Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.2 od 62 glasov Ocenite to novico!

Poudarki

  • Cerar bo po odgovorih na poslanska vprašanja državni zbor seznanil s svojim odstopom.
Cerar je še zadnjič v tem mandatu odgovarjal na poslanska vprašanja. Foto: DZ/Borut Peršolja
Slovenska vojska
Cerar ne podpira referenduma o izdatkih za vojsko, kot ga predlaga Levica. Foto: BoBo
Zdravstvo
Poslanec NSi-ja Jernej Vrtovec meni, da vlada na izzive v zdravstvu ni znala ustrezno odgovoriti in ni ustrezno ukrepala. Foto: BoBo
       Trditev dr. Mira Cerarja, da naj bi dogovorjena zvišanja, ki jih je tudi sam potrdil na koalicijskem vrhu, presegla plače zdravnikov in visokošolskih učiteljev, pa je povsem neresnična in govori o tem, kako slabo predsednik vlade v odstopu pozna plačna razmerja v javnem sektorju. Z dogovorjenimi in usklajenimi zvišanji plač učiteljev in drugih strokovnih delavcev z univerzitetno izobrazbo namreč ne bi nadoknadili niti polovice zaostanka za povprečno plačo uradnikov z enako izobrazbo – plača le-teh v primerjavi z omenjenimi zaposlenimi trenutno znaša v povprečju 500 evrov bruto več, da o zaostankih, ki jih imajo zaposleni strokovni delavci v vrtcih, osnovnih in srednjih šolah in prav tako na univerzah, za plačami zdravnikov niti ne govorimo.       
 Sindikat vzgoje, izobraževanja, znanosti in kulture Slovenije
Stavka
Cerar je dejal, da obžaluje odločitev sindikata Sviz, da ni sprejel predlaganega sporazuma, temveč so, tako Cerar, zahtevali preveč. Foto: BoBo

Cerar: V Svizu so zahtevali višje plače od zdravnikov in univerzitetnih profesorjev

Redna marčevska seja DZ-ja
19. marec 2018 ob 09:49,
zadnji poseg: 19. marec 2018 ob 18:58
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

V DZ-ju se je začela redna marčevska seja, ki bo najverjetneje zadnja redna seja v tem mandatu po odstopu premierja Mira Cerarja, ki je še zadnjič odgovarjal na poslanska vprašanja.

Poslanci so v okviru glasovanja o dnevnem redu obravnavali tudi predlog razširitve dnevnega reda z obvestilom o Cerarjevem odstopu z mesta predsednika vlade. Razširitev so potrdili skoraj vsi prisotni poslanci, tako da je seznanitev z odstopom uvrščena takoj za poslanska vprašanja in bo na vrsti v torek zjutraj. Cerar bo svoj odstop pred poslanci tudi ustno obrazložil. Z odstopom predsednika vlade se DZ zgolj seznani in o njem ne glasuje. S tem pa bo Cerarjevi vladi predčasno prenehal mandat in bo opravljala le še tekoče posle.

Med poslanskimi vprašanji je Luka Mesec (Levica) vprašal, zakaj je vlada nekritično privolila v zahteve Nata in bo za oblikovanje dveh srednjih bataljonskih bojnih skupin, ki sta prioritetna cilja Nata za Slovenijo, porabila 1,2 milijarde evrov. Cerar je odgovoril, da je Slovenija zavezana zavezam zvezi Nato, katere članstvo je bilo potrjeno tudi na referendumu. Poudaril je, da je tovrstni način skrbi za obrambo cenejši, kot če bi za obrambo morali skrbeti sami.

"Vse odločitve, ki temeljijo na tem, da krepimo našo vojsko v okviru zavez zvezi Nato, imajo legitimnost," je dejal Cerar in dodal, da se z Mescem ne strinja, da Slovenija ni varnostno neogrožena, zato je skrb za varnost odgovornost vlade, ki, tako Cerar, pri tem ni zanemarila preostalih področij delovanja države. Strategija srednjeročnega razvoja vojske je v medresorski obravnavi, je dejal Cerar in poudaril, da še ni nič odločeno z vidika finančnega vložka, ki mora biti, tako Cerar, javnofinančno vzdržen.

Cerar: Referendumsko vprašanje je nejasno
Glede tega, da bi moral za tovrstne izdatke po soglasje ljudi na referendum, je Cerar dejal, da referenduma, kot ga predlaga Levica, ne podpira, saj je nejasno formulirano, če pa bo potreba po referendumu, bo Cerar to podprl, a upa, da bo državni zbor zmogel sam opraviti to presojo. Mesec z odgovorom ni bil zadovoljen in je Cerarju očital, da v predvolilni obljubi ni nič govoril o višanju obrambnih izdatkov, prav tako pa je poudaril, da določene države višegrajske skupine, ki so članice zveze Nato, plačujejo manj za vojsko kot Slovenija.

Cerar je to zavrnil in dejal, da Slovenija prispeva zelo malo za obrambne izdatke. "Ko smo oblikovali to vlado, nismo mogli predvideti begunskega vala, jedrskih groženj in terorističnih napadov v neposredni soseščini, zato je pomembno, da je vlada odgovorna in skrbi za obrambno sposobnost državljanov," je še dejal Cerar. Obenem je dodal, da nima namena zanemarjati vojske, a hkrati tudi nima namena slabiti drugih sfer države. Mesec je poudaril, da Cerar ni odgovoril na vprašanje, ali so v zvezi Nato Sloveniji grozili z izključitvijo, če v vojsko ne investira, prav tako pa ni dobil konkretnega odgovora na vprašanje, od kod konkretno prihajajo varnostne grožnje in kako bo proti njim ukrepala bataljonska skupina, zato je predlagal razpravo o Cerarjevem odgovoru.

"Državo smo postavili na zdrave temelje"
Jernej Vrtovec
(NSi) je vprašal, kateri so po Cerarjevem mnenju ključni izzivi, ki čakajo Slovenijo, in zakaj jih njegovi vladi ni uspelo rešiti. Poudaril je, da se letno osem tisoč mladih izseli, da je gospodarsko okolje togo in da je zdravstvo v katastrofalnem stanju, medtem ko v NSi-ju ugotavljajo, da vlada ni odgovorila na ključne izzive. Cerar je ob tem poudaril, da je vlada prejela slab proračun, naraščajoči javni dolg in slabo upravljanje države. "To ne pomeni, da prejšnje vlade niso sprejele nekaterih pozitivnih ukrepov," a treba je bilo prestrukturirati javni dolg in "državo postaviti na zdrave temelje".

Ob tem je Cerar poudaril, da so pripravili veliko ukrepov na področju demografske slike staranja prebivalstva. Na področju zdravstva pa so sprejeli štiri od petih reformnih zakonov. "S temi zakoni smo okrepili možnosti za uspešno vodenje in delo javnega zdravstva," je še dejal Cerar in poudaril, da so tudi na področju zdravstva morali odplačevati dolgove, ki so nastali v preteklem obdobju. Vrtovec je poudaril, da je vlada prevzela državo v času gospodarske rasti, vprašanje pa je dopolnil še s podvprašanjem glede problematike NLB-ja.

"Vlada je že ob prvem rubežu sprejela stališče, naj se ne plača nič, ker za to ni pravne podlage," je o problematiki NLB-ja dejal Cerar in dodal, da so izzivi prihodnosti nekaj, kar čaka vse prihodnje vlade, tako je njegova vlada vlagala v infrastrukturo in znanost. "Privabljamo tudi kakovostne investitorje v Sloveniji," je dejal Cerar in poudaril, da nadaljujejo tudi modernizacijo in digitalizacijo družbe. "Z mrtve točke pa smo premaknili tretjo razvojno os in drugi tir." Vrtovec je prepričan, da je stanje v zdravstvu in na drugih področjih tako alarmantno in zahteva razpravo o odgovoru.

Cerar pričakuje ostre ukrepe zaradi makete
Bojan Dobovšek
(NP) je želel pojasnilo, kaj je v tem mandatu naredil za odpravljanje korupcije na različnih področjih, med drugim na področju zdravstva in javnih naročil ter pri upravljanju državnih podjetij in dodal, da najbolj plastično učinkovitost vlade pokaže maketa drugega tira. Cerar je dejal, da ima njegova vlada ničelno toleranco do korupcije in zato tudi obžaluje dogodke z maketo. "Žal je tu prišlo do napake ali pa, upam sicer da ne, še česa hujšega." Cerar je ob tem dejal, da so tudi v zvezi s tem stekli vsi postopki in da je izplačilo za maketo zadržano, saj je pod vprašanjem tudi korektnost in zakonitost ponudnikov. "Pričakujem ostro ukrepanje."

Cerar je v nadaljevanju našteval ukrepe v okviru boja proti korupciji. Pri čemer je izpostavil kazenski zakonik, zakon o izvrševanju kazenskih sankcij, s katerimi so omejili zlorabo zdravniških opravičil. "Omejili smo možnosti skrivanja premoženja v stečaju," je poudaril Cerar in dodal, da je bilo že v letu 2017 manj zlorab osebnih stečajev. "Vlada je tudi KPK-ju povečala proračun, ki bo omogočil nove zaposlitve in vzpostavitev informacijskega sistema." Cerar je nato poudaril, da so urejen dostop do varovanja tajnih podatkov in podaljšani zastaralni roki za kazniva dejanja s področja korupcije.

Dobovšek je vprašanje dopolnil s kadrovskimi vprašanji glede menjav na vodstvu bolnišnic, Luke Koper in Hita. Zanimalo ga je tudi, kaj se dogaja z nadzorom finančnih tokov in upravljanja bank. Cerar je na to odgovoril, da na teh področjih ukrepajo s sistemi skupnih javnih naročanj in "zadeve so čedalje bolj transparentne". Zavrnil je očitke o spornih kadrovanjih. "Kadar smo zaznali, da je kaj spornega, smo zadeve reševali v najkrajšem možnem roku." Obenem je dodal tudi, da vlada ne kadruje neposredno v podjetjih in zavodih. "Ponekod sicer ima na to vpliv, ponekod pa ga tudi nima." Dobovšek je poudaril, da je vlada kljub temu kadrovala neustrezne ljudi na neustrezna mesta in da določenih ljudi ni razreševala zaradi odgovornosti, zato je tudi on predlagal razpravo.

Cerar: Sviz je zahteval preveč
Franc Jurša
(DeSUS) pa je Cerarja vprašal, kako bo v času opravljanja tekočih poslov zagotovil socialni mir v državi, in sicer v razmerah, ko Slovenija dosega rekordno gospodarsko rast, njeni prebivalci pa tega še vedno ne občutijo. Cerar je poudaril, da so pri odpravi anomalij upoštevali najslabše plačane poklice v javnem sektorju in da je vlada skrbela za vse poklice, ne le za določene skupine. Jurši pa je med drugim dejal, da ga veseli, da se v DeSUS-u zanimajo tudi za druge ljudi in ne le za upokojence kot, tako Cerar, trdijo, ko ni nastopov v javnosti.

"Trditev, da javni uslužbenci ne občutijo konjunkture, ne drži, si pa sam seveda želim, da bi dobili še več, in žal mi je, da sindikati niso sprejeli široko ponujene roke." Cerar je ob tem dejal, da naslednje leto prenehata veljati zadnja ukrepa ZUJF-a in zato niso mogli ugoditi vsem zahtevam. Sviz pa je, tako Cerar, na zadnji dan pogajanj prihajal z novimi zahtevami. "Vlada je bila pripravljena odpraviti razlike zdravnikom, za osnovnošolske in srednješolske učitelje pa so zahtevali tako zvišanje, da bi bili plačani bolje od zdravnikov in univerzitetnih profesorjev, v kar nismo mogli privoliti."

Jurša je v odgovoru poudaril, da si upokojenci zaslužijo odpravo krivic, in dodal, da je premier prevzel odgovornost za svoje ministre in njihovo delo. Cerar je dejal, da se v razpravo o posameznih ministrih ne bo spuščal, ampak je kljub temu vlada delala dobro. "Moram pa reči, da ste vi tisti, ki goreče zagovarjate upokojence, ampak smo jih tudi SMC in SD zagovarjali." Cerar je ob tem dejal, da nobena odločitev v korist upokojencev ni mogla biti sprejeta brez SMC-ja, in opozoril na izredno uskladitev pokojnin letos aprila. Jurša ni predlagal razprave o odgovoru, saj je dnevni red državnega zbora napolnjen s predlogi zakonov.

VIDEO
Cerar še zadnjič odgovarjal poslancem
G. C., L. L.
Prijavi napako
Komentarji
Churchill W.
# 19.03.2018 ob 11:40
kako bo v času opravljanja tekočih poslov zagotovil socialni mir v državi, in sicer v razmerah, ko Slovenija dosega rekordno gospodarsko rast, njeni prebivalci pa tega še vedno ne občutijo.

Kje pa je sedel DeSUS zadnjih 3.5 let? V opoziciji?
3 mesece bomo pa tudi državljani zdržali brez da pride do kmečkega upora. Razen če ga nebi DeSUS rad razpihnil v tem času in si nabiral politične točke.
Churchill W.
# 19.03.2018 ob 11:31
za odpravljanje korupcije na različnih področjih, med drugim na področju zdravstva in javnih naročil

Če bi bilo vsem v interesu se to korupcijo lahko hitro zminimalizira na precej preprost način.
Glede na velikost Slovenije, res ne vem zakaj mora vsaka bolnica izvajati naročila sama. Dajmo na stran WC papir in ostale malenkosti ampak kar se tiče zdravstvenih pripomočkov pa bi z lahkoto na ministrstvu to urejali za celotno Slovenijo.

Na primer: Če je v Sloveniji na letni ravni potrebno 100 žilnih opornic, ne vem zakaj nebi naročila izvedlo ministrstvo namesto da bolnica Jesenice naroča sama 15 opornic, Klinični center 55, Slovenj Gradec, 7 ....
Manj naročiš, višja je cena. Več naročiš, nižja je cena.
Je to res tako težka tržna logika??? Pa še veze in poznanstva na nek način "omejiš", ker direktor XY bolnice ne bo več naročal pri "kolegu" ki je dražji ampak mu da zastonj 14 dni počitnic na Havajih pod pretvezo izobraževanja.
Churchill W.
# 19.03.2018 ob 11:37
zakaj je vlada nekritično privolila v zahteve Nata in bo za oblikovanje dveh srednjih bataljonskih bojnih skupin, ki sta prioritetna cilja Nata za Slovenijo, porabila 1,2 milijarde evrov

A če bi pa rekli, da sta dve srednji bataljonski bojni skupini zahtevani s strani vlade za obrambo RS, pa nebi bilo tega vprašanja?
Brez članstva v NATO, bi bila naša vojska na ravni vojska pred WW1 - po opremi in po usposeobljenosti. Dejansko bi bila nepotreben strošek, ki pa ga ni junaka (ne danes ne jutri) ki bi si ga upal ukiniti.
nonparel
# 19.03.2018 ob 13:31
Kar se krivic do upokojencev tiče, pa naj bo Janša raje kar lepo tiho. Janševa vlada je leta 2012 sprejela diskriminatorno pokojninsko reformo, po kateri je vsem tistim s polno delovno dobo (40 let), ki se upokojujejo od 1.1.2013 dalje odvzeto vsak mesec 20% njihove težko prigarane pokojnine glede na tiste, ki so se upokojevali pred letom 2013. Pokojninsko osno o so znižali na bornih 57%!!! Ta reforma je zato protiustavna, ker postavlja nove upokojence v neenak položaj (gmotni) proti starim upokojencem.
No Janša, daj bodi pošten do novih upokojencev in daj to pokojninsko reformo v presojo Ustavnemu sodišču, saj je ta protiustavna!!!
Ko že tako radi v SDS-u vsako stvar dajate na US, potem vam tudi to ne bo problem.
Binder Dandet
# 19.03.2018 ob 13:24
""Vlada je bila pripravljena odpraviti razlike do zdravnikom, za osnovnošolske in srednješolske učitlelje pa so zahtevali tako zvišanje, da bi bili plačani bolje od zdravnikov in univerzitetnih profesorjev, na kar nismo mogli pristati." "

Če je to res, je znak, da nekateri živijo v oblakih.
forhand
# 19.03.2018 ob 13:55
Če je to res, kar je rekel predsednik Cerar glede zahtev SVIZA , je to še en dokaz, da Štrukelj vse to dela le zaradi lastnih interesov. Res prava sramota.
Churchill W.
# 19.03.2018 ob 12:51
@Virunum
Da takoj razčistiva - nisem Mirotov fan.

Praviš: "Za te spremembe rabiš spremembo miselnosti, rabiš vlado, ki je tržno usmerjena, ki ne ohranja plansko gospodarstvo, vlado, ki ve kaj je strateško in dolgoročno razmišljanje za dobrobit države... Če ti Mirko zgleda takšen, potem si ti CAR..."

Se strinjam, rabiš tako vlado! Ampak v tem primeru so bili vlada SMC, DeSUS in SD. Od treh naštetih, res vidiš možnost da bosta dva razumela tržno usmerjenost in se ne vračala v plansko gospodarstvo? Dva ki sta rastla in se redila v planskem gospodarstvu?

Kot drugo pa, ta država je v 25 letih padla v en čuden cikel v katerem nihče ne sprejema odgovornosti za pretekle napake, za nesprejemanje odgovornosti pa so povečini nagrajeni z novimi % v parlamentu in še vedno delajo napake iz katerih se v preteklosti niso ničesar naučili.
Ves čas se s prstom kaže na druge, tiste od prej in se trka po prsih zase, sedaj.

Da pa bi tem 90 posrancem, 15 strankam in 367 društvom padlo na pamet, da bi vsi skupaj sedli in pogledali kaj je najbolje za državo, za državljane, za gospodarstvo, za zdravstvo, za policijo, za vojsko, za medicinske sestre, za vzgojiteljice, za gasilce, .....za mlade, za stare, za socialno ogrožene, ..... za nas VSE, pa še dolgo ne bomo videli.

Ta država potrebuje:
1. ali vodstvo ki bo lahko delala več kot 4 leta, ker države (strukturo, delovanja,...) kar tako ne moreš spremeniti čez noč
2. drugačen volilni sistem, kjer:
a)volilci in posledično poslanci ne bodo ujetniki stranke
b)kjer vlada ne bo ujetnik majhne stranke, ki je jeziček na tehtnici in s tem posledično za v zameno za glasove lahko izsiljuje
3. stečaj in začeti iz nič - obdržiš kar je dobro in z raketo pošlješ v vesolje (pa še to bi bilo preblizu) vse slabo - na žalost najboljša opcija, ki pa nikakor ni izvedljiva!

Menim, da delo vlade ni bilo optimalno a ni popolna katastrofa.
Izbira najbližjih sodelavcev - ja, tu pa smo blizu katastrofe, a spet delno jaz pripisujem krivdo koalicijskim partnerjem ki morajo dobiti svoje sedeže na ministrstvih, je pa tudi SMC imel več kiksov kot bi se zaradi etičnega pristopa ki so ga povdarjali 4 leta nazaj pred volitvami, nebi smeli zgoditi. Malce pa gre ta izbira tudi na račun politične neizkušenosti.
Če dobi Miro nov mandat bo izbral boljše? Verjamem da. Prvič zato ker se je nekaj naučil, in to na lastni koži, kot drugo pa marsikateri minister ki je sedel na stolčku v tem mandatu slabši od sedanjega sploh ne more biti. Recimo, je lahko kdo v tej mali državi sploh lahko slabši od Milojke Milojke (SMC kvota), od Katičeve (SD kvota) in "super" ministra Erjavca??
Dvomim!
kreden2
# 19.03.2018 ob 13:19
HAHAHA, glede na ponujene alternative, je velika verjetnost, da Miro spet zmaga.

Ljudje se kot hudič križa bojijo SDS in SD ... kar upravičeno, vendar imajo oboji ortodoksno volilno jedro, ki je popolnoma nekritično, ampak šteje tam do 30% volilnega telesa. Preveč dobro nam kaže, da bi ljudje volili Serpentinška, če pa že, Miro vzemi ga. NSi je opcija, če se uspe odtrgat od SDS. DESUS mora pasti. Tako destruktivnega koalicijskega partnerja je nemogoče imeti. Pa še Karlova samovšečna glava zadnje čase pluje v oblakih. Padec na realna tla je nujen. Karel nam je s jezikom hitrejšim od riti naredil preveč škode. Vsi ostali so marginalci. Miro naj izbere med tistimi, ki bodo naredili najmanj škode. Izogibanje Bratuškovi je nujno. Tako zahrbtnega bitja redko najdeš, celo med politiki. Sicer bo težka, samo Slovenci so relativno racionalni, ko pride čas volitev. Če bo le zadosti ljudi šlo na volitve.
Letos bo zelo zanimivo.
Churchill W.
# 19.03.2018 ob 12:06
@Virunum
res rabimo vse kompetentne ljudi v državi, da se politično angažirajo in poskusijo v naslednjih 4 letih vsaj malo popraviti tisto, kar so ''cmerarjevi'' vehementno zafurali...

Si lahko konkreten pri tem kaj je tisto kar so vehementno zafurali?
Churchill W.
# 19.03.2018 ob 12:59
@GeorgeB
SD bi moral končno izginiti iz parlamenta. Leglo stare udbaške mafije in središče vseh koruptivnih omrežij, ki so se vsakič uspela infiltrirati tudi v ostale novo nastale stranke, vključno s SMC.

Jaz se načeloma izogibam bawbawom ki so skriti v Murglah, UDBI, ... in ostalih top skritih in v tančičo skrivnosti zavitih posameznikom in organizacijam.
Se pa strinjam s tabo. Če kdo potem je SD tisti, ki si po 27 zasluži en velik "STOP" pred vrati ki vodijo v parlament! Tisto kar gledamo v parlamentu 27 let ni nikoli počelo nič drugega kot veliko odpiralo usta, za nohti pa nič črnega od dela. Če pa že je kaj črnega, je pa zaradi podtalnega dela. Tisto, kar pa je v ozadju, pa se uči od starejših, tako da razen mogoče nekaj posameznikov, niti novi obrazi v stranki nebi prinesli spremembe.
Enako velja za največjo opozicijsko stranko.

Ta država potrebuje nekaj podobnega kot je bila dolgo nazaj DEMOSova vlada. Vsi za enega, eden za vse za skupni cilj - za Slovenijo!
V 27 letih pa so že vsi tako prepleteni in umazani, da s temi, ki nas bodo sedaj 2 mesece vabili na volitve in nam delili volilne bombončke, ni možno.
BlackCatXing
# 19.03.2018 ob 18:03
Tolimar
# 19.03.2018 ob 17:32

No, da ti ne podrem sanj a vseeno ti bom rekel, kot še komu. Jaz sem leto dni preživel v Angliji in večina naših profesorjev na fakultetah ne pridejo niti blizu tujim.
Se pa strinjam z vsem kar si povedal o OŠ in SŠ. Imam doma tako OŠ kot SŠ in to kar vidim ni ravno spodbudno s strani učiteljev. Ne pravim, da so vsi slabi a vsekakor je tistih, ki so zagreti, zavzeti, želijop podajati znanje in ne vsebine precej manj kot tistih, ki pač oddelajo svoj program po načrtu. Nekateri so celo tako slabi, da delujejo kot da so za tekočim trakom - rutina brez da bi jim bilo potrebno vklopiti možgane.

Naj navedem primer sina, ki obiskuje 1. letnik. Pri angleščini ni slab. Malce mu nagaja slovnica, a nič kritičnega. Nima težav z izražanjem, razumevanjem, branjem, razen morda pri kakšnih strokovnih besedah. Vem, ker ga zanima aviatika in največ prebere o njej v angleščini. No, pa pišejo test in mulc prinese domov, jezen kot pes oceno 2. Pogledam, vidim pordečele cele odstavke in nič mi ni jasno. Pa se najavim pri profesorici z 20 letnim stažem na pogovor. Po 10 min sem ga zapustil, ker me je prijelo da jo vržem čez okno, pa nisem nasilna oseba!
Razlog za oceno 2: Vsebina odgovora ni bila identična vsebini iz učbenika in je v odgovoru uporabljal besede, ki jih v učbeniku ni!

WTF???
Dajmo otroke učiti piflanja in ne razumevanja!
Tak profesor si vsaj iz mojega zornega kota ne zasluži niti minimalca, kaj šele višje plače! Lahko ga zamenja robot ali računalnik, ki bo iskal ujemanje besed in na podlagi tega podal oceno!
zmagoviti
# 19.03.2018 ob 16:56
Kdor primerja delo in plačo zdravnika, doktorja medicine in učitelja razrednega pouka na nižji stopnji ali prof. razrednega pouka se mu očitno ne sanja o čem govori,,poznam ljudi ki so zaključili nekdanjo PA , pa tudi nekatere ki so doštudirali po bolonjskem programu in kdor enači zahtevnost študija in usposobljenost mora biti ali bolan ali pa nima pojma kaj je študij medicine. Ne govorim o zdravstvenem sistemu ali nekaterih osornih in malomarnih zdravnikih...takih se najde v vsakem poklicu, govorim o nivoju znanj, usposobljenosti, ..to dvoje niti slučajno ni primerljivo...
Binder Dandet
# 19.03.2018 ob 13:25
Kar se NATA tiče. Podpisali smo pogodbo. Ali jo prekinemo ali upoštevamo.
zala10
# 19.03.2018 ob 12:35
Vojska je Ahilova peta slovenske obrambe. :)
SsDrag
# 19.03.2018 ob 16:01
kdo se strinja, da se ta pogajanja naredijo javna? da se vidi, kdo se tu zajebava. saj to je v interesu javnosti.
vranek
# 19.03.2018 ob 15:50
In gartem, zdravnik ima 6 let kakultete, sekundarij, strokovni izpit, specializacija 6 let, subspecializacija 4 leta in ti to primerjas s petjem v 1. R. OŠ. Te ni sram? Bos sel k ucitelju risanja, ko te bo infarkt?
Virunum
# 19.03.2018 ob 12:28
@Churchill W.
Predolg je seznam... No recimo ena od cvetk... Rast BDP... Edino zasluga ima svetovna konjunktura in slovenski podjetniki, ki vedo, da je treba priliko izkoristiti...
Slovensko gospodarstvo temelji na dobaviteljih tretjega in četrtega ranga, ki dobavljajo nemškemu in podobnim gospodarstvom... Mi štancamo, brizgamo, švasamo, prevažamo, ipd. ker je konjunktura... To delamo, ker smo pridni, saj večina Balkancev in vzhodnjakov še ni na tej ravni... Smetano poberejo lastniki teh podjetij in država, delavci (slovenski in še več tujih) pa se sučejo okrog minimalca in v neznosni delovni klimi... To je trenutna situacija... Ko udari nova recesija, spet smo v godlji, saj ne premoremo skoraj nobene blagovne znamke, naši produkti večinoma imajo izjemno nizko dodano vrednost... Da se to spremeni, rabiš preskok v miselnosti, več vlaganj v razvoj, več podpore podjetniškemu sektorju, skratka rabiš strukturno reformo... To je zgolj gospodarstvo... Podobno je v zdravstvu, vojski, policiji, šolstvu, zunanjih zadevah, delu in družini, javnem sektorju itd, itd... Ti misliš, da Mirko in njegova ekipa političnih padalcev, to razume... Za te spremembe rabiš spremembo miselnosti, rabiš vlado, ki je tržno usmerjena, ki ne ohranja plansko gospodarstvo, vlado, ki ve kaj je strateško in dolgoročno razmišljanje za dobrobit države... Če ti Mirko zgleda takšen, potem si ti CAR...
Churchill W.
# 19.03.2018 ob 13:59
@Virunum
Saj ga ne podpiram, pravim le da bi ga dejansko na način kot govoriš ti, lahko sodili le če bi vladal sam oz. njegova stranka samostojno.
Ni briljantno, ni optimalno, lahko bi bilo boljše. Pa tudi če bi bilo odlično, je vedno potrebno stremeti k še boljšemu, mar-ne?

Največji kiks, ki ga jaz pripisujem Cerarju je podpiranje Milojke.
Kaj in kakšni so razlogi? Tega nikoli ne bomo vedeli. To da opozicija vlaga interpelacije je povsem normalno. Ampak, ko se koalicijski partnerji začnejo "pogajati" bomo dali glas, ker... ali pa da se upošteva naš... takrat pa je znak za alarm.

Cerar vsekakor ve več kot mi, kot tudi ostali v koaliciji in na ministrstvu. Je Milojka želela pa ni mogla? Možno. Je Milojka ljubljenka ki nebi nikoli odletela? Možno. Je Milojka res popolnoma nesposobna? Možno. Je krivda SMCjeva, ker jo je najprej nastavilo potem pa slepo podpiralo? Možno. Je krivda na DeSUSu in SDju, ki nista želela sodelovati zaradi osebnih zadev? Možno. ....itd itd

Mogoče bi jo bilo bolje res zamenjati po prvi interpelaciji, pa bi danes vedeli več kdo je tisti ki ne zna, kdo je tisti, ki noče, in kdo je tisti, ki ruši, in kdo je tisti ki služi. Če bi se 2x ponovila ista zgodba, lahko hitreje izločimo gnilo jajce.

Kar pa se ostalih dveh tiče, dvomim da je imel kaj preveč izbire in glasu. Kahel je pač super Kahel in jeziček na tehtnici za potrebno večino glasov. Pri Katičevi pa ... no comment! Jaz tej ženski niti zlate ribice nebi dal v varstvo, če bi jo imel! Za Katičevo nosi krivdo SD, ki jo je sploh predlagal. Cerar bi imel pravico reči "ne", lahko da celo je (spet ne bomo nikoli vedeli) ampak s tem bi lahko SD že 2 leti nazaj lahko povzročil razpad vlade s tihim ali pa glasnim uporom na račun izsiljevanja.

Moje mnenje je še vedno enako - s takim volilnim sistemom, kot ga imamo ne moremo naprej, vsaj ne kot praviš ti (tudi jaz in še marsikdo) - imeti vlado ki je zmožna strateško in dolgoročno razmišljati za dobrobit države. Koalicija = kompromis! Vsi pa vemo kako težko je lahko že v domači hiši, ko morajo 4 člani družine skleniti kompromis, kjer bi vsak želel nekaj drugega.

Dvig volilnega praga = največ 4 stranke v parlamentu = lažje vodenje, lažje strateško planiranje na dalši rok.

Bi pa morale prav vse stranke začeti razmišljati še o čem drugem kot o % in št. sedežev v parlamentu. Nikjer ni napisano, da mora sedež ministra/-ice zasesti strankarski človek! Zakaj ne zmorejo izven ustaljene prakse, in če nimajo primernega ter kompetetnega človeka med svojimi člani, poiskati nekoga iz civilne sfere, politično neopredeljenega a z znanjem?
Odgovor si bom dal kar sam: osebnega, strankarskega interesa! Več bo naših boljše bo za nas! Če so pa še vodljivi in nesposobni, pa še toliko boljše; se jih lahko lažje vodi!
abies
# 19.03.2018 ob 12:57
Premier odstopi, poslanci pa se nekajkrat na teden dobijo na izredni seji in brezplačnem kosilu, da v miru potrdijo svoje zakone. Seveda normalno plačani med tem širijo lovke naokrog, če slučajno odletijo ven, tisti ki so se naslinili iz ministrstev pa imajo tako ali tako zamrznjeno zaposlitev in se režijo na cela usta. Dobesedno kot da se ti en smeje v obraz medtem ko te krade.
GeorgeB
# 19.03.2018 ob 12:25
za odpravljanje korupcije na različnih področjih, med drugim na področju zdravstva in javnih naročil

Med drugim tudi korupcije na področju prirejanja iger na srečo, konkretno področju športnih stav, za katero se je osebno zavzel in to v korist zasebnega podjetja "Športna loterija", kateremu želi še naprej omogočati monopol. Tudi to je korupcija, katero Cerar in njegova ozka skupina sodelavcev brezsramno podpira.
Korošec
# 19.03.2018 ob 15:51
Res ne razumem s čim si SD zasluži, da vodi v anketah, na vsezadnje je bila vlada pod njihovo taktirko daleč najslabša, nakopali smo si največ dolga in tudi korupcije je bilo največ. Verjetno njihve številke prihajajo pretežno iz JS.
BlackCatXing
# 19.03.2018 ob 15:26
Mogoče kot zanimivost in pa dokaz kako kratek spomin imamo lahko volilci, sem šel pogledat kdo vse nam je kdaj vladal. Kot vladal ne gledam samo stranko, ki je prejela največ glasov, ampak koalicijo strank.
Razlog zakaj sem to pogledal je to, da delim mnenje izraženo s strani mnogih pred mano: čas je da SD in DeSUS padeta nazaj na realna tla in njihovem vplivu na današnje stanje v Sloveniji.

Povzeto iz uradne strani Vlade RS:
Vse dosedanje vlade RS so bile koalicijske.

Prvo je vodil Lojze Peterle (16. 5. 1990 - 14. 5. 1992), sestavljale so jo večinoma stranke združene v koaliciji DEMOS.
Drugo vlado je vodil dr. Janez Drnovšek (14. 5. 1992 - 25. 1. 1993) in so jo sestavljale stranke SDS, DS, ZS, LDS, ZLSD in SSS.
Predsednik tretje vlade je bil dr. Janez Drnovšek (25. 1. 1993 - 27. 2. 1997), v njej so prvotno bile LDS, SKD, ZLSD in SDSS. Leta 1994 je zaradi zamenjave ministra iz SDSS stranka izstopila iz koalicije, leta 1996 pa še ZLSD.
Četrto vlado (27. 2. 1997 - 7. 6. 2000) je ponovno vodil dr. Janez Drnovšek, koalicijo pa so sestavljale LDS, SLS in DeSUS.
Predsednik pete vlade je bil dr. Andrej Bajuk (7. 6. 2000 - 30. 11. 2000), vlado so sestavljale SDS in SLS+SKD.
Šesto vlado je vodil dr. Janez Drnovšek (30. 11. 2000 - 19. 12. 2002), koalicijo so sestavljale stranke LDS, ZLSD, SLS in DeSUS.
Sedmo vlado je s poslanci iste koalicije kot šesto sestavil mag. Anton Rop (19. 12. 2002 - 3. 12. 2004).
Predsednik osme vlade je bil Janez Janša (3. 12. 2004 - 21. 11. 2008), koalicijo pa so sestavljale stranke SDS, NSi, SLS in DeSUS.
Deveto vlado je vodil Borut Pahor (21. 11. 2008 - 10. 2. 2012), koalicijo so sestavljale stranke SD, LDS, Zares in DeSUS.
Predsednik desete vlade je bil Janez Janša (10. 2. 2012 - 20. 3. 2013), koalicijo pa so sestavljale stranke SDS, DLGV, SLS, NSi in DeSUS.
Predsednica enajste vlade je bila mag. Alenka Bratušek (20. 3. 2013 - 18. 9. 2014), koalicijo pa so sestavljale stranke PS (ZaAB), SD, DL in DeSUS.
Predsednik dvanajste vlade je Miro Cerar (18. 9. 2014), koalicijo pa sestavljajo stranke SMC, DeSUS in SD.

1. Neverjeten podatek (kratek spomin volilca) je koliko Vlad je dejansko uspelo opraviti mandat v 4 letih - cele 3!!!! 3. vlada pod vodstvom Drnovška (25. 1. 1993 - 27. 2. 1997), 8. pod vodstvom Janše (3. 12. 2004 - 21. 11. 2008) in 9. pod vodstvom Pahorja (21. 11. 2008 - 10. 2. 2012)

2. Najbolj očitna stranka ki je resnično končala na smetišču zgodovine je LDS. Nekaj jih je izpadlo in se nikoli več vrnilo, nekaj preimenovalo, ..... Ampak samo ena je zmagovala in imela predsednika Vlade - LDS. Edina, ki je bila za napak ali pa zato ker je iz nje odšel najprepoznavnejši obraz, kaznovana.
3. Pozabil sem, da smo celo imeli eno t.i. tehnično Vlado - Bajuk (7. 6. 2000 - 30. 11. 2000)

...in k bistvu - SD in DeSUS.

DeSUS se je prvič vsedel v vladajočo koalicijo v 4. vladi, od 6. naprej pa je bil del prav vsake vlade. 21 let!!! In po vsej verjetnosti ne glede na to kdo bo zmagal na prihajajočih volitvah in sestavljal koalicijo, bo DeSUS zraven! GROZA!!!

SD (predhodnica ZLSD) je sedela v Vladi in nam vladala v 2., 3., 6., 7., 9. (vladajoča), 11. in sedaj še v 12. V kolikor na volitvah ne zmaga t.i. "desna" opcija, jih lahko pričakujemo tudi v 13.
Če izvzamemo obdobje DEMOS-a (2 leti), nam je SD vladal od 25-ih slabih 20 let!!!

Za primerjavo, LDS največja in najmočnejša stranka, z največ mandatarji (4x Drnovšek, 1x Rop) je po 15 letih odšla na smetišče zgodovine in danes je .... društvo? stranka? sploh je???

Od 2000 je DeSUS zraven ves čas!!! SD pa je manjkal 5 let (čas Janševe vlade)!
In ti dve stranki si še drzneta reči koliko dobrega sta naredili za Slovenijo, za Slovence, in ena še posebaj - za upokojence!!

WTF!!??
SD-pijavka
# 19.03.2018 ob 13:52
Hhahahaha bravo Kordiš. Kordiš zdaj rekel, da so pri SD popolnoma nepsosbni, da rabijo pri kadru z 300 ljudmi najemati študijo, za 23 000 eur, ki je velika kot ena diplomska naloga hehehehe.
Churchill W.
# 19.03.2018 ob 13:05
Naj dodam ko ravno gledam - je lahko v naslednji ekipi še kdo slabši od Počivalška??
Tip, minister za gospodatstvo sedi v dosegu kamere, ki snema govor Cerarja, in ta ista kamera ga ujame kako malce drema, se čudi SMSu, ki ga je ravno prejel, se nasmiha in odgovarja na SMS, pa spet malce zadrema.
vranek
# 19.03.2018 ob 14:12
Virunum, ustanavljanie strank s strani stremuških posamezniikov, ker niso dosegli svojega, govori o njihovi zelji po tem, da bi pristavili piskrcek. Loredan Besic, ker ni dobil koncesije, Dobovisek ker ni postal notranji minister, Primc in Kangler ker nimata sluzb in fanaticno navijata za Janso. Cilj je nabrati tolk poslancev, da bi SDS, NSI, God in Kangler in Sveckar Vili s strankami tvorile koalicijo, ki bi vladala. Si preddtavljate ta podn? Podpira jih tudi cerkev. Novakova je morala iti, ker ni hotela sodelovati z Janso. Tonin ponavlja 5 stavkov z neoliberalno vsebino in to je njihov program! Nic od nič.
Tako da, ne ti nam o stevilu strank zaradi nezadovokjstva. Jaz in nekaj 100 ljudi okrog mene je zadovoljnih s Cerarjem in napredkom v druzbi. Nocemo lopovov, koruptivnezev, primitivcev, ideolosko obremenjenih ljudi z obeh polov, nocemo, da nam spuscajo prebeznike v drzavo in nocemo da odstranijo ograje. Zelimo, da bi Slovenci mnozicno vsaj letos dopustovali doma. !!
GeorgeB
# 19.03.2018 ob 12:29
... Cerar se bo tako kot Bratovškova, čez čas slinil SDju in jih fehtal, da bi z njimi še naprej ostal v politiki. No, tudi to je račun brez krčmarja. SD bi moral končno izginiti iz parlamenta. Leglo stare udbaške mafije in središče vseh koruptivnih omrežij, ki so se vsakič uspela infiltrirati tudi v ostale novo nastale stranke, vključno s SMC. Idealisti, pošteni, naivni in zavedeni poslanci teh istih mladih strank pa ga vedno nasrkajo zaradi skorumpiranih vodij...
zaposleni
# 19.03.2018 ob 18:55
Prosim ne poveličujte Pedagošken fakultete ki je bolj ali manj podaljšek srednje šole!
Celt
# 19.03.2018 ob 17:45
Nenavadno, ponavadi učitelji poznate vse pravilnike in zakone o svojem poklicu...

...a tega pa ne poznate?
Pravilnik o normativih in standardih za izvajanje programa osnovne šole

5. člen
(razredništvo, mentorstvo)
V 1., 7. in 9. razredu se za naloge razrednika prizna vrednost dveh ur pouka tedensko, v drugih razredih pa ene ure. Za opravljanje nalog mentorja pripravniku se strokovnemu delavcu prizna vrednost ene ure pouka tedensko.


Nenavadno.
Tolimar
# 19.03.2018 ob 17:32
@gartnerm

No pa naj podam še jaz svoje mnenje, glede na to da sem trenutno študent ene izmed tehnoloških fakultet, sem, recimo temu tako, pred kratkim tudi končal srednjo šolo in osnovno tako da imam svež spomin na učitelje in profesorje. Obiskoval sem eno izmed boljših gimnazij v Sloveniji pa naj bo tudi to neko merilo.
OŠ in SŠ učitelji/profesorji NITI PRIBLIŽNO ne bi smeli priti blizu tistim, ki učijo na univerzitetni ravni. Pedagoške odlike so v OŠ/SŠ bolj kot ne na psu, znanje v večini primerov prav tako, odnos do(nekaterih) učencev velikokrat porazen, odnos do dela velikokrat neobstoječ..pa vem, da niso vsi taki, ampak iskreno je bolj kot so izkušnje take in verjamem, da drugje ni zelo drugače. Najboljši pedagogi in najbolj primerni pravzaprav so v večini bili učitelji/profesorji športne (pa ne zaradi moje ljubezni do predmeta ampak odnosa učiteljev do učencev).
O neumnostih, ki jih včasih izustijo (ko razmišljam za nazaj) in pa prepričanjih, ki jih skoraj da vsiljujejo pa ne bi govoril.
Razlog mojega "sovraštva" ni neka užaljenost, jeza iz preteklosti na učitelje, kvečjemu zavedanje, ko malo odrasteš v glavi in pa dobiš še kakšno drugo izkušnjo, kje in kako stvari stojijo.
Na fakulteti pa je vse to čisto neka druga zgodba...
Celt
# 19.03.2018 ob 17:06
@gartnerm
...pa naj kot učitelj za razredništvo še vedno dobil dodatek na plačni listi 89 centov, oprosti, no pasaran, bilo je dovolj!!!

Zakaj zavajate javnost s tem razredništvom? Delovna obveznost je 22 ur (neposredno poučevanje) ostalo, kot je npr. razredništvo in mentorstvo prav tako spada pod delovno obveznost s tem da je npr v OŠ razredništvo priznano kot 2 uri pouka tedensko (1,7,9 razred), v drugih razredih pa kot 1 ura poučevanja tedensko, in za mentorja priznana vrednost ene ure tedensko. Torej imate to priznano in tudi plačano v okviru svoje osnovne plače (zmanjšana tedenska učna obveznost) + dobite še nek minimalni dodatek. V čem je torej problem?
firtoh
# 19.03.2018 ob 13:52
nismo mogli predvideti begunskega vala, jedrskih groženj in terorističnih napadov v neposredni soseščini, zato je pomembno, da je vlada odgovorna in skrbi za obrambno sposobnost državljanov,
Slovaška ima več kot 5 milijonov prebivalcev in ima samo eno bataljonsko skupino v okviru NATA.Za protiteroristično delovanje pa rabiš dobro obveščevalno službo in visoko usposobljeno proti-teroristično enoto.Kaj ima vojska opraviti proti terorizmu mi ni čist jasno,sploh pa ne,ker se ne znajo niti premikati po terenu.Za stražit mejo,v primeru večjega begunskega vala tudi ne rabiš vojske,ampak se lahko uporabi rezerviste.Pri grožnji jedrskega napada,pa konvencionalna vojska odpade.Nimamo urejenih zaklonišč,ljudi noben ne izobražuje več,kako ravnati v primeru napada.Včasih smo v sklopu CZ imeli doma jodove tablete in RKB zaščitna sredstva,zdaj tudi tega ni.
Tako,da Mirček,eno samo nakladanje te je.
mkrebs
# 19.03.2018 ob 21:18
Ne verjamem, da je SVIZ zahteval za višje plače učiteljev od plač zdravnikov.
vranek
# 19.03.2018 ob 15:58
Themetun. Poglej posnetek od prejsnjega ponedeljka. Cerar ne laze. Štrukelj je to vpil v mikrofon!
gartnerm
# 19.03.2018 ob 15:17
Marko02....kako lahkotno, kajne. Predvidevam, da mi ne priznaš niti teka iz kleti v tretje nadstropje v delovni čas, ampak bi mi morali to odšteti od plače.....še vedno zameriš učiteljici slovenščine, ker ti je dala dvojko??
Če bi kdaj opravljal ta poklic v celoti, bi morda malo drugače govoril, ampak ok, upam, da nisi v kakšni pisarni v Ljubljani, s kavo in piškoti med tem, ko prelagaš papirje svojih 7,5 ure na dan.

Pa veliko zdravja ti želim.
gartnerm
# 19.03.2018 ob 15:13
Celt, saj sam sebi ne verjameš.....še enkrat izhodiščna plača zdravnika sekundarija I je 36 plačni razred. To kar bi dobili učitelji je, da bi šli iz 30 v 32 na izhodišču!! Torej dva plačna razreda višja plača za učitelja začetnika. Za univerzitetne učitelje je SVIZ zahteval 3 plačne razrede, vlada jih ni hotela dati???
Zdravniki napredujejo po 5 plačnih razredov in to lahko precej hitro, že sekundarij 3 pride lahko višje kot ravnatelji ali župani. Učitelj lahko po 3 letih prvič napreduje za 1 ali največ 2 (to je redko) plačna razreda.
Churchill W.
# 19.03.2018 ob 14:19
@vranek
Mislim,da se motiš. Ni namen desnice (beri Janše) čimveč strank zato, da jih bo več v parlamentu in posledično bodo lahko sklatili "levake" in vladali.

Namen Janše je, ne dobi dovolj glasov za vladanje. Je precej lepše in lažje sedeti v opoziciji in kritizirati. Je pa res, da se bančni računi posameznikov malce dlje polnijo, saj se ta del pozna ko si čisto pri koritu ne pa šele v drugi vrsti. Ampak tudi tisti v drugi vrsti pride zraven, tako da tudi tu vse štima.
nonparel
# 19.03.2018 ob 14:19
@kris
Ne zavajaj s tem netom in bruto. Vsi novi upokojenci imamo napram starim upokojencem od leta 2013 dalje 20% neto nižje pokojnine napram tistim, ki so se upokojevali pred letom 2013. Sam sem se upokojil po tej kriminalni reformi leta 2013 in to na lastni koži občutim vsak mesec. Sodelavec je z isto plačo in z enako delovno dobo kot jaz odšel v penzijo par mesecev prej leta 2012 še po starem pokojninskem zakonu in ima 160 evrov večjo penzijo kot jaz. Svinjarija na kvadrat! Kljub zadnjemu malenkostnemu povišanju pokojnin je moja penzija še vedno pod pragom revščine. In sem 40 let delal kot kvalificirani tiskar.
BlackCatXing
# 19.03.2018 ob 14:09
@sport.billy
Drži. Jih bodo izgnali. Ampak ne v Slovenijo če niso prišli iz Slovenije! Iz Slovenije jih pa ni prišlo 60.000 s čemer grozi in straši Grims.
Tako preprosto pa spet ne gre, pa četudi Musolini pride nazaj na oblast.
Edini način, da Italijani to naredijo na hitro in da država ne more odreagirat je da vseh 60.000 ali pa 100.000 skrito prepeljejo na mejo in jih čez noč potisnejo k nam. Tega pa tudi superman ni zmožen narediti, brez da nebi bilo videno in slišano. Konec koncev je tudi v Italiji veliko aktivistov, ki bi takoj začeli tuliti o kršenju pravic prebežnikom in migrantom. Na val, pa se lahko pripraviš in glede na to, da je edina oseba, ki si zasluži visoko oceno v tej vladi trenutna ministrica za nortanje zadeve - huda ko sam strup - me kaj takega zaradi Grimsa in njegovih pravljic niti najmanj ne skrbi.

p.s. besede volilca, ki še nikoli ni volil levo usmerjene stranke in je nima namena niti v prihodnje!!!
Simba
# 19.03.2018 ob 17:37
Cerar: "Vlada je bila pripravljena odpraviti razlike zdravnikom, za osnovnošolske in srednješolske učitelje pa so zahtevali tako zvišanje, da bi bili plačani bolje od zdravnikov in univerzitetnih profesorjev, v kar nismo mogli privoliti."

Kako si drzne pljuvati po SVIZU! Njim se ne gre za denar in plače ampak za otroke!!!

/cinizem off
/sarkazem off
zaposleni
# 19.03.2018 ob 17:18
Gartnerm
Kakšne oslarije so se pisale za nabiranje točk za napredovanje v svetnika ne bom omenjal - sem naredil bolj zahtevno seminarsko v srednji šoli... Sramota res, da se to sploh upošteva za napredovanje!
BlackCatXing
# 19.03.2018 ob 15:59
@gartnerm
Hočeš reči da je pravzaprav vseeno na kakšnem delovnem mestu si, važna je izobrazba, specializacija, nazivi in avtomatično s tem pride tudi napredovanje v plačilnih razredih.

Sem bil absolutno proti povišanju plač zdravnikom! Za več ur dela se plačujejo nadure ali pa se zaposli več kadra, ne pa viša plačilni razred.

Primerjaš asistenta ali pa profesorja na medicinsi fakulteti, ki ima sicer enake specializacije kot zdravnik v bolnišnici in praviš, da si samo zaradi tega zaslužita enako plačilo si pa brez zamere res malo skregan z zdravo pametjo.
Če eden pride na delo slabe volje ali pa utrujen in na tabli ali truplu narobe pokaže kako se ustavi notranja krvavitev ne bo ravno veliko škode kot pa če drugi iz istih razlogov to dejansko naredi. Ali pač?
TripleX
# 19.03.2018 ob 14:54
@marko02 to kar pravi @memento_mori.

Želim ti vse dobro in ne pusti se izkoriščati.
veza
# 19.03.2018 ob 14:42
anomiselu
# 19.03.2018 ob 14:39

no, skupni imenovalec vseh koalicij je v tem, da na koncu ni nihče kriv za napake, vsi so pa zaslužni za morebitne uspehe in kregajo se na mile viže, po volitvah pa, glej čudo, spet vsi skupaj v vladi in vaja se ponovi.
zaposleni
# 19.03.2018 ob 14:09
Truplex
sem precejšen cerarjev simpatizer ampak kako se mu je pa sedaj obrnilo? V ožji družini imamo učiteljico s 6 leti delovne dobe. Plačo ima 930e neto brez malice, prevoza pa tako ali tako nima priznanega. Mišljeno je bilo, da bi se plače zvišale za 8 odstotkov (ki so bili ob krizi vzeti). Sedaj ali jaz ne znam računati ali pa ima zdravnik in uni profesor jurja plače?? Neha naj bluzit!

In tebi se zdi 930€ neto brez malice in prevoza slaba plača za učitelja?
BlackCatXing
# 19.03.2018 ob 13:37
A je Grims pravkar rekel, da v kolikor ne zapremo meje z Italijo bodo Italijani migrante, ki so trenutno pri njih in jih bodo v prihodnje izgnali, izgnali čez prvo odprto mejo - se pravi v Slovenijo?

Ah, Grims. Strašimo ali kako?
POIVRE
# 19.03.2018 ob 22:55
Upajmo, da so upokojenci dojeli, da za svoje dobro morajo glasovati za vse druge stranke, samo za Erjavca in Desus ne, kajti z Erjavcem in Desusom pokojnine že 12 let padajo.
Nikoli
# 19.03.2018 ob 19:10
Me res zanima kako lahko učitelj napreduje v višji plačilni razred? Na osnovi česa? Na osnovi 5letnega copy pace programa? Mogoče zato ker se iz leta v leto spreminja seštevanje, množenje, slovnica?
RibičIČ
# 19.03.2018 ob 18:42
@ BlackCatXing
Razlog za oceno 2: Vsebina odgovora ni bila identična vsebini iz učbenika in je v odgovoru uporabljal besede, ki jih v učbeniku ni!

No s tem stavkom si dejansko navedel vse, kar je narobe s slovenskim izobraževalnim sistemom. Imam precej podobne spomine na svojo osnovno in srednjo šolo. To je sistem, ki nagrajuje piflanje in konformizem ter sankcionira kritično razmišljanje in analizo. Pri matematiki si moral stvar rešiti po postopku, ki si se ga naučil na pamet. Pri slovenščini si lahko za dober esej dobil slabo oceno, če si se oddaljil od šablone. Seveda je vse nazadnje odvisno od posamičnega pedagoga in tudi jaz sem imel z nekaterimi dobre izkušnje. Večina pa jih je črkobralcev, zato ne čudi, da se jim cedijo sline po državni upravi.
A6
# 19.03.2018 ob 18:15
a sedaj so že kar vsi v opoziciji... sd in desus
BlackCatXing
# 19.03.2018 ob 17:45
@K_ris
@BlackCatXing
Pahorjeva vlada ni dočakala konca mandata. Konec bi bil novembra, odšli pa so že februarja.
------------
Sem videl da sem se uštel a žal prepozno!
Še toliko slabše! Od 12-ih sta samo 2 opravili mandat od začetka do konca!

Groza!
3. vlada pod vodstvom Drnovška, pa še tu je bila zdraha z SD (prej ZLSD) Leta 1994 je zaradi zamenjave ministra iz SDSS stranka izstopila iz koalicije, leta 1996 pa še ZLSD.
In pa Janševa 8. ki je začuda preživela z DeSUSom.

Očitno vladajoče stranke v koaliciji lahko "zvozijo" mandat do konca samo pod pogojem, da nimajo v koaliciji istočasno SD-ja in DeSUS-a. Izjema je Janša z 10. vlado ampak ti si pa tudi brez SD-ja znajo sami dati strel v koleno - isti pedigre, iste članske izkaznice, ista vzgoja, samo po barvi zastave se ločijo.

SD in DeSUS sta očitno glavna krivca za to, da nobena vlada z njima ne, da samo ne more z mirom v lastni hiši vladati, ampak na koncu vedno neslavno konča.

Le kdaj bo "desnica" dojela, da ima vse možnosti, da za 100 let prevzame oblast, ampak le če se znebijo Janše in njegove retorike, strahov, stricev, in ostalih strašnih mitičnih ter zlobnih bitij.

Do takrat pa bo volilno telo še naprej izbiralo SD in DeSUS ter nove obraze ter nove stranke za 4 letni mandat, v katerem lahko vlada tudi ob najbiljši podpori v lastni hiši, več kot lepotnih popravkov ne more narediti. O strukturnih reformah in planiranju na dolgi rok pa lahko samo sanjamo, ..........

Recimo, da imamo dobre 3 leta do naslednjih volitev - je kje kdo ki bi si upal ustanoviti novo, neideološko obarvano t.i. "desno" stranko? Časa je dovolj, domoljubov ki pa nismo slepi in neumni pa tudi ne manjka.
Kazalo