Roberto Zucco je lik, prepoln kontradikcij. Njegove misli nasprotujejo njegovim dejanjem, celotna njegova osebnost obstaja tudi kot dvojnik. Osamljenec, ki se ni asimiliral z družbeno moralo, zavrača identifikacijo kot član kakršne koli skupnosti. V predstavi sodelujejo madžarski igralci Kerkay Rita, Lazók Mátyás, Lendváczky Zoltán, Orosz Ákos, Páll Zsolt in Tankó Erika ter hrvaška igralka Senka Bulić. Foto: Toni Soprano
Roberto Zucco je lik, prepoln kontradikcij. Njegove misli nasprotujejo njegovim dejanjem, celotna njegova osebnost obstaja tudi kot dvojnik. Osamljenec, ki se ni asimiliral z družbeno moralo, zavrača identifikacijo kot član kakršne koli skupnosti. V predstavi sodelujejo madžarski igralci Kerkay Rita, Lazók Mátyás, Lendváczky Zoltán, Orosz Ákos, Páll Zsolt in Tankó Erika ter hrvaška igralka Senka Bulić. Foto: Toni Soprano
Koncept predstave temelji na instalaciji scene, glasu in vizualnega. Koncert-predstava-instalacija avtorice Senke Bulić je nastal po besedilih Antonina Artauda. Material, ki je bil tako subverziven, da se ga je direktor radia odločil umakniti s programa. Foto: Hotel Bulić
Victimize #1 je interdisciplinarni projekt, ki ga je gledališče Fraktal Falus začel 2012. Ciklus performansov v letih 2013 in 2014 je zamišljen kot work in progress, ki bo raziskoval odnose med žrtvijo in mučiteljem v različnih socioloških in političnih kontekstih ter z uporabo SM-poetike. Dramaturgija tokratnega projekta temelji na resničnih dogodkih. Projekt razkrinkava in analizira odnos žrtve para homoseksualcev, nesprejetega v ožjem družinskem krogu in njegovo nesrečno usodo ter odnos zahodne kulture do trpljenja in žrtev sploh. Foto: Fraktal Falus Teatar

Koltès je Roberta Zucca napisal na koncu svoje življenjske poti, ko je zaradi aidsa oslabelo telo hitelo proti smrti. Telo njegovega junaka, Roberta Zucca, prav tako hiti proti koncu življenja, po poti neverjetnih zločinov. Besedilo se začne z Zuccovim pobegom iz zapora, konča pa z njegovim spektakularnim samomorom po ponovni aretaciji, ko skoči s strehe zapora. Med dvema zaporoma, v času bega, je ubil mamo, posilil najstnico, ubil policijskega inšpektorja, vzel za talca dečka in ga na koncu ubil. Lik je poln kontradikcij, je osamljeni posameznik, ki zavrača biti član kakršne koli skupnosti, Koltes pa njegovih dejanj ne skuša pojasniti. Kot je povedal v svojem zadnjem radijskem intervjuju, mu je bilo kot predloga za Roberta Zucca življenje morilca Succa; tudi ta je ubijal brez razloga.
Junak našega časa z dejanji brez razloga
Drama se razvija skozi 15 kronološko povezanih prizorov in vsak izmed njih opisuje akcijo ali mesto, kjer poteka. Prizora, kot sta Dalila ali Ofelija, ustvarjata referenčne vezi dramskih oseb z mitskimi figurami. Besedilo je uokvirjeno s citatom C. G. Junga o bogu Mitri kot epigrafom, ki ga na koncu drame kot svoje zadnje besede izgovarja Zucco. V tej luči bi ga lahko brali kot arhetipskega "junaka našega časa", so zapisali v Mini teatru. Uprizoritev je nastala v koprodukciji Mini teatra, Maladype Theatra Budimpešta in Novega kazališta Zagreb in poteka v angleškem, madžarskem in italijanskem jeziku.
Postdramske uspešnice
V postdramskem programu Minifesta bo Mini teater predstavil še Zapiranje ljubezni Pascala Ramberta s Pio Zemljič in Markom Mandićem v režiji Ivice Buljana, s katerim je gledališče uspešno začelo letošnjo sezono, prvi gledališki avtorski projekt Nejca Gazvode Divjad, veliki Borštnikovi nagrajenki 2009 in 2011 Macbeth po Shakespearju v režiji Ivice Buljana in Bartleby, pisar v režiji Miloša Lolića, ter Buljanov kolaž J. D. Salingerja in B.-M. Koltèsa, Ma and Al z Markom Mandićem in Senko Bulić.
Hrvaška gostovanja
Na gostovanje v Ljubljano prihajata tudi gledališče Fraktal falus Uzgon iz Splita z interdisciplinarnim projektom Victimize #1, ki raziskuje odnose med žrtvijo in mučiteljem v različnih socioloških in političnih kontekstih ter z uporabo SM-poetike, ter zagrebško gledališče Hotel Bulić s koncertom-predstavo-instalacijo Svršimo s božjim sudom - Part one, ki v material Antonina Artauda vstopa z dekonstrukcijo slike Ivana Orleanska.
Otroški in spremljevalni pogovorni program
Program Minifesta za otroke in mladino bo predstavil štiri uspešnice Mini teatra: večkrat nagrajeno Sneguljčico Marka Bečke, prvo virtualno predstavo Palčica, kultno Ježkovo Zvezdico Zaspanko in Pekarno Mišmaš, vse tri v režiji Roberta Waltla.
V okviru spremljevalnega programa je Mini teater pripravil tudi štiri okrogle mize z nazivom Postdramsko Post-Lehmann (Onkraj dejanja, (Ne več) dramski gledališki tekst, Glas telesa in Politično postdramskega) in srečanja partnerjev mednarodnih evropskih projektov Lifelong Learning programme (Grundtvig, Performing Arts in residence), Experimental Theatre Academy in Puppet Nomad Academy 3.