3 pristopi, ki lahko podjetjem pomagajo rasti in krepiti poslovanje:

  1. Izkažite dobro poslovanje svojega podjetja z mednarodnim certifikatom odličnosti
  2. Ozrite se na tuje, tam lahko rastete
  3. Temeljito preverite vaše poslovne partnerje in ocenite tveganja v dobavi in prodaji
Foto: Dun & Bradstreet
Foto: Dun & Bradstreet

Izzivi in priložnosti, ki vas čakajo na mednarodnih trgih

Ob vstopu na nove trge se vselej pojavijo novi izzivi, saj je vsak trg nekoliko specifičen. Podjetja se poleg izzivov z upadom povpraševanja in težavami pri dobavi soočajo še z množico konkurentov, ki prav tako ciljajo na enake trge in kupce. Kako potencialnim partnerjem sporočiti, da ste prav vi podjetje, s katerim želijo poslovati? Pri sklepanju novih poslov ni pomembno le, da dobro (s)poznate svoje poslovne partnerje, pač pa tudi, da se sami predstavite kot zaupanja vredno in verodostojno podjetje. To je še posebej ključno v negotovih razmerah, kjer podjetja postanejo še bolj previdna pri izbiri poslovnih partnerjev in načinu sodelovanja z njimi.

»Z zgledom drugih smo tudi mi prišli do uspeha bonitetne odličnosti in pomoč, ki smo jo dobili od bonitetne hiše, je izjemna! Lažje spimo, saj vemo, s kom delamo – predvsem v tujini, ko ne moreš za vsako podjetje vsega vedeti. Podatki nam tako dajo širšo sliko o tem, ali ima podjetje dovolj obratnega kapitala, da mu lahko zaupaš, da je likvidno in da je dober temelj za tvoj posel,« je povedala Karmen Kompara iz podjetja Vitanest d.o.o., prejemnik Platinaste bonitetne odličnosti.

Odprite si vrata na tuje trge z mednarodnim certifikatom bonitetne odličnosti

Po Dun & Bradstreet analizi (junij 2021) le 13,9 odstotka slovenskih podjetij dosega nadpovprečno kakovost poslovanja. Ta podjetja so zgled slovenskemu gospodarstvu ne le s svojim dobičkonosnim poslovanjem, pač pa tudi s stabilnostjo poslovanja in vlaganjem v inovacije ter zaposlene. Visoka bonitetna ocena vsakemu podjetju olajša prodor na globalne trge, saj poslovnim partnerjem in kupcem vpliva zaupanje, da gre za zanesljivo podjetja, ki ne bo prenehalo poslovati kar čez noč.

Foto: Dun & Bradstreet
Foto: Dun & Bradstreet

Svojo kredibilnost in ugled izkažite z mednarodno priznanim certifikatom bonitetne odličnosti, ki ga podeljuje družba Dun & Bradstreet. Nosijo ga le najboljša podjetja, ki dosegajo najvišje standarde poslovne etike, zanesljivost glede plačilne sposobnosti in dobave ter kakovosti izdelkov in storitev, kar je ključnega pomena v negotovih časih. Certifikat je zrcalo podjetja – odseva vse vaše uspehe, in prav je, da jih vidijo tudi drugi, ne samo vi.

»Ko smo dobili platinasto bonitetno odličnost, nam je to izjemno pomagalo, predvsem pri pridobivanju poslov v tujini. Namreč usmerili smo se v Avstrijo, na večje posle, in tisti pravi kupci vedo, da ni pomembna samo cena, ampak je zelo pomembna tudi garancija, da bo tisto, kar narediš, tudi delovalo in da bo podjetje, ki je to naredilo, tudi še obstajalo, da bodo ob morebitnih napakah lahko unovčili garancijo. In v vseh teh pogovorih naši prodajalci in vodje uporabljajo to platinasto priznanje, ki nam pride torej zelo prav,« je povedal Miran Senčar iz podjetja Tenzor d.o.o., prejemnik Platinaste bonitetne odličnosti.