Parker in Stone vztrajata, da je pri 35 letih še prezgodaj, da bi odrasla in se zresnila. Foto: Comedy Central
Parker in Stone vztrajata, da je pri 35 letih še prezgodaj, da bi odrasla in se zresnila. Foto: Comedy Central
Kyle ima težave okrog svoje vere.
Naredili so tudi parodijo na Kristusov pasijon, film mela Gibsona. Foto: Comedy Central
Razglednica iz pekla
Southparkovci se niso ustavili niti pred srečanjem Sadama Huseina in Satana. Foto: Comedy Central

Parker in Stone, ki sodelujeta že od študentskih let na univerzi v Coloradu, priznavata, da ustvarjanje South Parka ni mačji kašelj. Parker je že večkrat potožil, da "bi se vsak teden najraje ubil", tako težko včasih najde dovolj dobro idejo za naslednje nadaljevanje. No, z željo po smrti se bo moral boriti vsaj še tri leta. Predstavnik televizijske mreže Comedy Central, ki ima pisca pod svojim okriljem, je izjavil celo, da bi, če bi bilo po njihovem, pogodbo podaljšali kar "do neskončnosti".

Politično in moralno oprečni
Fenomen South Park je iz alternativne risanke, ki jo je spremljal le ozek krog privržencev, zrasel v svetovno uspešnico. Risanka, ki se je v zadnjih devetih letih dotaknila vseh aktualnih tematik, od lova na Osamo bin Ladna do kontroverznega filma Kristusov pasijon in sodnega procesa okrog Terri Schiavo, slovi kot nekakšen politični komentar brez dlake na jeziku. Stone in Parker ne pišeta le vseh scenarijev, ampak odigrata tudi vlogo režiserjev in montažerjev, za nameček pa še posojata glasove večini osrednjih likov.

Temnejša plat slave
Ustvarjalci Southa Parka čutijo pritisk zaradi nestrpnega pričakovanja gledalcev, kako se bodo odzvali na odmevnejše politične in holywoodske afere.

Vsak del nastaja šest dni, televizijska postaja pa ga prvič dobi v roke šele na dan predvajanja, zato so obravnavane teme lahko zares sveže. Orkan Katrina je v nanizanki na primer odmeval tako, da se je v mestu porušil jez, sosednje naselje je izginilo pod vodo, oblasti pa so se namesto na reševanje situacije osredotočile na iskanje krivca.

Nanizanka je najbolj dobičkonosna oddaja Comedy Centrala. Vsak teden si jo ogleda 2,6 milijona ljudi, prvih šest sezon pa je v DVD formatu kupilo že tri in pol milijona ljudi.