Lokalne novice
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.3 od 6 glasov Ocenite to novico!
Zidani most, železnica, postaja
Med Zidanim Mostom in Hrastnikom je organiziran nadomestni prevoz. Foto: BoBo
VIDEO
Iztiril se je tovorni vlak

Dodaj v

Zaradi iztirjenega vlaka zaprta proga Hrastnik-Zidani Most

Organiziran je nadomestni prevoz
19. junij 2017 ob 22:06,
zadnji poseg: 19. junij 2017 ob 22:13
Hrastnik - MMC RTV SLO

Na železniški progi med Zidanim Mostom in Hrastnikom se je zvečer iztiril tovorni vlak. Posledice že odpravljajo, a bo proga zaprta najmanj do jutra, verjetno pa tudi ves jutrišnji dan.

Med Hrastnikom in Ljubljano bo potniški promet potekal po voznem redu, med Hrastnikom in Zidanim Mostom pa je organiziran nadomestni avtobusni prevoz.

Na spletni strani Slovenskih železnic so ob tem zapisali, da nadomestni prevozi za vlake v notranjem prometu potekajo prek Rimskih Toplic, za vlake v mednarodnem prometu pa prek Trebnjega. "V notranjem prometu so predvidene zamude okoli 30 minut, v mednarodnem prometu pa okoli ene ure," so še dodali.

"Sanacija dogodka bo trajala najmanj dva dni," je za TV Slovenija dejal Zvone Ribič, pomočnik direktorja Slovenskih železnic, in dodal, da bodo posledice iztirjenja lahko začeli odpravljati šele zjutraj.

T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
severnik
# 19.06.2017 ob 22:29
To je pa tako, če divjaš (+27km/h) po progi.
123457
# 19.06.2017 ob 22:25
Hahaha... Mi bi drugi tir a obstoječe omrežje, vozni park, točnost, čistost vlakov se ba bliža bangladešu!
Franc 1952
# 19.06.2017 ob 23:15
Nekoč, nekje, pred davnimi časi, okoli 1970, je bilo objavljeno, da so Švicarske železnice v enem letu skupaj zakasnile za za 280 minut, Jugoslovanske za 3,5 let, Japonske pa za 21 minut! Kje smo pa sedaj?:)
Foteljaš
# 19.06.2017 ob 22:36
Pol ure ja. Si lahko vsak pogleda na njihovi spletni strani. Vlaki zamujejo 90minut+.
StarajocaKost
# 19.06.2017 ob 22:39
@severnik: Odvisno, kako je speljan promet. Če mora ustavljati na veliko postajah, je to zelo težko doseči. Obstajajo pa relacije, kjer si z vlakom hitreje kot z avtom (npr. iz Zaloga v Center, kjer je hitrost v velikem delu proge omejena na 120 km/h in potem tudi depresivnih 40 km/h do perona ne pokvari celotnega vtisa - vmesna postaja na Lj-polje je dokaj nemoteča). Dejansko pa kljub 10 minutam več do službe grem raje z avtom do postaje in potem na vlak, ker je vse skupaj bistveno manj stresno - na vlaku počivaš, vožnja do postaje pa poteka v nasprotni smeri glavnega prometnega toka (dopoldan ven iz mesta, popoldan nazaj v mesto). Edina resna alternativa je kolo (super, samo ne za vročinski val, glede na to, da nisem več 100%), kjer sem celo malo hitrejši in imam vso svobodo. Avto, pa, čeprav je v dobrih razmerah najhitrejše prevozno sredstvo, se mi enostavno gabi voziti prometnih konicah. Stresno, naporno, nepredvidljivo, vse živčno, koncentracija ves čas. V primerjavi z mirom na vlaku je zame vožnja z avtomobilom izgubljen čas, čas preživet na vlaku pa počitek.
frozen pingvin 2
# 20.06.2017 ob 00:06
Franc 1952

- japonski vlak Tokaido Šinkansen ima na 515km progi v povprečju 36 sekund zamude.
- če vlak na japonskem zamuja 5 minut ali več se sprevodnik javno opraviči vsem potnikom
- če vlak zamuja eno uro je to novica v vseh časopisih in medijih
-
Pjanc
# 19.06.2017 ob 22:11
"V notranjem prometu so predvidene zamude okoli 30 minut, v mednarodnem prometu pa okoli ene ure," so še dodali.

Temu je treba dodati še pol ure (vsaj) - tiste stalne zamude vseh vlakov v Sloveniji.
severnik
# 19.06.2017 ob 22:30
Res bi drugače rad dočakal čas, ko boš z vlakom iz Lj npr hitreje v Kopru ali Mariboru kot pa z avtom. Pa da bi vlaki vozili na 15 min.
ps11
# 19.06.2017 ob 22:55
Vlaki pri nas ne morejo biti hitri, ker smo premajhni: postaja je za vsako kapelco, vlak se samo ustavlja.
MAN0
# 19.06.2017 ob 22:37
Kaj ti bo 27km 2.tira na nekaj sto km Francjoževske podlage.
sistemc.
# 20.06.2017 ob 06:21
Eh ta Franc Jožef, kako je le železnice gradil, da niti 150 let ne zdržijo.
mbvana
# 20.06.2017 ob 09:50
"Sanacija dogodka bo trajala najmanj dva dni," je za TV Slovenija dejal...

Ne podcenjujem dogodka, saj je iztirjenje že samo po sebi problematično, tu pa gre za poln tovorni vlak in res obsežno iztirjenje, vendar da se k odpravi posledic tako pozno pristopi (zjutraj, nesreča pa večerna) in se progo kar počez zapre za najmanj dva dneva, je pa malo preveč.

Celo to srečo imajo, da je nesreča na delu, kjer cesta poteka ob progi, kar pomeni lažjo dostopnost. Še to manjka, da sindikat omeji delo na 6-14.
ajvard
# 20.06.2017 ob 00:53
za drugi pir!
nikhrast
# 20.06.2017 ob 08:57
Cesta Zidani most-Hrastnik pa zaprta, pa po renovaciji ne bi nič boljša, folk se pa zdaj vozi preko Rimskih toplic, precej daljša pot.
Sramota za Zasavje.
shark77
# 20.06.2017 ob 09:32
Razlog verjetno neprilagojena hitrost... Ob uničenih cestah z luknjami je tudi lažje postaviti znak uničeno cestišče in omejitev hitrosti kot pa cesto popraviti, ko pa pride do nesreče se pa pove da je kriva neprilagojena hitrost.
despi
# 20.06.2017 ob 08:07
, a mud sploh nebi smelo biti. Ni opravičila. Sicer pa ta železniški makedam že od nekdaj kriči po obnovi.
hizli tren
# 20.06.2017 ob 08:06
In mi bi se šli drugi tir :)
komunjara
# 20.06.2017 ob 07:09
Slovenske Železnice so paradni konj SDS-a....
ForwardThinking
# 20.06.2017 ob 01:57
Zamuda 70min!

Poglejte kakšno infrastrukturo imamo!
Sem reden potnik Slovenskih železnic. Vlak že tako ali tako premetava po tirih, ko vozi samo 60 km/h. Tako je, ko državo ugrabi socialistična mafija, ki bi še danes živela od privilegijev in na plečih ljudi! Zato, da se vzdržuje njihovo omrežje, da lahko oni živijo kot cesarji, nimamo denarja za obnovo cest (mostove zapiramo in se nam rušijo, železnic se ne obnavlja...), denar se krade preko medicinske opreme,... Slovenija bi lahko imela vrhunsko infrastrukturo, če bi se že enkrat odpovedala junakom iz prejšnjega režima! Ampak, pač tako hočete imeti, zato si jih pa vlečete (volite) na oblast že 21 let od 25ih (na 45let podlage).

Da bi vsaj prodali takrat Slo-železnice Deutsche Bahn-u, pa bi danes imeli zgledno infrastrukturo. Amapk tega pač niso storili, ker se bojijo reda in potem ne bi mogli preko železnic prati denarja. Pač državno podjetje!
seba goričan
# 20.06.2017 ob 00:11
Spet mešate jabke in hruške
Kazalo