Južna obvoznica naj bi prevzela večji del prometa regionalne ceste in mestnih ulic. Foto: BoBo
Južna obvoznica naj bi prevzela večji del prometa regionalne ceste in mestnih ulic. Foto: BoBo

Slovesnosti ob začetku del se je udeležil tudi minister za infrastrukturo Peter Gašperšič, ki je poudaril, da se zaustavlja negativno gibanje vlaganj v omrežje glavnih in regionalnih cest. V proračunu je tako načrtovana obnova, rekonstrukcija ali modernizacija skoraj 300 kilometrov državnih in regionalnih cest.

Župan mestne občine Murska Sobota Aleksander Jevšek pa je v nagovoru dejal, da mora tudi dobra regijska infrastruktura združevati ljudi, lokalne skupnosti in podjetja, z obvoznico bo mesto razbremenjeno prometa, kar pomeni več priložnosti za življenje na ulicah in trgih, za živo mesto z boljšim zrakom in boljšimi razmerami za kakovostno življenje. Obenem pa je Jevšek dejal, da bodo z obvoznico povezali industrijske cone iz Murske Sobote z avtocestnim omrežjem in vseevropskim koridorjem Lizbona-Kijev.

Gradnja prve etape južne obvoznice med drugim obsega traso, dolgo dobrih 2,7 kilometra, nadvoz nad železniško progo, dve krožišči in protihrupno zaščito, izvajalec je Pomgrad s partnerjem Asfalti Ptuj, s projektom pa kandidirajo za sredstva evropskega sklada za regionalni razvoj.

Murskosoboško obvoznico le začeli graditi
Murskosoboško obvoznico le začeli graditi