Gospodarstvo

Poudarki

  • Lahovnik: Takšnih poroštev ne moremo sprejemati
  • Pečečnik: Ponudba korektna do države
  • Sod bo o ponudbi odločal v petek
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,1 od 30 glasov Ocenite to novico!
Mura, Joc Pečečnik
Izgleda, da Pečečniku ne po Stelkarski novi ne bo uspelo niti v Muri. Foto: MMC RTV SLO
Lahovnik je dejal, da bo Sod kljub temu iskal možne rešitve s potencialnimi investitorji. Foto: MMC RTV SLO
Pevečnikov predlog ni prepričal vladne ekipe. Foto: MMC RTV SLO
O ponudbi bo v petek odločal še Sod. Foto: MMC RTV SLO

Sorodne novice

Dodaj v

Vlada nad ponudbo ni navdušena

Vložek države v primerjavi s Pečečnikovim bi bil nesorazmeren
30. julij 2009 ob 12:48,
zadnji poseg: 30. julij 2009 ob 20:38
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Gospodarski minister Matej Lahovnik je o ponudbi Joca Pečečnika za reševanje Mure dejal, da ga Sod najverjetneje ne bo sprejel.

Minister Lahovnik je na novinarski konferenci po deveturni seji vlade pojasnil, da ima vlada več pomislekov nad ponudbo. Eden od teh pomislekov je tudi, da bi bil vložek države v primerjavi z vložkom zasebnega investitorja nesorazmeren.

Država 37 milijonov, Sod, 10, Pečečnik pa 10
Lahovnik je namreč pojasnil, da bi po Pečečnikovi konstrukciji morala država zagotoviti okoli 37 milijonov evrov. In sicer naj bi najprej Sod v novoustanovljeno Muro Outlet vložil 10 milijonov evrov, Pečečnik pa bi zagotovil poslovne prostore, katerih vrednost naj bi bila okoli 10 milijonov evrov.

V naslednji fazi bi se ustanovila nova Mura, kamor bi Pečečnik vložil 10 milijonov evrov, ki bi jih dobil, ko bi Sod (ali Posebna družba za podjetniško svetovanje) odkupil delež v Muri Outlet za 10 milijonov evrov.

Nova Mura bi nato odkupila del nepremičnin, zalog in opreme od stare Mure. Mura Outlet bi bila v celoti v državni lasti in bi od nove Mure v 20-letni najem vzela nepremičnine, pri čemer bi najemnino plačala vnaprej. Pečečnikov predlog predvideva tudi, da država zagotovi za 12 milijonov evrov poroštev, poleg tega pa bi za nove zaposlitve - predlog predvideva od 1200 do 1400 delovnih mest - morala zagotoviti okoli 4,5 milijona evrov.

Lahovnik: Po predlogu bi lahko šlo tudi za nedovoljeno državno pomoč
Vlada ima poleg nesorazmernosti vložka države in vlagatelja še dva pomisleka, in sicer bi morala v primeru dajanja omenjenega poroštva priglasiti tovrstno pomoč, sicer bi lahko šlo za nedovoljeno državno pomoč oz. kršenje pravil enotnega evropskega trga.

Poleg tega bi z izpolnitvijo zahteve (po Pečečnikovem predlogu), da bi morala država jamčiti novi Muri, da se v njej opravijo vsa šivanja uniform in podobnega, neposredno kršili zakona o javnih naročilih in o preprečevanju omejevanja konkurence.

V petek o predlogu še Sod
Pečečnikov predlog bodo v petek obravnavali organi Soda. "Glede na to, da je Sod že sodeloval, in glede na prve odzive na predlog si težko predstavljam, da bi lahko tako zagotovili 20 milijonov evrov svežega kapitala in še potencialno 12 milijonov evrov poroštev, pri čemer bi morali najprej kupiti nepremičnine," je dejal Lahovnik.

Minister je ob vsem tem še povedal, da jim je Murin prokurist poslal dopis, da nujno potrebuje 9,5 milijona evrov likvidnostnih sredstev, sicer da med drugim ne bo mogoče izplačati julijskih plač. To po ministrovih besedah kaže na to, da se stanje v družbi slabša iz tedna v teden (saj da je bilo še pred kratkim dovolj pet milijonov evrov). "Skladno s tem bi morala uprava in nadzorni svet ukrepati v skladu z zakonom o finančnem poslovanju, da se zaščitijo upniki, predvsem pa zaposleni," je dejal Lahovnik.

Možnosti za prisilno poravnavo je malo
Dodal je, da je treba poskrbeti, da se ne bo ponovila zgodba iz nekaterih podjetij, ko denarja za plače ni bilo, delavci pa se niso mogli prijaviti na zavodu za zaposlovanje. Če ni denarja za plače, če lastniki niso pripravljeni dodatno vlagati, novi potencialni vlagatelji pa tudi ne v obstoječo Muro, bo po zakonu o finančnem poslovanju, postopkih zaradi insolventnosti in prisilnem prenehanju slej ko prej prišlo do insolventnega stanja, pravi minister. Po njegovem mora uprava sedaj realno ovrednotiti stanje in ravnati odgovorno.

Ponovil je, da je po njegovem možnosti za prisilno poravnavo malo. Glede na delež upnikov, ki imajo terjatev zavarovano z nepremičninami in imajo status ločitvenih upnikov, je možnost, da bi sodišče ali revizor ugotovil, da prisilna poravnava smiselna, zelo majhna.

M. N., T. K. B., B. K.
Prijavi napako
Komentarji
bk74
# 31.07.2009 ob 19:57
pa kaj ko bi KUČAN kaj vložil bi ga takoj podprli
sunshine girl
# 31.07.2009 ob 18:08
Pa še to.

Minister je ob vsem tem še povedal, da jim je Murin prokurist poslal dopis, da nujno potrebuje 9,5 milijona evrov likvidnostnih sredstev, sicer da med drugim ne bo mogoče izplačati julijskih plač.

Kdo pa je Murin prokurist, da mu kar tako verjamemo? Kakšne so njegove izkušnje? Da ni to en tak navidezen strokovnjak, ki potem piše in govori to, kar mu drugi naročijo?
sunshine girl
# 31.07.2009 ob 18:06
Fantje se igrajo....naj se s svojim denarjem, ne pa z denarjem države.
SKing
# 31.07.2009 ob 13:45
NNO82 - si ti od pajona prijatelj?
Kaj ti ni jasno - je slučajno od JJ-ja vlada KARKOLI naredila za Muro? No verjetno jo je še malo bolj uničila, ampak pozitivnega? Seveda obsolutno nič.

Od Drnovška, Ropa, JJ-ja do Pahorja - nihče ni nič naredil za Muro, ki bo sedaj propadla. Če ne bi bilo gospodarske krize bi pač propadala po delčkih, kar se je že tako ali tako dogajalo. In je ne more rešiti nihče - ne JJ, ne Pahor, ne SLS, ne Zares, nihče.

Realnosti je včasih dobro pogledati v oči in pozabiti na to, da imate eni na levi roki tetoviranega Golobiča in Pahorja, drugi pa na desni roki tetoviranega JJ-ja. Če bi realno kdo gledal ne bi bilo slabo - ampak seveda, zaslepljeni Slovenclni so najbolj všeč vladajoči garnituri - naj bo desna, leva, srednja, zahodna, vzhodna, severna ali južna. Zaslepljene Slovenclne lahko okrog obrača vsak - ene obrača desnica, druge levica. Logika pa seveda ne deluje, ker nekaterim so možganske celice umrle že nekaj let nazaj. No, ali pa jih sploh nikoli niso imeli.
prepovz
# 31.07.2009 ob 08:22
Delovna sila ni predraga, (eno je povprečna plača, ki jo izračunaš z "prigaranimi" odpravninami, drugo je miloščina delavcem, drobtine iz povzpetnikovih miz), taka je država, ki ji vladajo razvajeni samovšečneži. Zanje in za njihov bordel mora biti, za ostale so le obglodane kosti.
prepovz
# 31.07.2009 ob 08:14
Denar je na varnem kje na Cipru, saj je že ustaljena praksa: na staro podjetje dolgove, na nove delo in del ljudi, potem pa spet od začetka v novi firmi! Država z rdečo pentljo radodarno daje svojim častilcem, dokler skrivno financirajo kameleone, raja se bo pa že znašla, saj so jo naredili hlapčevsko.
stanislavko
# 31.07.2009 ob 08:00
PEČEČNIK,je uvedel novo vrsto lastninjenja,da bo še bolj obogatel !!!
No edino to je dobro,da mu na drugem svetu ne bo nič koristilo to bogatstvo !!!
šjor
# 31.07.2009 ob 07:53
Ne Joc ne nihče ne more rešit Mure - žal tako je. Tak je trend v svetu in tekstilna industrija na teh prostorih sveta ne more eksistirati, pač je predraga delovna sila. Ne vem čemu vsa ta demagogija o reševanju Mure, ko pa vsi vedo z vladniki na čelu, da bo šlo vse v p.m. Žal mi je pa ljudi, ki so oz. bodo zviseli sedaj namesto, da bi se s tem problemom ukvarjale že prejšnje vlade, ko so bili za pomoč ljudem boljši pogoji. Tu predvsem mislim na Drletove vlade in pa na vlado velikega Tončka Ropa. Zdaj je pa gospodarska kriza 3000 ljudem pa grozi brezposelnost........... Banana republika je tala naša Šentflorjanska.
gymnast
# 31.07.2009 ob 07:28
Sej ni nek dobrodelnež, da bo vlagal miljone svojega denarja in reševal 3500 ljudi, sam pa ne bo imel nič od tega. Je gospodarstvenik in je normalno, da skuša najti neko sredjo pot, ki bo koristila tako njemu kot tudi Muri. In kot pravi g. Pečečnik sam ... pa naj da kdo drug boljši predlog ...
GoD80
# 31.07.2009 ob 06:56
Joc bi rad vlozil 10 mio v obliki poslovnih prostoroh, ki vrjetno sploh niso tok vredni, pa vprasanje ce tudi potrebni, po drugi strani bi pa rad na racun tega izmolzel cimvec iz podjetja ... dj no, kaksna kurac resitev je to ... tako ponusbo bi se jst zavrnu
lila2140
# 31.07.2009 ob 06:25
Dvakrat sem prebrala, pa mi je jasno le to, da bi za državni ( naš ) denar , z državnim ( našim ) poroštvom in z državnim ( našim ) kreditom, prodal svoje poslovne prostore nekje v Ljubljani. Zanima me, zakaj sploh Mura rabi te poslovne prostore, zakaj jih ne proda na trgu nepremičnin ( brez države ) ? Mislim, da je Mura imela že veliko lastnikov in menedžerjev, ki so s tujim po koprivah, plačujem naj pa jaz ? Joc gor ali dol, tako v steklarni Novi in v Muri se, po mojem mišljenju, želi samo malo pogreti na državni ( naš ) račun. No, steklarjem se je že odrekel...
NINO82
# 31.07.2009 ob 00:10
...prav je tako,vsi ki delate v muri in ste si izvolili to vlado se vam zdaj vrača!
Matrovski
# 30.07.2009 ob 23:34
kaj bi reševal firme, naj propadajo.
d43o
# 30.07.2009 ob 23:11
@pajon

Seveda je, sposobna je krasti denar in unicevati drzavo.

Lahkovnik je pa od nekdaj gobcaski malcek, ki samo jezik otresa.
Potrebno bi ga bilo zadavit s slinckom. Vsekakor !
minnaema
# 30.07.2009 ob 23:05
Ma dejte no dejte PAHON (30.07.-13:17) in vam ekvivalentni" oglejte si malo naokrog ali berite DE informacije pa tudi AT, to so bile -včasih države z veliko abundanc, dandanes pa se tudi oni /boksajo/ z recesijo" in v dejstvih tudi Slovenija le dvomilijonska in mlada država NI izjema, pa zaradi tega NI potrebno, da zaničujete državne adlatuse in adjutorje, bodite objektiven in realni prosim in prenehajte obsojati, ker z takšnimi manirami se ne pride resnično - nikamor !
pajon
# 30.07.2009 ob 23:02
Sem vam rekel, da je Pahorjeva vlada totalno nesposobna.....
cintaelu
# 30.07.2009 ob 22:22
mit12..seveda sočustvujem z delavci, zelo me jezi, da se ta agonija vleče toliko let...toliko let jemanja vodstva in še koga...

kar me še bolj jezi, da Muro in celotno Prekmurje pometajo pod prag že leta...sistem poslovanj..mah molzenja, dokler krava ne crkne- grdo rečeno-, pol bomo že nekako....dokler ne gredo dokonca...

In Mura je imela ugled, ceno, kakovost, tudi s tujino so dosti poslovali, celo za nekega uglednega modnega guruja...ampak očitno je korist in dobiček šel drugam..

Sem prepričana, da bo tudi to pod drobnogledom kriminalistev kmalu....saj vsak dan beremo o podjetjih in njihovih poslovanjih.....

Slabo mi je, ko berem, kako lopovi uživajo položaje...eni in isti na različnih položajih že leta..samo prestavljajo se sem in tja....in v različnih strankah obljubljajo pravljice za lahko noč.....ampak se potrudijo in naredijo eno stvar dobro, da lahko zamolčijo ali potunkajo deset slabih..samo da narod misli, da nekaj delajo...res, za bruhanje.....

in ko se nekdo ponudi nekaj rešiti, čeprav samo polovično, takoj po njem in zatreti....

ah.....ni kaj rečti res....
ikacbe
# 30.07.2009 ob 21:46
Dajte človeku dihat !!! In odstranite že ekrat lopove, ki kradejo že leta in leta....
V_n_u_k
# 30.07.2009 ob 21:37
40; mit
Zanima me kakšne dolgove je zapustila prejšnja vlada ? Ob primopredaji oblasti o izgubi ni bilo nič omenjeno --torej so dolgovi nastali po 21.9. 2008 oziroma po vprašljivi zmagi na volitvah ( patria )
gantarm
# 30.07.2009 ob 21:10
Sem vam rekel, da ne smemo pričakovati preveč. Očitno je "v zraku" še ena socialna bomba. Žal.
lonc
# 30.07.2009 ob 21:04
kdo je plačal zabavo ob zmagi levega trojčka?račun se mora izstaviti
luxor
# 30.07.2009 ob 21:00
če na hitro analiziramo Pečečnikov predlog:

- Pečečnik dobro proda nepremičnino, ki je sedaj neprodavljiva za tako ceno;
- celoten denar in jamstva za Novo Muro da (ne)posredno država (SOD);
- Pečečnik postane lastnik te Nove Mure.

od vsega skupaj torej Pečečnik dobro proda svojo nepremičnino in zgolj s tem vložkom "sanira" Muro. Saj v podjetniškem smislu dober biznis, sam na tak način, je kar nekaj kandidatov. :-)
mit12
# 30.07.2009 ob 20:56
cintaelu, stečaj mure bi bil odrešitev za delavce, konec njihove agonije, ki že več mesecev ne prejemajo plače in zaradi svojega statusa (niso brezposelni) ne morejo prejemati nobene državne podpore. žalostno je, da tovrstna podpora presega višino njihove plače...
mit12
# 30.07.2009 ob 20:51
vsi, ki zagovarjate in v zvezde kujete JP, se zbudite. kakšen junak, kakšen odrešitelj? očitno verjamete pravljicam, samo da lahko pljuvate po vladi, ki, roko na srce, ni od prejšnje podedovala nič drugega kot dolgove in z(a)jebano stanje na vseh področjih... kaj mislite, da bi storil vaš odrešitelj glanzkopf, če bi bil na njihovem mestu, a?
kreator
# 30.07.2009 ob 20:48
točno take so tudi moje misli cintaelu.
moonylink
# 30.07.2009 ob 20:47
kaj je zdej vas je kar zmanjkalo^^ jaz sem tudi mislil da joco misli resno - s tujim denarjem bi vsak vodil podjetje. naj ga lepo odkupi in kaj naredi iz njega, ne pa da poskuša še nategniti državo, to lahko država tudi sama, poslovni prostori v vrednosti 10 mio...uau.....kakšen poskus natega
cintaelu
# 30.07.2009 ob 20:41
moje skromno mnenje je, da se državi nikoli ne dopade, zaradi lastnih interesov in interesov posameznikov znotraj tega našega čudovitega vodstva, da bi posameznik reševal podjetje ali bi ga kdo odkupil in ga rešil....kot zadeve na Bledu in šejki tudi tukaj izgleda, da bo ostal praznih rok, ravno zaradi tega, ker si nekdo močno želi stečaj Mure...
mirela
# 30.07.2009 ob 20:23
Joc, to mi deli...
dokaži tem lolekom, da znaš, zmoreš...
mortir
# 30.07.2009 ob 20:09
dejte Muro Jocu!!!!!!!!! če bo kdo kaj naredil z njo je to on. In normalno je da on narekuje pogoje> firma je v stečaju halo?
mihamiha23
# 30.07.2009 ob 19:50
poštenjak med barabami nima kaj delati.seveda ga bodo zavrnili.banda
fuksel
# 30.07.2009 ob 19:01
to je to, če majo budale dnar....
jan(ez)ch
# 30.07.2009 ob 17:59
kapa dol pred Jocom in samo upam ter želim mu weliko poslovnih uspehov z Muro, kot z njegovim Elektrončkom, kjer mu pa tako ali tako ni para ;) wsaj en člowek z jajci pri nas (: take rabmo

Lp
north
# 30.07.2009 ob 17:40
.....ta ponudba je samo za norce dobra.....
civil1953
# 30.07.2009 ob 17:36
No prava reč. Vlada ne stori in ni sposobna storiti ničesar. Pa pride malo hazarderski zasebnik in on bo rešil Muro. V dobro vseh zaposlenih v Muri in tudi nas vseh davkoplačevalcev upam, da se bo zgodba dobro končala in ne bo samo epizoda, kjer se bo iskazalo, da je prišel nekdo, ki je od ljudi in firme potegnil še zadnbje kar je ostalo. Res me znima kakšna vloga je pri tem Vlade , da se bo vedelo zaq zgodovino in bodoče rodove- da se levi spet nebi sprenevedali.
galoper
# 30.07.2009 ob 17:35
Mnogo tega je že bilo napisanega, le izvajalca ni bilo. Kdo stoji v senci?
fekca
# 30.07.2009 ob 16:21
malček popolnoma imaš prav. Saj se lepo vidi, da firma, ki je privat lastnina lepo dela in napreduje tudi tekstilna, tista pa, ki je navajena na veliko zaposlenost, predvsem pa na gromozanske stroške uprave in vsega ostalega se šlepa že 20 let in več, država pa naj pomaga.
Čestitke Pečečniku, da je vgriznil v to gnilo jabolko in srčno upam, da mu bo uspelo, čeprav se že namiguje da njegovi pogoji niso sprejemljivi. Delavci Mure bi najraje bili v službi za 300 € pa kar je je.
sunshine girl
# 30.07.2009 ob 16:21
Zelo dober članek na temo Pečečnika najdete v današnjih Financah, in sicer pod komentarji boste našli blog, ki je vreden več, kot vsi novinarski članki v vseh dnevnih izdajah.

pahor pa je še enkrat več dokazal, da je lagal, ko je govoril tako na veliko, da bo država šla ven iz gospodarstva...no, zdaj pa spet delimo državno premoženje....
malcek
# 30.07.2009 ob 15:19
Joc, svaka ti čast, ampak vedi da če boš naprej delal samo z dodelavnimi posli ste že nazačetku ustrelili mino, edino če bodo naredili poštene kalkulacije in nastavli cene tako da bodo šivilje dobile vsaj 500 eur za redno delo (+ dodatki) Sam imam proizvodnjo tekstila in včasih tudi naredim dodelavni posel, vendar samo za pošteno ceno, če jim je prevelika jim dam enostavno kontakte v Turčiji ali Bosni pa naj se z njmi ubadajo. O kvaliteti opravljenih storitev tam pa ne bi razpravljal. Predvsem upam, da se bo nova Mura usmerila bolj v trženje lastne blagovne znamke, ker to je edino kar ti prinese dovolj velik zaslužek da lahko daš tudi 500 eur ali več plače šivilji. To ko govorijo takozvani ekonomisti, da se tekstil ne izplača delati, nimajo pojma oz. nas bodo pripeljali do situacije ko bomo v celoti odvisni od azijsje glede tekstila in počasi tudi drugih proizvodov pripeljanih od tam in to je veliko bolj nevarno kot pa zadržati vseh vrst proizvodenj v Sloveniji ali EU.
LFC
# 30.07.2009 ob 15:06
Joc je svoje sposobnosti že dokazal. Mislim da mu je potrebno dati priložnost pri Muri, saj je človek eden redkih, ki mu je uspelo brez prijatelskih vezi, poznanstev, podkupovanja... Kot so to počeli direktorčki, tako z levice kot z desnice (banda nesposobna). In nima interesa spufati firme , kar za prejšnje ni bilo mogoče reči...

Človek je hotel z latnim premoženjem jamčiti za Hit in bi ga tudi popeljal stopničko višje, pa so ga odbili...
SKing
# 30.07.2009 ob 14:52
pisosiht - pajon ne ve nič. Njemu Veliki Vodja JJ pove stvari in on jim slepo verjame. S svojo glavo pa verjetno ne misli že od rojstva.
SKing
# 30.07.2009 ob 14:50
pajon - ti pa si "pameten" ja. A obnova Plečnikovega stadiona ni zate nič? Joc Pečečnik je eden najbolj sposobnih managerjev in predvsem človek, ki vsaj nekaj naredi za ljudi.

Aja...se oproščam pajonček. Verjetno ti je JJ rekel, kar moraš napisati. Bogi, bogi, usmilite se ga, saj ne ve kaj govori :(
dr.john
# 30.07.2009 ob 14:40
@pajon
Haha. Kako si upa naša(seveda nedolžna) vlada oceniti ponudbo kot nespodobno. Ne morem verjet, da slišim to iz ust raznih politologov in ekonomistov teoretikov, kateri nimajo pojma, kaj je biznis. Kot je rekel Pečečnik: če ima kdo boljšo rešitev, potem z njo na dan.
Jethros
# 30.07.2009 ob 14:39
martian:
Sposobni so, saj šivajo za Hugo Boss! Torej, kvaliteta je v samem vrhu, manjakajo samo sposobni v vodstvu, ki jim bo kaj mar do podjetja in znamke, ne pa samo do evrov!
martian
# 30.07.2009 ob 14:36
če imajo znanje na nivoju največjih modnih hiš, so s pravim managementom sposobni naredit znamko a la hugo boss?
tarantino
# 30.07.2009 ob 14:14
joc,kot podjetnika te zelo cenim in srečno, pa upam, da bodo v državi raskirali nekaj denarja, pa da se tale jebeni problem že enkrat za vselej reši.
Mlace poguma, pa bo zadeva koristila vsem. Zaposlenim, državi in celotnemu Prekmurju!!
pisosiht
# 30.07.2009 ob 14:03
pajon
kako pa ti tok veš ???
kaj pa če se motiš? mislim da se ti ne motiš nikoli....
pajon
# 30.07.2009 ob 14:00
To s tem Pečečnikom je isto kot so na Bledu pred leti govorili, kako bo arabski šejk investiral v turistično infrastrukturo in sofinanciral organizacijo olimpiade. Nekateri tepci so v to iskreno verjeli. Sedaj pa se pričakuje od Pečečnika, da bo dajal denar. Bodite resni, njemu se gre le za videz da je vsemogočen in na ta način je še bolj všeč sam sebi. V Muro in Steklarsko ne bo vložil niti EVRA!
petmat
# 30.07.2009 ob 13:48
pajon- kaj te plačujejo na Janševem agitprop-u
SKing
# 30.07.2009 ob 13:41
pajon - tebe paranoja daje? :)
marjan_1
# 30.07.2009 ob 13:32
Interblockovi nogometaši bodo pozimi igrali v Murinih montelnih.
Jethros
# 30.07.2009 ob 13:30
Joc, slava ti! Kapo dol! Veliko sreče novi Muri!
pajon
# 30.07.2009 ob 13:17
Spomnimo se Lahovnikovih izjav, ko se je na začetku krize znašlo v težavah velenjsko Gorenje. Ostale firme v SLO, kjer ima svoje deleže država, ga očitno ne zanimajo. Od populizma in spretnih besednih iger ter manevriranja se ne da dolgo blefirati in tale vlada je povsem nesposobna odreagirati na krizne razmere. Nenazadnje, zakaj bi Pečečnik nekaj reševal zastonj? Ni zaman tako bogat.
pisosiht
# 30.07.2009 ob 13:16
"Drugače se pa spet takoj pokaže način razmišljanja ljudi, ki pač pljuvajo po vsem, če se dela ali pa ne. Nikdar ne more biti ok."

ampak res...treba je čestitat Pečečniku da se je sploh "spustil" v kaj takega, pa karkoli mu bo že na koncu uspelo
nisem ravno velik poznavalec teh razmer, vendar imam ob vsem tem kar se dogaja nek čuden občutek, da Mura preprosto mora iti v stečaj...upam da ne
pajon
# 30.07.2009 ob 13:15
Sodeč po navedbah vira zurnala24.si med vlado in Jocom Pečečnikom ne bo dogovora. Ponudbo je vir označil kot "nespodobno", kar pomeni, da je Mura spet bližje stečaju.

Kot smo razkrili v današnjem prispevku Iz koga se delate norca: Kako bi Pečečnik na državne stroške reševal Muro [+], je Pečečnik predlagal, da bi skupaj z državo ustanovil novo družbo, Murin outlet. Država bi vanjo vložila deset milijonov evrov, Pečečnik nepremičnine na Vilharjevi. Trdi, da so tudi te vredne deset milijonov evrov. Nato bi država od Pečečnika odkupila, spet za deset milijonov evrov, delež v tej družbi, Pečečnik pa bi bil zavezan, da kupnino vloži v drugo družbo Muro Feniks , kjer bi bila nova proizvodnja.

Vložek Pečečnika v reševanje Mure je 7.500 evrov in drago proda eno svojo nepremičnino; v bistvu dobi 9.992.500 evrov, ki jih bo mogoče dal v Feniks Muro - Vložek Države je minimalno 24,8 milijona evrov, potencialno pa 36,8 milijona evrov: 10 mio EUR za dve trgovini, 10 mio EUR za Pečečnikovo nepremičnino, 4,8 milijona evrov za zaposlene, 12 milijonov evrov poroštva za posojilo.
pajon
# 30.07.2009 ob 13:15
Finance poročajo:

Neuradno: Dogovora s Pečečnikom ne bo

V vladi naj bi Pečečnikovo ponudbo označili kot "nespodobno"
pajon
# 30.07.2009 ob 13:14
Dnevnik poroča:Razkrivamo: Pečečnik in vlada brez dogovora o Muri; Muro bi reševal skoraj brez lastnega vložka
Podjetnik Joc Pečečnik očitno ne bo reševal Mure. Razlog za to je v tem, ker je državi za vstop v lastniško strukturo Mure postavil nesprejemljive, lahko bi dejali celo utopične pogoje. To pa pomeni, da bo Mura najverjetneje končala v stečaju.
pajon
# 30.07.2009 ob 13:13
Razkrivamo: Pečečnik in vlada brez dogovora o Muri; Muro bi reševal skoraj brez lastnega vložka
Podjetnik Joc Pečečnik očitno ne bo reševal Mure. Razlog za to je v tem, ker je državi za vstop v lastniško strukturo Mure postavil nesprejemljive, lahko bi dejali celo utopične pogoje. To pa pomeni, da bo Mura najverjetneje končala v stečaju.
stevieg8
# 30.07.2009 ob 13:06
Kakšne bedarije. Pecečnik ne bi nič vložil. On bi samo vzel kredit za katerega bi dala država poroštvo. Nateg leta.
Saj nikjer ne piše. da bo vložil, ampak, da bo zagotovil. (čisto tehnična pripomba)

Drugače se pa spet takoj pokaže način razmišljanja ljudi, ki pač pljuvajo po vsem, če se dela ali pa ne. Nikdar ne more biti ok.
V_n_u_k
# 30.07.2009 ob 13:03
Že na začetku mu nekateri mečete polena pod noge--počakajmo ,pa bomo videli .Mogoče ste pa fauš Prekmurcem ,da jih vsaj nekaj obdrži delo .Veliko sreče šiviljam !
gantarm
# 30.07.2009 ob 12:58
Dobri ljudje res obstajajo. Upajmo, da bodo naši vladarji (vlada) sprejeli Pečečnikovo ponudbo. Ne smemo pa pričakovati preveč.
bizi12
# 30.07.2009 ob 12:55
Poleg tega bi Pečečnik za lažji zagon novega podjetja zagotovil še 10 milijonov evrov svežega kapitala.
Kakšne bedarije. Pecečnik ne bi nič vložil. On bi samo vzel kredit za katerega bi dala država poroštvo. Nateg leta.
nenn0
# 30.07.2009 ob 12:55
Joc bo naredil Muro veliko, znamko, ki bo res prepoznavna v Evropi. Do zdaj so si ti samo mislili, da so...
iluzionistka
# 30.07.2009 ob 12:53
torej, skorajda identičen prigram, kot ga je ponudila država. reševanje zdravih delov, ohranitev dobrih 1000 delovnih mest, ostalo pa v stečaj. le da tega ne bo opravil g. pečečnik, ampak bo ostal sedanjim lastnikom, tako da ne moete primerjati stroškov.
vseeno pa čestitke, da si upa.bi pa še lahko objavili, koliko bo dobil državnih subvencij za vsakega zaposlenega.ker navadno država vsaj za 1 leto delovanja plača prispevke
Kazalo