Ken Loach je v preteklem mesecu ravno osvojil še drugo zlato palmo v Cannesu, in sicer za film Jaz, Daniel Blake. Foto: EPA
Ken Loach je v preteklem mesecu ravno osvojil še drugo zlato palmo v Cannesu, in sicer za film Jaz, Daniel Blake. Foto: EPA

Danes 79-letni režiser je v letu 1990 posnel oglas, ki prikazuje zdolgočasenega moškega, ki spremlja ženo pri nakupovanju oblačil, in se v trenutku razvedri, ko mu ta dovoli oditi na burger. "To mi še zdaj mi leži na vesti," izjavi Loach v novem dokumentarnem filmu o njegovem življenju in delu.

Kratki plenilski izlet v svet oglaševanja
V dokumentarcu Versus: The Life and Films of Ken Loach (Versus: Življenje in filmi Kena Loacha) se eden izmed režiserjevih sinov pošali, da jim ni dovoljeno govoriti o očetovem kratkem plenilskem izletu v svet oglaševanja, ki je prinesel tudi oglas za čokolado Caramac, ki jo izdeluje Nestlé. Ali je moral posneti ta oglas ali pa bi se morali izseliti iz hiše, pove Kenov sin Jim Loach, ki se je tudi sam postal filmski režiser.

V pogovor z Guardianovim novinarjem je Ken Loach dejal, da ga je bistveno bolj sram, da je sprejel McDonald'sov denar, kot mu je neprijetno razodetje, da je v šoli glasoval za konservativne torijce. Na vprašanje, kaj je zanj huje, je režiser odgovoril: "Oh, bistveno bolj McDonald'sov oglas."

Loach je McDonald'sovo naročilo za snemanje oglasnega spota sprejel po tem, ko je za Channel 4 in ITV posnel serijo dokumentarcev o sindikalnem gibanju, vendar za svoje delo ni prejel plačila.