Predstava razkriva temne strani italijanske družbe in družine. Foto: Teatro comunale di Ferrara
Predstava razkriva temne strani italijanske družbe in družine. Foto: Teatro comunale di Ferrara
Znak Slovenskega stalnega gledališča v Trstu
Predstavo so pripravili v Slovenskem stalnem gledališču Trst. Foto: SSG v Trstu

Z uprizoritvijo se predstavlja Slovensko stalno gledališče Trst, za režijo pa je poskrbela Nenna Delmestra. Ljubitelji gledališča so si lahko ogledali sodobno kriminalko z robov italijanskega mesta, kjer se odgrinja svet lažne morale. Premiero predstave si je ogledal tudi sam dramatik Fausto Paravidino, ki ga nekateri označujejo za čudežnega dečka italijanske gledališke scene. Na tržaškem odru so se predstavili Primož Forte, Vladimir Jurc, Janko Petrovec, Maja Blagovič, Nikla Petruška Panizon in Gregor Geč.

Temna stran družbe
V drami Tihobitje v jarku se avtor prek povsem izvirnega dramaturškega procesa posveča razkrivanju temne strani italijanske družbe in družine. Kot se izkaže skozi predstavo, obe s seboj prinašata nasilje, licemerstvo, degradacijo in dekadenco. Predstava se začne, ko neki fant najde truplo dekleta, za tem pa se na odru zvrstijo prepleti izpovedi različnih likov - fanta, inšpektorja, Matere, preprodajalca droge, prostitutke in prijatelja. Vsaka izmed izpovedi, ki se vedno znova prepleta, navezuje in tako odgrinja vse več novih podrobnosti, pripomore h končnemu oblikovanju zapleta dogodkov in različnih usod.

Kriminalka z nepričakovanimi razpleti
Posamezni liki so postavljeni v različne socialne in družbene ravni, ki se tako slikajo skozi predstavo. Po besedah ustvarjalcev predstave se lahko gledalci nadejajo kriminalke z nadvse nepričakovanim odkritjem morilca.

Gledališče od mladih nog
V Genovi rojeni Fausto Paravidino je v domačem kraju obiskoval gledališko šolo tamkajšnjega stalnega gledališča, zatem pa se je preselil v Rim, kjer se je posvetil igralstvu in dramatiki. Ljubezen do gledališča je izrazil v številnih gledaliških, filmskih, televizijskih in radijskih produkcijah, prevedel pa je tudi besedila Pinterja in Shakespeara.

V Paravidinovem izvirnem gledališkem opusu je mogoče najti Trinciapollo (1997), Due fratelli (1998), "La malattia della famiglia M (2000), Natura morta in un fosso (2001), Peanuts-Noccioline, Genova 01 (2001). Predstavil se je tudi v številnih filmih, lani pa je s svojim filmskim prvencem Texas sodeloval tudi na 62. beneškem filmskem festivalu.