Lani je Dars obnovil slabih 50 km smernih vozišč avtocest in hitrih cest ter odstranil 12 cestninskih postaj. Tudi letos načrtuje nekaj večjih obnovitvenih projektov, ki bodo vplivali na pretočnost prometa. Med drugim bodo obnavljali predor Golovec na vzhodni ljubljanski obvoznici, odsek dolenjske avtoceste med Grosupljim in Ivančno Gorico ter viadukt Ravbarkomanda.

Dars bo po napovedih letos odstranil vse cestninske postaje, ostali sta jim še dve tretjini postaj, je pa razpis za izvajalce del še v teku; dela bi tako lahko nadaljevali po koncu zimske sezone.

Na pretočnost prometa bo najbolj vplivala obnova predora Golovec na vzhodni ljubljanski obvoznici, ki bo predvidoma potekala poleti, ko je dnevnih migracij najmanj, pravi Marjan Koler z Darsa.

"Vseeno pa je na tem območju pričakovati zastoje. Samo stanje ne omogoča, da bi vzpostavili dva zožena pasova v vsako smer. Imeli bomo zaporo dva plus ena. Dva pasova v smeri prometne konice in eden v nasprotni smeri," pojasnjuje Koler.

Druga večja obnova je na odseku dolenjske avtoceste med Grosupljim in Ivančno Gorico, razpis je trenutno v fazi pregleda ponudb, dela pa bi na 6-kilometrskem odseku lahko pričeli spomladi. Dela se bodo nadaljevala tudi na viaduktu Ravbarkomanda, končali pa naj bi jih še pred začetkom glavne turistične sezone.

"Pogodbo imamo podpisano tudi za obnovo odseka med Šentrupertom in Vranskim, približno štiri kilometre obeh smernih vozišč. Tudi tukaj lahko pričnemo z deli po koncu zime," dodaja Koler.

Obnovitvena dela se bodo nadaljevala tudi na viaduktu Ravbarkomanda, končali pa naj bi jih še pred začetkom glavne turistične sezone.  Foto: BoBo
Obnovitvena dela se bodo nadaljevala tudi na viaduktu Ravbarkomanda, končali pa naj bi jih še pred začetkom glavne turistične sezone. Foto: BoBo

Nekaj manjših obnov bo potekalo tudi na drugih krakih avtocest, kjer pa večjega vpliva na pretočnost ni pričakovati.