Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.9 od 15 glasov Ocenite to novico!

Poudarki

  • Celostna prenova nadzora prometa
  • Celoten projekt stal 30 milijonov evrov
Radar
Lovili bodo le prehitre voznike. Foto: MMC RTV SLO/Nina Cverlin
Radar

Pozor, novi radarji v Mariboru

Lovili bodo le prehitre voznike
15. oktober 2012 ob 09:55,
zadnji poseg: 15. oktober 2012 ob 11:06
Maribor - MMC RTV SLO

Več kot 40 radarjev s kamerami bo v Mestni občini Maribor lovilo prehitre voznike. Projekt javno-zasebnega partnerstva naj bi se finančno povrnil v desetih letih.

S torkom bo sodelovanje med Mestno občino Maribor in podjetjem Iskra Sistemi na področju nadzora prometa obrodilo sadove. V križišča so postavili posebne stolpe, v katerih so vgrajene kamere. Lovile bodo tiste voznike, ki bodo prekoračili dovoljeno hitrost vožnje.

O tem bo govor tudi v Slovenski kroniki, ob 19.30 na TV Slovenija 1.

Kamere, v občini naj bi jih bilo več kot 40, za zdaj ne bodo beležile tistih voznikov, ki bodo prevozili rdečo luč.

Kršilcem bo položnice s kaznijo poslala mestna redarska služba. Tisti, ki bodo kazen poravnali v osmih dneh, bodo plačali polovični znesek.

Celostna prenova nadzora prometa
Projekt javno-zasebnega partnerstva, ki poleg radarskega sistema predvideva širšo obnovo in avtomatizacijo na področju cestnega prometa, je stal približno 30 milijonov evrov. Investitorju se bo naložba v sistem, če bo ta dnevno na vsakem od križišč zaznal štiri prekrške, predvidoma povrnila v desetih letih.

VIDEO
Radio Maribor: Novi radarji na mariborskih cestah
TV Maribor
Prijavi napako
Komentarji
K_ris
# 15.10.2012 ob 10:04
Projekt javno-zasebnega partnerstva je stal približno 30 milijonov evrov. Investitorju se bo naložba v sistem, če bo ta dnevno na vsakem od križišč zaznal štiri prekrške, predvidoma povrnila v desetih letih.

Ali prav razumem, da gredo v tem primeru kazni (delno) zasebnemu investitorju? Kje lahko pa potem še jaz postavim svoj radar?
Binder Dandet
# 15.10.2012 ob 10:27
@K_Ris:
Ne vem zakaj uporabljajo termin investitor. Saj je jasno, da je to mestna občina Maribor. In da občina pobere kazni. Ker takole kot so napisali, res lahko deluje kot si razumel. Tisti privatni del javno-zasebnega partnerstva pa je ponudnik opreme oz. izvajalec montaže, to je vse.

Nočem preveč pametovati, kaj vse spada v takšen sistem, ampak 30 mio za nekaj več kot 40 radarjev pomeni cca 700.000€ / radar, kar 17x več kot je za to namenila država za stacionarne radarje na AC. Z drugimi besedami, meni tole smrdi po izrazito neracionalni naložbi,kar v prevodu pomeni kraja.

Tole je sicer mnenje bralca, ampak je najhitrejša zadeva, kar jo v tem trenutku najdem. Ker jaz imam v glavi, da je cena enega stacionarnega radarja nekje v višini cene enega mondeota s provida opremo. Nekoč sem bral članek na temo primerjave stacionarnega in mobilnega radarskega sistema.

"Se pravi, da en radar stane okrog 130.000 €. Najprej se postavi vprašanje, od kod takšna cena stacionarnih radarjev, če se ta na trgu giblje od nekaj tisoč evrov do okoli 10.000 € za boljše izdelke. Če vštejemo še vse druge stroške s postavitvijo in povezavo, se cena ne bi smela povzpeti nad 30.000 €. "
http://www.avto-magazin.si/novice/prejeli-smo-pismo-bralca/

Aha, našel še ceno za stacionarni radar v Kopru.

" Cena enega stacionarnega radarja, ki vsebuje merilnik, ohišje in infrastrukturo, je približno 40.000 evrov."
http://www.24ur.com/novice/slovenija/kam-bo-sel-denar.html
Alatus
# 15.10.2012 ob 10:12
"Pozor, mobilni radarji v Mariboru" emm...nočem pametovat, ampak ti radarji meni bolj stacionarno delujejo.
Je pa res da se nikjer ne vidi spodnjega dela. Mogoče majo take robotske noge pa hodijo okrog...da niso vedno na istem mestu.
Molotow
# 15.10.2012 ob 10:06
Sedaj pa vsi vozit po pameti, lagano, kam se nam pa mudi, in ta fašizem se jim nikoli ne povrne. Pa naj še kdo reče, da ni fajn civilna nepokorščina :)

Maribor, samo ne postat še bolj bolni kot ta terminalno obolela, izgubljena Ljubljana.
Alatus
# 15.10.2012 ob 10:14
popravek: na vseh se vidijo spodnji deli (prej nisem pogledal slik, ampak samo te majhne ko so pod člankom brez da bi kliknil na njih). Nogice odpadejo...mogoče pa se pogreznejo v zemljo pa potem na drugem koncu ven pogledajo.
vladob
# 15.10.2012 ob 13:00
@sanja25:

V Avstriji je:
- v naseljih, skozi katere gre regionalnih cesta, omejtiv 70 kmh, v SLO je 50,
- na AC ob zaprtem odstavnem pasu zaradi del omejitev 100 v slo 80,
- ob zožanju voznih pasov na AC je omejitev 80 kmh, v SLO 60,

V večini primerov vozniki prilagodijo hitrost primerno razmeram, v Avstriji se ob tem bozijo v
skladu z omejitvami, v Sloveniji je to čez omejitev.
motorcki
# 15.10.2012 ob 10:27
v enem dnevu se bo nabralo 200 000 eurov(v enem mesecu 6 miljonov)za proračun,trinajste plače in ostale Kanglerjeve dolgove,ki bodo tako lahko hitro poravnani.
Amsel
# 15.10.2012 ob 10:07
Norost na 5 potenco. kaj pa bo, če ne bo najmanj štirih prekrškov v posameznem križišču na dan. Glede na to, da je za ta projekt vreden 30 mio EUR verjetno najet kredit, kaj ga bomo zopet "nacionalizirali" in "solidarno" vsi plačali?

Neverjetno, včasih smo solidarno reševali probleme šolstva, zdravstva in sociale. Danes pa se nam vsiljuje zgolj izgubaštvo. Krasna prihodnjost!
Jure_mb
# 15.10.2012 ob 12:06
Ko bo pa Kangler sam dobil domov položnico, bo pa to zarota.
dadinho10
# 15.10.2012 ob 10:36
hm, lepo napredujemo, placilo nasih kazni se razdeli med mestno obcino in privatnim investitorjem, samo zato ker MO nima denarja, da sama financira določeni projekt.
ce to niso znaki koruptivnega dejanja, ne vem kaj je... pa se vam mogoce ne zdi cena zelo previsoka, 30 milijonov?
kaksni radari pa so to, se nasa nima drazje opreme..
DeLux
# 15.10.2012 ob 12:13
To je to ! :) Še več nagrabit. je pa to defenitivno zelo razsipna investicija tako da upam da bo kakšna preiskava na to temo!
Deeker
# 15.10.2012 ob 11:52
Fradamani Kangler, tote radarje si lahko postaviš v svoji Zimici pri Dupleku, na pa da si zasmetil toti Maribor.
wisan
# 15.10.2012 ob 10:59
Pa zakaj se sploh mučimo z vsem tem ? Predlagam, da se polovica ( 50% ) neto plače vseh zaposlenih avtomatično prenakazuje na račun občin ali države ( trajnik ). S tem pa imamo plačano sezonsko karto za vse prekrške.
podjetnik
# 15.10.2012 ob 10:42
750.000€ za en radar

Kangler style. Koliko bo ta zasebni partner nakazal na 'svetovalna podjetja' v davčne oaze?
mortir
# 15.10.2012 ob 10:39
dadinho10: se strinjam 30 mio za 40 kamer v plehnatem ohisju??? racunsko sodisce prosim revizijo!
Whisperer
# 15.10.2012 ob 14:34
Kanglerjev projekt ima dobičkonosni namen ,kar pove izračun številk o upravičenosti . Ostaja upravičeno mnenje,da je Maribor Evropska prestolnica korupcije . Malomeščanstvo ne pozna meja.
Skippy
# 15.10.2012 ob 13:14
@Iuckylee.is.back
se ti vidi, da ne voziš po Avstriji. V Avstriji ni nobenih 40 km/h na vhodih in izhodih avtocest, ampak 130 km/h. Nobenih 60 km/h na razcepih avtocest, ampak 80-100 km/h. Čez naselja 70 km/h, nobenih zmanjševanj hitrosti zaradi križišč, avtobusnih, prehodov za pešce itd. Če bi v Sloveniji bile podobne omejitve, tudi ne bi bilo nobenih kršitev.
Skippy
# 15.10.2012 ob 13:10
Torej, država določi višino kazni, država pobere kazen ---> nakaže pa jo privatni osebi?

Kaj takega je možno samo na Balkanu ...
Sick of lies
# 15.10.2012 ob 12:06
Ni kul. Na vpadnici (MB-jug) je v vsakem križišču 70 omejitev, in sam bog nam pomagaj, če bojo vsi bremzali pred vsakim križiščem. Verjetno pa se bojo tako ali tako od avtoceste do Drave peljali ziheraških 60.
TheNomad
# 15.10.2012 ob 12:02
Se poskušam zavirati pri uporabi ene besede, ki jo zadnje čase že preveč pavšalno okrog mečejo za vsako bedarijo, ampak tile stebri pa res močno spominjajo na FAŠIZEM.

Upam, da se najde par posameznikov, ki bodo pokazali, kaj si o teh stebrih mislijo (admin, ti pa ne briši, ker ne pozivam, da to naredijo, samo izražam svoje želje)
sanja25
# 15.10.2012 ob 11:47
Mene to še najbolj skrbi. Ceste so zelo pomankljivo označene o dovoljeni hitrosti. In če se voziš večkrat na dan in nevede kršiš dovoljeno hitrost, se kazni lepo počasi zbirajo, ker ti je verjetno ne bodo poslali isti dan in po enem mesecu boš dobil takšen račun, da lahko kar takoj razglasiš osebni bankrot. Ali je pomankljivo ali nejasno označena cesta si bo pa itak vsak organ interpretiral po svoje. Najboljše, da vozim ves čas 50 na uro, dokler se ne izjasnijo.:) Ziher bo še veliko hude krvi glede tega.
Courage90
# 15.10.2012 ob 11:31
Potem pa bi še lahko uredili jasno označbe, kakšna je kje dovoljena hitrost. Ker takšen sistem kot ga imajo zdaj, da nekje polovica tabel manjka ali pa so popisane, uničene ;)

V glavnem KATASTROFA. A to pomeni tudi, da bodo uredili vsa križišča, kjer so odpovedali semaforji in so namesto tega postavili korupcalo od plastičnega krožnega križišča ? In, da še NE omenjam kakšne ceste so v središču mesta, kot da bi se vozil še po tistih, ki so jih zgradili Rimaljani. V glavnem sramota kakšen način delovanja si predstavlja tale občina.
josebauc
# 15.10.2012 ob 11:08
Prosim, da še ob tej novici objavite zapisnik oz. pravilnik, ki to dovoljuje v Republiki Sloveniji, da ne bo prišlo do velike zmote med samimi državljani republike Slovenije. Saj je to kršenje človekovih pravic. Pravilno bi bilo, da stojijo tam policisti republike Slovenije in ne nekakšni stolpi z vgrajenimi kamerami, ki jih nadzoruje mestno redarstvo in pošilja kršilcem položnice s kaznijo. HALOOOOOOOO !!!

V kolikor je meni jasno in razumljivo, da še nikjer nisem zaznal in prebral da imajo MESTNI REDARJI pooblastilo za merjenje hitrosti in kaznovanje takšnih prekrškov, NISEM JIH ZAZNAL tudi v Zakonu o pravilih cestnega prometa, ne v zakonu o prekških ... v uradnem listu RS Zakonu o občinskem redarstvu piše ...

II. POOBLASTILA OBČINSKEGA REDARJA

10. člen

(vrste pooblastil)

(1) Občinski redar ima pri opravljanju nalog naslednja pooblastila:

– opozorilo;

– ustna odredba;

– ugotavljanje istovetnosti;

– varnostni pregled osebe;

– zaseg predmetov;

– zadržanje storilca prekrška in kaznivega dejanja;

– uporaba fizične sile, sredstev za vklepanje in vezanje in plinskega razpršilca (v nadaljnjem besedilu: prisilna sredstva).

(2) Če s tem zakonom ni drugače določeno, se za izvajanje pooblastil opozorila, varnostnega pregleda, zasega predmetov in uporabo prisilnih sredstev uporabljajo določbe Zakona o policiji in podzakonskih predpisov, ki urejajo načela in način uporabe istovrstnih pooblastil policistov.


Ta zadeva je nelogična ter brez pooblastil razen, če ne gre za samo opazovanje prometa v mestni občini Maribor in s tem hitrejše, boljše in bolj učinkovito obvladovanje cestnega prometa v središču Maribora.
Prepečenec
# 15.10.2012 ob 10:24
Mobilni so zato, ker so telepatski!
Skippy
# 15.10.2012 ob 13:16
@sanja25
omejitev je torej 70 km/h.

V conah, kjer so ti radarji v Mariboru, pa so postavljene omejitve čisto po balkansko. Z ene strani je 70, z druge 50 itd.
Dalton
# 15.10.2012 ob 12:51
Kjer je Kangler je korupcija...
PecenkA
# 15.10.2012 ob 11:58
Naj mi nekdo pove samo en razlog zakaj bi obiskal Maribor. Radarji, pa še več kot 15 let star avto imam.
Racionalist
# 15.10.2012 ob 11:32
Zgleda da bom moral pri pucanju avta pozabiti na avtomobilske tablice.
Tomi76
# 15.10.2012 ob 11:29
Tovse skupaj je en lep nateg. Kot prvo bo zasebni partner na radarjih zaslužil tako, da se mu v glavi vrti. Kot drugo bo tukaj še nekdo zelo zaslužil s provizijami. Če so se že šli tak projekt, potem bi morali naredit nek razpis kje pa pise da smo državljani dolži financirati izgradnjo radarjev z kaznimi...Tole je sporno 5x ne samo 1x...ampak pač Mariborčani so si izbrali dupleškega šerifa za župana in take stvari so sedaj posledica tega sranja, od korupcije do zaposlovanja razno raznih Pečetov, hčerk in sinov ter bratov posameznikov v podjetjih kjer ima občina lastniški delež, da se e pogovarjamo o tem koliko duplečanov dela v mestni upravi in občinskih podjetjih....prava zalega se je naredila....PO novem bomo pa posamznikom žepe polnili še s kaznimi....neverjetno res...30 MIO....za 40 radarjev in nekaj križišč....lepo so to izpeljali...in upam da se najde neka civilna inciativa ali raziskovalni novinar ali nekdo ki je sposoben to drhal razkrinkat....
K_ris
# 15.10.2012 ob 10:32
@Binder Dandet

Jaz še vedno ne razumem javno-zasebnega partnerstva. Kaj naj bi imel od tega dobavitelj opreme?

Če pogledamo primer Stožice, naj bi tam zasebnik dobil zemljišče, ki ga je plačal z izgradnjo dvorane in stadione, na tem zemljišču pa je lahko postavil še trgovski center, ki naj bi mu potem prinašal denar. Seveda vemo, da se to ni zgodilo. A vsaj idejo razumem.

Pri J-Z partnerstvu iz tega članka pa mi že ideja ni jasna. Kako naj bi se denar vračal zasebnemu partnerju, če ne ravno prek plačanih kazni?
Skippy
# 15.10.2012 ob 13:50
@aaa
in vendar je mariborska regija med prometno najbolj varnimi v Sloveniji ...
RoSeR
# 15.10.2012 ob 12:54
@Blinder Dandet

Eno je zakonska oz. tehnična toleranca, drugo pa "življenjska". A bodo sedaj vse kaznovali ki bodo vozili nad 55 km/h, pa manj od 59 km/h, ipd. Po občutku razlike ni. Vprašanje je torej takšno, na kakšno hitrost bodo nastavili merilne naprave, da ne bo sedaj za vsako malenkost se vklopil radar, ker v tako zgoščenem prometu ravno ne moreš točno določit, kdo v koloni je vozil prehitro skozi križišče, ko so kolone v času odhodov domov ali prihodov v službo.
Binder Dandet
# 15.10.2012 ob 12:45
@RoSeR:
Toleranco določa Pravilnik o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu

"»7.a člen

Pri izmerjenem rezultatu hitrosti se upoštevajo naslednje varnostne razlike:

5 km/h pri merilnem rezultatu do vključno 100 km/h;

– 7 km/h pri merilnem rezultatu od 100 km/h do vključno 200 km/h;

– 11 km/h pri merilnem rezultatu nad 200 km/h;

razen:

– pri merjenju v ovinkih, kjer se upošteva varnostna razlika 11% izmerjene vrednosti;

– pri merjenju s sledenjem, kjer se upoštevajo varnostne razlike iz tabele 1 v 10. členu tega pravilnika.«."
Brezkosti.si
# 15.10.2012 ob 11:59
Zaupati nadzor nad prometom oz. prometno politiko zasebnemu podjetju je norost. Cilj zasebnega podjetja je dobiček, tako da je jasno, kakšni so njihovi interesi. To dopušča preveč možnosti za mahinacije, poleg tega gre v popolno nasprotje zdravega tržnega sistema, saj za monopolista postavlja zasebno podjetje.

Vidimo, kako se ta praksa javno-zasebnih partnerstev obnese v ZDA. Kratko v takšnem primeru vedno potegne državljan.
RoSeR
# 15.10.2012 ob 11:19
Zahtevam, da takoj pregledajo in na novo postavijo vso prometno signalizacijo, glede omejitev hitrosti, ker to kar je sedaj v MB je nelogično, nepravilno, zavajajoče ter nastavljeno kot past za pobiranje kazni!!!
JVK
# 15.10.2012 ob 11:11
750000€ za plehnati stolpič ki ima vgrajeno kamero za ta denar bi lahko vzpostavili odlični mestni javni prevoz in 10 let vozili ljudi brezplačno
vladi in občinam predlagam da vsakemu državljanu na temenu izvrta luknjo in nas lako potem neposredno jeb... v glavo (seveda bomo tako vrtanje luknj kot penetracijo v naše možgane z veseljem poravnali sami)
K_ris
# 15.10.2012 ob 11:00
@Binder Dandet

Sem našel dokument, ki potrjuje, da imam prav.

Zasebni partner je MO Maribor v fazi konkurenčnega dialoga predlagal povračilo investicije v obliki prihodkov iz naslova vzpostavljenega prekrškovnega sistema in trženja 80% novo vzpostavljenega optičnega omrežja. Povračilo investicije je vezano na:

- 106. člen Zakona o cestah,

- Zakon o občinskem redarstvu (ZORed),
- Pravilnik o opremi in načinu uporabe opreme občinskih redarjev.

Projekt je v celoti ocenjen na 29.953.776,10 EUR.


Več informacij dobiš TUKAJ.
mortir
# 15.10.2012 ob 10:37
Kamere, v občini naj bi jih bilo več kot 40, za zdaj ne bodo beležile tistih voznikov, ki bodo prevozili rdečo luč.

??? pa ravno ti padalci so najbolj kriticni, ne pa uni ki peljejo +10km/h prehitro...
Kekec035
# 15.10.2012 ob 15:56
Iuckylee.is.back

Meni je zanimivo nekaj, slovenski vozniki se v Avstriji zelo lepo držijo predpisov, noben ne divja, vsi se držijo omejitev hitrosti, pa naj bo to 50, 70, 90,... katerakoli. Lepo po predpisih, ko pa prečka mejo in vstopi v Slovenijo pa gasaaaaaa.

Ja, dragi moj ... idi si pogledat kje imajo oni omejitev na 80 in 90 km/h. Tam kjer imajo naši bebci 50 km/h. Potem je pa logično da se ni težko držati omejitev. Dajte se ljudje malo zavedat, da živimo b pravem Bananistanu in komaj že čakam, da se odselim v Avstrijoi, kjer jih še zdrava pamet ni zapustila ...

razmislite tudi vi, tudi za vas še ni prepozno ...
prehiter
# 15.10.2012 ob 15:44
nalozba za katero je bolje, da se nikoli na povrne...
ronzi
# 15.10.2012 ob 15:36
zakaj pa niste napisali,da bo v prvem letu šlo 90% od kazni k iskra sistemi????
banda nemarna.....

to še bo sranja....folk se več neo upal pelat čez ZELENO.......ker bo mislo,da se bo zdaj zdaj prižgala rumena,ter rdeča....

sicer pa bi blo bol pametno obnovit ceste,kot pa postavlat radarje,za katere NI DENARJA.....
mihatirs
# 15.10.2012 ob 15:34
Hahaha tipo me kr pobrisu k sm napisu da sm srečen ker nism štajerc....!!! Buhtelj od admina
y_os
# 15.10.2012 ob 14:22
30 milijonov evrov?!?! Pa kaj so zlati. Aja.... pa še par žepov (globokih) zapolniti in potem udari po narodu!
wisan
# 15.10.2012 ob 13:52
TheNomad - fašizem

Glede na definicijo fašizma, je naš slovenski demokratični sistem, tipičen fašizem !
vladob
# 15.10.2012 ob 13:24
Javno zasebno partnerstvo oz. odplačevanje investicije iz kazni je sporno.

Če je pravice, bi se denar zbran z kaznimi uporabljal izključno za povečanje varnosti v prometu.

V parih mesecih bi:
- vsi želežniški prehodi bili zavarovani z sodobnimi zapornicami
- vse cestne ograje bi bile varne tudi za motoriste
- nevarni odseki bi bili posodobljeni
- helikopter in ostale ekipe za reševanje ponesrečenih bi bile sodobno opremljene
- vozniki bi imeli več sodobnih poligonov varne vožnje
- programi varne vožnje bi bili dostopni večini voznikov
- v šolah bi imeli več sredstev za šolanje in vspodbujanje varnosti v prometu
...
- ok, postavili bi se tudi stacionarni radarji, predvsem opozorilni radarji, kot so to "VI VOZITE", ali zanimiv radar pred osnovno šolo v Grosupljem.
Zanimiv mi je bil znak z dopolnilnim znakom. Znaku je opozorilni z narisanim semaforjem, dopolnilna tabla nakazuje, da je to v prierju radarja. Na prvi pogled to nima smisla. Vendar je res.
Če se prehodu za pešce približaš z preveliko hitrostjo, se prižge rdeča luč, kar te prisili da se ustaviš, ter posledično, ko je po pol minute zelena luč, z nižjo hitrostjo odpelješ mimo šole. Če prehitro štartaš, se ponovno ustaviš pri naslednjem cca 150 m oddaljenem semaforju.
Zanimivo in učinkovito. Vsi kateri ta odsek pogosto uporabljajo, vedo da se bodo hitreje odpeljali mimo šole z nižjo hitrostjo.
arogantnež
# 15.10.2012 ob 13:20
sanja25
Znotraj naselja je vedno 50km/h, razen če je predpisano drugače z drugim prometnim znakom. Po vsakem (beri: po) križišču se omejitev resetira nazaj na default. Zato tabla za vsakim križiščem. Cesta, ki jo opisuješ ima omejitev 70 km/h.
vladob
# 15.10.2012 ob 13:07
@RoSeR

Glede toleranc, prepričan sem bil da je toleranca, katra se v praksi uporablja na AC najmanj 10 kmh. Pri stacionarnih radarjih sem tej predpostavki prilagajal hitrost.
Očitno se je v zadnjih tednih nekaj spremenilo:
V ponedeljek 08.10 sem se peljal na relaciji Lj - Mb. V sredo sem dobil dopis policije.
Slikali so me na Lopati. Znani stacionarni radar.
Hitrost ?
Jah, 138 kmh. Za to sem dobil kazen 40€, oz. 20€ v 8ih dneh.
Očitno so se odločili zaračunati vse kar je po točki zakona, če bi se peljal 137 kmh, zaradi tolerance 7 kmh, kazni ne bi bilo.

tako da POZOR, očitno so se se odločili v proračun zbrati več, in zmanjšane kazni v praksi vidijo kot: "manj je lahko več".
Kamikaze
# 15.10.2012 ob 11:31
@Binder Dandet: Sej to je najbolj sporen del tega sistema. Meni se pravzaprav sam sistem za vožno čez rdečo zdi dobra ideja, ampak način implementacije je sporen. Če prav razumem trenutno stanje, bi naj občina pobrala kazni in potem pač plačala Iskri nek odstotek ali fiksno najemnino...
andrejc
# 15.10.2012 ob 11:28
Smo na dobri poti, ko bodo privatizirali še zapore in sodstvo in parlament bodo bizarne mokre sanje nekaterih o vitki državi končno uresničene.
diazepam
# 15.10.2012 ob 11:20
OMG gre dejansko za investicijo z namenom služenja denarja, koliko bo to prispevalo k varnosti nobenega ne zanima, tega sploh ne skrivajo, mislim Mariborčani kot, da situacija ni dovolj pereča, sedaj vas bodo ožemali še na ta način........vaš župan sploh skriva več kaj je njegov edini namen - bogatenje na račun že tako obubožane raje.
Kazalo