Koroška
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 5.0 od 10 glasov Ocenite to novico!
tretja razvojna os
Zaradi umeščanja tretje razvojne osi so nekatere občine na ustavno sodišče vložile zahtevo za presojo ustavnosti uredbe o državnem prostorskem načrtu za hitro cesto Šentrupert–Velenje. Foto: PNZ

Dodaj v

Zamude pri projektu tretje razvojne osi koroške župane spodbudile k skupnemu protestu

Odmik od časovnih rokov
11. junij 2018 ob 21:53
Ravne na Koroškem - MMC RTV SLO, STA

Projektiranje hitre cestne povezave med Šentrupertom, Velenjem in Slovenj Gradcem bi se moralo začeti decembra lani, a ker se to še vedno ni zgodilo, je Svet Koroške regije podprl skupno protestno izjavo zaradi zamud pri projektu tretje razvojne osi.

Svet regije od ministrstva za infrastrukturo, kamor pošilja protest, in Darsa pričakuje, da se bodo vse dejavnosti izvajale skladno z dogovorjenim v protokolu.

Znano je, da je nadzorni svet Darsa pred kratkim soglašal s podpisom pogodbe z izbranim izvajalcem projektiranja odseka med Velenjem in Slovenj Gradcem, medtem ko soglasja za izbranega izvajalca za projektiranje odseka med Šentrupertom in Velenjem ni podal.

Več občin vložilo zahtevo za presojo ustavnosti
Uradno na Darsu razloga za to ne pojasnjujejo, na Koroškem pa domnevajo, da je to zaradi vloženih pobude in zahteve za oceno ustavnosti in zakonitosti uredbe o državnem prostorskem načrtu za odsek Šentrupert–Velenje jug.

Na ustavno sodišče je 16. januarja pobudo za oceno ustavnosti in zakonitosti omenjene uredbe vložila skupina prebivalcev Šmartnega ob Paki, konec maja pa so zahtevo za oceno ustavnosti uredbe vložile še občine Braslovče, Šmartno ob Paki in Polzela. "Kako bo ustavno sodišče obravnavalo zadeve, še ni jasno, ker še niso na vrsti," so pojasnili na ustavnem sodišču.

Slovenjgraški župan: Zaostanek še ni razlog za preplah
Medtem pa župana Mestne občine Slovenj Gradec Andreja Časa, ki je na seji sveta regije od Občine Radlje ob Dravi v imenu slovenjgraške občine prevzel enoletno vodenje sveta regije, dogajanje okoli tretje razvojne osi ne skrbi preveč, čeprav protest zaradi odmikov od časovnih rokov v protokolu podpira.

"Sem optimist," je dejal Čas, ki ocenjuje, da gredo stvari neodvisno od parlamentarnih volitev in menjavanja vlade operativno naprej. Zaostanek po njegovih besedah še ne pomeni preplaha, po njegovem mnenju bi se na začetku leta 2020 dejansko lahko začela dela na terenu za izgradnjo hitre ceste med avtocestnim križem in Koroško.

Bolj ga skrbijo postopki za odseke severno od Slovenj Gradca, ki so v fazi izbiranja različic. Zato je pa njegovih besedah nujno vztrajati pri obnovi obstoječih prometnic v regiji.

Zavzemali se bodo za policentrični razvoj
V času enoletnega vodenja slovenjgraške občine Sveta Koroške regije bodo sicer letošnjo jesen potekale lokalne volitve, tako da Čas za zdaj pričakuje le eno sejo v jesenskem času pred volitvami, na kateri bodo predvidoma podpisali nov dogovor za razvoj regije.

Če pa bo nadaljeval županski mandat in s tem tudi vodenje sveta regije, se bo med drugim zavzemal za regionalizacijo Slovenije. "Imamo 11 mestnih občin, ki sovpadajo s statističnimi regijami, potrebujemo še eno, ker imamo 12 statističnih regij. In morda še kakšno mestno občino, ker to ni nič slabega, prek te ustavne kategorije v lokalni samoupravi pravzaprav krepimo policentrični razvoj," je povedal Čas.

Sa. J.
Prijavi napako
Komentarji
Owl
# 11.06.2018 ob 22:20
Samo enotni nastop vseh koroških županov rešuje težavo. Je pa res, da je potrebno poanto enotnega razložiti še Času in Tasiču.
zapravico
# 12.06.2018 ob 07:56
Ko bo kraja drugega tira končana pride na vrsto tretja razvojna os
Sorrento
# 11.06.2018 ob 21:58
Dosti zdrah! Skrajni čas je, da se ta hitra cesta začne graditi.
Peca
# 13.06.2018 ob 12:51
Glavna mešetarja pri 3.razvojni osi sta ČAS in TASIČ!
Čas hodi lobirat v Ljubljano s svojim priveskom Rozmanon, da se naj hitra cesta konča v Sl.Gradcu, ker je naprej ne potrebujemo, Tasič pa postavlja nerealne pogoje, edina sprejemljiva varianta zanj je "tunel čez cele Prevalje", kar je popolnoma nerealno, predrago in namenoma tako narejeno, da se projektiranje trase do Holmeca odmakne še 100 let v prihodnost, ali pa (kot omenjena gospoda hočeta), da do nadaljevanja trase splih ne bi prišlo!
In Tasič je doma iz Mislinje, je tudi rušilec največje Koroške občine Ravne-Prevalje. To kar se dogaja niti slučajno ni naključje, pač pa v tandemu z Časom oslabit slovensko Koroško, kar jima je pravzaprav že uspelo!

Čas in Tasič sta rušilca 3.razvojne osi!
theone
# 11.06.2018 ob 22:41
Levim uradnikom je vazna samo ljubljana, saj tam so doma in tam denar je
xes
# 12.06.2018 ob 20:48
Čaki mal... ravno saleški lobi je "miniral" obstoječo traso ... župani počistite pred svojim pragom preden se nekaj k..čite!!!!
severnik
# 13.06.2018 ob 11:07
Levim uradnikom je vazna samo ljubljana, saj tam so doma in tam denar je

Kakšne neumnosti!!! Pojma nimaš kaj govoriš in kako sploh deluje sistem.

Itak je vse na vladi in posledično na poslancih, kjer so trije Ljubljančani, ostalo so pa iz ostalih delov Slovenije. Kar obrnite se na vaše poslance.
Jože Gorišek
# 12.06.2018 ob 08:11
lamesa Slovenj Gradec ni nobena vas ,ampak mesto s skoraj tisočletno zgodovino. Če so imeli cesto tam že Rimljani bo pa tudi avtocesta. Preberi kakšno knjigo ,ne boli.
pobic_17
# 12.06.2018 ob 01:09
bravo lamesa. Si pokazal vso svojo inteligenco.
lordstandish
# 11.06.2018 ob 22:44
Brez skrbi saj bo prakticna ista vlada smc in sd, samo karla bo sarec zamenjal, pa vam bodo spet rekli pridemo cez 4leta, takrat bo narejeno... vi pa ponovno nasedli in jih volili.
Vse dokler ne bo makedam do rdecega velenja, takrat vam mogoce kapne
Gepard007
# 14.06.2018 ob 07:59
Povejte mi za en projekt, ki smo ga speljali brez zapletov. Mislim, da ga ni...
1upanje
# 13.06.2018 ob 14:51
Zakaj pa nebi bil sporni del avtoceste - ki povozi najbolj kvalitetno zemljo - vkopana v zemljo - tako kot imajo okrog Benetk - neke sorte tunel ... pa bo volk sit in ofca cela !!! Par milionov gor ali dol - zadeva je NUJNA!
Roko_europe
# 11.06.2018 ob 22:18
Kdaj se bomo Slovenceljni končno zedinili in delali v naš skupen prid, ne pa da vsak vleče na svoje?! Namesto da bi si lajšali pigoje za življenje, pa jih drug drugdmu grenimo. Ta naša mslomeščanska ozkoglednost nas pelje le v pogubo!
Mirko Tipka
# 13.06.2018 ob 14:58
najbolj hecno je to, da več prometa poteka za Arje vasi do Velenja, kot iz Šentruperta do Velenja.
levidevžej
# 12.06.2018 ob 09:34
Saj res, tudi ne vem kaj si Korošci tako želijo avtocesto oz. hitro cesto? Če jim kaj ne paše, se pa naj preselijo bliže LJ ali celo v LJ, Ljubljančani jih bodo sprejeli odprtih rok. Konec sarkazma.

V Sloveniji prevladujeta dva tipa ljudi. Prvi razmišlja zelo egoistično, zakaj bi za druge gradili nekaj kar jaz že imam. Oni tega ne potrebujejo. Drugi tip pa bi imel vse, samo ne na moji zemlji oz. v moji bližini.

Jaz se po tej hitri cesti verjetno ne bom veliko vozil, ker bom prej umrl.
malikan
# 12.06.2018 ob 20:58
Theone in lordstandish je ena in ista oseba, ki ne zna drugega, kot papagajsko ponavljat naučeno frazo glede levih strank. Nekoč je še od nekod privlekel lds, zdaj pa mantra okoli lmš in smc. Vedno pa pozabi naštet tudi destruktivno stranko sds, ki je naredila največ škode Sloveniji.

In ja, cesta do Koroške je nujna, zamuja že 20 let, če jo danes zgradijo, bo že prepozno. Čudno, da je janša, kao velenjčan, ni začel gradit. Se raje vozi po tistem kolovozu od Arje vasi, ki ni vredna imena cesta.
velenjcan
# 12.06.2018 ob 18:50
Meni se trasa ne zdi ravno optimalna, ampak še slabše je to zavlačevanje. Naredite emklrat že to cesto, zaradi mene lahko tudi čez Pohorje!
1918
# 12.06.2018 ob 05:58
Volitveni napovednik za SD v oktobru: pričakujte še manj glasov kot na volitvah za parlament. komunala, ceste, zemljišča, TEŠ zadeva RLV, seveda cesta ki je že itak prepozno narejena. oziroma ni ali pa sploh ne bo... želimo nekoga ki bo to miselnost Velenja spremenil. niste več to kar je Nestla Žgank imel v mislih. lp
izo
# 11.06.2018 ob 22:01
Kdo je miniral zadevo na JV slovenijie? retorično, seveda..
in Hvala vam novomeščani, da ste tudi "zraven".
Kazalo