Korenčan je leta 1996 diplomiral iz filozofije in sociologije kulture. Od leta 2006 je bil vodja oddelka za družbene zadeve na Mestni občini Kranj. Pred tem je bil od leta 2001 sekretar oz. področni skrbnik za področje uprizoritvenih umetnosti na ministrstvu za kulturo, še prej pa je bil več let vodja programa Agencija Cankarjevega doma. Foto: LGL
Korenčan je leta 1996 diplomiral iz filozofije in sociologije kulture. Od leta 2006 je bil vodja oddelka za družbene zadeve na Mestni občini Kranj. Pred tem je bil od leta 2001 sekretar oz. področni skrbnik za področje uprizoritvenih umetnosti na ministrstvu za kulturo, še prej pa je bil več let vodja programa Agencija Cankarjevega doma. Foto: LGL
Lutkovno gledališče Ljubljana je bilo kot Mestno lutkovno gledališče ustanovljeno leta 1948. Otvoritveno premiero je imelo 10. oktobra v okviru Ljubljanskega festivala. Prvi ustvarjalni zagon je mlado gledališče črpalo iz različnih tradicij, ki so zaznamovale slovensko lutkarstvo od njegovih začetkov v drugem desetletju dvajsetega stoletja do konca druge svetovne vojne.

Lutkovno gledališče Ljubljana se, kot je zapisal, v tem trenutku nahaja na nekakšni prelomnici. Pomembne spremembe za zavod so po njegovih besedah pripojitev bivšega gledališča za otroke in mlade Ljubljana, prostorska širitev in postopno prevzemanje upravljanja celotnega objekta ter programska dopolnitev z letos odprto otroško knjigarno Kres pod gradom.

V izjavi ob imenovanju je Korenčan med drugim izrazil prepričanje, da LGL potrebuje vodenje v smeri razvoja osrednjega slovenskega centra uprizoritvenih umetnosti za otroke in mlade: "Zdi se, da vse te spremembe pomenijo velik potencial možnih sprememb, a brez ustreznega vodenja se zavod LGL lahko izgubi v tolikšni ponudbi možnih razvojnih poti".

Kako preseči dihotomijo
Po Korenčanovih besedah je treba dihotomijo med lutkarskim in dramskim delom zavoda preseči, saj lahko na podlagi starih predsodkov ustvarja negativne napetosti v kolektivu in programskih rezultatih. Rešitev tega razcepa po njegovem mnenju ni v prednostnem razvoju ene izmed obeh usmeritev, pač pa je razcep mogoče preseči z vključevanjem preostalih izraznih registrov uprizoritvenih umetnosti v smeri razvoja centra uprizoritvenih umetnosti za otroke in mlade. Ob tem bo potrebna stalna skrb, da se ne bi zanemarjalo že doseženih standardov na področjih lutkarstva in gledališča za mlade.

"Po mojem mnenju bi imenovanje dveh umetniških vodij legitimiralo razcep v zavodu, ki še vedno deluje razdvojeno, kot dva zavoda v enem. V zvezi z umetniškim vodenjem sem se zato dogovoril z dosedanjo v. d., in pred tem umetniško vodjo Dramskega odra za mlade, Jero Ivanc, da poskusiva kot tandem - in bo ona umetniški vodja (formalno pomočnica direktorja za umetniško področje) zavoda - se pravi celote," je ob imenovanju še zapisal Korenčan.