Interaktivne predstave avtorice Snježane Premuš, ki raziskujejo v polju telo-zvok-slika, imajo svoj začetek v letu 1999, Dvojnik je peta izmed njih. Princip dela je zasnovan na dialogu med telesom, zvokom in videom. Gre za projekte, ki izzivajo zaznavo in razumevanje plesa, glasbe ter vizualne umetnosti in poskušajo preseči meje, ki jih ločujejo. V predstavi Dvojnik se avtorji osredotočajo na dvojnost in multiplikacijo telesa, na dejansko telo nasproti možnemu telesu, so zapisali na spletni strani Bunkerja. Foto: Spletna stran festivala/Madster
Interaktivne predstave avtorice Snježane Premuš, ki raziskujejo v polju telo-zvok-slika, imajo svoj začetek v letu 1999, Dvojnik je peta izmed njih. Princip dela je zasnovan na dialogu med telesom, zvokom in videom. Gre za projekte, ki izzivajo zaznavo in razumevanje plesa, glasbe ter vizualne umetnosti in poskušajo preseči meje, ki jih ločujejo. V predstavi Dvojnik se avtorji osredotočajo na dvojnost in multiplikacijo telesa, na dejansko telo nasproti možnemu telesu, so zapisali na spletni strani Bunkerja. Foto: Spletna stran festivala/Madster

Do sobote bo festival, ki se je v Stari mestni elektrarni začel s predstavo Dvojnik režiserke Snježane Premuš, na sedmih prizoriščih ponudil 11 plesnih predstav, tri okrogle mize, dvodnevno delavnico in fotografsko razstavo.

Več podrobnosti najdete na uradni spletni strani festivala.
V sklopu festivala si bodo obiskovalci lahko v glavnem programu ogledali osem predstav z rdečo nitjo izbora - raziskovanje giba in forme, v dodatnem programu pa bodo ustvarjalci festivala prikazali še tri dela, ki jih sicer ne zaznamuje raziskovanje giba, vendar pa po besedah selektorice Mateje Bučar izstopajo zaradi drugih odlik.

Pester dodatni program
Festivalske okrogle mize bodo raziskovale problematiko založništva na področju sodobnega plesa, avtonomne plesne prakse ter umetniške kolektive v plesu in scenskih umetnostih skozi čas. Dvodnevna delavnica z naslovom Bond, James Bond v kulturi ali "Kdo bo koga poklical" se bo posvečala vprašanjem odnosa med producenti in umetniki v Sloveniji.

Poleg tega bo Gibanica ponudila fotografsko razstavo Mihe Frasa Kot da nihče ne gleda II ter videoknjižnico člana umetniškega odbora Gibanice Roka Vevarja.

Na sklepni prireditvi 23. februarja bodo podelili 13 nagrad v 11 kategorijah, med drugim prvo stanovsko nagrado Ksenije Hribar, ki jo bo podelilo Društvo za sodobni ples. Poleg stalnice festivala, nagrade občinstva bodo letos podelili tudi nagrado po izboru mednarodne strokovne žirije.

Program festivala bo pred podelitvijo nagrad zaokrožila predstava Drugi sočasno Matije Ferlina.