Kolumne
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.8 od 75 glasov Ocenite to novico!
Zbor v obrambo Slovenije
Nova Slovenija, ki se zgleduje po nemškem CDU-ju, potrebuje čas. Ljudmila Novak pač ni Angela Merkl in mladi poslanci so za vodilne funkcije v državi res še premladi. Spor z Janšo lahko stranko razbije in odžene pomemben del volivcev, lahko pa ji da nov zagon in privabi nove pristaše. Foto: BoBo/Srdjan Živulović
       Razlogov za to je več. Prvi je zasuk Janševe politike. Od afere Patria predsednik SDS-a radikalizira stranko. V zadnjem času gradi svojo politiko skoraj izključno na strahu pred begunci.       
Tanja Starič
Tanja Starič je urednica in novinarka Radia Slovenija. Foto: MMC/Miloš Ojdanić

Dodaj v

Desnica na razpotju

Kolumna Tanje Starič
10. april 2016 ob 13:00
Ljubljana - MMC RTV SLO

Spor med Novo Slovenijo in SDS-om, ki se je zaostril po znamenitih žvižgih Ljudmili Novak na ljubljanskem zboru v "obrambo domovine", seveda ni prvi konflikt na desnici v slovenski strankarski zgodovini.

Nesporazumi in trenja so nastajali tudi v devetdesetih, konec koncev je zaradi njih razpadel Demos. V preteklem desetletju sta se zaradi sprememb volilnega sistema znašla na nasprotnih bregovih takratni predsednik SLS-a Franc Zagožen in Janez Janša. Zagožen je s spremembo ustave pomagal preprečiti, da bi Slovenija dobila večinski volilni sistem – in se s tem tudi formalno razdelila na dva politična bloka -, kar je še danes eden osrednjih političnih ciljev Janše in SDS-a.

Tesne zaveznice in potencialne koalicijske partnerice so hkrati tudi tekmice, zato praske med njimi niso nič neobičajnega. Vendar pa je tokrat nekoliko drugače. Razlogov za to je več. Prvi je zasuk Janševe politike. Od afere Patria predsednik SDS-a radikalizira stranko. V zadnjem času gradi svojo politiko skoraj izključno na strahu pred begunci. Temu je bilo namenjeno tudi sobotno zborovanje, ki pa več kot očitno ni doseglo svojega namena. Zaradi prekinitve balkanske poti begunci ta hip niso tema, ki bi mobilizirala množice. Poleg tega je zborovanje NSi izkoristil za manifestacijo razlike: Nova Slovenija se namreč že nekaj let premika proti desni sredini, kjer je ravno zaradi Janševe politike ostal prazen prostor zmernih volivcev. Tistih, ki svoje stranke preprosto nimajo.

V vodstvu Nove Slovenije so se hkrati okrepili politiki mlade generacije, ki ne čutijo več strahospoštovanja do junakov osamosvojitve in ki so se očitno naveličali čakanja v opoziciji. Spora na desnici torej tokrat niso sprožile samo politične razlike, ampak napoveduje tudi menjavo generacij. To je za Janšo, ki je edini med osamosvojitelji na političnem vrhu že četrt stoletja, pravzaprav najbolj zlovešče znamenje. Celo med najbolj zvestimi pristaši, tistimi, ki so v času afere Patria protestirali pred sodiščem, je slišati pozive, naj Janša še naprej vodi desnico, a iz ozadja. Predsedniško mesto pa naj prepusti mlajšim.

To se seveda ne bo zgodilo. Janša ni politik, ki bi se prostovoljno umikal. Vendar gre zdaj zares – če bo izgubil tudi naslednje volitve, bo to zagotovo začetek njegovega političnega konca. Na svojo priložnost namreč ne čakajo samo tekmeci v drugih strankah, ampak tudi dolga vrsta nekdanjih vplivnih, ambicioznih in razočaranih članov stranke. Za zdaj molčijo, a če SDS tudi po naslednjih volitvah ne bo vodil vlade, je do oblikovanja resne alternative na desnici samo še korak.

Nova Slovenija, ki se zgleduje po nemškem CDU-ju, potrebuje čas. Ljudmila Novak pač ni Angela Merkl in mladi poslanci so za vodilne funkcije v državi res še premladi. Spor z Janšo lahko stranko razbije in odžene pomemben del volivcev, lahko pa ji da nov zagon in privabi nove pristaše. Ni izključeno, da Nova Slovenija v svoje politične načrte vključuje tudi biološka dejstva – da bo do menjave generacij prej ali slej moralo priti in da bo do takrat stranka morala zgraditi svojo identiteto in politično dozoreti.

Ta hip so odprte prav vse možnosti, tudi ta, da desnica po volitvah prevzame oblast pod Janševim vodstvom. Na to bodo vplivali predvsem procesi v Evropi: razplet begunske krize, terorizem, vzpon skrajnih političnih strank in nove težave evropskega in svetovnega gospodarstva.

Janša je bližje Orbanu kot Merklovi, kljub temu pa bi v njegovi vladi zagotovo sodelovala tudi Nova Slovenija. Verjetno ne z Ljudmilo Novak, zagotovo pa z Alešem Hojsom. Če pa bo volilni izid pokazal drugačno podobo in če bo Janša še naprej izgubljal na desnem političnem polu, bo to do temeljev spremenilo celoten slovenski politični prostor. Tudi na levici, ki si bo končno morala priznati, da že predolgo zmaguje z glasovi proti Janši, in ne zaradi lastnih sposobnosti.

Tanja Starič, Radio Slovenija
Prijavi napako

Mnenje avtorja ne odraža stališča uredniške politike RTV Slovenija.
Komentarji
mojir
# 10.04.2016 ob 13:09
Kristjani bolj sledijo Janši, kot Cerkvi, to pove vse! ;)

NSI odpade, dokler bo tako cincala in se na zunaj delala pokončno, čeprav to ni :)
Dr. Evil2
# 10.04.2016 ob 13:18
Včeraj je ZL dokazala, da je pripravljena vodit državo!! Do kosila, potem niso več sklepčni :)
semaino
# 10.04.2016 ob 13:12
Dokler bo "Desnica na razpotju" bo "Levica uspesno prazni drzavne banke v zasebne zepe", vendar o slednjem ga. Staric nikoli ne bo napisala kolumne.
Dr. Evil2
# 10.04.2016 ob 13:12
A so levičarji danes že sklepčni?
Mindmaster
# 10.04.2016 ob 13:38
To, da se ta kolumna pojavi na naslovnici portala, ni nobeno nakljucje.

To, da mediji ze cel teden narekujejo desnici, kako naj se obnasa, ni nobeno nakljucje.

To, da se samozvani novinarji, ki se imajo za cetrto vejo oblasti, vec ukvarjajo z opozicijo kot s koalicijo, je znak nedemokraticne drzave. So le agitprop, podaljsek oblasti. Tako dolgo boste gonili svoj medijski aktivizem in zalili inteligenco drzavljanov, da boste desnici zagotovili ustavno vecino.

Ko se vam bo zgodila Poljska, boste vsi pristali na cesti, zaposljivi samo se kot piarovci starih omrezij. In takrat bodo davkoplacevalci odpirali sampanjce.
Prismuknjen
# 10.04.2016 ob 13:19
haha, levica pa vsake volitve preseneti z novo stranko (ali dvema), ki se še vedno razvija iz LDS-a. lahko bi rekli, da levica konstantno proizvaja neke spin off-e z vedno istimi obrazi iz preteklosti.
daryankoff
# 10.04.2016 ob 13:14
Dejte se raje ukvarjat z vlado, desnica ni na oblasti in vse kar predlaga, oblast itak a priori zavrne. Tako je to pri nas. Kakih volitev tudi ni na vidiku. Vem, boli, da med panamski dokumenti ni kratice JJ, Patria je tudi passe in zato je treba na druge načine vzbujat dražljaje med slovenskimi volivci, da ne pozabijo, kdo je persona non grata v slovenski politiki in katere stranke so edine merodajne za vodenje države.
the law1
# 10.04.2016 ob 13:13
Kadar boste vi novinarji sploh znali definirati kaj takoimenovana desnica je se prosim ponovno oglasite. To, da je ločevanje med desnico in levico uporabljate poglede na NOB nima nobene veze z desnico in levico.

Ravno SDS je v pogledih na gospodarstvo zelo leva z podpiranjem vmešavanja države. Nasvet, ki vam dajem da za primerno ločevat začnite gleda na gospodarske programe
Dr. Evil2
# 10.04.2016 ob 14:03
Hecno, ko je šlo za zaposlitev Janševe hčerke na plinovodih so o tem mediji (tudi RTV) na veliko poročali. Kar je seveda prav!
Ko pa gre za zaposlitev hčerke vrhovnega šefa na MZZ pa levičarski mediji ne upajo poročat!
Zabavno :)
Koprčan98
# 10.04.2016 ob 13:30
Nsi, bodite pametni. Če že morete bit cerkveni, vsaj ne bit totalni bedaki
Kauko
# 10.04.2016 ob 15:54
Ko bi mediji toliko časa kot za opozicijo porabili za pozicijo bi se pri nas marsikaj spremenilo ...
GUESS
# 10.04.2016 ob 14:41
Od afere Patria predsednik SDS-a radikalizira stranko.
Strinjam se z gornjim člankom, razen z izpostavljenim stavkom.
Ker ni resničen.
SDS se radikalizira postopoma že iz prejšnjega stoletja naprej.
Dejstvo
# 10.04.2016 ob 13:14
Če že razporejamo, bi jaz namesto tega, da je Janša bližje Orbanu kot Merklovi, rekel, da je Orban bližje Janši kot Merklovi :)
mlamat
# 10.04.2016 ob 13:43
NSi naj se preimenuje nazaj v Krščanske demokrate.

Če se bodo še naprej sramovali svojih korenin, nimajo prihodnosti.
veleum77
# 10.04.2016 ob 13:31
sicer nad Staričevo nisem ravno najbolj navdušen , vendar se s telim prispevkom strinjam. sploh tala dva citata

naj Janša še naprej vodi desnico, a iz ozadja. Predsedniško mesto pa naj prepusti mlajšim.

Tudi na levici, ki si bo končno morala priznati, da že predolgo zmaguje z glasovi proti Janši in ne zaradi lastnih sposobnosti.

pravzaprav se tukaj skriva recept , kako ustaviti slovenski politični fenomen. instant stranke , ki zmagajo volitve , pa vedno imajo isto bazo volilcev.
Sklonjen
# 10.04.2016 ob 13:23
Stric Janša ne da spati levičarski falangi... like :)
jarovit
# 10.04.2016 ob 14:49
Spor med Novo Slovenijo in SDS-om, ki se je zaostril po znamenitih žvižgih Ljudmili Novak na ljubljanskem zboru v "obrambo domovine", seveda ni prvi konflikt na desnici v slovenski strankarski zgodovini.
--------------------------------------
Zalo dober članek. Pripomnil bi le, da žvižgi niso bili znameniti ampak sramotni.
brezposelni
# 10.04.2016 ob 14:27
MuDeL

# 10.04.2016 ob 13:46
Prijavi neprimerno vsebino dejstvo je, da odkar ni več Jelinčiča, desničarji nimamo pametne stranke. SDS pač ni desničarska stranka, temveč je janšistična. Diktatorja ki se je učil pri partiji ne rabimo!


Kdor hvali Jelinčiča, pove veliko o sebi.
brezposelni
# 10.04.2016 ob 17:01
Mogoče glavni vzrok, da se je vsulo toliko člankov o Janši, niso volitve, ampak enostavno le tisti twit o Kučanovih novinarkah.
upokojenec
# 10.04.2016 ob 16:04
Na RTV Slovenija je zaposlenih 2300 ljudi, za tako ustanovo in s takim programom bi bilo zadosti 500 zaposlenih, ki bi svoje dalo z lahkoto opravili bol kvalitetno in to vas skrbi gospodje pisuni (namerno ne napišem novinarji, ker pišete po navodilih).
ti-ne
# 10.04.2016 ob 15:08
Sklonjen

# 10.04.2016 ob 14:58
@bori... koliko migrantov si velikodušno nastanil pri sebi?

:::::::::::::::::
Koliko brezdomcev si velikodušno nastanil pri sebi?
Kolikim otrokom si boter?
Koliko časa zapraviš za prostovoljne dejavnosti?
vnk
# 10.04.2016 ob 13:53
Režimski medij? Ah dejte mir, ste napačno zavil pri odseku za nova24, ljudje na RTV Slovenije ne bodo podpirali niti Cmerjaja, ker za njih še zdaleč ni dovolj lev.

V zadnjem času gradi svojo politiko skoraj izključno na strahu pred begunci.

Zaradi prekinitve balkanske poti begunci ta hip niso tema, ki bi mobilizirala množice.

Tule se pa lepo kaže stanje pri RTV, sedaj so kar vsi migrantje begunci. To vas mora bolet pri srcu, ko morate napisat prebežnik ali pa migrant v novicah, ampak k sreči je ta zapis pod kolumnami, kjer se pač pretvarjamo, da pa to ne odraža mnenja uredništva.

Joj kaj eni pišete v komentarjih:
Prav tako je pač (najbrž) dobila job tudi prek zvez in na ime, tako kot VSI sorodniki politikov (in njihovi frendi).
Skratka, sama v tem ne vidim neke take novice, da bi morali nujno vsi mediji alarmantno pisati.


Jaz pa menim, da se je treba o takih stvareh pisati, pa naj bo levo ali desno, kvečjemu se mi zdi zaskrbljujoče, da eni v tem ne vidite novice, ampak vzamete kot nekaj vsakdanjega, sprejemljivega. Jaz bi pa rad videl novinarje, kako pridno vrtajo v naš javni sektor in pišejo o nepravilnostih.

No, zdej grem pa pridno nabirat minuse, ko se zamerim tako levim in desnim. :D
fender6
# 10.04.2016 ob 13:48
Dober članek!

Meni so SDS predvsem idioti, ker mislijo da bodo z radikalno retoriko kaj dosegli. Res da smo slovenci nagnjeni k negativizmu, vendar pa spet nismo toliko naivni, da bi od sds-ovskih zdraharjev pričakovali odrešitev.
MuDeL
# 10.04.2016 ob 13:46
dejstvo je, da odkar ni več Jelinčiča, desničarji nimamo pametne stranke. SDS pač ni desničarska stranka, temveč je janšistična. Diktatorja ki se je učil pri partiji ne rabimo!
brehme
# 10.04.2016 ob 13:36
Družbenopolitični delavci in delavke RTV, Dela, Dnevnika, samo potrjujete Janševemnu tvitu. Vsak dan članek v katerem se očrnuje Janša. Medtem pa novai menovanja vlade, od Kopača do Špele Kučan. In novih zadolževanj.
NSI in Novakova bodo pa še par dni hvaljeni po medijih, potem pa po starem naprej, udari po njih....
clutch00
# 10.04.2016 ob 13:11
sicr dalec od tega, da sem ljubitelj janse, ampak vec kot ocitno je RTV mocno na strani levice, in vse kar se napise iz strani tega medije je treba jemat z rezervo. Vem pa da je RTV trdnjava levice in vecina komentarjev je levih, tako, da minusi bodo prej kot slej prisli. Politika je rak rana slovenske druzbe, tako kot smo razdeljeni v politiki smo tud v ostalih panogah, narod individualistov. Zato pa se nikamor ne premaknemo, razn svetlih izjem, ki pa se te ponavadi spokajo vn iz drzave lopovov
galoper
# 10.04.2016 ob 16:14
Mediji razpihujete namišljene probleme in ustvarjate negativni odnos do desnice. Med oddajo Tarča sem opazil, da je bilo dovoljeno negativno izražanje o desnici, ko je kdo začel z zagovorom z desnice, mu je voditeljica odvzela glas.
Razmislite o kadrovski zasedbi na RTV, ker vas plačujemo za objektivno resnico, ne le za poročanje o vsebini, ki je levici všeč.
brezposelni
# 10.04.2016 ob 14:29
hehet

# 10.04.2016 ob 13:32
Sem desničar pa še nikoli v življenju nisem volil Janše. Razlog? Ker so mi novinarji povedali da če volim Janšo, sem najmanj fašist če ne že kar dobesedno Hitler. Hvala.


Ha Ha Ha.
Tao3
# 10.04.2016 ob 14:20
Žal je Janez Ivan Majer Janša naredil dosti več slabega za Slovenijo kot dobrega in s tem uničil, pohodil in poneveril ves kapital, ki ga je imel kot politik iz časa osamosvajanja. Pol ljudi, ki jih je nastavil po firmah v svojem prvem mandatu sedi po zaporih ali pa so še v kazenskih postopkih.
mrjaaw
# 10.04.2016 ob 14:02
Za admina, kateri mi je pobrsal povsem legit komentar:

Nepotizem in kronizem

Nepotizem je posebna zvrst konflikta interesov, ko določena oseba zlorabi položaj, da favorizira sorodnike na škodo drugih z namenom pridobiti korist za člana svoje družine, večinoma pri kadrovskih odločitvah, javnih naročilih ali v primerih drugih administrativnih dejanj, kjer prihaja do favoriziranja sorodnikov na škodo drugih. V javnem sektorju nepotizem uničuje javni interes, ker se osebe ne zaposlujejo glede na sposobnost. Posledice so škodljive za družbo in za zaradi nepotizma oškodovano osebo (Pope, 2000, str. 197)


Klientelizem

Pri klientelizmu gre za favoriziranje na osnovi pripadnosti vladajoči politični opciji. Do
klientelizma prihaja, ker se v družbi pojavi mnenje, po katerem le predstavniki najmočnejše stranke lahko uživajo ugodnosti v državi. Zato se mnogo ljudi vključi v najmočnejšo stranko, a ne zato, ker bi delili osnovna in temeljna razmišljanja in bi tudi sicer zagovarjali ta stališča, ampak zg
olj zaradi lastnega interesa (Pojav klientelizma in lokalizma v slovenski državi, 2002).

IN kaj od tega se ni kršilo v danem primeru? Le kdo vam daje službe...
bori
# 10.04.2016 ob 13:31
QUENDI
# 10.04.2016 ob 13:15
....v spregi z SDS si je tudi slovenska veja Vatikana polomila zobeke......sla po nemoralni moči je bila prehuda.......
Nikec3
# 10.04.2016 ob 15:46
Spor med Novo Slovenijo in SDS-om, ki se je zaostril po znamenitih žvižgih Ljudmili Novak na ljubljanskem zboru v "obrambo domovine",

Uf kako smo senzionalistični.
zelenko
# 10.04.2016 ob 15:46
Resno me zanima na podlagi cesa ocenjuje, da sds izgublja primat na desnici? Mogoce po njenem pismu dedku mrazu, po vseh anketah, volitvah najmanj zadnji 10 let, kot tudi nedavnih, tudi njene hise, je sds na prvem ali drugem mestu, nikoli slabse. Izgubljajo edino instant vedno znova cisto zares posteni novi obrazi resitelji slovenije, ki nam jih pred vsakimi volitvi servira levica. Sej ne recem, ce se pocutis levicarja, potem voli eno izmed levih strank, imas vso pravico, samo, sa se pa a s takimi lazmi in izmisljotinami vse dela, samo da se ocrni nasprotnika, je pa visek.
Srečni Luka
# 10.04.2016 ob 13:21
Kol
umna
Tanje Starič

Ekola vse je perspektiva, po Einsteinu, pozicija opazovalca. Samo ovcam se lahko soli pamet!
veleum77
# 10.04.2016 ob 15:54
@aanton

torej se lahko vprašamo, če je logično, da stranka, ki prejme npr. druga največ glasov na volitvah nima nobene možnosti odločanja?

hmmm .... ja če se sestavi vlada z zmagovalko, potem ni problema. je pa večji problem ,da stranke obljubljajo , da vse, samo janše ne. to je njihov program . pa folk kar pele.

Potem je še tukaj režimski medijski ustroj, ki podpira politiko samo levega pola....a mi lahko kdo da en samcat link do članka, ki bi bil pozitiven do največje opozicijske stranke, in da je produkt RTV Slo? Je to normalno za javno hišo, ki jo plačujemo vsi davkoplačevalci?

ne, ni normalno. ne vem kaj naj ti rečem. o levici tudi ni nekega pozitivizma , so pa vsaj nevtralni članki. glede desnice pa samo negativ.

Kar pa se tiče NSi, pa potrebuje močnega liderja z hrbtenico....to pričakujemo na desnici, ne pa neko polovičarstvo in megla. te imamo zadosti pri vseh ostalih strankah, ki so v parlamentu.
bori
# 10.04.2016 ob 14:40
Sklonjen, # 10.04.2016 ob 14:32
Še celo Tanja Starič bi sčasoma lahko doumela, da desnica v Sloveniji ni na oblasti in bi ji bilo- kot delavki javne hiše..
---
..počakajmo na strokovni twitt ranga in tarife delavke javne hiše.. doktor ima namreč trenutno predavanje v Vačah.. o simbolih..
DE(j)MOKRA(s)T
# 10.04.2016 ob 14:36
Tale Ljudmila Novak samo jeclja ko jo novinarji vprašajo ali gre z Janšo v koalicijo se vidi da ni samostojna.
popaj16
# 10.04.2016 ob 14:32
Meli smo super zmerno desno stranko, ki je bla po okusu marsikoga. Prosti trg, manj davkov, bolj fleksibilna zaposlitvena zakonodaja, po drugi strani pa so podpirali vse socialne spremembe levice (lbtg, prostitucija, droge etc...), pa se jo je namensko uničlo zaradi neke neumnosti, medtem ko so drugi pokradli miljarde pa se jih še vedno voli. škoda, DL je imela daleč najboljši program od vseh.
bori
# 10.04.2016 ob 13:49
>mlamat, # 10.04.2016 ob 13:43
NSi naj se preimenuje nazaj v Krščanske demokrate.
Če se bodo še naprej sramovali svojih korenin, nimajo prihodnosti.
---
In sds v stranko skrajnih totalitarnih komunistov ;)
darkwader
# 10.04.2016 ob 13:43
@stepovsek

Ta odstotek se z leti, na grafu giblje navzdol. :)
ti-ne
# 10.04.2016 ob 15:20
zerorez

# 10.04.2016 ob 15:14
Sporov na desnici ni.

:::::::::::::::
Preberi si komentar na desničarskem Portal plus.
Potem še tekst Maje Sunčič v Reporterju.
Desnica obrača hrbet Janezu Janši.
Če bodo tako nadaljevali, bo Ivan letel iz SDS in to pred koncem leta.
nepokorni
# 10.04.2016 ob 15:18
Čim nekdo nekaj analitičnega napiše o desnici, takoj se usuje, da je ta ali oni medij režimski, levi, radikalen ... Noben argument, nobeno dejstvo več ne šteje. Pojavi se ta razpoka, ki jo predsednik neke demokratične stranke vztrajno leta in leta širi in poglablja in ves razum odpove. Pojavi se hipnoza, pri kateri gre enim na usta pena, drugim se pa ježijo dlake in si prisežejo "nikoli več!"

Ta kompromitirana oseba, ki je v primeru pravnomočne obsodbe napovedala svoj odstop, pa si potem premislila in sprožila ulico, ta oseba, ki žali vse povprek in v percepciji povprečnega državljana koncentrira široko paleto zavržnih dejanj (neplačevanje računov, nespoštovanje sodišč, sodnega reda, vabil, prikrivanje prihodkov in premoženjskega stanja, nepojasnjen izvor premoženja, ponarejanje uradnih dokumentov ... vse do tega, da si lasti ekskluzivo za osamosvojitev.

Ta oseba je garancija, da desnica ne bo nikoli v vladi. Neresno in otročje je za vse te nepravilnosti kriviti poročanja medijev.
MuDeL
# 10.04.2016 ob 15:09
@DonRos

če bo zmagal Janša, to ne bo zmaga desnice!
Koprčan98
# 10.04.2016 ob 14:51
Mnenje avtorja ne odraža stališča uredniške politike RTV Slovenija.

To ste prebrali?
Eni so levi, drugi desni. Poročajo v skladu s svojim mišljenjem - kar seveda ni prav. Ma tko je
aktivist
# 10.04.2016 ob 14:24
dajte v naslednji tarči tematizirat desničarsko mafijo
dopisnik
# 10.04.2016 ob 14:15
''Spor med Novo Slovenijo in SDS-om'' ...

Kakšen spor neki? NSI se bori za preživetje, ker jih ogroža Primc. That's all folks.
what?
# 10.04.2016 ob 14:11
Janša je med najboljšimi politiki v Sloveniji kljub nekaterim dvomljivim potezam v preteklosti

nekje za vogalom pa svizec zavija sladkarije, knede? Dobesedno EDINO, kar je omembe vredno pri celotnem udejstvovanju JJ v politiki so vinjete za avtocesto.
fender6
# 10.04.2016 ob 14:07
Kaj je zdaj to - a ne morem niti zapisat, da je RTV levičarsko trobilo, ker ne pustijo da nek desni kolumnist napiše vse kar je gnilega o levici in potem tak zapis pride na naslovnico?

Pa ne bit smešni, če pa vsi vemo da je to res...
Mindmaster
# 10.04.2016 ob 13:58
vnk

Režimski medij? Ah dejte mir, ste napačno zavil pri odseku za nova24, ljudje na RTV Slovenije ne bodo podpirali niti Cmerjaja, ker za njih še zdaleč ni dovolj lev.


RTV je cisti rezimski medij, ki podpira levo ideologijo. S koalicijo se nikoli ne ukvarja, povzema le, kadar prvi porocajo drugi. Obicajno je to Pozar, z enotedenskim zamikom pa vsi ostali rezimci.

To, kar dela Nova24, me cisto nic ne briga. Imajo neko obliko ljudskega lastnistva medija, ki je podobno fantazijam o delavskem samoupravljanju skrajne levice, zato jih ta medij sploh ne bi smel motiti. To, kar dela RTV, pa bi moralo motiti vse davkoplacevalce, ki levo politicno propagando financirajo.
Tanja Starič
link
Krhko ravnotežje
19
4. september 2017 ob 08:10 Borut Pahor je z zdaj že znamenito fotografijo, na kateri v predsedniški obleki prepričljivo lovi ravnotežje na supu, odprl letošnjo volilno tekmo.
Več novic ...
Kazalo