugačna stvar. Sicer pa že dolgo časa razmišljam, da gremo po poti Grčije nenazadnje smo najbrž ravno zaradi tega pristali na poroštvo pomoči, ker jo bomo kmalu sami potrebni.
mago
# 28.09.2010 ob 17:51
U meni zdej prebuja spet puntarski se duh,
marskeru vidim monu, ku žre zastonj mi kruh,
jen nikdar nič ne dela, vsamo iz kruha drek,
ma čakte, čakte pršu bo zlati srednji vek.

En takrat, ko spet pride tisti zlati cajt,
ne skrbte znal orodje si bom pravo najt.
Sm se modernizirov, sekirce nimam več,
ma tudi se z motorko bi padla glava preč
juventina10
# 28.09.2010 ob 17:48
bo treba zopet se naučiti tiste gubčeve: le vkup, le vkup uboga brajda....vile,lopate,srpe, kladiva in vzet podjetja v svoje roke. bo prišel čas, ker pride, za vse.
japanac
# 28.09.2010 ob 17:45
Lastnik kapitala po slovensko,arogantna,ošabna in brez vsakega socialnega čuta naduta babura.Država pa nič,jebiga......
Matjašek
# 28.09.2010 ob 17:44
dol z divjim kapitalizmom, ter nikoli sitimi upravniki podjetij, ki sen ič ne brigajo za malega človeka!
zavedni9d
# 28.09.2010 ob 17:39
Kar ste izvolili to imate.
zvezdica_10
# 28.09.2010 ob 17:33
Sramota naše države... da so ljudje lačni v demokratični Evropski Uniji.
Po pravici povedano sprašujem se, kaj lahko tej bedaki še nakradejo, da bomo vsi samo prosjačili za hrano:(
DOL S PAHORJEM IN OSTALIMI OVCAMI:):):):)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Afnogunc-de lux
# 28.09.2010 ob 17:26
Za "Strojanove" so se zavzemali vsi od Drnovška in varuha človekovih pravic navzdol. Krokodiljim solzam ni bilo ne konca ne kraja. Ko so pa pošteni delavci lačni, pa so lepo doma na toplem.
Jasko_Kp
# 28.09.2010 ob 17:25
Dobrodošli v Evropi,... še bo trpljenja,... to ni vse,...
V Sloveniji je tako kot vidite, na balkanu je anarhija, ampak se vsaj dobro je!
Živeli!
lojal
# 28.09.2010 ob 17:25
Hilda se pa še kar naprej veselo sprehaja, vleče denar in krmari svoj satelit z imenom Medved. Mimogrede Hilda izhaja iz NSI.
Molotow
# 28.09.2010 ob 17:23
Dejstvo je, da si nihče, NIHČE, ne jaz ne ti, nihče v nekem humanem sistemu ne zasluži višje plače od recimo trenutno 3xno minimalne. Česar si nekateri mnogo bolj zaslužijo, recimo zdravniki, profesorji, gasilci, kmetje, delavci, tudi policisti, ko se odrečejo despotizmu, je večja mera spoštovanja. Po principih, zdravnik je gospod, ker ti bo rešil življenje, gasilec je gospod, ker ti bo pogasil hišo, kmet je gospod, ker brez njega ne bi preživel, delavec je gospod, ker ti bo zgradil hišo, javni delavec naj se zavzame zate, politik naj drži besedo in neha lagat...Veselje do dela in spoštovanje, ki jim/nam bo pripadlo naj jim/nam prinaša prav posebno vrsto zadoščenja. Sploh se mi zdi, da bi se s pravimi podatki vse to v tej mali Sloveniji lahko poračunalo v enem dnevu.
V tem trenutku 80000 ljudi s povsem dostojnimi plačami stresa svojo jezo nad državo, medtem ko bi morali vstati ljudje, katerih zgodbo piše zgornji intervju, velika večina nategnjencev turbokapitalizma.
Ko boste pripravljeni na spremembo, se priporočam.

Živela socialno-humanistična revolucija!
Lluka
# 28.09.2010 ob 17:22
ZAnimivo..... država se ne zmeni za DELAVCE,,,ki delajo v Sloveniji.. medtem ko je Jelka S....dosegla to...da je dobila VSE brezplačno... zemljo,elektriko,vodo,telefon..... itd itd. PA delajo kje???
Igor72
# 28.09.2010 ob 17:02
saj se ne gre kdo je v kateri stranki- oblast se menja delavca pa še vedno vsi obirajo!
fantodfare
# 28.09.2010 ob 16:58
naši pahorčki so liberalni smao pri žepih svojih prijateljev in nameščenih svojih svetovalcih!
fantodfare
# 28.09.2010 ob 16:57
DENAR GRE V prijatelsjki MIRAGE ta avtomobilske nalepke.
v sct-jeve aneksa, v NLB banko in ostale korupcijske zadeve!
rbatic
# 28.09.2010 ob 16:55
¨ V Vegradu sem že 34 let. Dokler smo imeli prejšnje vodstvo – pred Hildo Tovšak – so bili medčloveški, medsebojni odnosi, odnos nadrejen – podrejen in obratno super, idealni. Ko pa je prišla direktorica Tovšakova, so se vsi ti odnosi podrli, ni bilo nobenega spoštovanja več do delavcev. ¨ Anto Gavrič za MMC

in članica katere stranke je Hilda ???
fantodfare
# 28.09.2010 ob 16:54
vse Vlade Rs (liberalno levičarske in desničarske) nas bi rade spravile v položaj Vegradovih delavcev.
da delamo kot sužnji za 200 EUR!
UPRIMO SE!
mago
# 28.09.2010 ob 16:53
docholidaj pravi,.da od tu prihaja denar za javni sektor... Morda... Morda je pa kanal bolj zavit. In ta denar konca na Kajmanih, ali morda v "Bavcarjevih logih", ali pa kar v drzavnih garancijah za nase zelo strokovne in sposobne banke...Sicer gre tu samo za miljarde, ki so seveda samo ve se cigav dim v primerjavi z javnim sektorjem, pa vseeno...
Jethros
# 28.09.2010 ob 16:53
pf08:
Strankarska pripadnost se strinjam, da ne igra vloge...bi pa bilo lepo videti pri nekaterih komentarjih, da bi enako razmišljali glede Bavčarja...ker tam je bilo veliko poudarjanja, da je bil v LDS. Strankarska pripadnost že dolgo ni vloga v tem kapitalizmu, ampak samo še posameznikova požrešnost. Žal smo priča veliki svinjariji in če bi začeli naštevati, ne bi sploh končali: Tovšakova, Bavčar, Šrot, Lovšin, Časar, Kordež, Valant in mnogo drugih...na žalost nimamo zakonov, ki bi take barabe zaprle za večne čase, včasih pogrešam podobne zakone, kot jih prakticirajo na Kitajski. Tam bi bolj slabo uspeval rop podjetij, kot uspeva pri nas.
cordon23
# 28.09.2010 ob 16:52
Hilda Tovšak ********* *********** *********** ************************ * * **** *** ** **
škoda ker moram cenzurirat, ker bi ti v faco plju nil ku*** jedna
cordon23
# 28.09.2010 ob 16:48
Sramota in katastrofa! Eto ti Pahor, ti i tvoj smisel za gospodarstvo. Hvala lepa z avse ljudi ki so brez služb, hvala za vse ljudi ki so brez plač, hvala za vse ljudi ki štrajkajo. Vse bi rad spravil na kolena, tudi ti Krebsova Irmica...hvala bogu vam je JU pošteno zagodel!

Smilijo se mi ljudje in če se jim JU pusti, bodo tudi oni tako končali.
Kam gre ta slovenska politika... :(
docholidaj
# 28.09.2010 ob 16:48
Od tu prihaja denar za ubogi javni sektor. Ali ti reveži nimajo pogodb, ki bi se jih delodajalec moral držati?! Javni sektor pa kar v štrajk.......Grozno.
gregaaa3
# 28.09.2010 ob 16:45
Tej državi res ni več pomoči. Sama je lastnica podjetja in se ne pobriga za genocid ki se dogaja v VEGRADU. Samo pridobivajo čas. Mi je žal da sem Slovenec
skladiščnik
# 28.09.2010 ob 16:44
žalostno
Igor72
# 28.09.2010 ob 16:42
kapitalizem-bogati se bogatijo revni pa ostanejo revni
mago
# 28.09.2010 ob 16:41
In tako je Slovenija, koncno postala tisto, kar so veleumi govorili ob osamosvojitvi.... " MALA SVICA"..... Pa na zdravje...
pf08
# 28.09.2010 ob 16:40
Mene je sram, da živim v taki državi. Kaj ima tukaj veze v kateri stranki je Tovšakova. Na oblasti se ve kdo je in s tem ko jim je bila zaupana naloga vodenja te države so se zavezali, da bodo izvajali politiko pravne in socialne države. In magar čistili tudi marsikatero gnojšnico za sabo ali pa za kom drugim. Ne vem kakšno obliko komunizma oni vodijo, včasih je bil delavec nekaj vreden. Zdaj še dostojanstva nima več. Res žalostno.
triban
# 28.09.2010 ob 16:40
res žalostno .........tale "gospa" Tovšak ima pa res debelo kožo, pa še upa si hoditi z dvignjeno glavo (ljudje imajo res veliko potrpljenja, samo do kdaj).....................????
Janiel74
# 28.09.2010 ob 16:40
SRAMOTA KAM GRE SLOVENIJA....
Fresh_Prince
# 28.09.2010 ob 16:37
rush1 vlada = drzava.
Drzava smo pa vsi mi. Ampak drzavljani imamo vlado da ureja taksne stvari.
In ocitno jih ne ureja tako kot je treba!
Ce v sluzbi ne delas tako kot se to od tebe pricakuje dobis odpoved.
Ce vlada ne uredi da organi pregona delajo tako kot je treba - se nic ne zgodi...?
muki-1
# 28.09.2010 ob 16:36
Fresh_Prince
28. september 2010 ob 16:22
Ko bo vlada odstavljena se ji ne bo treba sprasevati zakaj. Lahko samo pomisli na tele uboge delavce/drzavljane.


Saj ljudje volim vedno ene in iste. Jaz ne verjamem da bo kaj bolje ko se zamenja vlada. Levi ali desni...nima veze. Pač ljudje v gospodarstvu in politiki nimajo nobenih moralnih vrednot. Laganje, kraje, prevare, izkoriščanje...to je vse dovoljeno.
Če bi bila Hilda Tovšak vsaj nekoliko človeška, ne bi hodila z dvignjeno glavo, medtem ko so njeni delavci povsem obupani, bosi in sestradani. Ampak za gospo to ni noben big deal.

Pomoje bi se morala organizirat kakšna široka civilna iniciativa...tako kot v primeru preplačane elektrike. Očitno se tako da nekaj doseči proti nedotakljivim in banana- državnemu sistemu.. Računati na sindikate in politiko je brez smisla.
rush1
# 28.09.2010 ob 16:32
To, da pa pravna država pri nas ne deluje, pa itak že vsi vemo. Sramota za Slovenijo...
DREADLORD
# 28.09.2010 ob 16:32
noro, noro. toliko o zgodbah o uspehu, o gospodarskih rasteh in podobnih statističnih neumnostih. vse na plečih novodobnih sužnjev. in gospoda ki s političnih tronov vriska o pravicah in urejenih razmerah, dejansko kruli iz svojih nabasanih riti "Slaves shall serve".
rush1
# 28.09.2010 ob 16:30
In spet bo za vse kriva ta vlada in Pahor. Ja dragi moji, Hilda je pa ponosna nekdanja članica krščanskih demokratov in potem SLS-a, tak da lahko zlivate gnojnico tudi po njih. Poleg tega pa ima država v Vegradu nek manjšinski delež, s katerim se lahko pod nosom obriše in ne more bistveno vplivati na dogodke v firmi. Tovšakova pa v bistvu sama nadzira več kot polovico lastniškega deleža in lahko dela kar se ji ljudi.
kredarica
# 28.09.2010 ob 16:29
dominhio, kdo pa je tebe kaj prosil?
dominhio
# 28.09.2010 ob 16:23
kredarica hvala bogu da skrbi za njih. raje dam svoj denar za njih kot pa za takšne kot si ti.
Fresh_Prince
# 28.09.2010 ob 16:22
Ko bo vlada odstavljena se ji ne bo treba sprasevati zakaj. Lahko samo pomisli na tele uboge delavce/drzavljane.
kredarica
# 28.09.2010 ob 16:21
Pravna država skrbi za pedere in rome, za ljudi, ki delajo pa ne.
mortir
# 28.09.2010 ob 16:21
svinjarija. javni sektor je tisti ki je dolžan take pizdarije preprečevati... dej pa štrajkajo gospoda.
Mefisto
# 28.09.2010 ob 16:09
@Optimist99
28. september 2010 ob 15:50
Prijavi neprimerno vsebino
javni sektor pa štrajka :D

Njihova stavka je pravtako legalna in legitimna. Čas je že bil, da so se sindikati zganili, ter pokazali vladi, naj jih začne jemati resno!
Tiste dve "sindikalni srečanji", ki jih je organiziral Semolič v središču Ljubljane je sramotno reči stavka.

Zgornji članek je dejansko grozljiv! Propad socialne in pravne države o kateri trenutni vladajoči tako radi govorijo.
galoper
# 28.09.2010 ob 16:02
Sindikat zastopa delavce in bi moral že prej ukrepati.
lunajko222
# 28.09.2010 ob 15:58
ali smo se zato borili za samostojno Slovenijo? ..da tako ravna z človeškim bitjem ki da vse in dobi nič? .. to mislim da je odraz današnje mentalitete ki hrepeni po dobičku ne glede na trpljenje ki ga povzroči s tem, .. to učimo otroke v šoli ko jim rečemo da naj se potrudijo čim bolj da bodo imeli boljše plače, kar pomeni da bodo boljši od drugih ki nimajo teh plač, .. s tem naredimo ljudi ki se bodo po defaultu počutili superiorne kot drugi ljudje samo ker imajo večjo plačo..

to mislim da se ne more z zakonom spremeniti saj ljudje ki postavijo zakon so v samem jedru skorumpirane bolne duše, .. ki tavajo in uničujejo vse naokoli v zameno za dobiček..

če človeštvo ne spremeni svojih vrednot, mislim da bo prihodnost samo še slabša in slabša, do mere popolnega uničenja..
Anar Hija
# 28.09.2010 ob 15:55
Če to ni primer za urad varuha človekovih pravic...gospa Čebašek, zbudite se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mefisto
# 28.09.2010 ob 15:54
Rad bi spoznal tistih 30%, ki (sodeč po raziskavah) še podpira vlado!
kocbek
# 28.09.2010 ob 15:53
Mislim, da je pravna država zatajila. Če bi pravna država delala in izvajala vse, kar bi morala, do tega ne bi prišlo. Poglejmo. Če jaz ne plačam ene položnice, bom takoj naslednji mesec dobil opomin. Takoj za opominom se zgane sodišče, sledijo rubeži. Država na tak ali drugačen način takoj dobi svoje, pri enem takšnem podjetju, ki za svoje delavce že pet mesecev ali več ne plačuje prispevkov, pa ne more doseči ničesar. Tega ne moram razumeti
S tem je g. Gavrić povedal vse. Državi smo državljani le krave molznice. Resnično in žalostno.
muki-1
# 28.09.2010 ob 15:50
Komaj sem do konca prebral intervju. To je res nečloveško ravnanje z zaposlenimi. Od same jeze bi šel najrajši tudi sam pred ta vegrad v znak solidarnosti. Saj dobesedno silijo ljudi da nekdo naredi uspešen bombni napad....NEČLOVEŠKO.

Kje so naši liberalci in Pahor z konkretnimi dejanji?
Optimist99
# 28.09.2010 ob 15:50
javni sektor pa štrajka :D
džeri
# 28.09.2010 ob 15:46
Nekaj ne razumem v Vegradu ima lastuški delež država pa ni Pahorja ne ministrice za gospodarstvo ko pa je crkaval Prevent privatna firma je pa Pahor letal kot da je to njegovo.
Jethros
# 28.09.2010 ob 15:40
Grozno...kje so zaščitniki človekovih pravic? A bi morali biti ti delavci v romski skupnosti, da bi se tako hitro odzvali? Kdaj bo država z zakonskimi akti poskrbela za ljudi, ki so na pošten način zaslužili svoje plače, jih pa niso dobili??? Kot bi prosili po Indiji Koromandiji, ne vem.
Kazalo