Minister za razvoj Žiga Turk je prepričan, da bo poglobitev železnice, ki jo predvideva projekt, razbremenila mestni promet. Foto: MOL
Minister za razvoj Žiga Turk je prepričan, da bo poglobitev železnice, ki jo predvideva projekt, razbremenila mestni promet. Foto: MOL
Začetek gradnje Emonike

Emonika, ki bo vključevala novo železniško in avtobusno postajo, potniško dvorano, poslovno in stanovanjsko stolpnico, hotel in kongresno središče, nova parkirna mesta ter nakupovalno-zabaviščno središče, naj bi bila torej dograjena le dva meseca po odprtju stadiona in športne dvorane v Stožicah.

Projekt vreden 250 mio. evrov
To večnamensko središče naj bi bistveno pripomoglo k izboljšanju in razbremenitvi mestnega prometa.

Gradnja Emonike velja za enega največjih ljubljanskih projektov javno-zasebnega partnerstva med kanadsko-madžarskim podjetjem Trigranit in Slovenijo. Po besedah ljubljanskega župana Zorana Jankovića je vrednost projekta ocenjena na 250 milijonov evrov.

Slovesnega začetka gradnje so se udeležili številni gostje, med njimi minister za razvoj Žiga Turk, državni sekretar na ministrstvu za promet Peter Verlič, župan Zoran Janković in veleposlanik Republike Madžarske József Czukor.

V sredo rušenje vrtičkov v Črnučah ob Savi
Poleg začetka gradnje Emonike Ljubljano pretresa še ena novica. V sredo bo namreč republiška inšpekcija začela rušiti nelegalno postavljene objekte (vrtičke) v Črnučah ob Savi. Objekte, ki so grajeni na črno oziroma so preveliki, previsoki ali ograjeni, lahko vrtičkarji še vedno odstranijo sami brez stroškov - rušenje, ki ga bo izvedla inšpekcija, bodo morali seveda plačati.

Janković ob tem zagotavlja, da so v osnutku načrta občine že določene nadomestne lokacije tako za stalne kot za začasne vrtičke. Ti naj bi bili postavljeni tipizirano in po predpisanih normativih.

V galeriji si lahko ogledate, kakšna naj bi bila Emonika, ko bo zgrajena.

Začetek gradnje Emonike