Podobno kot teden prej so v agenciji Kliping od 30. 6. do 6. 7. 2014 analizirali pojavnost političnih strank v štirih glavnih informativnih TV-oddajah, ki so na sporedu med 18. in 20. uro. Namen analize je prikazati, kolikšno minutažo pojavljanja je imela vsaka stranka v oddajah Dnevnik (TV Slovenija 1), 24 ur (POP TV), Danes (Planet TV) in Svet (Kanal A). Foto:
Podobno kot teden prej so v agenciji Kliping od 30. 6. do 6. 7. 2014 analizirali pojavnost političnih strank v štirih glavnih informativnih TV-oddajah, ki so na sporedu med 18. in 20. uro. Namen analize je prikazati, kolikšno minutažo pojavljanja je imela vsaka stranka v oddajah Dnevnik (TV Slovenija 1), 24 ur (POP TV), Danes (Planet TV) in Svet (Kanal A). Foto:

Podobno kot teden prej so najbolj enakomerno porazdelitev minutaže političnih strank izmerili v oddaji Dnevnik (TV Slovenija 1). Svojo prisotnost v analiziranih informativnih oddajah je po podatkih Klipinga močno okrepila stranka ZaAB, predvsem na račun napovedi Alenke Bratušek, da se privatizacija "zamrzne" do oblikovanja nove vlade. Poleg tega je v medijih odmevala še izjava Alenke Bratušek, da bo Vatikan obvestila o domnevnem vmešavanju Slovenske cerkve v pravosodno vejo oblasti.

Močno povečanje medijske pozornosti je doživela tudi stranka PS, kar je predvsem posledica pojavnosti Zorana Jankovića v oddajah 24ur (POP TV) in Svet (Kanal A) v povezavi s preiskavo primera prodaje zemljišča na Vojkovi cesti v Ljubljani, ki ga je od Mestne občine Ljubljana kupilo podjetje Tritonis.

Stranka SDS je podobno kot teden prej največjo pojavnost doživela v informativni oddaji Danes (Planet TV). Največji delež pojavnosti stranke se je nanašal na sodbo v zadevi Patria, pri tem velja omeniti, da se je poročanje o tej temi, glede na minutažo izpred tedna dni, skoraj prepolovilo.

Omeniti velja še padec pojavnosti stranke Desus, ki je v tednu od 23. 6. do 29. 6. po minutaži zasedla drugo mesto, medtem ko je imela v tednu od 30. 6. do 6. 7. osmo največjo minutažo med strankami.

J. B.