Prekmurje

Poudarki

• Jubilejni obiskovalec Bojan Gojkošek iz Maribora je 53,5-metrski stolp obiskal z družino.
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.7 od 28 glasov Ocenite to novico!
Vinarium
Jubilejni dvestotisoči obiskovalec Vinariuma je za nagrado prejel darilni bon za hotelsko prenočitev na Dunaju. Foto: MMC RTV SLO
Srečni nagrajenec z družino. Foto: Vinarium

Dodaj v

Razgledni stolp Vinarium gostil že 200 tisoč obiskovalcev

Obisk Vinariuma presega pričakovanja
30. september 2017 ob 17:21,
zadnji poseg: 30. september 2017 ob 17:26
Lendava - MMC RTV SLO, STA

Najvišji razgledni stolp v Sloveniji Vinarium v Lendavskih goricah je v nekaj več kot dveh letih od odprtja sprejel 200.000. obiskovalca.

Vinarium, ki je svoja vrata odprl septembra 2015, omogoča obiskovalcem pogled na Slovenijo, Madžarsko, Avstrijo in Hrvaško. Obiskovalce pa poleg razgleda pričaka tudi lokalna kulinarična in vinska ponudba. Župan občine Lendava Anton Balažek je ob jubilejnem obiskovalcu dejal, da število obiskovalcev v prvih dveh letih močno presega načrtovanega.

Jubilejni obiskovalec Bojan Gojkošek iz Maribora je 53,5-metrski stolp obiskal z družino. "Na stolpu smo prvič, vsekakor pa se bomo sem še vračali, saj nam je všeč tako pokrajina kot gostoljubje in kulinarična ponudba," je dejal Gojkošek. V drugem letu obratovanja se je obisk stolpa povečal za deset odstotkov, so sporočili iz Turistične zveze Lendava.

Prejel je darilni bon, s katerim se bo lahko odpravil na Dunaj in tam z ženo prenočil v hotelu. Prenočitev s kopanjem pa ga čaka tudi v Termah Lendava.

Slovenska turistična organizacija je Občini Lendava za projekt stolpa Vinarium leta 2016 podelila priznanje sejalec, ki ga namenijo najbolj inovativnim turističnim proizvodom v posameznem letu. Stolp nudi razgled na območje štirih držav in s tem po navedbah turistične organizacije sporoča idejo o prepletanju kultur, sobivanju in prijateljstvu narodov.

"Veseli smo tega uspeha, saj 200.000. obiskovalcev pomeni precej večji obisk, kot smo ga načrtovali na začetku. Ko smo v prvem letu dosegli dobrih 90 tisoč obiskovalcev, so se naše ambicije seveda povečale. In današnji dogodek pomeni, da smo imeli prav. S tokratnim mejnikom je rast obiska v zadnjem letu na ravni desetih odstotkov, kar se mi zdi primerno, saj lahko temu na najbolj naraven način sledi tudi dodatna ponudba in lokalna infrastruktura," je po sprejemu jubilejnega obiskovalca povedal Anton Balažek, župan Lendave.

L. L.
Prijavi napako
Komentarji
Spuzva
# 30.09.2017 ob 17:25
Zakaj pa nočitev na Dunaju?
jure-janzekovic
# 30.09.2017 ob 17:31
spanje na Dunaju je odlična promocija Slovenije, se strinjam spuzva
1-2-3
# 30.09.2017 ob 21:21
@št0r Ah zakaj bi gledal cenik, če se pa lahko rajši kritizira :P Drugače pa počasi se moramo Slovenci navadit, da je treba za kakšne stvari plačat. Veliko ljudi bi jih najraje prišlo, imelo vse zastonj, za malico pa potegnilo iz torbe sendviče iz njihovga Hoferja, samo da bog ne daj ne bodo pustili kaj denarja v kraju, ki so si ga prišli ogledat, turizem naj pa živi od zraka...
št0r
# 30.09.2017 ob 21:03
@sik poglej si cenik, 14€ pride za druzino
slovenkaaaa
# 30.09.2017 ob 18:14
Mi smo bili in je lep izlet. Po Vinariumu smo šli na Otok ljubezni pri Beltincih in nato na kosilo na Jeruzalem. Super dan.
gico
# 01.10.2017 ob 08:39
Ni stal 30miljonov. Ne zavajaj. (Wiki) Stolp je stal skoraj 1,8 milijona €, od tega je bilo 950.000 evrov evropskih sredstev, ostalo pa je prispevala Občina Lendava, ki je tudi lastnik tega stolpa.[4
Drncl
# 01.10.2017 ob 08:41
@sosman
Vrednost celotnega projekta gradnje stolpa je znašala 1,7 milijona evrov, sofinanciran pa je bil tudi iz Evropskega sklada za regionalni razvoj (950 tisoč €) https://p24.si/vinarium-pomgrad

Sicer pa takšni turisti, ki niso pripravljeni nič plačat za pogledat lokalne znamenitosti ali posebnosti, je itak bolje, da so doma.
ennui
# 01.10.2017 ob 08:59
Cena za odrasle ni ravno nizka, za dijake, študente... pa je 5 EUR preveč.

Oh, ne bluzi. 5€ res ni preveč, glede na to da kave po zahodni Evropi stanejo +3€. V Milanu sem enkrat čakal na prevoz in sem šel na pivo v najbljižnji bar pa nobeno ni stalo manj od petih evrov. Cene so kot so, na tebi je ali jih plačaš ali ne. Konec koncev lahko tudi živiš od riža in fižola, ker je kila piščanjčjega mesa takoj nad 8 evrov. In na koncu kažejo številke (200k obiskovalcev od odprtja), da je cena primerna.
zapravico
# 01.10.2017 ob 02:49
Ja, mi se pa znamo iti turizem,namesto da bi dali nočitev v bernardinu Pottorož ,ga pošljejo v dunaj
slovenkaaaa
# 30.09.2017 ob 23:01
14 eur je čisto zmerna cena za družino, če ne celo nizka. Ampak ker je slovensko, se tega ne ceni. V Franciji bi dali 100 eur in bili tiho.
# 01.10.2017 ob 18:24

Kakšnih turistov pa naj bi si po tvoje želeli na lendavskem koncu? Takih, ki na družino niti 14 eur ne bi dali? Ampak morda 2 eur, pa sendviče bi si od doma prinesli in oro iz Lidla? Potem res bolje, da se takih turistov ubranijo, ker bi jim samo odpadke prinašali.

In gico, super komentar, take bluzatorje, ki si izmišljujejo podatke, samo da lahko širijo svoj negativizem, bi bilo treba blokirati. Ko se je izkazalo, da si je izmislil, ga ni več okrog.
Skippy
# 30.09.2017 ob 23:31
Omg, vstopnina je drobiž in še to vam ne paše.
bojan74
# 01.10.2017 ob 09:35
@sosman: Vrednost gradnje je znašala 1.741.643,37 evrov, projekt pa je sofinancirala tudi Evropska unija in sicer z 950.775,32 evrov.

delfino_
# 01.10.2017 ob 02:31
Poglejte si kako so šele navite cene za obisk podobnega stolpa nad Vrbskim jezerom...
mihael1
# 30.09.2017 ob 18:28
Raje bi mu uredili spalnico na vrhu stolpa :-)
aaa
# 02.10.2017 ob 11:45
V tujini se plača VSE, pri nas pa bi se o vsem le pogajali

No ja. Če lahko to tržijo, naj kasirajo. Da se pa v tujini plača vse je pa malo bosa. Recimo v Rimu plačaš Vatikanske muzeje in Kolosej. Drugega se ne spomnim, da bi plačali. In še to imajo otroci zastonj. Tudi drugod po Italiji imajo otroci zastonj. Recimo za ceno tega stolpa si lahko naša 5 članska družina ogeda Pompeje. Drugo je ko greš v Pompejih na pir in sladoled:)

Drugače pa imamo take stolpe na MB Pohorju in na Boču. Tud na Lovrenških jezerij je. Vse zastonj. Bi rekel, da z malo lepšim razgledom kot tale;)
navigator007
# 30.09.2017 ob 22:14
Tako je, če je ta stolp, ki je lep in privablja tako domačine, kot turiste, edina atrakcija tam okrog, potem ni nobenega razloga za to, da bi bil vstop brezplačen. Ljudje morajo od nečesa živeti. Lahko greste kamorkoli v tujini in za zanimive objekte boste plačali tako ali višjo vstopnino.
oziris.va
# 01.10.2017 ob 22:43
zapravico
# 01.10.2017 ob 02:49

Dunaj je bližje Lendavi ;)
Sicer pa bi lahko dali tudi v Budimpešti ali Zagrebu :D
nWo
# 01.10.2017 ob 14:03
A je dobil 200.000 EUR?
presenečen
# 01.10.2017 ob 10:57
Slovenija je res lepa! Še lepša bo, ko bomo odprli svoja srca z večjim zaupanjem..
prim00z
# 02.10.2017 ob 06:35
V tujini se plača VSE, pri nas pa bi se o vsem le pogajali
valcek2010
# 02.10.2017 ob 08:38
ljubljančani vi serjete po glavah,ko boste živeli v teh krajih in delali pol boste vedeli zakaj je toliko podjetjih bogatunskih, delavci pa z minimalko.
Za tujce je malo, za nas pa veliko, tuje je že ta ki gre preko drave k morju, žal
tocco
# 30.09.2017 ob 22:44
Navigator kako to mislis da ljudje od tam nimajo za živeti?
mali_piscek
# 01.10.2017 ob 07:23
navigator007

Ni res, na Nizozemskem, kjer imajo ljudje precej večjo kupno moč, je bila vstopnina za povsem podobno atrakcijo 3 evre.
vonko
# 01.10.2017 ob 00:40
Cena za odrasle ni ravno nizka, za dijake, študente... pa je 5 EUR preveč. Mladi, ki potujejo po evropskih državah zaradi takšnih cen pač izpustijo obisk takšnih znamenitosti. Če pa se tudi na lendavskem koncu bojijo prevelikega navala turistov, tako kot se jih Bohinjci in Blejci, potem pa lahko ceno še krepko navijejo. Vedno se bo našlo nekaj takšnih, ki bodo pripravljeni plačati, pa še dela z obiskovalci bo manj - balkanski turizem.
sosman
# 01.10.2017 ob 08:09
1M€ je zaslužen, strošek stolpa pa je bil 30M€, do leta 2100 se bo pokril.
sik
# 30.09.2017 ob 20:39
Ne moreš verjet kako je cena zasoljena.
Otroci 5, odrasli 7.
Torej če gremo nas 5 ko so vsi šoloobvezni bi bilo 29 EUR...
Halo...
Za to, da greš gor, pogledaš in se vrneš dol.