Slovenija

Poudarki

  • "Istospolni pari se bodo lahko postavili v vrsto skupaj z ostalimi pari"
  • "Vem, s čim se soočajo istospolni pari, ki želijo poskrbeti za svoje otroke"
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,9 od 27 glasov Ocenite to novico!
Mitja Blažič
Blažič je povedal, da po njegovem vedenju predlog družinskega zakonika celostno ureja področje (istospolnega) partnerstva in družin, tako da neurejenih področji ne bo več. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Blažič: Ob sprejetju zako...

Dodaj v

"Čez 10 let posvojitev v istospolno družino ne bo nič posebnega"

Blažič: Istospolni pari v vrsti s preostalimi pari
4. december 2009 ob 16:36
Ljubljana - MMC RTV SLO

V zadnjem času se homoseksualci v Sloveniji počutijo vse slabše, meni aktivist za pravice homoseksualcev Mitja Blažič. Tudi zaradi krize so po njegovem mnenju porastla ekstremistična gibanja.

Opozoril je, da z istospolno usmerjenostjo ni preprosto živeti povsem suvereno, a se z nekaj truda kar da. Kjub temu ne zmanjka predvsem institucionalne diskriminacije, v zadnjem času pa tudi homofobnih izpadov ljudi, je povedal v spletni klepetalnici MMC-ja.

"Istospolni pari se bodo lahko postavili v vrsto skupaj z ostalimi pari"
Izpostavil je, da predlog novega družinskega zakonika predvideva, da se bodo lahko tudi istospolni pari postavili v vrsto s preostalimi pari, da bodo podvrženi vsem strokovnim presojam centrov za socilano delo in sodišč, ki bodo odločili, ali je par primeren za otroka ali ne. Gre predvsem za to, da se otrokom, ki danes že živijo v istospolnih družinah, zagotovi enake pravice, skrb in varstvo, kot jih imajo otroci v drugih družinskih ureditvah. Po najbolj konservativnih ocenah je v Sloveniji takšnih otrok vsaj 100, je opozoril Mitja Blažič.

Celoten klepet si lahko preberete tukaj.

Na vprašanje, ali obstaja možnost, da bo omogočanje posvojitve istospolnim parom le mrtva črka na papirju, je Blažič odgovoril, da bo v praksi zagotovo prihajalo tudi do situacij, ko bodo na centrih za socialno delo in sodiščih odločali na osnovi strahov in nepoznavanja homoseksualnosti, a ima država ustrezne pravne institute, da se te odločitve še enkrat pretehtajo. "Prepričan sem, da čez 10 let posvojitev v istospolno družino ne bo več nič posebnega," je dejal, tako kot danes niso nič posebnega otroci, spočeti zunaj zakona ali s postopki oploditve z biomedicinsko pomočjo.

"Vem, s čim se soočajo istospolni pari, ki želijo poskrbeti za svoje otroke"
Na vprašanje, ali posvojitve istospolnih prav res vidi kot popolnoma nesporne glede pravic otrok, je Blažič odgovoril, da osebno pozna vsaj pet istospolnih družin, in ve, s čim se spopadajo starši, ko bi radi poskrbeli za svoje otroke, pa jim država tega ne omogoča. "Ko vidim, kako poteka življenje v istospolnih družinah, ki jih poznam, me za ne otroke popolnoma nič ne skrbi." Blažič je povedal še, da po njegovem vedenju predlog družinskega zakonika celostno ureja področje (istospolnega) partnerstva in družin, tako da neurejenih področji ne bo več.

A. M.
Prijavi napako
Komentarji
kozi
# 12.12.2009 ob 14:41
Sicer je pa res, da danes ni nič posebnega tudi to, da osnovnošolci že seksajo, kadijo in pijejo alkohol....
Če ni nič posebnega, ali to pomeni, da je vse OK, al kako?
kozi
# 12.12.2009 ob 14:39
Zakaj se diskriminatorno in homofobično ter nestrpno obnašamo do poligamistov?

Dajmo tudi njim enake pravice do družine, do posvojitve ipj.
kozi
# 12.12.2009 ob 14:38
"Čez 10 let posvojitev v istospolno družino ne bo nič posebnega"

Čez 20 let posvojitev otroka v poligamistično družino ne bo nič posebnega.
Zakaj čakati ???
TineB
# 06.12.2009 ob 19:50
@series

Večina homoseksualcev ima otroke iz hetero zveze. Kajti precej jih sledi normam in najprej - kot je to pač pričakovanje družbe - poskuša zaživeti kot večina: torej najde si partnerja nasprotnega spola, mnogi se celo poročijo, imajo otroke - in kasneje se zavejo, da tako pač ne gre.

Razen če si ti predstavljaš, da gej ne more seksat z žensko, lezbijka pa ne z moškim. Seveda lahko, ampak dvomim da ravno uživata pri tem. Tehnično je pa to povsem izvedljivo.

Itak pa tudi kaki tipi seksajo z ženskamim mi jim niso ravno privlačne. Pač le zato, ker kaj boljšega ne dobijo bodisi ker je ta ne preveč privlačna oseba celo njegova žena - pa takrat si jih pa itak kar precej ljubico najde. Pri ženskah je podobno - mogoče v malce majnši meri. Podatkov nimam.

Btw, o pedofiliji govoriš, kot da gre tu le za zlorabo otrok istega spola. Pa se motiš - zloraba otrok nasprotnega spola je precej bolj pogosta oblika pedofilije. Sploh kombinacija moški - punčka. In večina pedofilije se zgodi znotraj družine ali ožjega sorodstva - torej gre zraven še za incest.

Saj bi ti še kaj rekel, ampak se moram samocenzurirat, ker me bo drugače administrator izgnal od tu.
kalopteriks
# 06.12.2009 ob 12:10
Ja seveda, en novinarček, ki nima pojma, bo urejal moralo vsega naroda.
Schrei
# 06.12.2009 ob 09:48
Sicer pa, zakon bo sprejet v vsakem primeru. Referenduma ne bo, ker bi bil protiustaven.
Tko da sprijaznite se in gremo naprej.
Schrei
# 06.12.2009 ob 09:44
Tisti, ki tako veliko govorijo o moralnih vrednotah jih imajo ponavadi sami najmanj.
TineB
# 06.12.2009 ob 00:41
Kaj pa, če bi za vzor vzeli Švedsko, državo po kateri se tako radi zgledujemo glede socialnih pravic, ki pa dovoljuje tako istospolne poroke kot posvojitve.

Enako Španija, Belgija, Nizozemska in Norveška. In kmalu tudi Portugalska, Islandija in Luksemburg. In upam čez nekaj mesecev tudi Slovenija.

Posvojitve (popolne - torej tujega otroka) pa so možne še za registrirane istospolne partnerje na Danskem, Islandiji in Veliki Britaniji. V Nemčiji (popolna posvojitev je še v fazi predloga), Finski, Grenlandiji lahko istospolni partner posvoji otroka svojega sopratnerja (če sta v registrirani zvezi).

Poglej, poglej, koliko držav je že "klonilo pod pritiski homoseksualnega lobija". Oz kot ostali pravimo: spoštuje človekove pravice in nediskriminira na tem področju.
sema
# 05.12.2009 ob 22:47
Francoska vlada je proti istospolnim porokam in posvojitvam!!

Mislim, da bi se morali od Francozov v tem primeru kaj naučiti. Ali nam bodo nekateri "pametnjakoviči" merilo ravnanja?
TineB
# 05.12.2009 ob 21:42
Halo!!!!

Volja ljudstva ne more biti nad ustavo!

Ustava je ravno zato, da take (samo)volje ljudstva preprečuje. Vsaj v Sloveniji je tako. In bodi srečen, da je tako. Drugače - ne samo, da ti Slovenci ne bi džamije dovolili - bi te še izbrisali (glej kako negativno mnenje je napram izbrisanim) ali izgnali le na podlagi tvoje vere, če bi bili o tem referendumi. Če ne na državni ravni pa vsaj na lokalni - npr izgon pripadnikov določene vere iz določene občine.

Lahko pa volja ljudstva (posredno preko poslancev v parlamentu ali neposredno na referendumu) ustavo spremeni - in tako odpravi "neustavnost" določenih zakonov ali potez.

Sprijazni se, da je ustava spisana tako, da vsakemu omogoča, da živi po svoje - tudi tbi. in ne bodi tako hudoben, da to preprečuješ drugim - pa čeprav ti niso ravno OK. Saj marsikomu v SLO tudi muslimani niso ravno, pa se noben ne vtika preveč v vas.

In bodi srečen, da so zakoni (tudi na podlagi ustave) o verskih skupnosti oz o verski svobodi že spisani tako, da se tebi in tvoji skupnosti ni treba boriti za vaše pravice. Bodi hvaležen. In če ti homo poroka ali posvojitev nista OK je to tvoja stvar, saj se te sploh ne tičeta - ti si boš lahko zvezo in družino še vedno ustvaril po svoje. Drugim pa tudi dopusti, da si jih po svoje. Če bi pa rad več legalnih žena in uzakonitev tega, da boš res lahko živel tudi tako, če tako res hočeš (in tvoje žene), potem mojo podporo imaš. Vedi pa, da te bo 90% ostalih napadalo in zmerjalo z vsemi močmi.

Človekove pravice se širijo, ne krčijo. Države postajajo čedalje bolj liberalne. Če imaš s tem problem, pa bo rešitev ali prilagoditev ali pa odselitev v kako bolj konzervativno državo. Kajti krčenja pravic ne bo. Ne tu, ne kje drugje. Kvečjemu se bodo širile. Razen v primeru vojne - takrat pa itak vsi ostanemo brez vseh pravic.

Upam, da se boš naslednjič, ko bo tema o muslimanih in bo večina v komentarjih pljuvala po njih, spomnil mojih besed, ki sem jih zapisal v tem komentarju.
sanauna
# 05.12.2009 ob 20:45
Kar se tiče đamije je pač tako,da v kolikor bi bil referendum bi ga spoštoval saj je to volja ljudstva ,pa čeprav je protiustavno.kot si to omenil. V molilnicah se pa zbiramo že 40 let in je že čas da smo enakopravni z ostalimi religijami na območju!

Če se bo zgodil primer Švice ga bomo pač spoštovali,večinski izzid šteje,tudi ko nam ni prav!
Drugače si pa poglej številke na ustavnem sodišču,koliko je tožb zaradi kršenja in ti bo jasno da se vsak ,ki ima 5 min cajta požvižga na ustavo in jo krši-to je realnost.

Ustavna pravica-do dostojnega življenja je posrana zaradi političnih botrov in tajkunov,gospodarskega kriminala.....vsaj 200 000 slovencev je pod pragom revščine in jim je kršena ustavna pravica !!"!!!
TineB
# 05.12.2009 ob 20:30
@sema

To je samo ena stran - in še ta je podatke izkrivila in izven konteksta vzela.

@popaj

Če bi moj otrok postal sirota, bi si samo želel, da ga posvojijo - če že do tega pride - ljudje, ki bodo zanj skrbeli kot za svojega, ga ljubili, mu nudili vse potrebno za odraščanje, ga vzgajali v dobrega, poštenega, iskrenega, delovnega človeka, ki je strpen in spoštljiv do vseh nehudobnih ljudi. In mi je vseeno, če so ti ljudje homo ali hetero, stari ali mladi, črni ali beli itd. Ker mi je bolj pomembna vsebina kot pa oblika.
TineB
# 05.12.2009 ob 20:26
@sanauna

Ali se sploh zavedaš, da živiš v državi, kjer ti hoče večinsko prebivalstvo preprečiti izražanje veroizpovedi v objektu, kjer tvoja religija to prakticira: v džamiji.

Če ne bi bilo liberalnih ljudi na položajih, bi bil referendum o džamiji izveden, ljudje bi glasovali proti džamiji in tako bi še vedno bili prisiljeni se zbirat v molilnicah. Ker pa taki ljudje obstajajo in so pobudo za referendum dali v presojo Ustavnemu sodišču - ki je odločilo, da je odločanje o tem na referendumu neustavno, saj bi kršilo člen Ustave, ki omogoča pravico do svobodnega izražanja veroizpovedi.

V primeru gejev in lezbijk pa je to isto Ustavno sodišče reklo, da nihče ne sme biti diskriminiran le na podlagi spolne usmerjenosti. In sedaj vlada le sledi temu in izenačuje pravice.

Ali pa si ti tak, da selektivno podpriraš pravice, Ustavo in odločbe ustavnega sodišča - kakor tebi to koristi. Če je to tako, potem se ne čudi, če bi kdaj kaka desna stran - ki je tudi proti džamijam kot je zdaj proti temu Družinskemu zakoniku - pljunila na Ustavo in odločbo sodišča ter džamije prepovedala. Ali pa vsaj minarete kot v Švici. Verjetno se ne bi ravno OK počutil.

Kaj ti pa sodelavec govori je pa vseeno. Saj kakim muslimanom je tudi vseeno za džamijo pa to še ne pomeni, da nimate pravice je imeti.

Premisli.
sanauna
# 05.12.2009 ob 19:08
v Odgovor Markovec

Moje stališče je jasno sem proti temu zakonu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Moj sodelavec je gej in je zelo prijeten človek a tudi sam pač pove da to ni ravno primerno glede tega zakona,...ampak pač pustmo,...

In pa nisem pripadnik RKC ,ker sem pripadnik druge največje religije na svetu,....

Glede moralnih vrednot sem pa že rekel da nobenga ne markiram in ne sovražim!!!!!!!

Moje merilo je da zmerljivka, rasist je zame hud besedni napad na nekoga ,ki ga ne poznaš ,še manj pa njegovih dejanj v življenju .

Malo si preberi kako si dejansko napadel moj komentar in boš zasledil le to da si se ravno ti obnašal nestrpno!!!!!!!!!!

Cairns : nnisem RKC ,ampak druga največja religija na svetu!!!!!!!!!!!

Vsem gejem in lezbijkam pa svetujem da naj raje umirijo strasti,saj vendar niso oni v sloveniji edini z težavami, cela država je na robu socialne bombe,tako da so te težave prenapihnjene!!!!!!!!

Pa lp vsem!
popaj51
# 05.12.2009 ob 11:22
Vsi tisti,ki zagovarjate ta predlog zakona;ali bi dali svojega otroka dvema moškima v rejo???Ali pa imate v mislih otroka od nekoga drugega.Hinavščina in sprenevedanje je slovenska folklora.Kaj si pa malo dete o tem misli pa tako nikogar ne briga.!
sema
# 05.12.2009 ob 09:48
Vabim, da preberete!

Francoska vlada proti istospolnim porokam in posvojitvam

Poročilo francoske vlade zavrača legalizacijo istospolnih porok in novih oblik posvojitve otrok

Posebna komisija francoske vlade, ki je preučevala možnost legalizacije istospolnih porok in posvojitev, je v svojem poročilu zapisala, da istospolne »poroke«, posvojitve otrok v istospolne skupnosti in dostop do umetne oploditve ne morejo biti zakonsko dovoljene.

Komisija je po eno letnem preučevanju prišla do teh zaključkov na osnovi prepričanja, da je potrebno potrditi in zaščititi otrokove pravice pred pravicami odraslih. Omenjena vladna komisija je 26.1.2006 izdala poročilo z naslovom »Parlamentarno poročilo o družini in pravicah otrok.« V njem so zapisali, da je francoska družina postala bolj raznolika in manj institucionalizirana. Toda ne glede na to stališče poročilo priporoča, da je za otroka bolje, če država ne legalizira istospolnih porok in novih oblik posvojitev.

Komisija je v enem letu organizirala 14 okroglih miz, na katerih je 130 gostov govorilo o omenjeni problematiki. Člani komisije so obiskali Španijo, Veliko Britanijo, Belgijo, Nizozemsko in Kanado ter preučevali tamkajšnje spremembe zakonodaje in praktične posledice na otrocih.

Legalizacija istospolnih porok bo po mnenju komisije nujno vključevala pravico do posvojitve in celo pravico do umetne oploditve, čeprav gre za osebe, ki so sicer telesno popolnoma zdrave in imajo lahko svoje biološke otroke. Ob tem poročilo izpostavlja skrb za otrokov razvoj osebne identitete v primeru navzočnosti dveh očetov oz. dveh mater. Po mnenju komisije takšno okolje ni naravno in pozitivno.

Francosko parlamentarno poročilo (v Francoščini): www.assemblee-nationale.fr/12/dossiers/mission_famille
_enfants.asp

Nazaj na začetek | Poglej prispevek na portalu 24kul.si

V istospolnih zvezah do trikrat več nasilja

Raziskave kažejo, da se moški trikrat pogosteje (23,1%) soočajo z nasiljem v istospolnih skupnostih kot v heteroseksualni zvezi (7,4%). Po študiji, ki jo je izdalo ameriško ministrstvo za pravosodje, je v istospolnih moških skupnostih nadpovprečno veliko nasilja.

Raziskave tako zavračajo ideje, da je stopnja nasilja enaka ne glede na to ali gre za heteroseksualno ali istospolno skupnost. Raziskave dokazujejo, da so partnerji v istospolnih skupnostih pogosteje žrtve nasilja. Raziskave tudi kažejo, da so partnerji v istospolnih skupnostih pogosteje žrtve nasilja in zlorab. 39,2% žensk, ki živijo v istospolnih skupnostih, je tekom življenja doživelo nasilje, posilstvo itd. To pa je skoraj 18% pogosteje kot ženske v heteroseksualnih skupnostih (21,7%). Ob tem velja poudariti, da so ženske tudi v istospolnih skupnostih večinoma žrtve moškega nasilja. Slednje pomeni, da je težko upravičiti odločitev Ministrstva za delo, družine in socialne zadeve RS, da so takšne skupnosti primerne za posvojitev otrok.

Študija je dostopna na:

National Institute of Justice and the Centers for Disease Control and Prevention: Extent, Nature, and Consequences of Intimate Partner Violence.

Nazaj na začetek | Poglej prispevek na portalu 24kul.si

Znatno več ločitev v istospolnih zvezah

Številni homoseksualni aktivisti si v zadnjih letih prizadevajo za redefinicijo zakonske zveze in družine ter nove oblike posvojitve otrok. Takšna prizadevanja naj bi tako osebam z istospolnim nagnjenjem kot tudi družbi omogočala boljše in bolj trdno življenje. Študija s Švedske in Norveške dokazuje, da se zelo malo takšnih oseb odloči za sklenitev takšne zveze in da se zelo visok odstotek takšnih zvez konča s predčasno ločitvijo.
pikabu
# 05.12.2009 ob 07:43
In kakšne travme čakajo otroka iz razbite homoseksualne družine?

Aja, to se nikoli ne bo zgodilo, ker med homoseksualci ni akolhola, mamil, pedofilije, psihičnega in fizičnega nasilja, itd., oni tega res ne b i znali tako spretno prekriti kot hetero.
ma(r)kovec
# 05.12.2009 ob 03:39
{ beli ris
res je, kar praviš, otroci so prepogosto tarča posmehovanja zaradi najbolj banalnih stvari. in nedvomno bi bili tudi otroci gejevskih staršev enako, ali pa še bolj, kar je naravnost strašljivo - da v tretjem tisočletju človek še vedno caplja s klišeji in navadami srednjega veka. pa se ti ne zdi, da je problem povsem drugje - ne v starših gejih, ne v mulariji, temveč v STARŠIH TE MULARIJE????? koneckoncev takšno mularijo, ki se posmehuje vsem, ki niso po standardu, so vzgojili heteroseksualni starši, a ne!

@potamošter: res je, ta družbe gre k vragu, a pomsili, kdo je to družbo skozi tisočletja oblikoval in vodil!!! mogoče geji? ne rečemo, da bi jo bolje, kot doslej drugi, a da gre zaradi gibanja istospolno usmerjenih v propad je pa tdui butasta. res pa je, da večina "intelektualcev" tu trdi prav to! (intelektualcev, ki niti ne ve, kaj pomeni biti intelektualec, le izraz jim je všeč!).
ma(r)kovec
# 05.12.2009 ob 03:25
@ sanauna: sej je videt, kako pojmuješ adeve - še za zmerjanje ne veš, kaj je!!! komu reči rasist je zate zmerljivka? mogoče, če z njo opletaš kot krava z repom. če pa človek govori ko dež o eni in isti zadevi - ti o vrednotah, recimo - potem je izraz povsem na mestu! rasist je splošen izraz za človeka, ki ne trpi drugačnih od sebe (ne samo rasno!). in mimogrede - nisem gej.
zanimivo, da od zahodnega sveta hočemo vse, kar se nam zdi zanimivo, kar pa nam ne diši enostavno odmislimo. zgledujemo se po džavah, ki so socialo doterali do najvišje ravni, potem pa zatajimo na tako enostavni zadevi, kot so pravice človeka. tako kot imamo normalne heteroseksualce, imamo tudi normalne homoseksualce, in tako kot so nekateri pokvarjeni, so pokvarjeni na obeh straneh. a medtem, ko to pri enih toleriramo, pri drugih raje problem obesimo na značko "gej", da zadeva izgleda huda... je mogoče to, da ne trpimo ljudi, ki ne razmišljajo kot mi, ki se ne obnašajo, kot mi, ki imajo drugačne spolne usmeritve, kot mi - vrednota? to je enako, kot bi trdili, da so vsi duhovniki pedofili, vse ženske kurbe in vsi moški pijanci...
in končno, kaj ko bi se v tej mali podalpski začeli ukvarjati z resnimi problemi, ki se nam šele rišejo na obzorju, ne pa s tem, da gledamo skozi sosedovo okno??!!!
Starliner
# 05.12.2009 ob 00:06
potamošer: In krivi so geji in lezbijke???

Ja, no, lažje je krivdo pripisati nekomu drugemu, kot pa pomesti pred lastnim pragom.

Se opravičujem, če sem razumel napačno.
TineB
# 05.12.2009 ob 00:02
Kaj je zdaj ogroženo in bo propadlo: narava ali družba. Daj odločite se že.
potamošer
# 04.12.2009 ob 23:22
Ta družba vstrajno vendar nezadržno tone v propad vrednot.
N.C.Parkinson
# 04.12.2009 ob 22:37
Malce off topic al' pa tud ne:
Berite knjigo: Fuk je Kranjcem v kratek čas. Na platnici je vabilo na veselico, kjer bodo prepevali prečudovito koračnico Buseranten kommen
zbogar
# 04.12.2009 ob 21:51
eh danes je vsak posvojitev nekaj posebnega, ker so tako redke, tako da se ne morem strinjati z naslovno trditvijo :D
Beli ris
# 04.12.2009 ob 21:42
Otroci, ki so posvojeni, to pomeni da so v življenju že pretrpeli dosti gorja, ker pomeni da nimajo normalne družine iz takšnih ali drugačnih razlogov. In tak otrok si pod nobenim pogojem ne zasluži da bi še enkrat doživel pekel, ki mu ga lahko priredijo z šikaniranjem vrstniki. Že očalarji so bili tarča posmehovanja kaj šele otrok ki ima dva očeta. Bolano do konca. Pa nimam proti gejem nič dal bi jim in da se lahko poročijo, dedujejo, odprl bi gej tovarno kjer bi delali lahko samo geji če bi mi sredstva dopuščala, ker ne maram posmehovanja sočloveku, ampak tole z otroki gre pa počasi malo čez vse meje človečnosti in morale.
zbudse
# 04.12.2009 ob 21:39
Čez 10 let tebe in tebi podobnih več ne bo .
nesesekirat
# 04.12.2009 ob 21:33
Dragi "istospolniki", vaša usmerjenost je vaša stvar, čeprav, kar se mojega "okusa" tiče, ni "nagravžnejše" stvari na cesti, kot če se dva moška objemata in poljubljajta (no, tudi pri ženskem spolu me moti, pa ne zaradi "fovšije"). Počnite to na samem, ne drugim na očeh.
Nikoli pa istospolnemu paru ne bi dovolil posvojitve otroka. Otrok ni pes, ki mu je vseeno, kdo ga pelje na sprehod, samo daga. Je človek-misleče bitje, ki za svoj razvoj potrebuje starše (ali sirote krušne starše), to je očeta in mater. Tako se je človeška rasa pač usmerjala skozi desettisočletja razvoja in zakaj bi zaradi nekih teorij nekih kvaziznanstvenikov in ne vem kakšnih "raziskovalcev človeške biti" bilo drugače. Če bi vam bilo količkaj za otroka, se takšnih "enospolnih" posvojitev ne bi nikoli spomnili.
In samskim "gospem", ki si žele otroka z umetno oploditvijo, tudi za vas velja, da je otrok misleče bitje,katero starše rabi takorekoč celo življenje (če ne za drugega, pa v teh časih zaradi njihove "penzije"), ne trenutna moda, kot kakšen "pudl".
Celo Kristus je imel svojega zemeljskega "očeta", pa ga ,recimo mu normalni otrok, ne bi imel. O materi pa ,moški "starši", ni da bi izgubljali besede.
musashi
# 04.12.2009 ob 21:15
Vedno, ko je homo tema, se javita TineB in bluesy in potem 24/7 kometirata to temo in druge posiljujeta s homoseksualno propagando... Dejta poba, namesto, da hodita na gejevske krožke, si raje najdita kakšne punce, pa naredita kakšnega froca po naravni poti.
TineB
# 04.12.2009 ob 20:56
Pedofilija je ponavadi heteroseksualna večini - župnik Frantar je npr. zlorabil 10-letno deklico! Zverina od človeka! Fuj!
sansam
# 04.12.2009 ob 20:39
Prepričan sem,da so takšni članki limance za dobromisleče in odkrite ljudi,ki napišejo brez dlake na jeziku.Homoseksualnost pa naj bi bila nekaj več v naši družbi.To je velika zabloda in stranpot.Mislim, pa da je homoseksualni odnos moški -moški dober nastavek za pedofilijo nad fantki.
cairns
# 04.12.2009 ob 20:37
Vitki

Ja konc sveta bo. Vas vernike bo bog k sebi poklical, mi neverniki pa bomo mirno živeli naprej, ker se za nas ni nič zgodilo in se nas te verske blodnje ne tičejo. Bomo imeli končno mir pred pravljičarji in njihovimi offffcami.
cairns
# 04.12.2009 ob 20:32
sanauna

Kaj je odrekanje uživanja enakih pravic drugače mislečim tudi moralna vrednota ? Očitno je drugačno mišljenje, od mišljenja RKC in tvojega, pokvarjenost, izprijenost in nemorala.

Tebi in RKC seveda je. Meni pa ni. Nauči se telerance do drugače mislečih in čutečih. Končalo se je obdobje, ko je hinavska RKC postavljala moralne vrednote za ljudi in ''moralne vrednote'' zase. Zločinsko in nemoralno vedenje dela klerikov v RKC je potem tudi moralno. Saj ga je RKC prikrivala, namesto sankcionirala.

Tudi sedaj bom napisal, tako kot včaraj, da je tudi RKC ena sama velika družina. Očetov seveda.
Gorazd0
# 04.12.2009 ob 20:31
Uboga Angelca Likovič. Kakšne travme bo šele ona doživljala ob sprejemanju tega zakona. Hec bi bil šele, ko bi ji sin pripeljal zeta v bajto.
cycoII
# 04.12.2009 ob 19:54
Mene prav nič ne moti istospolna poroka ali starševstvo. Kjer je ljubezen, tam je bog, ne pa v cerkvi.
Kluzo
# 04.12.2009 ob 19:53
Bogve, kaj porečejo na vse to klerikalci?
TineB
# 04.12.2009 ob 19:47
lahko si pa samo oči iztakneš - bo tudi zadostovalo. Pa čepke v ušesa, da ne boš kakega stokanja slišal iz sosednjega stanovanja.
TineB
# 04.12.2009 ob 19:46
ma ja vitki, armagedon prihaja. Hitro harakiri izvedi, da ti ne bo treba vse te sodomije trpeti. Brž, brž!
Sandie
# 04.12.2009 ob 18:59
Blažič & Co se po mojem borijo za pravo stvar, ampak na napačen način - tud men tole stokanje in koketiranje s strejt populacijo ni všeč, pa sm gej. Povsem napačen izraz je 'izenačitev' - ta že do defoltu ni možna, vseeno pa bi lahko govorimo o družini, pač v drugi obliki. To ne bi smel biti prevelik problem. Mislite, da se bodo istospolne družine po uvedbi zakonika kar vsule na ulico? Da se boste na baby razprodajah tepli za cote z poženščenim dedcem z otročkom v naročju in v Tivoliju prerivali za klopco z 150-kilsko možačo? Lepo vas prosim! Polni ste klišejev in stereotipov, prebolte že. Vedno sem bil mnenja, da geji nikakor ne morejo ogrožati t.i. heteroseksualnih (katoliških?) vrednot. Ob predpostavki, da imate doma vse pošlihtano seveda. Pa imate res? Ne opletajte preveč z farmo družinskih vrednot, ker je hitro dvolična, kajti generalna gejevska izkušnja je med drugim spoznavanje poročenih, 'hetero', zglednih družinskih dedcev, ki imajo kak skriven hobi, savnanje, sprehode po gozdičkih, spletne zmenkarije itd. O morali in naravi lahko razpravljamo v neskončno, stokrat je bilo že dokazano, da je homoseksualnost v naravi, morala je stvar vsakega posameznika in ima dva obraza, ki ga seveda poljubno menjate. Naravo omenjate le, ko vam ustreza, torej ko omenjate ptička in ptičico, ki si pleteta gnezdo, ko pa sosedov cucek natepava vašega (ki se mu očitno z užitkom pusti - vas je tega strah?) pa seveda raje izpustite. No, vsaj vemo odkod izraz doggy style.
Kar se otrok iz istospolnih družin tiče, poznam jih ene par, mame/očetje so bili nekoč v hetero zvezah, pa se je kasneje obrnilo drugače, nekaj posameznikov je celo otroštvo preživelo v istospolni družini in so izpadli čisto kul, strejt če vas že zanima. Brez disfunkcij, travm in zasmehovanja, ki ga omenjate kot najmočnejši argument. Se pravi že v samem štartu niste sposobni svojim otrokom, ki bodo nekoč sošolci teh otrok, razložiti, da obstaja še kaka druga oblika ljubezni, zveze, družine itd. Tu ste VI pogrnili na starševskem izpitu, ker očitno tega niste niti pripravljeni narediti. J*beš tako vzgojo. Se pravi, če vas lasten otrok presenetil z kakim nenavadnim vprašanjem, boste enostavno pometli pod preprogo, tako je najlažje, ne? Skratka, lahko bi se prilagodili duhu 21. stoletja in novejšim definicijam družbe, več oblik ima, bogatejša je. Zgodovina pove, da so se nekatere družbe zrušile samo zato, ker so predolgo sedele na svojih pravilih, 'normah'. Ta zakonik je le en kamenček v mozaik sodobne družbe in korak v družbenih normah EU, s katero tako radi dražimo Hrvate in celo bivšo Jugo. Smo sposobni dokazati, da smo pred njimi tudi v toleranci in dojemanju pomembnosti sprememb?
Kluzo
# 04.12.2009 ob 18:52
Ja, mogoče res ni pretirano brihten

Bi mu pa pasalo, če bi ti posvojil otroka.
Diego Armando
# 04.12.2009 ob 18:34
Ja, mogoče res ni pretirano brihten, nenazadnje časti Fidela in Huga... tako kot ti, a ne?

Zame pa ne skrbi, občudujem samo njegovo nogometno znanje.
TineB
# 04.12.2009 ob 18:16
Za Maradono se ve, di ni ravno brihten osebek. Tako da .. .
Diego Armando
# 04.12.2009 ob 18:14
Kjub temu ne zmanjka predvsem institucionalne diskriminacije, v zadnjem času pa tudi homofobnih izpadov ljudi, je povedal v spletni klepetalnici MMC-ja.

A je homofobni izpad,če rečeš, da se ti posvojitve s strani t.i. istospolnih družin ne zdijo v redu?!

Mogoče je pa poudarjanje, kako je v t.i. normalnih družinah veliko očetov pijancev in zanemarjenih otrok, heterofobni izpad... ah, kje pa, to sploh ne obstaja...
Diego Armando
# 04.12.2009 ob 18:05
Na vprašanje, ali posvojitve istospolnih prav res vidi kot popolnoma nesporne glede pravic otrok, je Blažič odgovoril, da osebno pozna vsaj pet istospolnih družin, in ve, s čim se spopadajo starši, ko bi radi poskrbeli za svoje otroke, pa jim država tega ne omogoča.

Mislim, da je treba ločiti med primeri, ko ima nekdo otroka iz heteroseksualne zveze in se nato odloči živeti v homo zvezi, njihovi otroci seveda ne smejo biti v ničemer prikrajšani; in med željo po posvojitvi v t.i. istospolno družino. Si se pač odločil za življenjski stil,ki ti otrok ne omogoča, jebiga...
cicmen
# 04.12.2009 ob 18:04
Kako je že nastalo Mrtvo morje??????Sodoma in Gomora
mdural
# 04.12.2009 ob 18:00
jp@%
če sta dva geja poročena, sta verjetno idealna človeka, moška, ki nista pijanca itd, samo straight mošk so pijanci in barabe, oz. samo straight ženske so neodgovorne, da se ne dotaknem tega, da geji sploh en delajo ampak da se 24/7 posvečajo otroku, tale Blažič uporablja neke stereotipe proti hetero ljudem, potem se pa joka, ker mora policisti 12 sekund pojasniti svojo situacijo...
čudak...
sanauna
# 04.12.2009 ob 17:58
markovec

Z svojimi izjavami si me označil za rasista, češ da sovražim črnce,geje,... stari moj sovražim nobenga od naštetih,..jasno!!!!

Glede fuzbala,se mi pa j...... ,zaradi mene lahko igrajo tud v sahari!

Vem pa tudi nekaj o moralnih vrednotah,...ne zmerjam vse povprek kot ti!!!!!!!!!!
urban3
# 04.12.2009 ob 17:58
Poroke DA, posvojitve NE. In ne posvojitvam samo zaradi dobrega otrokom. Ne rečem da, bi slabo skrbeli zanj, ga zapostavljali....a otrok bo iz take družine prišel z čisto drugačnim stilom obnašanja (moški se ziher ne bo obnašal tako kot normalen). Ne moremo nekaj na hitr spreminjat, kar je mati narava ustvarjala mnogo, mnogo časa. Sicer pa je to moje mišlenje.
ar23744
# 04.12.2009 ob 17:53
Geji vedno kot podobo povprečne (heteroseksualne) družine predstavljajo očeta pijanca, ki se znaša nad ubogo ženo in otroki.
Zdi se mi, da bi bilo bolj pošteno za primerjavo vzeti družino, kjer se oče in mati vsak s svoje strani in s svojimi specifičnimi moško-ženskimi lastnostmi trudita vzgojiti zdravega otroka z zdravimi pogledi na svet.
skladiščnik
# 04.12.2009 ob 17:49
spet ste me skenslal
ma(r)kovec
# 04.12.2009 ob 17:48
@ribiič: odtegovanje pravice otroka po materi in očetu .... kakšno odtegovanje pravice, otroke bi posvojili. posvojeni otroci pa že nimajo starše, ker bi sicer ne mogli biti posvojeni. in še: koliko otrok živi v "normalni družini" pa trpi zaradi nasilja v družini. a oni n imajo pravice do "normalnih" staršev?

@sanauna: Zame osebno to pomeni napoved k pogubi vseh moralnih vrednot ,kar jih je imel civilizirani svet ,..drvimo v ... jak, jak, jak, jak... k babe na placu: k se ena nekaj izmisli, ko kure kričijo vse isto! moralne vrednote???? pa ti sploh kaj veš o moralnih vrednotah? a so zlorabljeni otroci plod moralnih vrednsot? a so ljudje na cesti (berači) plod moralnih vrednot? a je nestrpnost plod moralnih vrednot? nekje si staknilo izraz "moralne vrednote", zda pa vse trpaš v isti koš.
pismo, jaz sem proti, da gredo naši v južno afriko fusbal špilat! kje so zdaj moralne vrednote... a bomo še črnce z našim denarjem futrali! (evo sistem moralnih vrednot po tvoje!!!!!)

k babe na placu!
MIRNČAN
# 04.12.2009 ob 17:44
čez dvajset let ne bo nič posebnega če boš živali zapustil vse svoje premoženje in potem bodo živali vladale svetu. Ljudje božji kam gre ta družba uničujemo sami sebe ker hočmo bit navidezno tolerantni.
TineB
# 04.12.2009 ob 17:29
Ne, ne ... so bile ovce. Ampak v človeških podobah. To mi je pa res bilo malce čudno. A še vedno ovce. Še celo blejale so v en glas - kot ovce to počno.
TineB
# 04.12.2009 ob 17:27
nenn, če te zanima, lahko tudi posrednika odigram - in ti najdem kakega DILF-a, lahko še pobožnega, če hočeš. A tam bo provizija za posredovanje višja.
nenn0
# 04.12.2009 ob 17:27
V tvojih sanjah Blažič....
nenn0
# 04.12.2009 ob 17:17
TineB ima insajderske informacije. Nekje se ob torkih nekaj dogaja....hmm
TineB
# 04.12.2009 ob 17:15
884 - ti tudi ne.

Ker prepoved ni le za homoseksualce kar na splošno, ampak za moške, ki seksajo z moškimi. In sem spadajo tudi vsi pobožni očetje in možje, ki so vsi družinski, hodijo ob nedeljah k maši - vsak torek se pa v gozdičku v avtu dol da z neznancem, ki ga je na internetu staknil. Tudi tak ne sme krvi dati. Pa "ni" homoseksualce. Saj je vendar "zgleden pobožen in družinski človek".

Ne sodi pa v to kategorijo homoseksualec, ki živi v celibatu in ne seksa.

Krvi ne smejo dati MSM ne pa homoseksualci na splošno - npr lezbijke so tudi homoseksualne, pa lahko kri dajo.
skladiščnik
# 04.12.2009 ob 17:08
A ste že kje videli,da imata dva bika teleta.Ali pa dva petelina piščanca itd.......Narava ima svoja pravila.
sanauna
# 04.12.2009 ob 17:08
zakaj pa staršev ni doma-delajo. Ali istousmerjeni ne delajo,ali so bolj premožni sloj,....?

Zame osebno to pomeni napoved k pogubi vseh moralnih vrednot ,kar jih je imel civilizirani svet ,..drvimo v .......
Skippy
# 04.12.2009 ob 17:03
V vsaki državi, kjer se je to sprejemalo, so skrajneži razglašali, kako bo to pomenilo konec družine. Pa se v nobeni državi seveda to ni zgodilo. Sicer pa v celo v versko obsedenih ZDA lahko v veliko državah homoseksualci posvojijo otroka.

@Ribiič: otrok potrebuje starša. Danes večina otrok sicer ima oba starša, samo kolikor vidim, veliko teh staršev nikoli ni doma in so otroci prepuščeni ali raznim babicam ali pa sam sebi. Rajši ima otrok za starša 2 ženski, ki se vsaj ukvarjata z njim, kot starša ki sta si otroka naredila za okras.
gorencjanez
# 04.12.2009 ob 17:02
Tako kot Blažič lahko suvereno predvideva, da se bodo sodišča odločala ne dovoliti homoseksualnim "družinam" posvojiti otroke na podlagi strahov in nepoznavanja, tako lahko jaz suvereno trdim, da bodo homoseksualci vedno zagnali vik in krik, če se bi katero sodišče zares drznilo odločiti proti posvojitvi otrok. Fair?
884
# 04.12.2009 ob 17:01
Čez 10 let homoseksualci žal še vedno ne bodo mogli darovati krvi.
Ribiič
# 04.12.2009 ob 16:52
Blažič pravi, da so porastla ekstremistična gibanja - res je: Geji in Lezbije postavljajo skrajno ekstremistične zahteve: spremembo pojma družina, odtegovanje pravice otroka po materi in očetu - če to ni ekstremistično potem res ne vem kaj je!?
sanauna
# 04.12.2009 ob 16:39
fotr˛& fotr show
Kazalo