Notranjska
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.7 od 17 glasov Ocenite to novico!
Ravbarkomanda
Obnovitvena dela na Ravbarkomandi bodo potekala od junija do novembra. Foto: BoBo

Dodaj v

Dars začenja obnovo viadukta Ravbarkomanda

Razširili bodo odstavna pasova ter obnovili vozišče in viadukt
1. junij 2017 ob 07:47
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Dars bo zaradi obnove viadukta Ravbarkomanda in pripadajočega vozišča ter širjenja odstavnih pasov na avtocesti za počivališčem Ravbarkomanda začel postavljati talne označbe.

Signalizacijo bodo začeli postavljati ob 17. uri za počivališčem Ravbarkomanda proti Ljubljani. Do predvidoma petkovega zgodnjega jutra pa bodo začeli na novo prometno urejati dva zožena prometna pasova tudi v nasprotni vozni smeri, so sporočili z Darsa. Med postavljanjem začasne prometne ureditve bo potekal promet samo po enem prometnem pasu, po obeh smernih voziščih.

Kot so sporočili z Darsa, bosta naslednje tri tedne pogodbeni gradbeni podjetiji v okviru prve faze obsežnejših obnovitvenih del širili odstavna pasova na obeh smernih voziščih, dela se bodo izvajala tudi zaobnovo viadukta Ravbarkomanda, promet pa bo v obe smeri potekal po dveh zoženih pasovih.
.


.
Na primorski avtocesti bo na odseku med Uncem in Postojno obnovljenih 6,3 kilometra vozišč, tako proti Kopru kot proti Ljubljani, torej skupno nekaj manj kot 13 kilometrov trase avtoceste.

Pomemben del obnovitvenih del predstavlja rehabilitacija 45 let stare Ravbarkomande s pripadajočim voziščem. Dela so razdeljena na dve gradbeni sezoni, letošnja bo potekala od junija do novembra, prihodnje leto pa bo za poldrugi mesec krajša.

G. K.
Prijavi napako
Komentarji
džeko
# 01.06.2017 ob 08:07
OMG zdaj, pred sezono.......kaj pa od maja do zdaj?? pa to ne moreš verjeti, spet bo kaos in samo 1 pas, pa ti niso normalni
eos
# 01.06.2017 ob 08:42
Tale Ravbarkomanda ima zagotovo svetovni rekord v številu obnavljanj. A vgrajujejo samodestruktivne materiale?
totijosipborz
# 01.06.2017 ob 08:05
A to zaprejo na dve, tri leta? Naslednje leto spet vrhniški klanec al kako? Pa zmeraj v sezoni? Se zdi, da so tele obnove samo basanje žepov.
Binder Dandet
# 01.06.2017 ob 08:09
Kam hitite? Počakajte še mesec, mesec in pol. Koliko ljudi bo pa danes videlo vaše znamenite table "delamo za vas"?
StricaOdZadi
# 01.06.2017 ob 08:15
Upam da bodo kot ponavadi delali v treh, po 6 ur na dan, počasi in z odporom.
kralj matjaž
# 01.06.2017 ob 08:17
A če bi začeli marca, bi bilo kaj narobe?
bluppo
# 01.06.2017 ob 08:54
Smo videli pri poročilih včeraj, ja. Da z bagrom asfaltirajo avtocesto. Kaj takega je možno samo v Butalah! Asfalt se vedno, predvsem pa na obremenjene ceste, vgradi z strojem za polaganje asfslta, saj le stroj zagotovi dovolj močno zvibriran asfalt da zagotivi dovolj trden vozni sloj.
Ročno asfaltiranje se uporablja zgolj za manj oziroma skoraj nič nosilne površine!
Butale!


Pri več 10.000 prevoženih kilometrih na naših avtocestah nisem videl drugega načina polaganja asfalta kot z asfaltirno mašino. DARS ima tiste širše, ki naenkrat naredijo 2 pasa, sočasno pa delajo z dvema. Tako, da ne vem kje si ti videl, da z bagrom postavljajo asfalt kaj šele ročno. Sem pa ročno krpanje lukenj na AC videl v italiji...

Slovenceljni kot Slovenceljni. Ko se vozimo po luknjasih cestah ni nič prav. Ko jih obnavljajo ni nič prav. Samo, da se jamra, pa smo srečni.
Nekaj takega ja. Vsi bi želeli, da se AC obnovi "preko noči", da je pač en da "puf" obnovljeno vozišče.

Upam da bodo kot ponavadi delali v treh, po 6 ur na dan, počasi in z odporom.
Zanimivo, ko gre za našo rit pozabimo, da delavci delajo za večinoma minimalca (taka dela praviloma vedno opravijo podizvajalci, ki imajo prekerne delavce) na žgočem soncu in vonjavah asfalta. V takih primerih bi se morali ti ljudje namreč angažirati, da delajo neprestano celi dan.

No pa se je začelo
http://www.rtvslo.si/crna-kronika/na-avtocesti-pred-ravbarkomando-nesreca-s-smrtnim-izidom/423877

Če si prebral novico boš vedel, da zapora nima nobene veze s tem... samo da se nekaj piše in kritizira...

Taki:
aprila je blo vroče kot svina..... ne oni grejo zdaj rofkat te ceste... ma kot bi ble zlate

In podobni. Sami experti za urejanje cestne infrastrukture. April (in po novem maj) so tudi obdobja, ko pade precej dežja in se zgodijo drugi vremenski preobrati (npr lahko tudi kakšen sneg). Te zadeve verjetno zelo slabo vplivajo na tako sanacijo. Zakaj izberejo vedno junij? Verjetno to, da je to mesec c statistično največ lepega vremena (oz najmanj dežja) igra pomembno vlogo. Asfaltirati v hudem mrazu tudi ne moreš, ker je to neugodno za asfalt ipd. Višja temperatura verjetno pomaga tudi, da se asfalt bolj enakomerno ohladi in je zato kvalitetneje položen ipd. Sej se da z malo razmišljanja nekako sklepat ne ...

Tistemu, ki se da izobraževati, proizvajalci asfalta odgovorijo na marsikatero vprašanje: http://www.asphaltenterprises.com/faq/

Malo strpnosti in mirnih živcev in bo šlo vse skozi brez večjih zapletov.
mooodeeel
# 01.06.2017 ob 08:23
Spet??
mike1968
# 01.06.2017 ob 08:14
DARS enostavno nikogar ne upošteva. Oni delajo po svoje in jim ni za nikogar mar. Vsako leto dobijo zagotovljen denar od Vinjet in se požvižgajo na mnenje uporabnikov AC. Imajo svoj prav......
rockinkoper
# 01.06.2017 ob 08:08
A to prav z namenom delajo preko poletne / prometne sezone :o Po principu ... itak se že vsi pritožujejo nad gnečo, hujše ne bo, četudi delamo :) :) :)
smallbudget
# 01.06.2017 ob 08:44
Ma dajte no. Zdaj?
Zakaj ne delate v 3 izmenah? Bi bilo prej narejeno.
windmaster
# 01.06.2017 ob 08:11
Smo videli pri poročilih včeraj, ja. Da z bagrom asfaltirajo avtocesto. Kaj takega je možno samo v Butalah! Asfalt se vedno, predvsem pa na obremenjene ceste, vgradi z strojem za polaganje asfslta, saj le stroj zagotovi dovolj močno zvibriran asfalt da zagotivi dovolj trden vozni sloj.
Ročno asfaltiranje se uporablja zgolj za manj oziroma skoraj nič nosilne površine!
Butale!
Pinko Palinko
# 01.06.2017 ob 09:15
Viadukt je res star 45 let, je pa bil pred 20-25 leti obnovljen, takrat so dela trajala par let. Morda bi kakšen novinar raziskal, ali je normalno viadukte temeljito obnavljati na 20 let, ali bi kvalitetno izvedena obnova morala zagotavljati daljše obdobje normalne uporabe.
Kekec99
# 01.06.2017 ob 08:37
Dars začenja obnovo viadukta Ravbarkomanda
-----------------------------------------
Sezona bo kmalu tu, sem se že spraševal kje bodo uredili zastoje.
StricaOdZadi
# 01.06.2017 ob 08:17
Delo se pa začne čez en mesec, odsek pa se mor odpret najhitreje 2 meseca po končanih delih.
Ker so se ljudje navadli, da je zaprto, pa jih ne smemo šokirat.
gesan
# 01.06.2017 ob 08:05
Dars začenja obnovo viadukta Ravbarkomanda
.............................
Se pravi, da je potrebno med njih poslat zunanje opazovalce in stroge nepodkupljive nadzornike, da bodo budno pazili, da vsaj pol investicije ne bo pristalo v žepih privatnih oseb.
SF0100
# 01.06.2017 ob 08:40
aprila je blo vroče kot svina..... ne oni grejo zdaj rofkat te ceste... ma kot bi ble zlate
25kur
# 01.06.2017 ob 08:09
bašejo žepe na veliko
25kur
# 01.06.2017 ob 08:08
a spet al kaj, ni dolgo nazaj so ga obnavljal, kakovost nizka cena visoka
cenitamsok
# 01.06.2017 ob 10:17
Po dveh letih od prejšnje obnove se na stebrih že vidi železna armatura. Ali niso odgovorni za ta nateg še na istih položajih? Bodo že letele glave al spet ne???
Tao3
# 01.06.2017 ob 08:51
Mislim, da tudi od Vipave proti Ajdovščini letos. Lani se je flikalo letos se bi naj pa preplastilo.
StricaOdZadi
# 01.06.2017 ob 08:13
Kako sem srečen!
Binder Dandet
# 01.06.2017 ob 09:22
Pri gradnji AC so nam ukradli iz žepov preko 1,5 milijarde €, pa nekateri še vedno verjamejo v dobronamernost cestno-gradbenih lobijev. Vso srečo v življenju s takšnim pristopom. Toliko za zdajle.
Binder Dandet
# 01.06.2017 ob 09:11
@bluppo:
Naši bodo delali 6,3km odsek takole
" Dela so razdeljena na dve gradbeni sezoni, letošnja bo potekala od junija do novembra, prihodnje leto pa bo za poldrugi mesec krajša."

V Los angelesu (pa tisto je res ekstremni primer, ampak za ponazoritev odličen), pa so zaprli 10km odsek za 53 ur in ga povsem obnovili.
Tao3
# 01.06.2017 ob 08:51
Ali lahko kakšen raziskovalni novinar razišče, kolikokrat se je obnsvlljalo ene in iste zadeve na avtocestah v Sloveniji? In takšne anomalije, da letos flikajo na veliko, naslednje leto pa preplastijo celoten odsek. To se je tam pri Celju dogajalo. Nobenega planiranja!
Tao3
# 01.06.2017 ob 08:44
Jaz se dosti vozim po avtocestah in vedno bolj dobivam občutek, da Dars venomer obnavlja ene in iste zadeve na dve tri leta.

Poleg tega včasih nekaj popravljajo asfalt kjer ni bilo nič posebnega, drugje kjer je pa slabo pa se sploh ne dotaknejo.

Včasih zamenjujejo kovinske zaščitne ograje kjer so še čisto nove, te na relaciji Log - Vrhnika - Lom, ki so pa čisto rjave pa že 20 let niso.

DARS je katastrofa.
nemoremsespomnit
# 01.06.2017 ob 09:49
Napisal bom nekaj "bogokletnega", pa mi naj bo oproščeno, pohvalil bom Američane:

Vpadnica v eno večjih mest. Ob deveti uri zvečer še promet poteka povsem normalno. Le ob cesti parkiranih na desetine gradbenih strojev, tovornjakov, policijskih vozil, gasilcev in da, tudi reševalci so tam. Ob 22.00 se zapre vozni pas. Prižge se na stotine reflektorjev in stroji "zagrizejo v podlago". En za drugim, kot zahteva določena faza dela. In tako vso noč Ob 6:00 zjutraj je cesta povsem odprta, tokrat z že obnovljenim cestiščem, novimi zaščitnimi ograjami, signalizacijo...in stroji spet čakajo na deseto uro zvečer in na novi odsek. Tako dan za dnem...

Ok, dopuščam možnost, da je obnova viadukta nekaj bolj kompleksnega in dolgotrajnejšega. A gospodje iz Darsa, ne tako...
metodkopac
# 01.06.2017 ob 08:48
Dela se poleti. Ko greš na morje že počakaš par urc. Če bi pa vsak dan na šiht in nazaj čaku, pol bi pa folk res znoru.
kazz
# 01.06.2017 ob 18:41
Točno to mike, vse kamione na železnico.

Drugače pa Ravbarkomando dejansko popravljajo vsakih nekaj let. Običajno je kmalu po obnovitvi spet vidno rjasto železo na stebrih. Problem je v tem, ker se je takrat pri gradnji šparalo s surovinami, sedaj pa imamo vrečo brez dna.

Delati bi mogli 3 izmene na dan in bi bila zadeva hitro rešena.
mirora
# 01.06.2017 ob 09:32
V zadnjih 20 letih so ga najmanj 4 krat popravljali-prenavljali-barvali-premontirali-nastavljali-prestavljali, po slovensko povedano denar služili, da ne rečem prali.
KricacX
# 01.06.2017 ob 09:30
Na srečo obstaja tudi stara cesta... brez čakanja, več užitka pri vožnji, brez bebcev na prehitevalnem pasu pri hitrosti 110 km/h.
bluppo
# 01.06.2017 ob 08:55
Tale Ravbarkomanda ima zagotovo svetovni rekord v številu obnavljanj. A vgrajujejo samodestruktivne materiale?

Dvomim, je pa sigurno najstarejši viadukt pri nas, ki je poleg vsega še na najbolj obremenjenem delu slovenske AC.

Sicer pa piše, da bodo tudi širili odstavne pasove ...
raknac navi
# 01.06.2017 ob 10:26
marinamio. Tocno tako! Sindrom karla erjavca. Minister za vse! Svetovni prvaki v vsevednosti in vsepomembnosti. Brez nas so USA zgubljene, tudi Rusija in vsi ostali. Se Einstein je za nase vsevedce premalo mali petelincek.
marinaio
# 01.06.2017 ob 10:20
Kje je največ, tako imenovanih "strokovnjakov" za vsa področja gradbeništva na enega prebivalca? Ja normalno, v Sloveniji. Med 20 ljudmi, jih je vsaj 19 vsevednežev.

"The greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge", Daniel J. Boorstin, Stephen Hawking.
Hik
# 01.06.2017 ob 08:54
Je dal vrhovni ravbar komando zapret hrvaško mejo in blokirat dostop do slovenske obale. Vrnite keš za vinjeto, ravbarji.
Binder Dandet
# 01.06.2017 ob 08:51
@Tao3:
"Jaz se dosti vozim po avtocestah in vedno bolj dobivam občutek, da Dars venomer obnavlja ene in iste zadeve na dve tri leta."

Jaz imam iz druge roke informacije od gradbincev, da se kdaj (ne vedno) delajo kakšna dela samo zato, da se dela (gradbinec ima delo, nekdo na darsu pa provizijo). Enak občutek kot ga imaš ti, imam tudi jaz. Od Celja do Dramelj so izredno radi popravljali. Glih ene 3 leta po odprtju so začeli s temi obnovitvenimi cikli.
hypatos
# 01.06.2017 ob 08:40
Ko sprašuješ tujce, kaj si zapomnejo v Sloveniji, je odgovor količki na cesti in izguba časa.
mike1968
# 01.06.2017 ob 17:31
Čimprej zgraditi drugi tir pa sterat vse kamione na železnico, pa bodo ceste mnogo dalj zdržale in ne bo potrebno vsakoletnih popravil AC......
aaa
# 01.06.2017 ob 11:09
Iz komentarjev prav vre slovenska zaplankanost. Pa kaj res nikoli ne grete v tujino, da bi videli, da nismo edini, ki se nam dogaja takšna strašna krivica. Avstrija. Tauernska avtocesta. tunel Oswaldiberg od Beljaka proti Katschbergu prenavljajo že 2 leti. Omejitev 60 skozi 4,5 km dolg tunel. Section control. Vsi se držijo omejitve kot bubice. Pred tem so 2 leti popravljali 4 Celovške tunele. Skupna dolžina zapore 10 km. Najdaljši tunel 3,5 km. Spet omejitev 60. Section control. Nekaj mesecev že popravljajo odsek pri izvozu za Spittal. Izvoz Špilj je že lep čas zaprt. Tisti ki nimamo slovenskih vinjet lahko gremo na AC v Vogau. To so samo informacije iz naše neposredne bližine.
m72
# 01.06.2017 ob 09:34
Če ne bi bilo pripisa viadukt, bi bil prepričan, da si spet obnavljajo poslovne prostore :-)
toolovaj
# 01.06.2017 ob 09:28
Vsekakor je potrebno obnavljati. Ta AC je "preozka" (zgrajena v 70-tih, ko smo se vozili s fičkoti, stoenkami, škodami, wartburgi..., domači tovorni promet ni bil tako močno razvit, tranzit je bil še manjši). Imam samo pomisleke na timing. Ker naši gradbinci ponavadi zamujajo, bi morali začeti že aprila. Tako se zna obnova zavleči v zimski čas. Vsi vemo kaj se dogaja na Primorki, ko pade malo snega.
frlekin
# 01.06.2017 ob 09:25
ja zdaj so šele 'nagrade' bile nakazane. ne bojo šli delat, dokler ne poberejo svojih milijončkov, od tega par stotakov namenijo za delavce in obnovo cest, ostalo pa za posodabljanje voznega parka direktorjev.
houdre33
# 01.06.2017 ob 18:57
Samo da v 3 izmenah ne bi smeli delati eni in isti delavci.
themetun
# 01.06.2017 ob 15:20
Kaj so delali od maja od zdaj? Resno, to sprašuješ prvega junija?!
sonce12
# 01.06.2017 ob 14:34
Edino kar je pohvalno in napredno pri tej stvari, da bodo dogradili oz na novo umestili tretji vozni pas med uncem in ravbarkomando na tistem delu kjer ga manka kakšen kilometer ali dva. Itak stokrat premleta tema, še vseeno poleti manj tovornega prometa na cesti,
bluppo
# 01.06.2017 ob 13:56
Zdaj, ko smo že vsi nabavili vinjete, jih sploh ne briga stanje na AC mreži. Kdor ne želi v gnečo, naj gre po magistralki, cestnino za AC je že plačal. Tako gre to na DARSu.

Točno tako! Zato pustijo cesto, da razpada in degradira skozi leta.
yanker
# 01.06.2017 ob 12:40
@aaa
Lahko dodaš še Karavanški predor, kjer tudi Avstrijci čarajo vsake nekaj mesecev.
Homer.
# 01.06.2017 ob 11:14
V komentarjih veliko populizma.
Zato se spustimo malo na realna tla:
1) gradbena sezona je vremensko pogojena in traja kake 4 mesece
2)) Viadukt Ravbarkomanda je bil res obnavljan pred leti, a je takrat bilo rečeno, da je to le začasno za 10-15 let

Je pa treba jasno povedati, da bi v razpisih morala biti klavzula, da se dela opravljajo 24/7!
Škoda zaradi predolgih zapor je veliko večja, kot je plačilo nočnih in nedeljskih ur......
fafaron
# 01.06.2017 ob 10:52
RAVBARJI nas KOMANDIRAJO.
bluppo
# 01.06.2017 ob 10:19
Binder Dandet, tako obnavljanje je super, če je izvedljivo. Seveda se nihče nebi pritoževal. Vprašanje je, ali je pri nas nekaj takega izvedljivo. Na viaduktu verjetno ne, ker ne moreš asfaltirati več odsekov hkrati (ker pač ni dovozno-odvoznih poti), nekje drugje bi se mogoče dalo. Treba je upoštevati, da je ogromno km naših avtocest vkopanih, na mostovih, viaduktih ipd. Vse to preprečuje, da se sočasno asfaltira več odsekov, ker strojev nimaš kam umakniti. V USA je to lažje, veliko cest nima ograje in mreže in marsikdaj so na istem nivoju kot sama asfaltna površina. To precej olajša taka dela. Take vzporednice je zelo težko vleči. Npr, AV proti bledu je bila narejena v nekaj tednih, malo so z buldožerji zravnali in utrdili tla, potem pa so položili asfalt. Drugje pa so dela trajala par let (razni ukopi, tuneli, viadukti, nasipi itd).

Jaz sem večinoma repliciral zakaj se te stvari dela ravno junija, ne na to zakaj toliko časa traja gradnja.

Je pa tako, vprašanje ali je res bolje za tri dni komplet zapret celo AC, ali pa da se nekaj časa vozi po dveh zoženih pasovih. Bi bilo zanimivo videti reakcije ljudi. Ta dva pasova sta le malo manj pretočna od normalne AC, če ljudje vozijo normalno. Problem je, ker ne.

Ker je fletno vlečenje in primerjanje s tujino v vsaki temi. V AT na AC od šentilja proti dunaju popravljajo en odsek že več kot pol leta.
Kazalo