Material za album The Gouster, ki bo izšel v kratkem, je David Bowie posnel leta 1974 kot del svojega raziskujoče naravnanega ekskurza v soulovske in funkerske vode. Foto: Discogs
Material za album The Gouster, ki bo izšel v kratkem, je David Bowie posnel leta 1974 kot del svojega raziskujoče naravnanega ekskurza v soulovske in funkerske vode. Foto: Discogs
Tony Visconti
Bowiejev dolgoletni producent Tony Visconti med koncertnim poklonom preminulemu glasbeniku v newyorškem Radio City Music Hallu. Foto: AP

Te skladbe je Bowie posnel leta 1974 kot del svojega raziskujoče naravnanega ekskurza v soulovske in funkerske vode. Vendar ti posnetki niso nikoli ugledali luči sveta, saj so bili - tudi zaradi spleta okoliščin - v predrugačeni obliki torej delno vključeni v album Young Americans, ki je izšel leto dni pozneje.

Sedem neobjavljenih skladb
Prihajajoča izdaja je bila te dni najavljena na Bowiejevi uradni strani na Facebooku, kjer je objavljen tudi odlomek iz spremnega besedila albuma, ki ga je spisal njegov dolgoletni producent Tony Visconti.

Med drugim lahko v njem preberemo: "David se je že dolgo navduševal nad soulom in tudi jaz sem se. Bila sva ljubitelja TV-oddaje Soul Train. Nisva bila "mlada, nadarjena in temnopolta", ampak vsekakor sva si želela ustvariti ubijalsko dober soulovski album, kar je bilo precej noro ..."

Skladbe albuma The Gouster:
1. John, I’m Only Dancing (Again)
2. Somebody Up There Likes Me
3. It’s Gonna Be Me
4. Who Can I Be Now?
5. Can You Hear Me
6. Young Americans
7. Right

Usodno srečanje z Johnom Lennonom
Bowie je skladbe albuma The Gouster posnel v Philadelphii avgusta leta 1974 in Visconti je bil pripravljen odnesti te posnetke v London, da se pripravijo za izdajo. Tako je bil njegov producent od te točke dalje na čelu tega projekta, vendar je Bowie decembra istega leta naletel na Johna Lennona ... Sledil je telefonski klic Viscontiju, ki je zaustavil izdajo načrtovanega albuma.

Producent se tako spominja dogajanja izpred več kot štirih desetletij: "Teden ali dva po snemanju sem se v Londonu ukvarjal z mešanjem posnetkov za album in takrat sem prejel Davidov klic. "Hm, Tony. Ne vem, kako naj ti povem, ampak z Johnom sva napisala pesem, jo posnela in tudi že zmešala. Nosi naslov Fame." ... David se je opravičil, da me ni vključil. Zaradi časovnega pritiska izdaje ni bilo časa, da bi mi jo poslal. Zame bi to bila najčudovitejša izkušnja moje snemalne kariere. Ah, pač."