Gospodarstvo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.3 od 3 glasov Ocenite to novico!
false
Za nakup blagovne znamke Peko ni prišla nobena ponudba. Foto: BoBo

Dodaj v

Za Pekovo blagovno znamko, cenijo jo na 761 tisoč evrov, ni zanimanja

Manjša proizvodnja čevljev naj bi se nadaljevala
11. januar 2017 ob 18:28
Tržič - MMC RTV SLO/STA

Izteklo se je zbiranje ponudb za Pekovo blagovno znamko in nekatere prodajalne. Za blagovno znamko ni prišla nobena ponudba, za prodajalne pa je nekaj več zanimanja.

Po dvomesečnem zbiranju ponudb za Pekovo blagovno znamko je stečajna upraviteljica Peka Tadeja Tamše povedala, da za blagovno znamko ni prejela nobene ponudbe. Znamka je bila na prodaj po tržni ceni 761.000 evrov, postopek prodaje pa se bo nadaljeval v skladu s stečajno zakonodajo.

Hkrati poteka prodaja Pekovih prodajaln, opreme in zalog. Za prodajalne se je pokazalo več zanimanja in Tamšetova predvideva, da jih bo večina prodanih že v prvi polovici tega leta. V nekaterih prodajalnah že delujejo najemniki, v najem pa je bil že pred časom oddan tudi manjši del prostorov obsežnega Pekovega kompleksa v Tržiču.

140 naročenih parov čevljev
Približno 100 kvadratnih metrov veliko delavnico je septembra lani najela oblikovalka čevljev Alja Viryent. Najprej je neuspešno iskala vlagatelja, nato pa se je odločila za zagon proizvodnje čevljev svoje blagovne znamke s pomočjo predprodaje.

Lani decembra je v predprodajo dala prve čevlje po ceni 250 evrov, in sicer klasičen moški čevelj in klasičen salonar, in napovedala, da bodo vsakega izdelali le po 100 parov.

Že v prvih dneh predprodaje je njena ekipa prejela naročila za več kot sto parov čevljev, trenutno so na približno 140 prodanih parih. "Zdaj si prizadevamo še naprej doseči zastavljeno številko 200," je povedala Viryentova in poudarila, da so že presegli mejo za zagon proizvodnje.

Viryentova računa, da bodo izdelavo naročenih čevljev začeli prihodnji teden in sprva zaposlili šest nekdanjih Pekovih delavcev. "To je začetek, potem pa bomo morali še naprej iskati možnosti za prodajo in investitorje," je dejala.

Njen poslovni načrt predvideva vzpostavitev manufakture čevljev višjega cenovnega razreda s proizvodnjo vsaj 12.000 parov letno in z desetimi zaposlenimi v proizvodnji ter prodajo po vsem svetu. Za uresničitev načrta bi potrebovala za okoli 1,3 milijona evrov kapitala.

G. C.
Prijavi napako
Komentarji
Sussudio
# 11.01.2017 ob 19:41
Peko bi morda bilo danes uspešno podjetje v kolikor bi od Petra Kozine šlo v last dedičev in naslednjih dedičev... in se tako razvilo uspešno družinsko podjetje. Samo poglejte v Italijo koliko je uspešnih družinskih podjetij. Že sam Geox ustanovljen leta 1995 ima višje prihodke in višje dobičke kot pa vsa čevljarska in tekstilna podjetja skupaj na območju bivše jugoslavije.
Ampak pri nas so nekateri norci družinska podjetja razlastili oz drugače rečeno ukradli, podjetja naprej slabo vodili ker z monopolom več ni bilo potrebno, nato pa razpad sistema, prost trg, nesposobnost konkuriranja na trgu, ki je na zahodu 45 let napredoval in posledično stečaji podjetij.
Nikolaj
# 11.01.2017 ob 18:34
Blagovna znamka Peko ima negativno vrednost.
Čevelj brez znamke je dvakrat več vreden kot isti čevelj z znamko Peko.
Na žalost so takšna dejstva.
mmeeddoo
# 11.01.2017 ob 19:01
Zanima me po čigavi "strokovni" oceni, je blagovna znamka Peko toliko vredna in s čim to oceno zagovarja.

Če me občutek ne vara, je bila tudi ta cena nastavljena "po občutku" oz. hazardiranju, tako kot se je tudi drugače vodilo podjetje (in še mnoga druga).
Partizan Miha
# 11.01.2017 ob 18:44
Škoda, včasih ko so imeli še stil, sem kupoval samo pekove čevlje, potrm so pa začeli izdelovati kr nekaj, sedaj pa smo kjer smo. Škoda.
bobbek
# 11.01.2017 ob 18:41
In zakaj bi bila ta blagovna znamka toliko vredna,ker je simbol kraje,tajkunstva,gospodarskega kriminala,hallo,cevlji so bili dobri,ampak to je preteklost,sami krivi
RenatoP
# 12.01.2017 ob 10:07
če bi bili pametni bi jo prodali za 1€ z razvojnim planom.
Skippy
# 11.01.2017 ob 23:33
Klasična slovenska zgodba ... če bi v preteklosti prodali, bi mogoče firma imela prihodnost, predvsem pa ljudje službe.

In potem še ljudje kar podpirajo, da se država ukvarja s hoteli, nogavicami, gatami, wc papirjem itd.
felipesko
# 11.01.2017 ob 21:16
Sussudio
Ampak pri nas so nekateri norci družinska podjetja razlastili oz drugače rečeno ukradli, podjetja naprej slabo vodili ker z monopolom več ni bilo potrebno,

Mačo takole počez......Peter Kozina je moral Peko prodati leta 1928 in kupili so ga bankirji pri katerih je bil zadolžen.....
Umrl je leta 1930......Ime Peko so začeli uporabljati zopet leta 1953......in koliko je meni znano niso bili monopolisti,bili pa so precej uspešni in če se ne motim,so se zaključni uspehi začeli po letu 90,v naši novi državi,ki je za razliko od prejšnje,zelo uspešna v ukinjanju neuspešnih fabrik....
Nikolaj
# 11.01.2017 ob 18:37
Izdelava 100 ali 200 čevljev je poslovno neresna zadeva in pomeni propad družbe.
robijehud
# 12.01.2017 ob 12:15
Zakaj pa o tej opciji nič ne pišete spoštovani G.C. ....
https://pekokooperativa.si/ ....? Aja, uredniki ne dovolijo...
zvit kot presta
# 12.01.2017 ob 11:51
Peko je bil včasih Peter Kozina. Kaj ko bi blagovno znamko vrnili ustanovitelju tovarne in blagovne znamke. Razne tovarišice so "zaslužene" čevlje že zdavnaj ponosile.
juk
# 11.01.2017 ob 21:13
haha kje je sedaj un uporabnik ki je pametoval o ne vem kakšni vrednosti blagovne znamke Peka, pa kako so v Nemčijo izvažali pa prodajali. 800 tisočakov je drobiž, znamka se dela več let
21.12.2012
# 16.01.2017 ob 06:33
Peko je zgodovina, žal.
vojnaslo91
# 11.01.2017 ob 20:54
mmeeddoo # 11.01.2017 ob 19:01
Zanima me po čigavi "strokovni" oceni, je blagovna znamka Peko toliko vredna in s čim to oceno zagovarja.
--------------------------
Ma če misliš da je več vredno, kupi in potem prodaj po višji ceni... biznis
Kazalo