Gospodarstvo

Poudarki

  • V LMŠ verjamejo, da slovensko gospodarstvo in gospodarstveniki ravnajo odgovorno in skladno z zakonodajo.
GZS
Gospodarska zbornica Slovenije vladno koalicijo medtem poziva k previdnosti in k takšni gospodarski politiki, ki so jo vsi v gospodarstvu pričakovali. Foto: BoBo

V LMŠ-ju mirijo lastnike podjetij po burnih odzivih na koalicijsko pogodbo

Več lastnikov podjetij grozi s selitvijo v tujino
31. avgust 2018 ob 18:34
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Spremenjen način obdavčitve kapitalskih dobičkov, ki je naveden v koalicijski pogodbi, je razburil več gospodarstvenikov, ki so tudi lastniki podjetij. V stranki LMŠ pa odgovarjajo, da so odzivi preuranjeni, saj vlada še ni oblikovana.

"Burni odzivi gospodarstva na vsebino koalicijske pogodbe, še preden so ključni predstavniki gospodarstva imeli priložnost pridobiti dodatna pojasnila in obrazložitve, so po našem mnenju nekoliko preuranjeni," so zapisali v LMŠ-ju. Vsaka vlada, tudi nastajajoča, se po njihovih navedbah zaveda, da brez uspešnega gospodarstva ni uspešne in razvojno naravnane družbe. Koalicijski partnerji si bodo zato prizadevali, kot poudarjajo, da bodo ukrepi vlade naravnani tako, da bodo še naprej spodbujali razvoj in uspešno poslovanje slovenskega gospodarstva, upoštevajoč tudi zunanje okoliščine.

V LMŠ-ju verjamejo, da slovensko gospodarstvo in gospodarstveniki ravnajo odgovorno in skladno z zakonodajo. "Ukrep gospoda Akrapoviča, ki je sprožil veliko razburjenja, je po našem trdnem prepričanju legitimen in zakonit, vendar bi si želeli, da bi v predhodnem dialogu lahko razčistili morebitne dvome, ki so ga privedli do tega ukrepa, in tako preprečili, da bi tudi drugi podjetniki in gospodarstveniki sledili tej poti," so v sporočilu še navedli v LMŠ-ju.

Iz stranke so sicer sporočile še, da sta se predsednik Marjan Šarec in podpredsednica Jerca Korče danes sestala s predsednikom in generalno direktorico GZS-ja Boštjanom Gorjupom in Sonjo Šmuc. "Skupna ugotovitev je bila, da bo o pripravi ukrepov možno govoriti takoj, ko bo formirana vlada, vsi ukrepi pa bodo plod dialoga med vlado, gospodarstvom in drugimi deležniki."

GZS: Kapital je plaha ptica
Kot smo že poročali, se je družba Akrapovič odločila, da zaradi negotovosti glede prihodnje davčne obremenitve izplača celoten bilančni dobiček v višini 32 milijonov evrov. Podobno so v tej družbi ravnali z zaustavitvijo selitve proizvodnje v Črnomelj leta 2013 ob napovedani uvedbi kriznega davka in davka na nepremičnine. S podobnimi stališči se je po Akrapoviču odzval tudi lastnik podjetja Duol Dušan Olaj in večinski lastnik Postojnske jame Marjan Batagelj.

Gospodarska zbornica Slovenije medtem vladno koalicijo poziva k previdnosti in takšni gospodarski politiki, ki so jo vsi v gospodarstvu pričakovali glede na njihove besede pred volitvami. "Kar se dogaja zdaj, je diametralno nasprotje tega, kar smo iz ust politikov slišali pred nekaj meseci," je dejal Igor Knez z zbornice. Dodal je, da je kapital plaha ptica, in tako je treba tudi razumeti podjetnike, ki ustvarjen kapital vlagajo nazaj v podjetja. "Če se jim samo zagrozi z višjimi obdavčitvami, potem je težko ne razumeti tovrstnega odziva," je poudaril Knez, ki pravi, da imamo danes dokaj jasno strukturo obdavčitve, ki je razmeroma stabilna.

VIDEO
Gospodarstvenike razburja koalicijska pogodba
VIDEO
LMŠ poskuša pomiriti razburjene gospodarstvenike, obrtnike
L. L.
Prijavi napako
Komentarji
Nikec3
# 31.08.2018 ob 19:23
Mesec je izplačilo dobička (za katerega je Akrapovič plačal 25% davek, prej pa že 19%) označil za davčno utajo...

Mogoče pa ne bi bilo slabo, če bi Mesec najprej naredil kak izpit na EF, na katero je bil včasih vpisan.
tomtom
# 31.08.2018 ob 19:24
Zakaj ste v Dnevniku namerno izpustili, da je Kordiš na FB grozil Akrapoviču z nacionalizacijo. Tako dejanje je protiustavno in naše pravosodje bi moralu tako stranko, ki uporablja revolucionarne razbojniške metode, prepovedati.
rooster
# 31.08.2018 ob 19:26
So si Levica poslanci že znižali svoje plače in ostanek pustili v proračunu? Aja, niso. Tovariši kapitalisti.
monte
# 31.08.2018 ob 19:20
Vsi: levi, desni, sredina in vse kar je vmes, se boste morali začeti zavedati, da je davkov v tej državi že več kot preveč in so prekleto previsoki. Nobene politike in nobenega ukrepa več ne morete voditi s še dodatnim zviševanjem davkov, niti z uvajanjem novih davkov.
Začnite se ukvarjati s tem, kako boste davke - obremenjevanje podjetij in ljudi začeli zmanjševati!
STOP NOVIM in STOP povečevanjem obstoječih davkov! STOP! STOP! STOP!

Začnite uporabljati pamet, pa si poglejte, kolikšni so davki danes, koliko si država jemlje od plač ljudi, koliko od prihodkov in dodatno še od dobičkov,.. To ni več obdavčevanje, to je lakomno požrešna kraja!
MYX8
# 31.08.2018 ob 19:23
Žalostno je, da takšni ljudje odločajo o prihodnosti države. Včasih smo imeli samo kradljivce, zdaj pa še skrajneže.
trdnjava
# 31.08.2018 ob 18:52
To je tako. Koalicijska pogodba je samo črka na papirju, ki nič ne velja. V resnici bodo delali tako kot so Cerarjevi. Vlada za vsako ceno samo da ne bo JJ. Vegetirali bodo zato da bodo obdržali svoje stolčke. Briga pa jih za ljudi in njihove probleme.
gubceva11
# 31.08.2018 ob 19:03
Namen g. Akrapoviča, da investira v tujino je legitimen. Čas sporočila, o namenu pa je, očitno politično motiviran. Enako velja za g. Kordiša, kateremu je nesmiselna grožnja očitno "uspela" kot politična provokacija.
A6
# 31.08.2018 ob 19:24
nova vlada še preden je izvoljena odganja kapital iz slo.
anny22
# 31.08.2018 ob 19:28
Slab začetek....kdor ni delal v gospodarstvu, se ne zaveda, odkod prihaja denar za davke in javni sektor.
Če se bodo podjetja selila iz države, lahko ukinemo tudi državo.
umilave1
# 31.08.2018 ob 19:18
Upam, da bo prevladal razum in pustijo obdavčitev kapitala kot je in se raje posvetijo razbremenitvi plač z nižjo dohodnino oz. večjo olajšavo, da za enak bruto dobimo večji neto znesek 15. ali 18. v mesecu. Pa da bi po vzoru Avstrije imeli 14 plač letno, s tem lahko črtamo regres in božičnico. Pa seveda minimalec na vsaj 700€ neto, tu se edino strinjam z Levico.
TineB
# 31.08.2018 ob 20:04
Še več: rtvslo v svojih info oddajah edina ni niti poročala o škandalozni in neprimerni izjavi poslanca Kordiša!
CarpeDiem
# 31.08.2018 ob 19:29
Novinar L.L. bravo! Pa vam je ob 18.34 le uspelo objaviti novico o preplahu med gospodarstveniki, katerega povod je potratna koalicijska pogodba. Ampak "novi obrazi na levi " bodo že našli nekje 2 milijardi eur, kajne g. Šarec?
rooster
# 31.08.2018 ob 19:42
Zakaj ste v Dnevniku namerno izpustili, da je Kordiš na FB grozil Akrapoviču z nacionalizacijo.

So pa namesto tega 5 minut govorili o naslovnici Demokracije. Nič pa seveda o "pesnitvi" v Mladini.
TineB
# 31.08.2018 ob 20:02
Levica bi spet šla komunistično revolucijo z nacionalizacijo podjetji. Ne, hvala! Je bila že ena dovolj.

Btw, rtvslo edina ni obsodila izjav poslanca Kordiša, ki jih je ponovil tudi v kamere, da je treba uspešne podjetnike razlastniniti in njihova podjetja nacionalizirati, če ne bodo hoteli več davkov plačati oz bodo hoteli kapital in podjetja seliti v tujino. WTH? Pa kake nore izjave so to v letu 2018??? In da se jih ne obsodi jasno in javno, je tudi nezaslišano. Tudi zato, ker je Matej T Vatovec, vodja poslancev Levice, teze in ideje kolega Kordiša podprl. Rtvslo, bo kaj?
zala10
# 31.08.2018 ob 20:13
Levico je potrebno ustaviti ZDAJ!
RJSlo
# 31.08.2018 ob 19:22
Jesen bo zelo vroča.
resnicar
# 31.08.2018 ob 20:45
V Venezueli je socialistični režim uspel državo, ki plava na črnem zlatu spremeniti v država, kjer ljudje umirajo za lakoto. In ne, ni krva amerika, ampak povsem zgrešena ekonomska politika, podkupljive, neo-socialistične elite.

@LMŠ think about it
Binder Dandet
# 31.08.2018 ob 21:06
Mene moti, da se toliko besa preliva na podjetnike, ki so sami ustvarili firme. Cetudi s subvencijami. Saj so to uspesna podjetja, ki zaposlujejo mnogo ljudi in ustvarjajo dobicek. Polovica folka pa udarja po niih kot da so kradli kot bavcar ali srot.
TineB
# 31.08.2018 ob 21:00
Slovenija ne bo nikoli v prvi ligi evropskih držav, dokler bo mainstream taksna miselnost kot jo do gospodarstva in zasebne lastnine in podjetništva furajo Levica in dobršen del mainstream medijev, elektronskih in tiskanih - preko aktivističnih novinarjev in urednikov, ki so sumljivo poravnani z idejami Levice. V Sloveniji se nam dogaja levičarski orbanizem.
E24
# 31.08.2018 ob 20:12
Vsi mi: slikopleskarji, frizerke, mizarji, serviserji, kmetje, ...
Vsi mi: mali podjetniki z dvema stružnicama, gradbeniki s tremi kopači, prevozniki z 10 let starim dostavnikom,,,,
Vsi mi: ustanovitelji startup-ov, programerji, ki delamo za 2, 3 podjetja hkrati, finančni svetovalci, zavarovalniški zastopniki, ...

Vsi smo Akrapović! Nam, ki smo neto plačniki v državni proračun, ki mesečno plačujemo davek od dohodka, ki ob vsaki plači natančno vemo kaj je to bruto-bruto, NAM hočejo vzeti še več.
Se bomo pustili?
Se bomo vdali?
slovenc1
# 31.08.2018 ob 19:55
Samo upajmo,da jih peterica nebo poslušala in se bo bolj naslonila na NSi. Kordiš,ki pa se na Facebooku razglaša za komunista in njegovi tovariši iz Levice pa pomenijo katastrofo za naše gospodarstvo,obrt in podjetništvo. Uspelo jim je na noge spraviti velike podjetnike,GZS,OZS in ekonomiste. Njihova ekonomska politika vodi naravnost v propad.
TineB
# 31.08.2018 ob 20:33
@bleeeeee

Nič se ni Kordiš samo zezal nekaj po fb. To isto bedarijo je ponovil za poptv tudi v kamero. Pred stavbo parlamenta. Njegov strankarski kolega Tašner Vatovec mu je pa pritrdil - v malo bolj mili obliki.

To so pač uradne ideje Levice. Zakaj pa mislite, da so hodili na ekskurzije v Venezuelo k Chavezu? Oni v to verjamejo - v socializem, v druzbeno lastnino, v nacionalizacije podjetjij, v podjetnike kot razredne sovražnike, v razlastninjenje tistih z več premoženja itd. To, kar so verjeli in počeli leta 1945 komunisti v SFRJ.
TineB
# 31.08.2018 ob 20:26
@svicar

Zakaj je nekemu podjetju bolje poslovati v državi, kjer so davki višji oot pa v Sloveniji? Zato, ker tam za te plačane davke dobi več: boljše storitve javnega sektorja, boljšo javno infrastrukturo, stabilnejše poslovno in davčno okolie, bolj urejen kapitalski trg za financiranje poslov, več posluha za svoje potrebe ... In tudi podjetjem naklonjeno okolje - ne pa izjav poslancev koalicijske podpornice, da smo podjetniki kapitalistični prašiči , ki mas je treba razlastninit in nam imovino pobrat. In da je izplačilo dobička iz podjetja in investiranje v tujini davčna utaja. ZATO!
lightning.si
# 31.08.2018 ob 22:30
ne morem verjeti...najbolj levi portal še vedno ni zmogel poguma za zapis o kordiševem izpadu

lahko je njim k se jim ni treba bosti s konkurenco ampak le lepo cuzajo državljane
akasa70
# 31.08.2018 ob 20:56
Tako je, če se izvoli prazno stranko. Če nima stranka nobene vsebine, se lahko pričakuje karkoli. Krivda je pa na ljudeh, ker se pustijo zavajati medijem, ki si itak vedno izberejo nekoga in ga proglasijo za Mesijo (na prejšnjih volitvah Cerar, zdaj Šarec), samo da bo nekdo proti Janši.

Kmalu po volitvah se izkaže, da je prazen list zelo lahko porisati in trenutno ima vse barvice Levica, vključno s socialno neprilagojenih Kordišem, ki je očitno ostal v svojih študentskih letih, ko se je po Filozofski igral Che Guevaro. S svojim izsiljevalskim odnosom je zasedal največje predavalnice in delal nered. Ostali pa smo se mu prilagodili, prekinjali predavanja in jih prestavljali, namesto da bi ga zapodili (recimo v Venezuelo, raj na zemlji, kjer se ljudje stepejo za wc papir).
bagat
# 31.08.2018 ob 20:25
Ali si upate objaviti anketo priljubljenosti vlade ki nastaja?
TineB
# 31.08.2018 ob 20:46
Kje je zdaj Spomenka Hribar, a, s svojimi javnimi pozivi o zaustavljanju destruktivnih sil? #ustaviteLevico
rooster
# 31.08.2018 ob 20:21
Kordiš se je sicer očitno zezal, izpadlo pa je primitivno in neresno.

A pol lahko rečemo, da se je npr. JJ tudi le zezal glede tistih dveh novinark?
Svicar
# 31.08.2018 ob 19:29
Levica mi nikakor ni blizu in se tudi ne strinjam z njihovimi nebuloznimi predlogi, ker sem bolj liberalno usmerjen. Me pa zalosti, da je diskusija okoli davkov in davcne politike v Sloveniji postala ze prav dogmaticna.

Namrec davki niso vse in prav bi bilo, da se debato o razvoju in kaj Slovenija zanj potrebuje postavi v sirsi kontekst. Slovenija je namrec, kar se davka na dobicek tice, v skupini ugodnih drzav. Cel kup evropskih drzav ima visje davcne stopnje: Nemcija 30,2% (15,8% drzava + 14,4% obcina), Francija 33%, Italija 27,5%, Belgija 29%, Nizozemska 20%-25% odvisno od velikosti dobicka, Finska 26%, Avstrija 25% itd. Drzave, ki imajo nizjo obdavcitev so pa npr Bolgarija 10%, Litva 15%, Romunija 16%. Po tej logiki bi morala vsa podjetja letet v Bolgarijo zaradi nizke davcne stopnje, pa vemo, da temu ni tako. Zadeva je precej bolj kompleksna.

Vprasanje, ki bi si ga morali zastaviti, je zakaj se nekemu podjetju splaca investirat in razvit npr na Danskem ali v Avstriji? Kateri so dejavniki, ki na to vplivajo? Zadeva je malo bolj kompleksne narave in vsekakor ni odvisna izkljucno od davcne politike drzave.

In ne pravim, da je treba davke zvisat, vsaka neracionalna obdavcitev (50%) je seveda absolutna neumnost, pravim le, da se debata v Sloveniji vrti kako so podjetja nadpovprecno obdavcena in to pac enostavno ni res.
TineB
# 31.08.2018 ob 20:42
In kaj zdaj Šarec nekaj bluzi zdaj? Sploh ve, kaj je v koalicijsko pogodbo zapisal in podpisal???

In če ne vemo, kaj vse to pomeni, naj pojasni. Itak so glede pogodbe in njene cene za državni proračun tako skrivnostni, kot bi šlo za državno tajno. Totalno netransparentno so jo posali in podpisali - in še danws o njej ne govorijo. Edino Lukec se hvali, da so oni v Levici vse te nove in višje davke dodali v pogodbo.

In fora pogodbe je, da se jo spoštuje in izvaja. Razen ce nam hoče g Sarec povedati, da je ta pogodba le na papirju zapisana, spoštovali in izvajali je pa ne bodo. Zakaj so jo pa potem podpisali? Daj, ta vlada bo komedija.
foxhunt
# 31.08.2018 ob 20:41
A bodo Magno nacionalizirali?
Kaj pa Revoz?, mogoce Krko in Adrio mobil?
IBM itak ni hotel imeti v Sloveniji predstavnistva in je sel v Beograd, je ze vedel zakaj.

Kaj ce bi skrajno Levico nacionalizirali in razdelili dobicek med socialne proletariarce. ?
p.s.poslance na minimalce.
damark
# 31.08.2018 ob 20:22
Za vse ekonomske analfabete
Če si hočem iuplačati 10k dobička, plačam 19% davek od dobička.
Ostane mi še 8,1k.
Od tega plačam še davek 25%.
Ostane mi tako 6,075k.
Efektivno 39,25%.
In sedaj bi to radi dvignili na 50%.

Je to Ok?
Mimobeznik
# 31.08.2018 ob 19:33
Svicar

Države imajo davke prilagojene nivoju storitev. Ja, če Slovenija nabije davke na raven nizozemskih, avstrijskih, nemških, italijanskih.... potem se je smiselno vprašati, kaj dobijo za te davke podjetja v Sloveniji in kaj v državah s primerljivo obdavčitvijo. Vse, od izobrazbe in kvalificiranosti delovne sile do infrastrukture in ostalih stvari v okolju.
krosnjar
# 01.09.2018 ob 10:34
Miha Kordiš na FB pod zapisom o nacionalizaciji: "Ponavljat. Pogosto. Na glas. Ne bo se zgodilo hitro in kar tako, a se mora. Komunisti ne skrivamo svojih prepričanj. :) "

Če to povežemo še z zahtevo po spletni cenzuri vemo pri čem je Levica. Stranke s takimi idejami so v normalnem svetu celo prepovedane enako kotnacistične. Pri nas pa protežirane s strani režimskih medijev.

Tole je zrelo za pregon po uradni dolžnosti.
xavi
# 01.09.2018 ob 10:13
Dejstvo je, da so Šarec,Cerar,Židan,Erjavec, In Bratuškova podpisali z levico sodelovanje in njihove zahteve vključili tudi v koalicijsko pogodbo. Za vse kar se sedaj dogaja in se še bo dogajalo, so krivi direktno ti gospodje in gospa, oziroma tovariši in tovarišica. To nima nobene zveze z Janšo in SDS, ali z Toninom in NSi. Vse skupaj so zakuhali zgoraj imenovani skupaj z fanatiki iz levice, ki hočejo iz Slovenije narediti "socialistični raj", tipa Venezuela oali Severna Koreja. To isto očitno želijo tudi zgoraj imenovan,i saj so vendar z levico podpisali partnersko pogodbo, kljub temu da so že v naprej poznali vsa njihova stališča. Povsem očitno je, da se z njimi povsem strinjajo, saj drugače ne bi mogli iti z njimi v španovijo. Slovenci se bomo tako ali drugače uprli diktaturi, tako kot smo se že mnogokrat do sedaj.
RJSlo
# 31.08.2018 ob 19:20
Knight Kant
# 31.08.2018 ob 18:40
------------------------------------------
No ja. Seveda pa vsebina koalicijske pogodbe nima nič s tem? hahahhaah LOL
ap72
# 01.09.2018 ob 10:14
mundus

hvala za link

ti ob gregi repovžu lahko razmišljaš, če misliš, da ti je kaj pametnega povedal. v ljubljani je ponekod zmagala levica in ve se, da javna uprava domneva, da denar raste v bankomatu

zakaj boscarol... on je podjetnik, ki je podjetje zgradil iz nič. ima ideje, energijo, vizijo... in ni mu vseeno za niti en evro, ki ga je ustvaril

colarič... on je predsednik uprave, ki je podpisal pogodbo in ko mu mandat poteče ne bo s krko imel ničesar. praktično lahko rečemo (in seveda malo pretiravamo) - vseeno mu je za davčno okolje, on dobi, kar je sklenil v pogodbi o zaposlitvi. lahko ima v lasti nekaj procentov, tako kot še marsikdo drug. colarič bo predsednik uprave, tudi če bo davek 90%, država ima v krki pomemben delež.

ja, edini, ki jih v takih situacijah lahko pokličejo je boscarol in akrapovič. ker imata stvari razčiščene, ker sta se že javno izpostavila in si to upata.

99% ostalih uspešnih podjetnikov:
-nima časa hoditi k rosviti (ne vabi gostov sama!!)
-si ne upa izpostavljati
-ne studirajo koalicijske pogodbe ker imajo drugo delo
-in tako naprej

boscarol hvala, akrapovič hvala

VSI SMO AKRAPOVIČ!
čak mal noris
# 01.09.2018 ob 08:36
Kot podjetnik, ki SKRBI za sedem zaposlenih ( in njihove družine ), sporočam VSAKOMUR, ki bi prišel k meni "pred firmo" predavat, kako mi bo nacionaliziral vse skupaj, mahal z kako zastavo "srp-kladivo-zvezda", itd.; PRED firmo lahko laja kolikor hoče, isti moment, ko bi z eno nogo stopil na mojo lastnino, s to nogo ne bi nikoli več hodil.
Mimobeznik
# 31.08.2018 ob 20:45
@twwwter

Ne vem, a te je to Mesec informiral, skratka, dobiček se običajno deli za dividende lastnikom ali za investicije, običajno v nekem zdravem razmerju, da so lastniki zadovoljni in da na drugi strani razvoj podjetja ni ogrožen. Izjema je naša država, ki iz podjetji v državni lasti pobira celotne dobičke, tako da potem ni čudno, da imajo nizko dobičkonosnost, povrh še s političnim kadrom v upravah. Mala, inovativna podjetja ponavadi ves dobiček reinvestirajo.
Mimobeznik
# 31.08.2018 ob 19:46
@twwwter

Za razvoj je najprej potreben dobiček. Brez njega lahko v najboljšem primeru nekaj let stagniraš, dokler te ne povozi konkurenca.
karambo
# 31.08.2018 ob 20:49
homer
Veliko bolje bi bilo če bi se gospodje Akrapovič, gospodarska zbornica and Co. oglasili takrat, ko in če bo o spremembi davkov razprava na odborih in v parlamentu in ne sedaj!


Popolnoma napačen pogled. Ko so stvari v odborih se spreminja samo še pike in vejice. Takšne neumnosti je z vsemi topovi potrebno zatreti v kali.
AnnoZero
# 31.08.2018 ob 21:21
Mesec in Kordis nista v življenju eura ustvarila s svojim delom...vse kar sta kadarkoli bila je poslanca.

Kordis bi pa nacionaliziral premoženje ljudi, ki so s svojo sposobnostjo in vizijo ustvarili ljudje, ki konkurirajo na globalnem trgu. Kjer cvekanje ne pomaga.
1945 all over again...

Quo vadis, Slovenija
zala10
# 31.08.2018 ob 20:05
Gospodarska zbornica Slovenije ogorčena nad sovražnimi stališči Luke Mesca in od Židana zahteva sklic seje državnega zbora!
ZETAC
# 31.08.2018 ob 20:05
Uspelo jim je na noge spraviti velike podjetnike,GZS,OZS in ekonomiste.
in potem, ko bodo uničili gospodarstvo, bodo lahko skubili le še narod, sicer pa narodu hlapcev to itak paše, kot je že pred stoletjem napisal veliki poznavalec slovenske duše...
Slovenceljček
# 31.08.2018 ob 20:01
Se pravi je koalicijska pogodba kar tako nej toliko, da je napisana, delalo pa se bo drugace? Bolniki eni. Ce nekaj napises in uskladis potem delaj tako in stoj za tem. Ce si zaje..l pa priznaj in popravi
vinc52
# 01.09.2018 ob 07:14
Večina komentatorjev strelja v prazno. Osnovni problem slovenskega davčnega sistema je, da je delo bistveno bolj obdavčeno, kot kapital. V splošnem pa so davki med nižjimi v EU. Če ob vsem vemo, da imamo okoli 40% plač minimalnih, ki niso tako obdavčene, potem davke plačuje samo srednji sloj, bogati pa użivajo v nizki stopnji davka na dobiček. Vsi bi radi dobro zdravstvo in šolstvo, plača naj pa delavec z minimalcem. To vam sporočajo bogati podjetniki.
fux
# 01.09.2018 ob 09:40
Šarec, če si pameten in boš delal drugače kot praviš, potem se otročička Lukca čimprej reši. Veliki političar Luka, z dolgoletnimi izkušnjami.... pa lepo vas prosim. Imeli ste možnost biti v vladi, ne kot "opazovalec", pa ste stisnili rep med noge. In koalicija peterice, a vi boste pa čakali na žvižg levice, da da blagoslov, potem boste pa prikimali. Še delat niste začeli pa že vre vsepovsod. Na tak način ne boste zdržali niti pol leta.
babi2
# 01.09.2018 ob 09:38
Kje so v koaliciji napisane REFORME....??? Kordež in njegova kompanija si predstavlja, da smo v letu 45, ko so ljudi pobijali, da so jim brez sodb lahko odvzeli premoženje...Po tej vladi nas čaka "trojka", kakor Grčijo, kajti namesto zmanjšanja dolga nas čaka obubožana in prezadolžena država...
s0njas0nja
# 01.09.2018 ob 09:38
LMŠ, stvar je povsem preprosta, dokler poslanec levice grozi in trosi takšne neumnosti po odprtih družbenih medijih:

Poslanec Levice Boscarolu in Akrapoviču 'grozi' z nacionalizacijo


Je povsem normalno, da je Akrapovič sprejel zaščitne ukrepe, ostala podjetja pa bodo sledila.

Znebite se takšnega človeka v vladi in bo klima drugačna. Kot drugo, če bi s takšnimi grožnjami na plano prišel kak drug poslanec bi najverjetneje doživel medijski linč, če ne kar političnega. Levici pa se tolerira vse, od napadanja AmCham, do groženj z nacionalizacijo na zelo primitiven način.

Tako, da LMŠ, vašemu argumentu, da so odzivi preuranjeni, saj vlada še ni oblikovana, ne verjame nihče.
sinclair
# 01.09.2018 ob 07:57
Dajte tega pubertetnike Kordiša mesečnike in njegov trop tja kamor spadajo. Ni parlament za izživljanje lastnih frustracij.
Večji problem je, ker ni nobeden iz šestorčka reagiral na kodiševe neumnosti.
S parimi besedami je bila storjena več milijardna škoda Sloveniji. Potegnite konsekvence do vpletenih naj kazensko materialno odgovarjajo za storjeno škodo. Tudi tisti, ki niso reagirali na očitno kršenje ustave Republike Slovenije.
Tako bo škoda vsaj omiljena odpraviti jo bo težko. Potrebna bodo leta.
Ergo, če se usedem za krmilo npr. avtobusa in povzročim materialno škodo, jo bom moral plačat do zadnjega centa. Storite isto za mesečnike in njegov trop, da se končno uvede odgovornost v parlament. Poslanci so plačani za odgovornost Torej?
Oglasno sporočilo
link
Slovenska aplikacija za enostavno urejanje osebnih financ
12. november 2018 ob 10:50 Ali bi znali odgovoriti na vprašanje, kakšna je vaša trenutna finančna slika? Ne? Potem imamo za vas dobro novico: spletna aplikacija Eeezy finance lahko to stori za vas. Brezplačno.
Več novic ...
Kazalo