Kline izpostavlja izrazito enosmernost komunikacije slovenskih politikov. Foto: BoBo
Kline izpostavlja izrazito enosmernost komunikacije slovenskih politikov. Foto: BoBo
Kako »čivkajo« politiki

"Veliko se govori o komuniciranju, a gre le za polovico ideje o komuniciranju. Twitter je namenjen tudi dobremu poslušanju. In to, kar se je dogajalo zadnje dni, je bila napačna, morda celo zla uporaba Twitterja," je nedavno obračunavanje v koaliciji prek družabnega omrežja za Odmeve komentiral analitik Miro Kline.
Po njegovih besedah je zlasti Twitter izrazito interaktiven in je namenjen sooblikovanju vsebine uporabnikov. Kline zato meni, da bi se morali slovenski politiki zgledovati ne po ameriških kolegih, ampak po podjetjih.

Tvitanje politikov - vabljeni k branju:

Odnosi v vladni koaliciji na preizkušnji


"Naj raje pogledajo, kako to uporabljajo podjetja, ki poskušajo na vsakem koraku pridobiti nove uporabnike ter njihove želje in ideje vgraditi v prihodnje komuniciranje. Twitter bi tako lahko pomagal k razvijanju boljše demokracije," je prepričan.
Učinek in razlog uporabe sta vprašljiva
Novinar Domen Savič pa je v oddaji izpostavil, da so slovenski politiki hitro začeli uporabljati tovrstno komuniciranje, saj omogoča odzive, ki jih televizija in časopis ne. "Vprašanje pa je učinek in razlog za uporabo Twitterja," je opozoril.
Ob tem je pojasnil, da sta se v političnem in družbenem okviru pojavili dve struji interpretacije zmožnosti novih tehnologij – ena je, da lahko tehnologija sama sproži spremembe, druga pa, da je to samo tehnologija, ki je odvisna od uporabe.
Kako »čivkajo« politiki