Magdalena nagrajuje ustvarjalnost ... Foto: Magdalena
Magdalena nagrajuje ustvarjalnost ... Foto: Magdalena
Oglas ob 50. obletnici Splošne deklaracije človekovih pravic.
Benetton je znan po zanimivih in provokativnih oglasih. Foto: epa

Uvod v letošnjo Magdaleno predstavlja razstava v mariborski Kibli, v okviru katere si je mogoče ogledati dela avtorjev, ki se potegujejo za festivalske nagrade. Prvi cilj festivala je namreč odkriti in nagraditi najbolj ustvarjalne ideje, med avtorje katerih bodo podelili več kot 15 nagrad.

Za nagrado ne bodo le modrci
Poleg že znanih nagrad - zlatih in srebrnih modrcev - so letos uvedli tudi nagrado zlata petka, ki jo bodo prejela najboljša dela v glavnih tekmovalnih kategorijah (tisk, interaktivna dela, videi). Pri nagradah je letos še nekaj novosti. Prvič bodo podelili zlata modrca za najboljši glasbeni video in najboljšo animacijo, podelili pa bodo tudi nagrade cena (za promocijo kulture v gospodarstvu), New Moment – New Ideas Company (za umetnost v oglaševanju) in nagrado občinstva (za najboljše delo po izboru udeležencev festivala).

Tudi zanimiva predavanja
Poleg tekmovalnega dela pa so organizatorji pripravili tudi vrsto predavanj, na katerih bodo gostovala mnoga znana imena iz sveta oglaševanja. Med njimi je tudi Enrique Grullon, spletni oblikovalec iz Fabrice, Benettonovega centra za raziskovanje in razvoj komunikacij. Grullon bo v predavanju United People predstavil istoimenski Benettonov globalni sistem video sporočil po trgovinah po vsem svetu.

O odnosu glasbene televizije MTV do umetnosati bosta spregovorila Cam Levin in Peter Moller, kreativna direktorja MTV Network International, gost festivala pa bo tudi Charles Landry, avtor dela Creative City in vrste projektov, usmerjenih v revitalizacijo in razvoj mest.

Strokovna žirija festivala
Nagrade bo podeljevala mednarodna žirija, ki jo sestavljajo Bogdan Naumovici (regionalni kreativni direktor agencije Leo Burnett iz Romunije), Marc Brummund (filmski režiser iz Nemčije), Ozren Škondrič (grafični in spletni oblikovalec iz Slovenije), Giovanni Lunghi (profesor oglaševanja na Univerzi v Udinah v Italiji), Felipe Taborda (grafični oblikovalec iz Brazilije) in Eriks Stendzenieks (kreativni direktor agencije Zoom! iz Latvije).