Prometej nas v prologu postavi
Prometej nas v prologu postavi "na začetek časa"; vesoljska ladja na pusti zemeljski pečini odloži prosojno belega, plešastega, razpadajočega (ne)človeka, ki se nato nemudoma razgradi in raztopi v bližnjem slapu. Iz njegovega DNK (in kristusovske žrtve?) bomo čez dolga tisočletja nastali ljudje, sugerira Scott. Foto: Kolosej
Blade Runner, Iztrebljevalec
Potem ko smo dobili predzgodbo Osmega potnika, so si oddahnili še ljubitelji kultnega Iztrebljevalca, saj bo nov film - ali bo to predzgodba ali nadaljevanje, se še ne ve - predan prav v režiserjeve varne roke.

"Prometej 2 je spisan," je bil v intervjuju za Empire Magazine nedvoumen režiser, "imam pa prej v vrsti še druga dva filma. Tako da govorimo o letu 2014 ali '15." Scenarij je spisal Jack Paglen, ki se je podpisal tudi pod težko pričakovani Transcendence Wallyja Pfisterja, režijski prvenec direktorja fotografije številnih filmov Christopherja Nolana.

Pri dvojki se šele zares začne
"Zdelo se mi je, da sem znanstveno fantastiko predolgo pustil ob strani in da bi se bilo najbolje vreči nazaj vanjo," se časa pred lanskim Prometejem spominja Scott. "Prometej je bil zame izvrstna izkušnja. Pri številki dva lahko začnemo razvijati véliko idejo."

Za osvežitev spomina: Prometej, v katerem so med drugim nastopili Noomi Rapace, Charlize Theron, Michael Fassbender in Idris Elba, je bil neke vrste uvod, zgodba o vesoljski odpravi s človeško posadko, ki na daljnem planetu išče odgovore na vprašanja o izvoru človeške vrste.
Film, za katerega je scenarij napisal pregovorno enigmatični Damon Lindelof (scenarist Skrivnostnega otoka), ni odgovoril na skoraj nobeno izmed vprašanj, ki (si) jih je v izhodišču zastavil, vse skupaj pa se je končalo s skoraj povsem odprtim koncem, ki je dal jasno vedeti, da smo na začetku nove franšize. Še dodatno "katalogiziranje" podatkov otežuje to, da Prometej obstaja v kontekstu istega sveta kot Scottova klasika Osmi potnik (1979) in njena nadaljevanja oziroma je kot nekakšen preddel starejšim filmom.


Scott se bo najprej najverjetneje lotil Exodusa, filmske adaptacije starozavezne Mojzesove zgodbe, za katero je že rekrutiral Christiana Bala, Aarona Paula, Sigourney Weaver, Joela Edgertona in Bena Kingsleyja.

V letu 2015 ga čaka že Prometej 2 ali pa, kar je še verjetneje, že napovedani The Forever War; tudi to bo znanstvena fantastika, tokrat po romanu Joeja Halderona iz leta 1974; v njem se vojak po dolgih letih bojevanja v vesolju vrne na rodno Zemljo, ki je medtem toliko napredovala, da je niti ne spozna več.

Scott je pred časom napovedoval tudi, da bo za film adaptiral distopično literarno klasiko Aldousa Huxleyja, Hrabri novi svet (a o tem projektu oprijemljivejših novic ni bilo že vse od leta 2008), velja pa še, da namerava snemati nadaljevanje svoje lastne futuristične klasike iz leta 1982, Iztrebljevalec.

Michael Fassbender, ki je v Prometeju igral androida Davida, je pred časom počasno genezo nadaljevanja filma označil za dobro znamenje. "Veste, te stvari trajajo. Ne bi hotel, da bi se v vse skupaj prehitro zaleteli. Vsi Pixarjevi filmi so tako fantastični prav zato, ker porabijo cela leta za metanje idej skozi okno, obračanje zgodb na glavo, iskanje novih zapletov in tako dalje."

"Če hoče biti film dober, se mi zdi to pravzaprav zelo opogumljajoča vest. Velikokrat gre vse skupaj namreč po načelu: 'Uuuuu, zaslužili smo kup denarja, tole je treba nadgraditi. Čim hitreje hočemo še več denarja.' Ampak lepo je imeti malo časa, da vse skupaj dejansko razviješ.'."