Slovenija

Poudarki

  • Razrešitev načelnika uprave enote
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 67 glasov Ocenite to novico!
Božo Predalič
Predalič je po lastnih besedah dobil veliko izrazov podpore. Foto: BoBo
       Priče smo rasistični politiki, ki želi iz javnih zadev odstraniti tiste, ki razmišljajo drugače.       
 Zvonko Černač, SDS
VIDEO
Odstavitev Predaliča razv...

Dodaj v

Černač: Rasistična odstranitev Predaliča

Ministrstvo izpostavlja neobičajen način, v SDS-u zakonitost imenovanja Predaliča
3. julij 2013 ob 13:16,
zadnji poseg: 3. julij 2013 ob 22:17
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Ne spomnim se, da bi katera koli vlada predčasno razrešila načelnika upravne enote," je razrešitev zakonito imenovanega grosupeljskega načelnika Boža Predaliča komentiral Zvonko Černač.

Notranji minister Gregor Virant je še isti dan, ko je Predalič nastopil funkcijo načelnika upravne enote, izvedel njegovo odstavitev. "Virant je presegel samega sebe," je v odzivu na tiskovni konferenci dejal podpredsednik SDS-a Zvonko Černač.

Poudaril je, da je bil Predalič (sicer sekretar v kabinetu predsednika vlade Janeza Janše) na to mesto imenovan zakonito, z razpisom, v katerem ni bilo nepravilnosti, ter na podlagi pozitivnega mnenja komisije.

Černač ne pomni primera, ko bi katera koli vlada predčasno razrešila načelnika upravne enote. Niti prva niti druga Janševa vlada ni nobenega načelnika razrešila predčasno, je poudaril pred novinarji, zdajšnja pa po njegovem mnenju izvaja čistke politično neprimernih celo na nivoju upravnih enot.

Napovedal je, da bo oktobra razrešena načelnica Upravne enote Ljubljana Mojca Kucler Dolinar.

Predalič je zatrdil, da je dobil veliko izrazov podpore, pa tudi zaskrbljenosti. "Očitno so javni uslužbenci zaskrbljeni. Kar se je zgodilo meni, se lahko zgodi vsakomur," je dejal zbranim novinarjem. Tudi on je poudaril, da je bil postopek imenovanja zakonit.

Ministrstvo: Razrešitev zakonita
Kot so v sporočilu za javnost pojasnili z ministrstva za notranje zadeve, je bila 2. julija izdana odločba, da se Predalič s funkcije razreši 15. julija. Poudarili so, da lahko minister v enem letu razreši načelnika.

Minister je ocenil, da je treba za zagotovitev profesionalnega, politično nevtralnega in učinkovitega delovanja UE Grosuplje postopek izbire ponoviti.

Virant se je za ponovitev odločil tudi zaradi okoliščin Predaličevega imenovanja, ki pri njem vzbujajo dvome. Imenovan je bil več kot tri mesece pred iztekom mandata prejšnje načelnice in tik pred iztekom mandata prejšnje vlade, roki za prijavo so bili skrajšani, natečajna komisija pa je bila imenovana "neobičajno naglo", so še sporočili z ministrstva.

Al. Ma., A. Č.
Prijavi napako
Komentarji
severna zvezda
# 03.07.2013 ob 13:22
Černač: Rasistična politika želi odstraniti vse, ki razmišljajo drugače

.............. Ok, od kod temu modelu ''rasizem''? Še en, ki je prespal OŠ ...

Predalič je po lastnih besedah dobil veliko izrazov podpore.

........ Ja, in to na spletni strani SDS ali preko twitterja. Kot bi brali pisma otrok Sv. Nikolaju ...
TeksViler
# 03.07.2013 ob 13:19
Kar se je zgodilo meni, se lahko zgodi vsakomur.

Ja, Predalič, saj se tudi je zgodilo. Kako ste pa vi lansko leto kadrovali?
cairns
# 03.07.2013 ob 13:25
Černač: Rasistična politika želi odstraniti vse, ki razmišljajo drugače

Ne čudim se več zakaj nam gre slabo, če pa en tako ,,razgledan, izobražen in inteligenten'' gospod kot je Černač ne pozna pomena tujk. V tem primeru rasizem. Če bi bil Predalič afroslovenec, potem bi imel Černač prav. Tako pa izpade smešen, če uporabim najmilejši izraz.

P.S.
Mogoče pa je Černač milil da je Predalič delal kot črnc ali bil priden kot Kitajec. Kdo ve.

P.P.S.
Piranski župan Bosman se križa in se bo najverjetneje pritožil sodišču za človekove pravice ker sedanja vlada zganja rasizem nad BELCI in ne nad temnopoltimi.
Obsidijan
# 03.07.2013 ob 13:24
Nastavitev je bila strogo strokovna, ali pa vsaj zakonita. Razrešitev pa je politična. Je pa Černač pozabil povedati, da je tudi zakonita.
dr.slo
# 03.07.2013 ob 13:19
my brain hurts
nostromo
# 03.07.2013 ob 13:20
rasizem! *facepalm*
themetun
# 03.07.2013 ob 13:29
Iemnovan je bil zakonito, razrešen prav tako. Kje je torej problem? Ker je bil razrešen zaradi politične pripadnosti? Verjetno res, ampak tudi imenovan je bil predvsem zaradi tega.
Mindmaster
# 03.07.2013 ob 13:39
SDS je nadrasa, tako da ima Černač prav, ko omenja rasistično politiko.
generacija56
# 03.07.2013 ob 13:28
Da, dolga bo še lista...
SDS je zamenjal na podoben način blizu 1000 kadrov...
Nekateri ne delajo nič drugega, kot pljuvajo v kavo.
Kot poslanka SDS v EU.
iufhdfewd
# 03.07.2013 ob 13:36
"Priče smo rasisitsični politiki, ki želi iz javnih zadev odstraniti tiste, ki razmišljajo drugače."
Zvonko Černač, SDS

Kakšne rase pa je tale gospod?
Homer.
# 03.07.2013 ob 13:30
Černač ne pomni primera, ko bi katera koli vlada predčasno razrešila načelnika upravne enote. Niti prva niti druga Janševa vlada ni nobenega načelnika razrešila predčasno, je poudaril pred novinarji,

Imenovan je bil več kot tri mesece pred iztekom mandata prejšnje načelnice in tik pred iztekom mandata prejšnje vlade,
Wasabi
# 03.07.2013 ob 13:52
Kakšne rase pa je tale gospod?

Rumene z modro napako.
simon peter
# 03.07.2013 ob 13:21
Enkrat je prvič. In samo tako naprej. Vse za vitkejšo javno upravo!
Leve, desne, vse!
Valuk_
# 03.07.2013 ob 13:45
Res vse čestitke Virantu!

Nisem si mislil, da bom kdaj to izrekel.

Tale Predalič ni vreden komentarja.. ste ga kdaj slišali govoriti?.. Bog nam pomagaj. Da ne omenim njegovo preskakovanje stopenj izobrazbe po nekih kvazih fakultetah.

Sicer pa bil je politično nastavljen, naj bo še politično odstavljen. Da si sploh drzne kaj pritoževati?!?!
iufhdfewd
# 03.07.2013 ob 13:46
"Predalič je po lastnih besedah dobil veliko izrazov podpore"

Nekje 10+100 % podporo verjetno :)
severna zvezda
# 03.07.2013 ob 13:42
SDS je nadrasa, tako da ima Černač prav, ko omenja rasistično politiko.

....... ups, na to pa nisem pomislil :)
Jurčič
# 03.07.2013 ob 13:33
pa ja dej, lokalni Kekec, cvetličar se je čudežno izobrazil na, se ve kateri, fakulteti....
dobil na podlagi tega dobre stolčke, izkoristil veze za žlahto in znance, zdej pa v jok in na drevo, ko mu tega ne pustijo več.....adijo
fur80
# 03.07.2013 ob 13:23
Ubogi na umu oboji, pohlebni na denar in oblast!

Sram nas vaj bo! In ene in druge elite!
ntbul
# 03.07.2013 ob 13:34
kar seješ to žanješ
cement007
# 03.07.2013 ob 13:33
Za Črnača je to rasistična zamenjava, ker ima Predalič takšne lepe brkice, Virant pa ne?! ;)

Samo resno upam, da bo ostal brez službe!
felipesko
# 03.07.2013 ob 13:38
Jerovškom, ki ima tujke v malem prstu :) .....

Za njega se začne tujina že pri tabli "Ljubljana" v Slo.Bistrici.
viollamb
# 03.07.2013 ob 13:33
No preberite si kak to zgleda zaslišanje pred strokovno komisijo
A že iz sklepov o zaslišanju obeh kandidatov izhaja, da Černačeva trditev ne drži. Še bolj tragikomično kot Kucler Dolinarjeva se je pred posebno komisijo uradniškega sveta odrezal bivši sekretar vlade Božo Predalič. Na vprašanje, kako bi motiviral zaposlene v sedanjih zaostrenih makroekonomskih razmerah, si je pomagal kar z načeli dresure. Odgovoril je, »da smo ljudje bitja tropa in da se nivo motivacije doseže s privrženostjo skupini. Vsaka skupina rabi svojega vodjo, ta pa mora biti pošten …«. Predsednik posebne natečajne komisije je takšen »živalski« odnos do podrejenih in definicijo ljudi kot »tropa« ocenil za »ustrezna«.
severna zvezda
# 03.07.2013 ob 13:32
Ne čudim se več zakaj nam gre slabo, če pa en tako ,,razgledan, izobražen in inteligenten'' gospod kot je Černač ne pozna pomena tujk. V tem primeru rasizem.

...... Bi se prej moral posvetovati s kolegom Jerovškom, ki ima tujke v malem prstu :) ........
miroslavm1
# 03.07.2013 ob 13:38
Virant se je za ponovitev odločil tudi zaradi okoliščin Predaličevega imenovanja, ki pri njem vzbujajo dvome. Imenovan je bil več kot tri mesece pred iztekom mandata prejšnje načelnice in tik pred iztekom mandata prejšnje vlade,

ali ni to dovolj velik razlog za odstavitev !!!???
qayxc
# 03.07.2013 ob 13:57
Kakor nastavljen tako odstranjen in to zakonito ;-))
taratara
# 03.07.2013 ob 13:57
SDS in zakonitost? Tega ni in nikoli ne bo.
Kriminalci, eni že obsojeni, drugi pa še bojo.
felipesko
# 03.07.2013 ob 13:33
Čas ima do 15.julija.
Pa mogo bi bar,da proba sarmu.
spf 25
# 03.07.2013 ob 13:19
Čist neresno, vse je treba nagnat.
Mindmaster
# 03.07.2013 ob 13:50
Predalič je kar cvetka, druge pošilja na tečaj slovenščine, sam pa je pri sinu pozabil samoglasnik in mu dal ime Gašpr.
severna zvezda
# 03.07.2013 ob 13:47
Tale Predalič ni vreden komentarja.. ste ga kdaj slišali govoriti?.. Bog nam pomagaj. Da ne omenim njegovo preskakovanje stopenj izobrazbe po nekih kvazih fakultetah.

........ Najbolj pa se je ''izprsil'', ko je preko twitterja sporočil, da si naj t.i. izbrisani z odškodninami plačajo tečaj slovenščine.
Korošec
# 03.07.2013 ob 17:37
Predalič, pripadnik dolgo zatirane rase SDS (hocemobitgermanikus), ki jo zlobni slovenci zatirajo in preganjajo skozi stoletja, tako da danes živijo še samo na odmakjenih, odročnih in visokih legah slovenije(rovtah), obsojeni na izumrtje, ker imajo še živeči pripadniki te rase v povprečju že krepko žez 70 let in hude travme in so se nezmožni repruducirat, žalostna epoha človeštva, le zakaj smo to dupustili, zakaj ljudje? Da vas ni sram!
Obsidijan
# 03.07.2013 ob 14:02
Če Predalič ne bo dobil službe v Plinovodih, ga bo pa sin preživljal. Njemu gre še vedno dovolj dobro.
pirančan
# 03.07.2013 ob 17:51
Perverzno je, da tisti, ki sami zganjajo politične menjave vseh, ki niso njihovi (SDS) verniki, zdaj tulijo o "rasizmu". Černač je tipičen primerek političnega zdraharja, ki brez komentarja izpolnjuje ukaze svojega velikega vodje. Sramota!
lizardking
# 03.07.2013 ob 17:38
Malo pobrskaš po SDSovem FB profilu in pod objavami kaj hitro najdeš komentatorje/podpornike, ki zelo jasno simpatizirajo z nacizmom (kljukasti križi, fotografije nacističnih generalov ....).
Ob tem dejstvu si Černač drzne omenjajiti rasizem?
cairns
# 03.07.2013 ob 20:37
prehiter
clani SDS, pripadniki ciste rase?



Evo ga. Lep, mlad, blond in modrook.
severna zvezda
# 03.07.2013 ob 14:38
Rasizem je pač edina tujka, ki jo Černač pozna in jo zato redno uporablja.

...... Na letošnjem ''Taboru v Lepeni'' bo poleg zabavnih in športnih aktivnosti organiziran tudi tečaj osnov slovenskega jezika. Za podkrepitev ''pravega domoljubja'' se bodo na stojnicah prodajale ''prave'' slovenske jedi, npr. pasulj, golaž, čevapčiči ter odojek ... Kot v preteklih letih.
atom ant
# 03.07.2013 ob 14:09
Priče smo rasisitsični politiki, ki želi iz javnih zadev odstraniti tiste, ki razmišljajo drugače.

Iz Afrike že prihajajo številna pisma podpore
mtejo007
# 03.07.2013 ob 14:04
G. Virant, poglejte še imenovanje Mojce Kucler Dolinar na čelo Ljubljanske Upravne enote...Bravo, kar tako naprej!
sanja25
# 03.07.2013 ob 13:39
Lahko samo rečem Predaliču Ha HA, samo kaj ko je to bolj klavrn smeh, ker bo ta drekobrbec še vedno zaposlen kot podsekretar na ministrstvu. Nasploh ko se politični nastavljenci jokajo ker so bili politično odstavljeni pa res ne veš ali bi se zraven smejal ali jokal.
kapljač
# 03.07.2013 ob 23:25
Ko bomo odstranili še desnico, bo v državi konec "svetovne krize".(ste opazili, da v janšini stranki ni enga ksihta, ki bi bil vsaj malo simpatičen?)
Cerberus
# 03.07.2013 ob 19:27
Ti od SDS kar mlatijo neke pojme, ki jih sploh ne razumejo, recimo "levi fašizem", "rasistična politika", "komunistična lustracija"...

Saj bodo v SDS kmalu vsi doktorirali!
cairns
# 03.07.2013 ob 17:35
Napovedal je, da bo oktobra razrešena načelnica Upravne enote Ljubljana Mojca Kucler Dolinar.

jCoob
# 03.07.2013 ob 17:33
GD
desničarji so rekli da bodo kadrovali, in so kadrovali.. sedaj, ko bi to njihovi nasprotniki tudi, se pa po njihovem pa to ne sme.. to je hinavščina..
insider
# 03.07.2013 ob 13:48
Ja, to pač postaja običajni način kadrovanja političnih kadrov ob zamenjavi oblasti. Politika te nastavi, politika te odstavi. A pri imenovanju pa se mu ni zdelo nič nenavadnega ?
levak
# 03.07.2013 ob 21:08
Černač: Rasistična odstranitev Predaliča?????
----
Pa razumi kdor more.
bori
# 03.07.2013 ob 21:01
Černač: Rasistična odstranitev Predaliča

Ja, samo SDS je res ena posebna rasa. Niso zombiji, niso trenerkarji, niso izbrisani...kaj torej so ? Najboljši, najpametnejši, svetilniki svetilnikov, najpravičnejši..??
Vitki
# 03.07.2013 ob 19:07
Hahahaha Janša je pač zaposlil svojega sorodnika po prvi ženi, a ni to lepo, da poskrbi tudi za tovrstno sorodstvo, tudi za svoje otroke iz prvega zakona, pa za brata in ostalo bližnje in daljno sorodstvo.. Pa tudi Urškini so že zasledli določene stlčke, spomnimo se Kukovičke, pa Urškine sestrične!
blaz3k
# 03.07.2013 ob 18:54
Tale gospot černač je kupil vse diplome vključno z tisto o uspešno končanem otroškem vrtcu.
ti-ne
# 03.07.2013 ob 15:06
Andreja Valič Zver si zasluži Virantovo pozornost!
Bo naslednja?
Nikec3
# 03.07.2013 ob 15:06
Priče smo rasistični politiki, ki želi iz javnih zadev odstraniti tiste, ki razmišljajo drugače.

Sedaj mi pa nekaj ni jasno. Je Predalič črnec ali cigan?
Kazalo