Obiskovalci, ki na spletne strani pridejo s pomočjo spletnih iskalnikov, kot je na primer Google, v povprečju ustvarijo daleč največ konverzij v primerjavi z ostalimi kanali, katerih se spletni oglaševalci danes poslužujejo. Organski promet je tisti, ki lahko podjetjem dvigne prodajo na bistveno višji njivo, zato je optimizacija spletnih strani skoraj da obvezen korak vsakega podjetja, ki želi svoje produkte ponujati tudi na svetovnem spletu.

Pa je spletno stran enostavno spraviti med vodilne zadetke v iskalniku Google? Optimizacija spletnih strani je v osnovi precej zapleten postopek, ki mora biti pravilno izpeljan, saj v nasprotnem primeru lahko z izvajanjem optimizacije povzročite več škode kot koristi. Optimizacija velja za dolgotrajen postopek, zato rezultatov čez noč vsekakor ne gre pričakovati.

Komu zaupati optimizacijo spletne strani?

V podjetju Gorec d.o.o. se že več kot 13 let profesionalno ukvarjajo s to dejavnostjo in v Sloveniji veljajo za ene vodilnih strokovnjakov na tem področju. Poleg optimizacije pa je izdelava spletnih strani njihova strast že vrsto let. Po njihovih besedah se je optimizacija spletnih strani v zadnjih nekaj letih močno spremenila in vsi, ki se niso prilagodili spremembam se danes nahajajo zelo nizko v iskalniku Google. Bodite torej pozorni na to, komu zaupate optimizacijo vaše spletne strani, ki je seveda osnova za dober in profesionalen nastop na spletu.

Glavni namen optimizacije spletnih strani je, da se spletna stran pod ključnimi besedami, ki so pomembne za poslovanje določenega podjetja pojavlja vsaj na prvi strani iskalnika Google, idealno pa je, da se spletna stran pojavlja med prvimi tremi zadetki, ki po statistikah poberejo kar 67% vseh obiskov.

Kako poteka sama optimizacija spletnih strani?

Prvi in gotovo tudi eden najpomembnejših korakov je dobra in premišljeno opravljena analiza ključnih besed. Optimizacija spletnih strani, ki ne temelji na dobri analizi ključnih besed je recept za katastrofo. Podjetja morajo izbrati ključne besede, ki bodo na njihovo spletno stran pripeljale kupce njihovih produktov. Sliši se enostavno, toda v praksi je veliko težje najti dobre ključne besede, ki so vsebinsko dovolj povezane z dejavnostjo vašega podjetja in ki imajo zadostno število mesečnih iskanj.

Od izbire ključnih besed je tudi odvisno, kako hitro se bo vaša spletna stran v iskalniku Google uvrstila na dobre pozicije. Kot na vseh ostalih področjih, je tudi na spletu konkurenca čedalje večja, na prvi strani iskalnika Google pa je prostora le za 10 najboljših. Poskrbite, da bo vsaj enega izmed teh zadetkov zasedala vaša spletna stran, saj bo to bistveno izboljšalo obisk vaše spletne strani in posledično tudi prodajo.

Pri izbiri ključnih besed se postavite v kožo svojih potencialnih obiskovalcev, uporabite domišljijo in premislite, katere ključne besede vpisujejo, ko iščejo produkte, ki jih ponuja vaše podjetje. Seveda na koncu vedno preverite z naprednimi orodji, koliko iskanj ima posamezna ključna beseda na mesečni ravni, kajti optimizacija spletnih strani za besede brez zadostnega števila iskanj ni smiselna.

Naslednji korak pa je… Ureditev same spletne strani, da jo bo iskalnik Google pravilno indeksiral. Spletne strani, ki niso urejene po vseh zakonitostih optimizacije, nimajo prav nobenih možnosti, da se na tako konkurenčnem področju uvrstijo visoko v daleč najbolj priljubljenem spletnem iskalniku pri nas. V kolikor sami niste vešči urejanja spletnih strani, vam svetujemo, da najamete podjetje, ki ima s tem področjem dolgoletne izkušnje, saj se lahko le tako nadejate dobrih rezultatov.

Nato sledi pridobivanje povezav z drugih spletnih mest, kar je vsekakor eden najbolj zahtevnih in pa tudi najbolj dolgotrajnih postopkov, še posebej, če se s tem področjem prej niste nikoli ukvarjali. Ponovno vam svetujemo, da se za pridobivanje povezav obrnete na podjetje, ki ima na voljo velike količine spletnih strani s katerih vam lahko ustvarijo povezavo na vašo spletno stran.

Komu vse je optimizacija spletne strani namenjena?

V podjetju Gorec d.o.o. so nam zatrdili, da je optimizacija spletnih strani lahko primerna tako za manjša podjetja, lahko tudi za posameznike, ki imajo svoje spletne strani, prav tako pa se za optimizacijo spletnih strani odločajo podjetja, ki spadajo v skupino srednje velikih ali celo velikih podjetij. O uspešnosti podjetja pričajo tudi številne reference in ena izmed njih je tudi Lepote Slovenije, ki ima na prvi strani Googla preko 120 ključnih besed.

Iz tega podatka lahko sklepamo, da je optimizacija spletnih strani namenjena vsem, ki bi se radi predstavili na spletu, zato vas v primeru, da imate svojo spletno stran vzpodbujamo, da tudi sami naredite nekaj za boljšo optimizacijo vaše spletne strani, saj vam le ta lahko prinese ogromno pozitivnega.