Zmagovalni predor je Pont Pla v Andori, kjer je promet za tovorna vozila prepovedan. Foto: EPA
Zmagovalni predor je Pont Pla v Andori, kjer je promet za tovorna vozila prepovedan. Foto: EPA

Slabo je bil predor ocenjen v kategoriji dodatnih izhodov v sili oz. reševalnih poti, ki jih nima, in zaradi prešibke osvetlitve. Kot so sporočili z Darsa, bodo v sodelovanju z Asfinagom (avstrijsko avtocestno družbo) osvetlitev letos izboljšali. Prav tako bodo vzpostavili sistem vodenja prometa.

Obnova Karavank končana leta 2019
V prihodnjih letih osem kilometrov dolg predor čaka še več drugih del (dela na prezračevalnem sistemu v sredinskem delu predora, zamenjava sistema za požarno javljanje, nadgraditev požarno hidrantnega sistema in videonadzora, postavitev videodetekcije).

Obnova sistemov predora Karavanke bo sicer postopoma potekala vse do leta 2019, ko se bo po načrtih končala z dokončanjem izgradnje ali ubežnega rova ali druge predorske cevi, pravijo na Darsu.

Zmagovalec iz Andore
Evropski zmagovalec letošnjega ocenjevanja predorov je 1,3 kilometra dolg predor Pont Pla v Andori.

Testiranje je izvedel nemški avtomobilski klub ADAC. V ocenjevanje je vključil 31 evropskih cestnih predorov v 11 državah.