Slovesni dogodek so učenke in učenci OŠ dr. Mihajla Rostoharja skupaj z učitelji in varuhi popestrili z glasbo in pesmijo. Foto: Občina Krško
Slovesni dogodek so učenke in učenci OŠ dr. Mihajla Rostoharja skupaj z učitelji in varuhi popestrili z glasbo in pesmijo. Foto: Občina Krško

Občina in šola sta na krškem Vidmu za pet let oz. do izgradnje nove stavbe v krškem jedru najeli enostanovanjsko hišo in jo preuredili.

Mestna občina Krško je po besedah župana Mirana Stanka za naložbo namenila nekaj več kot 270.000 evrov lastnega proračunskega denarja, glede najemnine, ki mesečno nanese nekaj manj kot 300 evrov, pa sta se občina in najemodajalka dogovorili o pobotu z vlaganji v stavbo.

V omenjeni prenovljeni stavbi na Cesti 4. julija je dovolj prostora za šest oddelkov posebnega programa oz. za približno 35 učencev z učitelji in varuhi.

V teh sta občina in šola v zadnjih treh letih v treh etažah uredili učilnice in učno stanovanje s kuhinjo, dnevno sobo ter kopalnico. Naložba je obsegala še nakup opreme, prenovo električnih in strojnih napeljav, stavbnega pohištva in talnih oblog ter zunanjo ureditev z ureditvijo dostopne poti in parkirišča.

Krška občina nadaljuje prostorsko umeščanje nove stavbe za Osnovno šolo dr. Mihajla Rostoharja, ki jo zadnje šolsko leto obiskuje skoraj 110 učencev.

Foto: Občina Krško
Foto: Občina Krško

Dovolj prostora za vse

Tam bo dovolj prostora za vse. Po postopku umeščanja nove zgradbe bo še letos sledil arhitekturni natečaj, skladno z idejno zasnovo pa nameravajo zgraditi energetsko varčno stavbo in športno dvorano. Vsi prostori bodo prilagojeni gibalno oviranim učencem in učencem z drugimi razvojnimi posebnostmi, na primer slepim in slabovidnim ter učencem z avtizmom, je še napovedal Stanko.

Kot je ob današnjem odprtju dejala ravnateljica Barbara Smolej Fritz, so z novimi prostori pridobili širino, predvsem pa možnost za opolnomočenje starejših učencev, ki se spopadajo tudi z znižanimi prilagoditvenimi spretnostmi.

Z novimi prostori pa lahko pedagogi "poleg ohranjanja in poglabljanja že pridobljenega znanja pomembno vplivamo in razvijamo znanja, spretnosti in veščine, ki našim učencem tlakujejo pot v lažje in spretnejše vključevanje v vsakodnevno življenje. S tem povečujemo na eni strani sprejetost oseb s posebnimi potrebami ter na drugi samostojnejše, kakovostnejše in bogatejše življenje naših učencev," je še poudarila ravnateljica.