Kolumne
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.6 od 47 glasov Ocenite to novico!
Slovenski hokejisti
Gor dol, gor dol je rima slovenske hokejske reprezentance zadnjih 15 let. Realnih temeljev za udomačitev med elito ni, zaradi česar lahko najboljša druščina že v nekaj letih postane samo še pobožna želja. Foto: EPA
Gašper Krošelj (Slovenija)
Ob ne prav dominantnih predstavah in predvsem mrku proti Poljski, ko so v 2. tretjini risi odigrali eno najslabših tretjin v reprezentančni zgodovini, je zablestel vratar Gašper Krošelj. Drugi vratar Medveščaka v močnem KHL-u je prevzel št. 1 in utrl pot nazaj med elito. Foto: Reuters
Ken Ograjenšek
Statistično so Slovenci zasedali vrh kategorij: s po šestimi točkami sta bila najučinkovitejša Ken Ograjenšek in kapetan Jan Urbas, pri branilcih je bil najnevarnejši Sabahudin Kovačevič s štirimi točkami. Pri sodniških metih je bil Žiga Jeglič s 64-odstotno uspešnostjo drugi najboljši. Slovenija je imela najboljše posebne postavitve: "power-play" je bil 27-odstoten, "ubijanje" kazni pa 89,5-odstotno. Sočasno so bili risi tudi najučinkovitejši z 18 goli in 12-odstotno natančnostjo strelov. Foto: BoBo
Slovenija in risi v Katovicah
Osebno sem prvič po desetletju dela na MMC-ju spremljal SP z risi skoraj izključno navijaško (z izjemo zadnje tekme). "Bilo je katarzično. Veliko upanja, razburjenja in na koncu zadovoljstva ob opravljeni misiji Katovice." Foto: EPA
VIDEO
Slovenski hokejisti devet...

Dodaj v

Risi predobri za drugo ligo in preslabi za elito. Kako dolgo še?

Komentar ob koncu SP-ja 2016
1. maj 2016 ob 06:35
Ljubljana - MMC RTV SLO

Naloga je opravljena in risi gredo znova, že sedmič, med hokejsko elito, a Katovice niso bile glavni turnir leta, temveč bo to Minsk, kjer se bo na začetku septembra borilo za olimpijske sanje.

Slovenski športni navijači in tudi sami strastni ljubitelji hokeja so vidno utrujeni od dvigala med svetovno elito in neprivlačno drugo ligo, v katerem je Slovenija ujeta že desetletje in pol. A po drugi strani s(m)o si zaljubljenci v hokej na ledu oddahnili in si rekli: "Juhuhu, še eno leto elite, in to v Kölnu ali Parizu!"

Zakaj oddahnili? Ker globoko v nas že dolgo kljuva kruto na dan prihajajoče dejstvo - da slovenski hokej prej zamira, kot uspeva. Evforija izpred 15 let ob prvem preboju med elito je le nostalgičen spomin na bučni Tivoli, ko zdaj pogledamo po slovenski hokejski krajini, nas stisne.

Liga Ebel se je zajela s preveliko žlico, ki je puščala na vse strani, tako da je en klub propadel, drugi pa bi moral in z nekonkurenčnostjo v avstro-ogrskem prostoru samo vegetira. Letošnji finale DP-ja je bil za resne hokejske obsedence pešliga. Desetletje spremljanja NHL-kariere Anžeta Kopitarja nas ni obogatilo za kakšno novo dvorano ali večja vlaganja. Mlajše reprezentance so vesele ali pa jim pomagajo okoliščine, da se obdržijo v tretjem razredu.

Članska izbrana vrsta je bila zlasti z Vojensom in Sočijem svetilnik velikega upanja na hokejski preporod, a Ostrava z najboljšim mogočim moštvom (dobro, manjkal je David Rodman) je pokazala, kolikšen je v maju zaostanek že za spodnjim domom elite.

Po napredovanju iz pomočnika v selektorja je Nik Zupančič opravil svojo osnovno nalogo: sedmič so se risi iz druge lige uvrstili med hokejsko elito, kjer pa se jim je med 16 najboljšimi reprezentancami sveta uspelo zadržati le dvakrat (2002 in 2005). A pretirano suvereni Slovenci niso bili, zmago v Katovicah pa so dosegli na račun izkušenj in za ta turnir zunajserijskega vratarja Gašperja Krošlja.

Da, manjkala sta najboljša slovenska hokejista Anže Kopitar in Jan Muršak. Ob tem sta bila poškodovana prekaljena brata Marcel in David Rodman, manjkala sta dva standardna branilca Mitja Robar in Andrej Tavželj, vpoklican ni bil vratar Luka Gračnar. Za eno peterko ima HZS rezerve, a to je to. Za neprimerno primerjavo: Češka je v sredo v enem dnevu prejela osem košaric, Švedi imajo spisek 25 igralcev, ki so poškodovani ali ne želijo igrati SP-ja v Rusiji.

Začelo se je udarno in razbilo Japonsko (7:1) kot skoraj še nikoli, a so poznejši visoki porazi pokazali nizko vrednost tokratnih hokejskih samurajev. Ob tem se je dejansko goliada Jana Urbasa začela šele po poškodbi 1. vratarja Jutake Fukufudžija. Z Italijo (3:1) je ključni gol Žige Jegliča prišel ob številčni premoči šele v zadnji tretjini, pika na i se je postavila v prazno mrežo.

Po dnevu premora je sledil šok proti gostiteljem: selektor Zupančič je v vrata postavil Roberta Kristana, ki je tisti dan ravno ostal brez kluba in nekako razumljivo prejel štiri gole iz 20 strelov. Poljskih 4:1 in zlasti najslabša tretjina (2. tretjina) na drugorazrednih SP-jih v zadnjih 15 letih so vnesli otipljiv strah, ki pa je trajal le 24 ur.

Proti Južni Koreji je bil sicer Krošelj matiran že po 40 sekundah, a je nato prav čuvaj mreže vlil mirnost, popolnjen napad JTS pa je poskrbel za ključna gola. V petkovem finalu proti Avstriji se je znova zaostajalo, a tudi vnovič v pravem trenutku izkoristilo številčno premoč. In prav Kölna/Pariza vredni gol je potrdil, da je bil presenetljivo za uspeh Slovenije najpomembnejši 3. napad v sestavi Anže Kuralt-Aleš Mušič-Ken Ograjenšek.

Prvi napad je po prihodu Roberta Saboliča z znano kemijo med Jegličem in Rokom Tičarjem dodal prepotrebne in tudi pričakovane gole, medtem ko je trio kapetana Urbasa postajal iz tekme v tekmo vse bolj neviden. A brez dvoma je bil najkoristnejši ris turnirja vratar Gašper Krošelj.

In tu ga je IIHF-ova strokovna močno pocitrala: čeprav je branil le na treh tekmah in še eno tretjino oz. natanko 200 minut, je bil 29-letni otrok Slavije pravi MVP Katovic. Iz 82 strelov je prejel le tri gole oz. je ubranil kar 96,34 odstotka strelov in v obup spravljal predvsem Avstrijce, ki bodo zaradi njega še eno leto ždeli v drugi hokejski ligi.

V svetu reprezentančnega hokeja očitno obstajata dve globoki prelomnici: 14 stalnih članic elite, ki jim sledi skupinica štirih, ki se letno selijo gor in dol, ostalo pa je hokejska divjina, kjer se premalo vlaga in razvija ali pa so programi v fazi obsežne prenove. A sodeč po izidih mlajših selekcij, ki se zadnja leta vztrajno vrtijo okoli 20. mesta (letos U-20 21., U-18 pa 20.), je jasno, da bi morale Slovenijo v roku nekaj let prehiteti vsaj dve ali tri reprezentance, s čimer bi članske rise potisnili stran od vrat dvigala.

Z AK11 v Minsku?
NHL in MOK sta si vse bolj narazen glede nastopa najboljših hokejistov na zimskih olimpijskih igrah. MOK je ukinil plačilo potnih stroškov in nastanitve, kar je pokrival NHL že na zadnjih petih igrah, ko so bili hokejski boji vrhunec ZOI.


Olimpijske kvalifikacije so bile z namenom sodelovanja igralcev, ki si služijo kruh v Severni Ameriki, preseljene na začetek septembra, a pri tem se poraja vprašanje, ali bodo NHL-klubi sploh izpustili najboljše Evropejce, če ne bo podpisanega dogovora za Pjongčang 2018.


Za IIHF je selektor Zupančič sicer povedal: "Naš načrt je, da nam bo pomagal Anže Kopitar. O tem smo se že pogovarjali. Če bo zdrav, mislim, da ne bi smelo biti večjih težav."


Če napovedi niso dobre, vsaj zagrabimo trenutek. Vsakoletna svetovna prvenstva izgubljajo draž, vendar ostaja pred Zupančičevo četo še ključni izziv leta - olimpijske kvalifikacije za Pjongčang 2018. Za uvod turnirja v Minsku se bodo risi 1. septembra lahko oddolžili Poljakom za nedavni poraz, dan zatem bo sledilo soočenje z Danci, za konec pa, upajmo, finale z gostitelji Belorusi. Oskubimo poljske orle, uplenimo danske leve in zgrabimo beloruske bizone za roge in uživajmo, kot da jutrišnjega hokejskega dne ni. (Glavobol bo v vsakem primeru boleč).

Toni Gruden, MMC
Prijavi napako

Mnenje avtorja ne odraža stališča uredniške politike RTV Slovenija.
Komentarji
BAD
# 01.05.2016 ob 07:36
Problemi hokeja so problemi celotnega slovenskega športa. Ko se morejo razni predsedniki, podpredsedniki, sekretarji, poslanci slikati zraven AK11 ali Tine jih je vse polno. Vabijo jih v svoje rezidenci jih objemajo in so vse osladni. Ko pa je potrebno športu pomagati in ko se športu namenjajo državna sredstva pa jih je iz leta v leto manj. Če me spomin ne vara je bilo razmerje med kulturo in športom leta 1990 - 1 : 1 v zadnjih letih pa je 10 : 1. Ni problem kultura, ima verjetno premalo problem je šport, ki nima nič ( govorim o vrhunskem športu ) .
Ne razlagajte, da naj gredo na tržišče in dobijo sponzorje, ker v SLO je samo nekaj "državnih" firm, ki pomagajo tako športu kakor kulturi. Tržišče ( SLO ) je premalo in tudi tuje firme nimajo nikakršnega interesa, ker je pač zadeva enostavna in tuje firme raje sponzorirajo nemškega tekmovalca ali ekipe, ker je pač 40x večje tržišče.
Narobe je zakonodaja, ker firmam ne daje praktično nobene ugodnosti, če sponzorirajo kulturo ali šport. Dokler tudi firme ne bodo imele interes ( korist ) od sponzoriranja tega pač ne bodo počeli. Slovenski šport je na plečih staršev oz. politično/sponzorskih povezav. Žal starši ne morejo več, ker tudi oni v tej državi ne morejo kulturno preživeti, kar pa se tiče države pa sem brez komentarja.....
RazorBack
# 01.05.2016 ob 07:41
@BAD: Odličen komentar, povedal si vse kar je potrebno. Naprintati in obesiti povsod, da vsakdo prebere 10x na dan in na vseh nas je, da se tudi kaj ukrepa. Točno to z zakonodajo si zadel, enako velja za popoldanske dejavnosti, zakaj je to tako težko pri nas?
BobPage
# 01.05.2016 ob 07:13
Glede na razvoj dogodkov v Slo hokeju ne več dolgo. Še par let in pride na vrsto dolgotrajnejše bivanje v 2.ligi in celo boj za obstanek v njej.
skoviik
# 01.05.2016 ob 09:38
Škoda, sam kot primorec nikoli nisem imel možnosti igrati hokej, nimamo ne razmer, ne dvoran...tako da smo vedno bli obsojeni na fucbal, basket itd...mi je pa hokej vedno bil najbolj zanimiv ekipni šport in , če bi imel možnost, bi ga takoj šel trenirati.
Prosim gorenjce, notranjce in štajerce, da stisneste zobe in naženeste mularijo trenirat, da bomo na primorskem lahko še naprej za rise navijali
zerdo_90
# 01.05.2016 ob 06:59
Ivo Milovanović: "Po moji uri še nekaj let.."
BAD
# 01.05.2016 ob 08:29
Samo še nekaj; da je problem zakonodaja vedo vsi in jo ne spremenijo. Ne spremenijo jo zaradi prisklednikov, ki so preko raznih seskov vezani na državna sredstva. Če bi v SLO zadevo kar se tiče države in civilnih organizacij ( šport, kultura...... ) prevzeli normalni ljudje bi zadevo lahko zelo hitro uredili. Seveda pa ti ki so danes zraven nimajo interesa, ker bi izgubili svoje vire financiranja. Rešitev za pomoč kulturi, športu, dobrodelnim organizacijam je tako enostavna, da jo "ne vidijo" samo tisti ( SLO politiki, priskledniki... ) ki jo ne želijo videti zaradi svojega interesa oz. ker so resnično tako nesposobni.
Strah me je da so v Sloveniji vsi ki so zadnjih 25 let odgovorni za državo resnično nesposobni in ker jim neurejene zadeve odgovarjajo, ker le tako lahko lovijo v kalnem in na.egujejo šport in kulturo. Je pa tudi res, da se ljudje, ki delujejo v športu zaradi svojega vrtička pustijo na.egovati.
whitwice
# 01.05.2016 ob 07:22
Kje ste sponzorji? To je sport v katerega je treba vlagat, ne pa nek nogomet ki nima prakticno nic s slovensko identiteto. Lep, moski, atraktiven pa se svetovni fenomen smo denarja pa nikjer. Drzava pa spi zravn. In namesto jamranja bo veliko boljse ce novinarji direktno nagovarjate prav tiste z denarjem in jim ta sport tudi prikazete kot nek potencial ne le kot vreca brez dna ki ne prosperira.
Tud z olimpijskimi igrami ni treba drazt ker je to prakticno neuresnicljiv plan. Ce pa bomo tam pa toliko lepse,samo apetitov ne gre dvigovat po nepotrebnem in ze v naprej pripravt podlago za naslednje jamranje ob morebitni neuvrstitvi. Sploh pa 15 let nazaj smo prvic zaigrali v eliti in se tam tudi DVAKRAT obdrzal. Tudi rezultat iz olimpijskih iger dokazuje da ne da se oddaljujemo ampak v zadnjih letih prej priblizujemo kvaliteti elitne osmerice. To kaj bo pa pustimo za tiste ki so v tem sportu aktivni. Tako kot smo brali da je bil Peterka vrhunec slovenakih skokov se je pojavu Prevc. Tako kot naj bili vrhunci slovenske kosarke v casu smelt olimpije vidimo da mamo danes se vecje bisere. Pa tud novga Kosirja in Mateje Svet naj ne bi bilo,pa je prsla Mazetka....v glavnem ne vemo kaj prinasa prihodnost in na njo ne bi smeli gledat crnogledo.
mb128
# 01.05.2016 ob 08:10
Eh ja no, kaj pa bi mi sploh radi?! Po eni strani nas je samo 2. mil. po drugi strani pa so tukaj nam vsem dobro znane težave. Najprej je tu vsem nam dobro znano financiranje potem pa še težave z slovenskim karakterjem na koncu pa smo pred leti uničili še Jesenice, ki so bile poleg Olimpije edin vsaj kolikortolikor respektabilen hokejski klub v Sloveniji. Torej, še enkrat. Kaj pa bi mi sploh radi?!
Mimogrede. Koliko reprezentantov, ki nam je priborilo ponoven vstop v elito pa nastopa v kakšnem slovenskem klubu? Tudi to je indikator našega stanja, ki nam kaže, da si mi elite v bistvu sploh ne zaslužimo. Smo nekakšna izjema in tega se je potrebno še kako zavedati! Zato uživajmo drugo leto v eliti in morebiti na OI morda bo zadnjič. Upam da se motim.
gigi76
# 01.05.2016 ob 10:45
Naslov primeren nacionalnemu mediju, ki že vrst let zaničuje hokej in ljudje, ki ga vodijo komaj čakajo da hokej crkne..a se motim g Mile Jovanović??
Pri nas je tako, kot je nekdo napisal..lobiji in priseski na državni denar.., morali bi narediti selekcijo, kot Madžari, vlaga se v hokej, nogomet, rokomet....se pravi kolektivne športe..potem pa pridejo na vrsto razni športi kot so: judo, veslanje, kajak...pri nas se pa individalnim športnikom podeljuje funkcije po karierah na pomembnih funkcijah v športu in spet lobirajo za svoj šport..je pa vse skupaj precej stran vržen denar, razen za par posameznikov, ki iz tega uspejo...pomeni pa v svetovnem merilu nič!
Je pa HZS tudi preveč pasivna in premalo dela na promociji hokeja...praktično ni naredila v teh letih vrhunskih rezultatov popolnoma nič.
Treba se je vprašat tudi nekaj drugega, ta generacija je vsa med letnikom 1983 in 1990, no večina in je treba malo analizirat v kakšnem okolju se je delalo z njimi, ker očitno je nekaj tudi na tem in nazaj uvesti tisto, kar je bilo takrat dobro.
Če se ne motim je bilo v tistih časih na našem prostoru tako na Jesenicah, kot v Olimpiji delo z zaupano Češkim trenerjem...no predvsem je treba od malih nog naredit kvalitetne programe dela, če to pomeni tuje moči potem je treba v to investirat.
Pri nas je tako, da vsak, ki konča kariero in ne ve kaj bi točno počel je za klube očitno dober, da se ukvarja z mularijo, ker je to poceni.., klubi nimajo denarja, če imajo srečo se v hokej vpiše otrok bolj premožnih satršev, ki nekaj primaknejo in pogojujejo, da njegov sinek igra...tako to ne gre, ker so vmes bili talenti pa smo jih uničili, ker niso dobili priložnosti.
No vse se začne in konča pri denarju....potrebno je pa skoraj ves sistem spremenit tudi na državni ravni,
Hokej je treba ohranit nujno, ker je to od nekdaj SLOVENSKI NACIONALNI ŠPORT...in to edini!!!!
Icos
# 01.05.2016 ob 10:29
Toni, kolumna je ok, pač tvoje mnenje, ki veliko velja, pa ni optimistično. Nikjer nisi ugotovil, da ima že ta reprezentanca, ki je letos nastopila v Katowicah, pred seboj vsaj še pet, šest let napredka, hokeja v najboljših letih. Vsi po vrsti, z izjemo Mušiča, Kranjca in Kristana. Pišeš, da ima HZS "samo" eno petorko rezerve. Pa to je četrt ekipe, sploh če upoštevamo, da to ni tretja ali četrta peterka, ampak kar z naskokom prva peterka reprezentance (Kopitar-Muršak-Rodman, Robar-Pavlin recimo).

Mi smo z letošnjo reprezentanco skoraj nezavedno opravili celo s pomladitvijo, ki smo se jo tako bali. In ja, imamo pač smolo, da se gibljemo na robu elite in da večkrat tudi izpademo. Taka je zakonitost svetovnega hokeja in dokler se IIHF ne odloči za spremembo sistema, bodo obstajale reprezentance, ki gredo gor in dol. Sistem se pa lahko zapre in bo elita štela recimo 12 ali 14 članov, ali pa odpre na 20, 24 članov. Oboje nas bo zade(va)lo, do kakšne mere pa je vprašanje.

Sam torej ne pričakujem padca kvalitete, saj sem že drugje zapisal - 70 let imamo zgolj dva prava centra v Sloveniji in nekaj manjših in dokler bo slika vsaj taka, kot je sedaj, se nam ni treba bati za reprezentanco. Maribor, Triglav in do nedavnega Celje že v okviru Slovenije pomenijo malo, so pa vsi po vrsti dali vrhunske posameznike v reprezentanco, ki bodo le-to nosili še naslednja leta. Res je, da v mladinskih reprezentancah ne dosegamo rezultatov. Ampak primerjat rezultate mladinskih selekcij s člani se skoraj ne da, po mojem mnenju. Iz vsake mladinske generacije se pač ne preseli 15 članov v člansko, ampak samo dva, trije najboljši. Priznam, da ne poznam v detajle situacije v mladih kategorijah, ampak menim, da nam ni treba zganjati panike.
1oreh
# 01.05.2016 ob 09:27
Ni tako crno kot se pise, kosarka je npr bolj crna. Saj ni problem da sta u20 in u18 tri mesta nizje, pac tam nimamo sirine. Iz mladincev je dovolj en odlicen igralec na leto, da se prebije v avsrijsko, nemsko, francosko ligo in je 15 let reprezentant. Dokler bomo v ebel ligi imeli vsaj en klub, bodo ti igralci napredovali in se prodajali v tuje klube, ce pa bomo imeli le slovensko ligo, potem smo pa propadli.
Šamolin
# 01.05.2016 ob 10:31
"Vsakoletna svetovna prvenstva izgubljajo draž" To vsekakor ne drži - zakaj potem liga prvakov v nogometu ne izgublja draž?!?V hokeju je zadeva izvedljiva na srečo vseh nas hokejskih zaljubljencev ki nam ameriški garažni hokej ni tako zanimiv in si poleg zanimivih končnic v glavnih evropskih ligah pogledamo še svetovna prvenstva.
urosh444
# 01.05.2016 ob 10:19
Potrebno je spraviti nazaj v EBEL tudi Jesenice, sestaviti dve mladi ekipi z domačimi igralci in njim dodati le nekaj res kvalitetnih tujcev. Tako bodo nastajali novi Tičarji, Jegliči, ipd. Ko ti prestopijo v tujino, njihova mesta zapolniti z novimi, mladimi obrazi, s katerimi je potrebno že pred tem v mlajših selekcijah dobro delati. Igralci kot so Tičar, Muršak, Kopitar pa itak v najmočnejših ligah za naš hokej delajo odlično reklamo, tako da ne dvomim, da ne bo sledilo še več prestopov naših igralcev v KHL, morda celo kak novi obraz v NHL.
bomba35
# 01.05.2016 ob 11:33
Na portalu redko komentiram, ampak ob prebiranju članka in komentarjev sem se odločil za spremembo podati svoje mnenje o našem hokeju ter o nekaterih komentarjih.

1. del
Najprej čestitke Risom za napredovanje, ki je bilo popolnoma zasluženo. Prikazana igra sicer ni zadovoljila, je pa bila še vedno dovolj dobra za dosego cilja. Bo pa prihodnje leto potrebno pokazati bistveno več, če želimo obstati v eliti.

Naslednja postaja naših je sedaj Minsk in olimpijske kvalifikacije, upajmo da tudi s Kopitarjem. Bi pa tule poleg naštetih manjkajočih na tem prvenstvu dodal pri napadalcih še Pajiča in Gašperja Kopitarja. Pajič naj bi sicer bil v konfliktu z vodstvom hokejske zveze (nisem siguren, da je to res), Gašper pa bi bil po mojem mnenju koristen predvsem zaradi igre ob ogradi in vajenosti na agresivne nasprotnike, kar je slabost pri kar nekaj naših igralcih. Vprašanje je tudi, kako bo z Marcelom, ki je zaradi poškodbe izpustil celo sezono. Glede nato, da ni več najmlajši, zna biti to kritično.

Branilci so prvenstvo vsaj zame odigrali pod pričakovanji. Gregorc kot edini branilec, ki igra klubski hokej na zelo visoki ravni (češka Extraliga), sicer ni odigral slabo, sem pa od njega pričakoval več. Pozitivno me je presenetil Pretnar, ki je bil vsaj zame najboljši branilec na zadnjih dveh tekmah. Budo, ki je sicer meni eden najljubših igralcev te ekipe, je le še bleda senca igralca iz olimpijskih iger, je pa še vedno naš drugi najboljši branilec. Letos ga je na prvenstvu rešila le dobra statistika (ki pa je posledica igre z igralcem več), pri golu Korejcev pa je izpadel res naivno. Najbolj me je razočaral Krajnc, ni mi povsem jasno zakaj je bil toliko na ledu, saj je bil Repe precej boljši. Pri manjkajočih je Toni pozabil na Pavlina in Štebiha, ki sta trenutno boljša od vsaj 4 branilcev, ki so bili v Katowicah, in tudi od Robarja in Tavžlja.

Krošelj je branil odlično, odkar je odšel v tujino, je izjemno napredoval. Lix že vsaj dve sezoni ni več to, kar je bil, njegova uspešnost v zadnjih dveh letih je pod 0.900, kar je za vratarja slabo. Manjkal je Gračnar. Imamo v vsakem primeru 3-4 vratarje, ki jih lahko uporabimo na tem nivoju hokeja.

Risi tudi v polni postavi v Minsku ne bojo favoriti, lahko pa nas spet presenetijo. Če bodo tam igrali tudi igralci iz NHL, potem so moj favorit Danci, drugače pa Belorusi. Vendar pa razlika v kvaliteti ni tako velika, da Risi ne bi zmogli še enega presenečenja, bodo pa morali vsi odigrati na vrhu svojih zmožnosti, kot so to storili v Vojensu in Sočiju.

Predstave Risov v Sočiju so bile odlične, pa se je kljub temu videlo, kakšen je prepad med vrhom Elite in tako imenovanimi jo-jo ekipami (tiste, ki se nenehno selijo med Elito in Prvo divizijo). Zmaga nad Slovaki je bila veliko presenečenje, Risi so bili v formi, Slovaki pa so celotne igre odigrali slabo. Kljub temu, da že praktično deset let z redkimi izjemami »plavajo«,so nas na vseh ostalih tekmah redno premagovali. So bili pa Risi na prejšnjem prvenstvu v slabi formi in so v glavnem vsi pokazali manj, kot so zmožni.
Ivan Ivanovič
# 01.05.2016 ob 09:18
Bodimo realisti..kolliko hokejistov imamo? 140-150? Meni se zdi fenomenalno, da se uvrščamo v elitno skupino. Če upoštevamo še, da denarja ni. Včasih je bilo drugače, seveda, in Slovenci se v glavnem slabo odzivamo na spremembe. Ko je bilo v A skupini 8 ekip, smo bili zanesljiv clan B skupine (tudi 8 ekip), zdaj pa se stežka uvrščamo med prvih 16, ampak takrast je bila podpora hokeju povsem drugačna. Potem je nastalo nekaj novih držav iz hokejsko razvitih držav, ampak vseeno to kaže, da naš hikej pada že od 80ih letpšrešnjega stoletja...pa še ni padel....upanje torej ostaja...če bo denar, sa kljub slabšim rezulatom mlajših selekcij dokazujemo, da talenta in volje imamo dovolj.
bomba35
# 01.05.2016 ob 11:35
Pa še komentar o slovenski zakonodaji in financiranju športa.

Jaz vidim predvsem dva problema. Manjši je v davčni zakonodaji v povezavi s sponzoriranjem. Nihče ne bo sponzoriral športa, če od tega ne bo imel koristi, tu ne gre za vprašanje nacionalne identitete. Davčne olajšave so po mojem mnenju prenizke, saj so potencialni dodatni prihodki in posledično pobrani davki lahko bistveno višji od pobranega davka, ki bi bil lahko namenjen sponzoriranju športa.

Bistveno večji problem je zahteva, da so klubi organizirani kot društva. To je smotrno, dokler so klubi na amaterski in pol-profesionalni ravni, na profesionalni ravni pa je to cokla razvoja. Kdo pri zdravi pameti pa bo vložil denar v šport, če ne bo imel moči odločanja, in se bo moral non-stop boriti z raznimi funkcionarji, ki so tam bolj ali manj zato, da s tujim k... po koprivah mahajo.
Pims
# 01.05.2016 ob 10:11
Pa dobro saj ni vse tako črno. Z Znanjem, trenutnim kadrom it. se še pravi čas lahko razije nove generacije. Moramo pa biti potrpežljivi in začeti graditi pri temeljih. Naj klubski hokej temelji na domačem kadru in obvezno doa vzgojenimi vratarji. Temu se doda morda tri kakovostne tujce in to je to.

Znajna o tem, kako poiskati talente, kako jih razviti in kako jim vcepiti delovne navade ter zmagovalno miselnost pa imamo dovolj. Ne glejmo vse črno. Bodimo optimisti. Če pač bo hokej stagniral pač bo. Bomo pa čez nekaj let (ali desetletij) zopet zajeli nov val. Mislim da je hokej tako zakoreninjen v slovenskokri, da bo prej ali slej prišlo do novih generacij Muršičov, Kopitarjev in drugih. Nekako tako kot če bi rekel a bodo naši skakalci propadli. Bili smo v krizi, brez dvoma, pa so prišli Janus, Prevci in drugi. pa smo zopet v vrhu. Tako bo tudi s hokejem sicer verjetno ne za vrh najkakovostnejše lige, gotovo pa dosežemo dan, ko bomo bolj ali manj stalni člani elitnega razreda.
Dajo
# 01.05.2016 ob 09:39
Kdor ne opazi da nas ekipni sport nazaduje je enostavno slep ali pa pripadnik elite, kateri je vseeno kaj se bo dogajalo v drzavi. Delavski razred ki se je tolažil na športnih prireditvah izginja in elitam kot tak ne sluzi vec.
Zaenkrat se uspevajo reprezentance sestavljene iz igralcev ki služijo kruh v tujini. Ko bo se za to zmanjkalo interesa ker je vse brezveze in se ne splača bo vse skupaj pristalo na amaterizmu in čistemu entuziazmu posameznikov.
qwatebriga
# 01.05.2016 ob 12:31
Mislim da se za prihodnost slo hokeja ni za bati, glede na to, koliko pametnih komentatorjev imamo tukaj.

No, čisto resno pa sem želel napisat nekaj drugega. Ob vseh teh kritikah na račun stagnacije slo hokeja prosim pomislite, kako se morajo počutiti Avstrijci, ko jih ob vseh teh denarnih vložkih v ta šport še vedno šišajo njihovi južni sosedi. Dajmo, ob sicer dobrodošli kritiki, vendar pokazati malo več ponosa.
bomba35
# 01.05.2016 ob 11:34
2. del

Se pa popolnoma strinjam glede ocene prihodnosti slovenskega hokeja. Stanje klubskega hokeja na na najnižji ravni v zadnjih 40+ letih, lahko pa gre še nižje. Ostala je le ena profesionalna ekipa, pa še ta tako na robu prepada, da je le vprašanje časa, kdaj bo propadla. Propad jeseniške ekipe je sploh tragičen za slovenski hokej, saj je od tam vedno prihajalo največ igralcev v reprezentanco. Pri Olimpiji pa tudi v zadnjih letih profesionalna ekipa ni namenjala sredstev za mlajše selekcije.

V članski konkurenci smo zaenkrat še solidni. Pri napadalcih in vratarjih je stanje še ok, najde se tudi kakšen mlajši od 25 ki lahko konkurira za reprezentanco, pa tudi nosilci so mlajši od 30 let. Stanje je slabo pri branilcih, kjer je oziroma bo letos 7 od najboljših desetih starejših od 30 let, razen treh mlajših (Gregorc, Repe, Štebih), pa ni nikogar v rangu 22-28 let ki bi resno kandidiral za nastop v reprezentanci.

Je pa tu treba dodati eno stvar: Kopitar, Muršak, Urbas, Gregorc, Repe, Štebih in Gračnar so vsi od svojega 16-17 leta dalje v tujini, kjer so razvili svoj potencial. Tičar je igral v mlajših kategorijah v švedski elitni juniorski ligi, skupaj s Saboličem in Jegličem pa so že pet let v tujini in napredujejo iz leta v leto. Praktično celoten mlajši del Risov je hokejsko formiran v tujini. Pa tudi Pavlin, Robar, Budo in še kdo, ki so se v tujino podali starejši, so tam postali boljši igralci.

Naše mlajše kategorije počasi, a vztrajno drsijo navzdol, obe sta padli iz Prve A v Prvo B divizijo, U20 selekcija je letos imela srečo, da se prvenstva ni udeležila Japonska, saj bi šli bržkone v B divizijo. Naše mladce, ki so v tujini v elitnih juniorskih ligah, pa lahko preštejemo na prste ene roke. Medtem pa naša sedanja konkurenca bolj ali manj dela dobro, ob precej bolje urejenih klubskih razmerah kot pri nas.

V Eliti je bolj ali manj zacementiranih istih 14 reprezentanc, s tem da so po mojem mnenju Francozi bližje temu, da postanejo jo-jo reprezentanca, kot pa da okrepijo svoj status. Sledijo 4 jo-jo reprezentance: Slovenija, Avstrija, Kazahstan in Italija, ki bolj ali manj redno ponavljajo vzorec gor-dol z redkimi izjemami. Tem se vse bolj bliža Madžarska, ki je letos drugič v Eliti, napredujejo pa tudi Poljaki in Ukrajinci. V mlajših kategorijah nas Madžari že prehitevajo, podobno je s Poljaki in Ukrajinci.
skoviik
# 01.05.2016 ob 09:35
kdo bo prej izumrl, risi al risi?

edina rešitev za slo hokej je 10 zaporednih zim z zmrznjenimi bajerji za vsaj 1 mesec
madnes
# 01.05.2016 ob 09:27
@ivan ivanovič

toje blo že parkrat napisano ampak eni nekako nočejo dojet tega

kvaliteta slovenskemu reprezentačnemu hokeju še ne pada (klubski je na psu) ti samo poglej kakšna je bila razlika leta 2001 ko smo se uvrstili v elito!! in kakšna je danes

me zanima koliko ljudi bi leta 2001 stavilo na neodločen rezultatmed kanado in slovenijo ki se je zgodil leta 2013!!! in še več je takih primerov!!
Janezski
# 01.05.2016 ob 08:00
Res upam, da se nam ne bo še kolcalo po teh časih! Forsira se nogomet, kjer je nivo kvalitete pri nas ena žalost, v hokeju pa se naj ne bi našla podpora za vsaj dva kvalitetna kluba, za razvoj mladih hokejistov? Že v tehle zadnjih nekaj letih smo zelo verjetno izgubili kak nov vrhunski TJS trio in še marsikoga...
seba goričan
# 01.05.2016 ob 08:57
mene bolj moti, da je svetovno prvenstvo vsako leto
Samo Zakes
# 01.05.2016 ob 11:31
Jaz pa menim, da je članek spisan zelo dobro. Izpostavlja tako dosežke, kakor tudi temne plati tega športa v Sloveniji. In perspektiva je - tudi po mojem mnenju - precej črna.
Zato pa je tole pravi trenutek, da si spet pogledamo in preberemo fantastični članek iz časov evforije, ki ji bomo v bodoče redko priča: KLIK

Pa še en podoben: KLIK2
JackAce
# 01.05.2016 ob 11:05
Moje mnenje je, da reprezentančni hokej zaenkrat še niti ni v težavah. Čisto realno je, da se gibljemo nekje na meji med elito in 2. skupino.
Bolj skrbi klubski hokej, ki ne bo dajal več kvalitetnih igralcev v reprezentanco, kar pomeni da čez nekaj let bomo lahko samo sanjali o takšnih rezultatih kot so sedaj.

Moti pa me, da se povsod vsi samo zgovarjajo na državo. Država bi mogla pomagat, ... ja se strinjam. Ampak nič več kot to, da zagotovi pogoje za razvoj športa. Ta večni slovenski problem glede denarja v (predvsem) klubskih športih pa morajo biti klubi sposobni reševati sami. Saj tudi v tujini resni klubi ne živijo na plečih države.
Ampak glavna razlika je, da v tujini klube vodijo dejansko sposobni ljudje, ki na klub gledajo kot na podjetje, oni pa so menedžerji. Pri nas pa polno nekih nastavljenih funkcionarjev, ki se pasejo na teh pozicijah v nedogled z namenom skrbeti predvsem za lastne interese ... Pri nas je kar nekako logično, da če si uspešen športnik si potem po koncu kariere lahko kar še kakšen vodilni človek v klubu. Pa ne mi rečt, da so ti ljudje usposobljeni menedžerji.

Če povzamem:
Na klube bi morali gledat kot na podjetja. Temu primerno imeti zaposlene SPOSOBNE ljudi. Vlagati v marketing, odnose z javnostmi (gledalci, mediji, ...). Tržiti klub kot blagovno znamko (tako kot NHL klubi - to so dejansko uspešna podjetja s svojo blagovno znamko - klubom, prodajajo od oblačil do nevem česa še) in od tam bo potem začel pritekati tudi denar, ki ga je pa potrebno potem "investirati" v razvoj podmladkov ... V glavnem imamo v Sloveniji v športu kar nekako izkrivljeno sliko kaj šport sploh je - pri nas se to tretira kot neka "polprofesionalna popoldanska dejavnost", v tujini pa razumejo, da je to resen biznis in se temu primerno tudi vedejo.
Ernesto
# 01.05.2016 ob 10:38
Sicer precej realno napisano, vendar bi Tonija opozoril, da je tretji razred pri mlajših kategorijah enakovreden drugemu, saj je v eliti samo 10 reprezentanc in ne 16 kot pri članih. U18 je letos v IB imela za nasprotnike Korejce, Japonce, Ukrajnce, Italijane in Madžare, se pravi 4 reprezentance, ki so bile pri članih v IA, Ukrajina in zelo verjetno tudi Madžarska pa bosta drugo leto, Avstrija pa je izpadla iz IA v IB, se pravi so v tretjem razredu pri mladincih praktično iste reprezentance kot v drugem pri članih.
rdečinavijač
# 01.05.2016 ob 09:46
Za neprimerno primerjavo: Češka je v sredo v enem dnevu prejela osem košaric, Švedi imajo spisek 25 igralcev, ki so poškodovani ali ne želijo igrati SP-ja v Rusiji.

Se strinjam, popolnoma neprimerna primerjava, zato jo naslednjič ne omenjaj več!
bomba35
# 01.05.2016 ob 12:46
@qwatebriga

problem Avstrijcev je drugje. V ligi EBEL je letos igralo 33% tujcev, od teh je bilo 80% severno-američanov (pri tem Čehov, Italijanov, Madžarov in Slovencev nisem štel med tujce) Večji delež tujcev je v resnih hokejskih državah le v prvih dveh nemških ligah in v Franciji. Tujci v avstrijskih klubih pa potem odžirajo mesta mladim Avstrijcem, ki se posledično ne razvijajo tako kot bi morali. Morda se sliši čudno, vendar pa je del problema v tem, da je denarja preveč in se zato namenja za ne dovolj kvalitetne tuje nakupe.
leonis
# 01.05.2016 ob 12:21
Čestitke za ponovni preboj v elito.
Drugače pa mislim, da je sedaj skrajni čas da v Sloveniji naredimo neke resne reforme v hokeju in košarki, drugače bomo res čez nekaj let spremljali dobre tekme hokeja in košarke naše reprezentance samo še iz starih posnetkov.
Aardvark
# 01.05.2016 ob 10:40
Ko to berem, imam obcutek, da si Slovenci zelimo in seveda pricakujemo hokejiste konstantno v A skupini oz. v 1.diviziji, ligo EBEL z dvema ekipama, seveda tako dobrima, da se med sabo pomerita v finalu. Kosarkarje, odbojkarje, rokometase, vse si zelimo viditi na olimpijadi, ne samo to, najbolje da se vracajo domov z zlatom. Za nogometase pricakujemo da so vsakic na svetovnem in evropskem, smucarje si zelimo take kot v 80-ih, da ponovno zasencimo Avstrijce in Norvezane. Zelimo si skakalce vse tako dobre kot vceraj Peterka in danes Prevc, veslace pa kot vcasih Cop, za najmanj dva osmerca. Strelce, kajakase, judoiste, kolesarje, jadralce, to se razume samo po sebi, to so bile vedno nase discipline. Telovadce si zelimo kot so bili vcasih Strukelj, Cerar, Pegan, to je pri nas sport s skoraj stoletno zgodovino. Ce pomislim, kaj mi vse pricakujemo, bi mislil, da v nasi drzavi zivi najmanj 2 milijardi ljudi.
Janezski
# 01.05.2016 ob 08:18
AlFe, oprosti no, spremljam in brez pardona podpiram Rise od osamosvojitve naprej, spremljam naš hokej sicer že desetletja. Sicer pa so Risi dokazali na zadnjih OI, kam spadamo v polni postavi!
jakosol
# 02.05.2016 ob 15:27
Sam ne bi bil tako pesimističen. Tudi pred 15. leti smo imeli le dva profesionalna kluba in v Sloveniji verjetno nikoli ne bo financ niti kadra za kaj več. Hokej je le eden od množice športov, kjer smo Slovenci vsaj v širšem svetovnem vrhu, bazen vrhunskih športnikov pa je omejen. Upam, da se bodo Jesenice znova dvignile na profesionalni nivo (EBEL), seveda pa se mora krepko počistiti z nesnago v Olimpiji. Brez kateregakoli od teh dveh paradnih konjev, bo naš hokej na dolgi rok propadel na amatersko raven. Komentator se spotika ob ligo EBEL, da je grob našega klubskega hokeja. Vprašam ga, kakšna pa je alternativa. INL, morda neka nova Jadranska liga z Madžari, Hrvati. Dvomim. EBEL je najprimernejša liga za razvoj mladih igralcev. Tako Jesenice kot Olimpija se morata usmeriti v razvoj domačega kadra. Nakupovanje povprečnih tujcev na horuk zgolj prazni klubsko blagajno in sili domače igralce, da si iščejo angažma tudi v slabših ligah (Madžarska, Srbija). Kljub omejenem kadru imamo še vedno dovolj talentiranih mladih igralcev, ki pa morajo dobiti priložnost. V nasprotnem primeru gredo prehitro v tujino in mnogi zastanejo v razvoju.

Po drugi strani mora IIHF reformirati sistem SP, ki izgubljajo na pomenu s tem, ko so na sporedu vsako leto plus OI. Prvenstva bi morala biti na vsake dve leti (leto pred in po OI). Mislim pa, da je čas, da se število udeležencev elite razširi. Samo tako bodo lahko tudi reprezentance srednjega kakovostnega razreda dobile možnost igrati proti močnejšim in s tem na dolgi rok dvigati kvaliteto. Lep primer so reprezentance kot so Belorusija, Latvija, Norveška, Francija, Nemčija in Danska, ki so z razširitvijo elite in konstantnim igranjem med elito največ pridobile in se lahko spodobno merijo z veliko šesterico. Nenazadnje tudi naša reprezentanca je ob vstopu v elito doživljala visoke poraze (12:0 proti Finski). Zdaj je situacija drugačna. Na OI so padli Slovaki, Rusi in Švedi so se mučili z nami. Velesile do zmag prihajajo težje kot pred 15 leti. Zdajšnji sistem, kjer se velesile (velikih 6 plus Slovaška in Švica) zapirajo v svoj krog in ne igrajo niti prijateljskih tekem s preostalim svetom ni dober za razvoj hokeja. Mislim, da bi morali elito razširiti na 24 ekip, kar bi pomenilo, da bi reprezentance kot je tudi naša imele reden stik z najboljšimi in se ne bi dogajalo prestopanje v elito in obratno. Tu je kar nekaj reprezentanc, kjer se reprezentančni hokej dviga in ima veliko podporo v navijačih ter infrastrukturi (Madžarska, Poljska, Južna Koreja, VB, Litva tudi Hrvaška). Tu so še tradicionalne Avstrija, Italija, Japonska, Kazahstan. Mislim, da bi prvenstvo na vsaki dve leti s 24 udeleženci bilo zadetek v polno.
Žaba
# 01.05.2016 ob 13:29
bomba35:
Zelo lepo je, da si se vsaj ti spomnil na Gašperja Kopitarja, ki je zelo dobro odigral sezono v ECHL. Sam redno spremljam njegove igre in mislim, da mu je mesto med Risi. Vem, da mu je marsikdo oporekal to mesto in trdil, da ga je imel zaradi Matjaža. Pa bo prej držalo, da ga zaradi tega nima več. Je pa tudi možnost, da ga v ekipi ni bilo tudi to, da je v času najintenzivnejših priprav Risov, še vedno igral za svoj klub. Upam, da ga v bodoče vidimo, saj je z zagotovostjo lahko trditi, da je liga ECHL in dobro igranje v njej precejšen presežek pred igrami v ligi EBEL (in serijsko izgubljati), INL ali Francoski ligi.
rdečinavijač
# 01.05.2016 ob 09:51
tako pesimističen zapis se bere kot bi Toni želel čimprejšnji zaton slovenskega hokeja.
seven7
# 01.05.2016 ob 09:32
Tako ko košarka je tudi hokej pri nas v zatonu. Sponzorjev več ni ker so ali crknili ali bili prodani tujcem, tako da so domače A lige spreminjajo v vaške lige reprezentanca pa na ta način nima od kje črpat igralcev.

Kdor meni da temu ni tako naj napise kje in zakaj se motim.
madnes
# 02.05.2016 ob 14:35
@ernesto

od kar maš tale logo so tut tvoji komentarji bolj namestu že parkrat sem ti dal plus ;))
je pa res da se tičejo reprezentančnega hokeja kjer mamo podobno mnenje rdeči in zeleni ;)
Arso
# 01.05.2016 ob 22:48
Hitro bomo potrebovali nove trojke JTS in odlične branilce,
z vratarji, ali pa bomo izredno tanko piskali.
traven12
# 01.05.2016 ob 20:18
hokej se bo pri nas igral,tako ali drugače,slab ali dober...že par let se samo jamra,ne naredi se pa nič in tu mislim predvsem na vodstvo,pa naj bo zdajšnja garnitura ali pa prejšnja.
Še na nekaj bi rad upozoril...Elitna divizija se v prihodnosti ne bo več širila,ampak kvečjemu krčila.So že bile ideje o tem....in potem bo elita za rise zelo,zelo težko dosegljiva.
Icos
# 01.05.2016 ob 17:34
Saj drsališča so, samo za hokej trenurat in igrat rabiš še marsikaj drugega. Od kadra do opreme, do volje. In leta dela.
Zadnjič sem na facebooku našel stran HK Velenje. Ali kdo ve kaj več, kje imajo led in na kakšni stopnji organiziranosti so?
Heldarion
# 01.05.2016 ob 16:43
@Springbok

Blejska dvorana je čisto spodobna za hokejske tekme na slovenskem nivoju. Sigurno pa ni noben presežek.

Je pa eden glavnih problemov slovenskega športa nasploh ta butasta organiziranost, kjer morajo biti profesionalni klubi organizirani kot društva. Pa kje, kjer se s športom resno ukvarjajo, ste še to videli?!
Springbok
# 01.05.2016 ob 15:48
@ whitwice - imaš prav le v delu, ko iščeš hokejske sponzorje. Sponzorje iz gospodarstva tudi sam pogrešam. Nimaš pa prav, ko hokej primerjaš z nogometom. Pa nisi edini, ki dela napako priemrjave z nogometom. Nogomet je edini šport, ki mu država ne prispeve niti eura. Saj tudi drugim športomdržava prispeva nič ali malo. Vendar nogomet je samovzdržen. Tudi v Sloveniji:NZS letno dobi dotacijo UEFA ali FIFA, klubi, nekaj od UEFA dobijo tudi klubi (pa tako radi se pritožujemo, da sta FIFA in UEFA mafisjli organizaciji). Potem pa so tu še TV pravice in sponzorji iz gospodarstva, priznam da tudi paradržavnega, kot je Telekom.

Primerjave hokeja z nogometom so neumestne. Se bo pa morala država oz. javnost odločiti, katerega od ostalih ekipnih športov bo podpirala: hokej, rokomet, košarko ali odbojko. Rezultati kažejo, da so uspehi v hokeju, odbojki in rokometu. Vendar ima basket ogromono politične podpore še iz časov bivšega režima. Kar bo želela javnost, bodo podpril tudi sponzorji. Je pa podpora zelo geografsko razdeljena (hokej je doma na Gorenjskem in v Ljubljani, rokomet se igra praktično samo na Štajerskem in Koroškem, košarka pa v Ljubljani, na Štajerskem in Dolenjskem). Kot tudi drugod, v Sloveniji ni nacionalnega konsenza, kateri šport podpreti. Pa ne udrihati po nogometu, ker je edini šport, ki se igra od Primorske od Prekmurja, in se kot sem že omenil, preživlaj sam, brez državne podpore.

Nazaj k hokeju. Slovenija ima eno "kao" profesionalno ekipo, eno amatersko in 3-4 amatersko rekreativne ekipe. Za preživeti sezono v EBEL, brez nekih resnih tekmovalnih ambicij, se potrebuje 2 mio EUR, na INL pol manj, za rekreativce pa zadošča 500.000 EUR. Olimpija in Jesenice si morata sponzorje poiskati sama. Od TV pravice ne bo dosti iztržka. Nekaj se da narediti z merchandisingom, a kaj ko so klubi topogledno nesposobni. Pred dvema letoma sem bil na tekmi Olimpija : Jesenice na Bledu. Želel sem za sina kupiti dres Olimpije, ali pa Jesenic. No go. Tip v kombiju je prodajal drese Kraljev, Rangerso, Bruinsov, cel asortiman NHL. Vendar ne dresa Olimpije ali Jesenic. Pojasnilo: to itak dobi vsak od bratranca ali fanta od sestre, ki trenira hokej. Olimpiija in Jesenice si ne zaslužita državne podpore. Potrebujeta pa dobre privat sponzorje. Me zanima ali sta predsednika že pislal Škodi, Decathlonu, Leclercu, Sberbanki, ipd. Zanašanje samo na domačijska paradržavna podjetja je samomor. Rekreativcem pa preostajajo lokalni mesarij in vulkanizerji.

Bistvo pa je itak delo z mladimi. Kar najbolj manjka je drsalnih površin, leda. Slovenija ima led pod Mežakjlo, v Tivoliju, Mariboru, Celju, na Bledu, v Zalogu in Kranju. Resni dvorani sta res samo v Ljubljani in na Jesenicah (v Mariboru še nisem bil. zato tega ne komentiram). Za trening mladi rabijo led. Lahko pod balonom. Država in občine bi najbolj pomagala hokejskemu pomladku z 3-5 drsališči. Pod balonom - Duolomov (potencialni sponzor), ker je ceneje, Strateško se rabi tako drsališče nekje med Jesenicami in Kranjem (tam, kjer je hokej doma), ob ljubljanski obvoznici, nekje na Štajerskem, blizu Cerknice in blizu Novega mesta.
čarli
# 01.05.2016 ob 14:55
juk
Kaj je pa z unim našim k se v Rusiji uči hokeja? kdo ve kaj?

Predvidevam da misliš na Luko Zorka;) Letos je prešaltal v zda. Tle imaš statistiko tudi od drugih igralcev ki še igrajo v zda.
čarli
# 01.05.2016 ob 14:37
@bomba35

Se strinjam skoraj v celoti z zapisanim razen v dveh primerih. Napisal si tole:
Lix že vsaj dve sezoni ni več to, kar je bil, njegova uspešnost v zadnjih dveh letih je pod 0.900, kar je za vratarja slabo.

To ne drži. Lix je samo letos bil pod 90%. V PO je potem imel v 8 tekmah čez 90%. Lansko leto pa je bil že v rednem delu čez 90%;)

In še:
Stanje je slabo pri branilcih, kjer je oziroma bo letos 7 od najboljših desetih starejših od 30 let, razen treh mlajših (Gregorc, Repe, Štebih), pa ni nikogar v rangu 22-28 let ki bi resno kandidiral za nastop v reprezentanci.

Vidim da vsi pozabljate na Podlipnika, ki je bil mimogrede v Sočiju;) Res da v tem rangu dejansko nimamo drugih, vendar imamo mlašje branilce, ki so obetavni kot npr brata Čepon in pa Logar. Pa še kdo bi se našel. Tako da pri branilcih le ni tako slabo stanje. Mislim, da je bil včasih problem še mnogo večji;)
barezi
# 01.05.2016 ob 11:15
Nažalost brez politike tudi v športu ne gre. Slovensko okolje je neprijazno profesionalnemu športu, sploh hokeju. Ko bodo ti ljudje odšli (tranzicijski komunisti) bo za vse bolje. Močna Slovenska liga, ter slovenski srednjedobri klubi v EBEL in dobri v Sredjeevropski ligi.

FB, SSN
slešer
# 01.05.2016 ob 10:47
Mislim, da so to zadnji vzdihljaji, da smo zmožni poborbat za v elito. Prihaja čas, kjer se bo pokazalo kako so "strokovnjaki" zahebali slovenski hokej in pol bomo veseli, če bomo B ali C
pingo69
# 01.05.2016 ob 10:45
Ja pa , kaj zato? Malo tu malo tam!
qwatebriga
# 02.05.2016 ob 22:38
A ni fajn, kako smo vsi rdeckarji in zelenci frendi, ko igra repka :))
Septembra pa spet "na noz" :))
športek
# 02.05.2016 ob 21:56
Pancetov Žiga v KAC :)
slešer
# 02.05.2016 ob 09:50
Dokler bo nešolan kader bistvo kluba, npr. pri Olimpiji fante vodi pek toliko časa ne bo napredka. V večini primerov imamo amaterske trenerje, ki so jih zadnji čas potegnili izza šanka, da ne bi nekateri tam obstali. In kaj potem se pričakuje?? Vseh 10 prstov si lahko poližemo, da nam je tujina vzgojila teh par fantov, ki so si izborili elito potem je pa konec čeprav to ne radi slišimo. Zahebali so generacije od letnika rojenega 1990 pa do danes...
Toni Gruden
link
Za igro in za svet: Fick Fufa!
52
4. junij 2015 ob 12:02 Samodržec je obupal, sistem gospodarjev nogometa se ruši, preiskovalna ihta Američanov preseneča, Rusi in Katarci trepetajo. Umazana igra, ki je cena uspeha le pe igre.
Več novic ...
Kolumne
link
Koliko je teh ur?
6
12. december 2017 ob 18:43 Ker ne priznavamo božične histerije pred božično histerijo, se vrnimo k realni politiki. Oziroma k običajnem življenju. In kaj je bolj realpolitičnega, kot pranje umazanega perila v tujini.
Več novic ...
Kazalo