Foto:
Foto:

Skupina za pripravo podlag za ustanovitev skupnega redarstva treh obalnih občin je začela delovati že pred enim letom. Konec lanskega leta bi morali o njej odločati občinski sveti, a so na željo koprske občine to preložili na poznejši čas. Razlog je bila potreba po dodatnem usklajevanju. Letos jim je, kot kaže, to uspelo, saj je odlok pripravljen, prvi pa bodo o njem odločali izolski občinski svetniki.

Združitev treh obalnih redarstev za občane ne bo prinesla bistvenih sprememb, pravi sekretar v kabinetu izolskega župana Marko Unterlechner. Skupno redarstvo bo imelo novo ime in grb, glavni sedež bo v Kopru z izpostavama v Izoli in Piranu. Združitev redarskih služb pa prinaša veliko prednosti, je prepričan Unterlechner, saj država sofinancira delovanje službe v vrednosti do polovice stroškov prejšnjega leta. Hkrati bodo lahko enakomerneje pokrili vse tri obalne občine oziroma po potrebi povečali prisotnost redarjev in inšpektorjev v posamezni občini.

Skupno medobčinsko redarstvo bo imelo od 40 do 45 zaposlenih. Delovati bo lahko začelo, ko bodo odlok potrdili vsi trije občinski sveti, ko bodo sklenjene pogodbe in zagotovljena sredstva v proračunih. To naj bi se zgodilo na začetku prihodnjega leta.

Nuša Pevc, Radio Koper